home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1397 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449744 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3420: 22 Jul 2009, 14:27 »

Min pointe var egentlig mest, at når man allerede på nuværende tidspunkt har 7 spillere skadet på én gang, hvordan kommer det så til at gå, længere hen på sæsonen, når man tænker på mange af spillernes skadeshistorie... Der er ingen der skal komme og snakke om uheld med skader, som sagt, man kan se dem komme på laaaaang afstand (skaderne altså).

Jeg kunne aldrig finde på at komme med en undskyldning pga skder. det er den tyndeste undskyldning man kan bruge imo.

Kan så ikke se hvordan man kan se det på lang afstand. AaB får 2-3 mand skadet i en træningskamp, jeg kender ikke deres skader præcist, men hvis de er blevet tacklet i vildskab og dermed fået deres skader så har jeg altså svært ved at se hvordan man kan se det på forhånd Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3421: 22 Jul 2009, 14:51 »

Jeg kunne aldrig finde på at komme med en undskyldning pga skder. det er den tyndeste undskyldning man kan bruge imo.

Kan så ikke se hvordan man kan se det på lang afstand. AaB får 2-3 mand skadet i en træningskamp, jeg kender ikke deres skader præcist, men hvis de er blevet tacklet i vildskab og dermed fået deres skader så har jeg altså svært ved at se hvordan man kan se det på forhånd Wink

Det er ingen hemmelighed, at spillere som Wæhler, Beauchamp, Bøgelund, Zaza, Würtz, Gaardsøe og Holm har været meget plaget af skader, og på det seneste har også spillere som Jakobsen, Curth og Enevoldsen været noget ramt (glemmer jeg nogen?), det er alle spillere som jeg er ret overbevist om vil tilbringe en del tid på skadeslisten i løbet af sæsonen, specielt de førstnævnte, derforuden kan det ikke undgåes, at også nolge af de andre vil løbe ind i skader. Kom ikke og sig, at det ikke kan forventes, at i får problemer med skader i løbet af sæsonen.

Jeg er heller ikke ret meget i tvivl om, at Lynge og Pehrsson, når vi kommer lidt længere hen på sæsonen, og resultaterne endnu ikke har flasket sig, vil stå og tude over at de jo også har været ret hårdt ramt af skader, og så hjælper det ikke på det, at de så bagefter siger at det ikke skal være nogen undskyldning, for det er netop det man prøver at gøre det til, når man nævner det.

Jeg tror stadig på, at AaB kommer til at rode rundt i bunden af tabellen gennem hele sæsonen, og at det er deres held, at bunden er så svag i år, som den er, den skulle ikke have været ret meget stærkere, før jeg kunne forestille mig, at AaB kunne komme i gevaldig fare for nedrykning. Det er en spændende trup, ingen tvivl om det, men den er også helt ny, og skal altså lige spilles sammen. Træneren er håbløs, og skulle Lynge for en stund komme til fornuft, og indse, at det var den forkerte mand han ansatte, så kan de, på grund af de mange udskiftninger i truppen, ikke bare falde tilbage på spillet fra guldsæsonen, som de gjorde sidste sæson under Kuhn, det er helt fra nul igen.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3422: 22 Jul 2009, 15:25 »

Wurtz har haft en lang peride ja, men spillede dog hele foråret for Vejle.

MJ, Curth og Ene har været skadet i foråret, men fordi de har haft n lagvarig skade hver, det er dog ikke det samme som at sige de har glasben. Jeg tror ikke du kan finde ret mange fodboldspillere som ikke på et eller andet tidspunkt har haft en langvarig skade, er de så også glasben??
Holm keder jeg ikke så meget til, men såvidt jeg ved har han kun haft en alvorlig skade og den er han opereret for nu, er det så også det samme som at have glasben??

Gaardsøe er lige kommet tilbage ja, men dermed at sige han så har glasben er altså ikke rigtigt. Det er før set at spillere der har haft en god lang pause er kommet styrket tilbage fordi kroppen har haft godt af denne pause...

Jeg er ikke uenig i at Bøge, Wæhler og Beauchamp har glasben.

Du tager dem alle over en kam fordi der er en del der pludselig er blevet ramt af skader. Det er altså for nemt at komme med sådanne påstande.

