home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528463 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3390: 20 Jul 2009, 20:31 »

Når der kommer nye trøjer kommer der så også ny udebane trøje?

-LFC-
Manager

« Svar #3391: 20 Jul 2009, 20:36 »

Når der kommer nye trøjer kommer der så også ny udebane trøje?
Nej, det er kun stribe-trøjen der kommer.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3392: 20 Jul 2009, 20:37 »

Nej, det er kun stribe-trøjen der kommer.

Så skulle jeg sgu have købt udebane trøjen

verdenskrig
Manager

« Svar #3393: 20 Jul 2009, 20:59 »

Kan man snakke om krise efterhånden ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3394: 20 Jul 2009, 21:02 »

Ja det kan man, det kunne man allerede i foråret... Det er fandme for ringe, AGF er et godt hold, men det er AaB fandme også, og de havde 90 min til at udligne.

Kampen ville jo også være anderledes hvis deres mål var blevet dømt offside, eller Curth kunne ramme målet...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3395: 20 Jul 2009, 21:26 »

Det er "kun" 11 kampe indtil videre hvilket er meget ringe, og en noget negativ rekord(hvis det er en rekord) at have.

AaB spillerne(Og os fans) har det nok lidt ligesom Brøndby havde det da de ingenting kunne på udebane(Halvandet år uden sejr på udebane).

Det er fandme også træls at AGF kommer foran på et offside mål ticked off

Nix, det her var kamp nummer 15 i streg uden sejr. Seneste sejr var 5. April mod netop AGF, siden er det ikke blevet til en eneste sejr i en betydende kamp (alle turneringer inklusiv).

Og nu holder undskyldningen med at Pehrsson ikke har nået at få sat sit personlige præg på holdet heller ikke mere, han siger jo endda selv, at det nu er det hold han gerne vil have, så kommer resultaterne ikke nu, kan ansvaret kun falde tilbage på én mand, og det er Pehrsson - ok, manden der har ansat ham har naturligvis også en del af ansvaret, men bliver stimen ikke vendt, har jeg meget svært ved at se, hvordan Pehrsson skulle kunne blive på sin post. Bliver Pehrsson ikke den første SAS ligatræner der indkasserer en fyreseddel, er det udelukkende fordi Lynge er for nærig til at ville betale den kompensation han så skal have.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3396: 21 Jul 2009, 01:26 »

Nix, det her var kamp nummer 15 i streg uden sejr. Seneste sejr var 5. April mod netop AGF, siden er det ikke blevet til en eneste sejr i en betydende kamp (alle turneringer inklusiv).

Og nu holder undskyldningen med at Pehrsson ikke har nået at få sat sit personlige præg på holdet heller ikke mere, han siger jo endda selv, at det nu er det hold han gerne vil have, så kommer resultaterne ikke nu, kan ansvaret kun falde tilbage på én mand, og det er Pehrsson - ok, manden der har ansat ham har naturligvis også en del af ansvaret, men bliver stimen ikke vendt, har jeg meget svært ved at se, hvordan Pehrsson skulle kunne blive på sin post. Bliver Pehrsson ikke den første SAS ligatræner der indkasserer en fyreseddel, er det udelukkende fordi Lynge er for nærig til at ville betale den kompensation han så skal have.

Mente han ikke kun i SAS Ligaen? Sådan forstod jeg det hvert fald...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3397: 21 Jul 2009, 09:48 »

Flot AaB, flot AaB?!

Hvad fanden er det for noget, Curth skal bare af h til, han er intet værd fortiden.

JKJ
Gæst

« Svar #3398: 21 Jul 2009, 10:07 »

Nope... Det har vi snakket om længe heroppe. MP er bare ikke manden der kan fører os videre, det skulle da lige være to step tilbage fremfor to step frem...

Han er dog ikke alene om nedturen, Lynge har også sin kæmpe andel i det. Køb for helvede da nu nogle spillere så vi i det mindste har en nogenlunde bred trup.
Det er jo ikke nok at købe 2 til den centrale midtbane, og så håbe det er nok når vi kun har de 2 til pladsen...

Jeg er røv ligeglad med hvordan det går på torsdag, det er i ligaen vi skal slå vores folder og så må det europæiske komme i anden række...

Det var så 15 kampe i træk uden sejr, er bange for at inden ugen er omme så er vi på 17!!

JKJ
Gæst

« Svar #3399: 21 Jul 2009, 10:11 »

Flot AaB, flot AaB?!

Hvad fanden er det for noget, Curth skal bare af h til, han er intet værd fortiden.

Klap nu hesten, jeg har set Torres, Villa osv lavet noget ligende og de kan da stadig en ting eller 2...

Desuden er det ikke kun Curth der er skyld i nedturen, det er vist det meste af holdet og der er vel ikke rigtig nogen der spiller over niveau, alle spiller under niveau og Curth er bare en af dem...

Læste lige i avisen at de mente de var det bedste hold på banen i de sidste 75 min, det er så åbenbart den samme trummerum vi skal hører igen her i efteråret - fat det nu, det er sgu ligemeget hvor godt i spiller, det er målene der giver point, såvidt vides får man stadig ikke stilpoint i fodbold!!

Yoggidk
Gæst

« Svar #3400: 21 Jul 2009, 10:18 »

Men Torres og Villa kan score et mål i hvert fald i omkring 20 kampe...

JKJ
Gæst

« Svar #3401: 21 Jul 2009, 10:21 »

Men Torres og Villa kan score et mål i hvert fald i omkring 20 kampe...

Hehe ja ved det godt.

Men det er altså ikke Curths skyld alene at vi har en kæmpe nedtur og efterhånden befinder os i en dyb dyb krise.
Han var ikke en del af holdet i foråret så det skal han ikke beskyldes for... Men ja, han har da haft et par chancer elelr flere som man bare skal score på...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3402: 21 Jul 2009, 10:39 »

Nå men, jeg var i Århus i går, og efter min mening var det Patrick Kristensen der var banens bedste AaB'er, i mens Fredheim Holm var den næstbedste...

JKJ
Gæst

« Svar #3403: 21 Jul 2009, 11:22 »

Nå men, jeg var i Århus i går, og efter min mening var det Patrick Kristensen der var banens bedste AaB'er, i mens Fredheim Holm var den næstbedste...

Iflg radio og aviserne var han en af de ringeste Wink Han tog alt for mange risikable driblinger og chancer som bagerste midtbane mand var de ting jeg hørte og har læst...

Nordjyske mener dog også DFH gjorde det ok og var AaB's bedste...

Men det er jo som regel øjnene der ser det Wink

halil
Ynglingespiller

« Svar #3404: 21 Jul 2009, 12:40 »

PK gjorde det i mine øjne rigtigt godt. Banens dårligste? Aldrig i helvede - Det var MJ eller Curth.

DFH spillede rigtigt fint. Han har nogen fine første gangs berøringer.

Dommeren var banens dårligste.

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010