Inden Hamren kom til havde AaB også en del skader på engang, dem har de så været forskånet for i vid udstrækning indtil i foråret. Det er altså en del af gamet, man kan så bare sige træls de kommer i stimmer fremfor i en lind strøm.

For nogle år siden havde Liverpool i snit 7 mand på skadeslisten gennem en hel sæson, på et tidspunkt var der 15 på listen. Mange af de spillere er stadig aktive på højt plan, men fordi de havde en alvorlig skade på det tidspunkt er jo ikke ensbetydende med at de har glasben.

Det er alt alt for tyndt at sige holdet har glasben bare pga nogle tidligere skder hos enkelte spillere.

Forstuvninger og den slags kan du jo desuden ikke gardere dig imod, og igen så er det for nemt at sige at det kan man se laaaang tid i forvejen.

Problemmet for AaB er jo bare at de kommer på engang...

Jeg er godt klar over at AaB ikke ligefrem er din favoritklub, men nu ser det altså ud til du bare vil have dem ned med nakken pga nogle enkelte skader, flere af dem er jo endda kun hos reserverne og marginalspillerne.. .
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3423: 22 Jul 2009, 15:44 »

Hvis du lige kiggede på mit oprindelige citat, så var det altså fra før den nuværende skadessituation. I forbindelse med købet af Fredheim Holm, kom Hamrén med et par kommentarer om ham, og der nævnte han blandt andet, at han havde været meget skadesplaget. Og hvis du læser hvad jeg skriver, så siger jeg blot at Jakobsen, Curth og Enevoldsen på det seneste har været ramt af skader, det er de andre jeg kalder glasben, og man kan ikke komme udenom, at Würtz fik sin FCK tid ødelagt af skader, ej heller at Bøgelund har været plaget af skader gennem hele sin karriere, eller at Wæhler og Beauchamp vel i deres tid i klubben har været stort set lige så lang tid på skadeslisten, som de har været klar til kamp, eller at Zazas skulder går i stykker mindst én gang pr sæson, og ja Gaardsøe er én gang erklæret fodboldinvalid, så undgår han skader, vil jeg hellere kalde det held, end jeg vil kalde det uheld, hvis han løber ind i skader.

Man gør i hvert fald ikke hvad man kan, for at undgå at komme i problemer med skader. Man kan være heldig ikke at få de store problemer, men så er det netop det, held, det er ikke uheld, hvis man får problemerne, det er en forudsigelig konsekvens af at købe spillere med en sådan skadeshistorie.

Lad os bare sige at den nuværende skadessituation er tilfældig, men er billedet det samme gennem stort set hele sæsonen, så har det intet med tilfældigheder eller hårdt kampprogram at gøre.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3424: 22 Jul 2009, 15:51 »

Jeg har skam læst det hele Wink

Men du siger 7 mand skadet, så det er en trup med glasben.

Du bliver ved med at nævne MJ, Ene, Curth osv, jamen de er ovre deres skader og er i fuld vigør på banen igen. Måske ikke ligefrem i topform, men de spiller alt hvad de kan og er på vej frem rent form mæssigt...

Igen, så er vi helt enige i at AaB har 2-3 glasben, det er vi kke i nærheden af at være uenige om...

Men når man får 2-3 skader under en træningskamp så tror jeg simpelthen ikke på de ikke er gået ud hvis de har mærket et eller andet til det.

KEP fik en forstuvning under træning fordi han træder forkert, hvordan skal man kunne se det komme på lang afstand?? Wurtz får under en træningskamp et lille riv i lysken og går ud øjeblikkeligt, så kan hverken han eller AaB's lægeteam da gøre ret meget mere ved det. Hvis du ikke kan mærke noget på forhånd hvad pokker skal de så gøre, holde op med at spille fodbold??

Edit: Fik ikke lige det hele med Wink

Da man købte Beauchamp, Curth MJ osv havde de jo været skadesfri i rigtig rigtig lang tid, at de så bliver skadet i AaB er jo så det, det kunne også være sket i andre klubber...

Zaza, Bøgelund og Wæhlers tilfælde er jeg hekt enig i at der burde man have vist hvad man gik ind til.

Men det er jo stadig ikke det samme som at sige man ikke gør noget for ikke at holde holdets skadesfri...
« Seneste Redigering: 22 Jul 2009, 15:58 af JKJ » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3425: 22 Jul 2009, 16:12 »

Jeg tror du misforstår mig, det er ikke de nuværende skader jeg mener man konkret har kunnet se komme på lang afstand, men det, at man i sæsonens løb vil få skadesproblemer, fordi man har købt spillere med en uheldig skadeshistorik (præcis som man gjorde med Wæhler, Beauchamp og Bøgelund). Selvfølgelig kan disse spillere bidrage med noget, når de er fit for fight, men det kan bestemt ikke komme bag på nogen, at de også vil have problemer med skader flere gange i løbet af en sæson.

Og igen, igen, igen, jeg har aldrig kaldt hverken Curth, Jakobsen eller Enevoldsen for glasben, blot nævnt, at de har været ramt på det seneste, det er ikke umuligt, at de går igennem den kommende sæson uden en eneste skade, men det er også set før, at skader er brudt op igen, men det er egentlig heller ikke disse tre spilleres situation jeg hæfter mig mest ved, synes bare de skulle nævnes også, det skulle jeg jo så nok bare have ladet være med, så kunne det være det havde været lettere at hæfte sig ved resten jeg skriver  Wink

Jeg mener absolut der er tale om mere end 2-3 glasben. Bøgelund, Wæhler og Beauchamp er helt afgjort glasben, men i mine øjne har Zaza også, om ikke glasben, så i hvert fald glasskulder. Würtz er måske lidt mere i gråzonen, han har gennem et par år været ret plaget af skader, men kan måske være ovre dem, måske ikke, det kan kun tiden vise. Det jeg har hørt om Fredheim Holm er, at han har været noget plaget af skader, tiden må vise om det fortsætter eller ej, så lad os bare placere ham i gråzonen også. Gaardsøe er ét stort spørgsmålstegn hvad skader angår, måske kan han holde, måske kan han ikke, lad da bare tvivlen komme ham til gode, og lad os også placere ham i gråzonen. Det bliver så i min optik 4-7 glasben i truppen, plus de skader der helt uundgåeligt vil opstå blandt de øvrige spillere i truppen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3426: 23 Jul 2009, 20:05 »

AaB stiller op sådan her: Karim Zaza, Kasper Bøgelund, Thomas Gaardsøe, Lasse Nielsen, Michael Jakobsen, Thomas Enevoldsen, Andreas Johansson, Louay Chanko, Anders Due, Jeppe Curth og Daniel Fredheim Holm

Der er sgu ingen overaskelser der, og der er kun to forbedringer IMO, men de to er begge skadet(Wurtz og KEP). I dag skal Jeppe fandme banke nogle kasser ind eller kan han godt ryge ud af startelleveren.

Det er på tide at AaB viser hvad de kan og vinder den her kamp, ikke bare 1-0 den skal sgu vindes med 3 mål mindst.
Logged


halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3427: 23 Jul 2009, 20:38 »

Jeppe Curth måtte meget gerne få scoret et par kasser idag, så han kan mærke lidt succes.

Lige nu går intet hans vej.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3428: 23 Jul 2009, 20:40 »

Ja det ville være dejligt hvis han kunne ramme det mål, eller bare gøre noget rigtigt, istedet for at miste bolden hele tiden...
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3429: 23 Jul 2009, 21:01 »

Væk med svenskeren! Og tag Curth med. Magen til håbløshed skal man da lede længe efter.
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3430: 23 Jul 2009, 21:03 »

Ja det er fandme ringe... Og mens du to skrider kan de godt tage Bøge med han stinker sgu også...
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3431: 23 Jul 2009, 21:04 »

Daniel Holm gør det nu hæderligt, han har haft nogle gode afleveringer og er ofte en sikker spiller at spille bolden til.
Logged

welbz is dat guy

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3432: 23 Jul 2009, 21:05 »

Daniel Holm gør det nu hæderligt, han har haft nogle gode afleveringer og er ofte en sikker spiller at spille bolden til.
Haha, han har tabt bolden halvdelen af gangene, men ja, han har været langt fra den værste. Curths præstation er helt ude af propertioner.
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3433: 23 Jul 2009, 21:08 »

Ja, jeg er meget enig med kommentatorene, AaB tager sig slet ikke tid til at køre bolden rundt de laver bare en ballonbold som ryger ud til målmanden. De skal virkelig stramme op i anden halveg ellers så skal Pehrson ud.
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3434: 23 Jul 2009, 21:22 »

Fint fint, nok tid til et mere mål nu.
Logged


Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010