home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528381 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3375: 20 Jul 2009, 19:38 »

Den afbrænder burde give minus 50 point

EDIT: Pepe: Kan det ikke være lige godt, jeg er ligeglad med om jeg stige i rang hvis det er det som du hentyder til...
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 19:40 af Enevoldsen » Logged

Pepe
Gæst

« Svar #3376: 20 Jul 2009, 19:43 »

Det er fint, men det gavner ikke debatten på siden synderligt med en masse små kommentarer. Ville være fedt, hvis du kunne sammenfatte det til et længere indlæg med mere indhold.

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #3377: 20 Jul 2009, 19:43 »

Hmm, AaB har sgu ikke helt styr på sagerne i aften hva? Peace

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Bimmand
Gæst

« Svar #3378: 20 Jul 2009, 19:45 »

Nej synes de er presset i bundt, og så synes jeg dommer går alt for hvidt han har vist allerede givet fem ostemader ud, synes lige han skal dæmpe sig lidt

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3379: 20 Jul 2009, 19:47 »

AGF'erne er godt nok ved at være sure på dommeren, og det samme er fansene. Det er nok også forståligt, fordi det er måske nogle lidt billige kort som de har fået.

verdenskrig
Manager

« Svar #3380: 20 Jul 2009, 19:49 »

Enevoldsen fat nu bare en pæn  hentydning, i stedet for at diskutere det...

Du er simpelthen en onliner af karat og man kan ikke bruge dine indlæg til noget som helst når der intet kød er på dem..

Tag dig nu sammen, når pepe enda siger det pænt til dig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #3381: 20 Jul 2009, 19:53 »

Jeg bakker op der Peace, Men ved i hvorfor AaB ikke spiller bedre, tror i kampen fra i torsdags sidder i benene? Opstemt

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

verdenskrig
Manager

« Svar #3382: 20 Jul 2009, 19:58 »

Jeg bakker op der Peace, Men ved i hvorfor AaB ikke spiller bedre, tror i kampen fra i torsdags sidder i benene? Opstemt
Tro på egne evner!

Mener at det er 15 turneringskampe de ik har vundet i, hvis de ikke vinder i dag.. Det kan godt være at mange af spillerne inklusiv zaza siger at det ik betyder noget men det tror jeg simpelthen ikke på!

det må sidde utroligt dybt i spillerne, specielt når man efter 16 sek kommer bagud.. Det minder håbløst meget om vores spillemæssige nedtur Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #3383: 20 Jul 2009, 20:00 »

Tror ikke på Pehrsson har det der skal til for at sætte AaB spillerne op, han er en katastrofe...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3384: 20 Jul 2009, 20:05 »

Tro på egne evner!

Mener at det er 15 turneringskampe de ik har vundet i, hvis de ikke vinder i dag.. Det kan godt være at mange af spillerne inklusiv zaza siger at det ik betyder noget men det tror jeg simpelthen ikke på!

det må sidde utroligt dybt i spillerne, specielt når man efter 16 sek kommer bagud.. Det minder håbløst meget om vores spillemæssige nedtur Peace

Det er "kun" 11 kampe indtil videre hvilket er meget ringe, og en noget negativ rekord(hvis det er en rekord) at have.

AaB spillerne(Og os fans) har det nok lidt ligesom Brøndby havde det da de ingenting kunne på udebane(Halvandet år uden sejr på udebane).

Det er fandme også træls at AGF kommer foran på et offside mål ticked off

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #3385: 20 Jul 2009, 20:06 »

For pokker da, hvor er jeres nye udebanetrøje fed!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3386: 20 Jul 2009, 20:09 »

Ved jeg som ikke. Vi har vel været det bedste hold i de sidste 30 minutter. Jeg tror simpelthen bare at AaB på en mærkværdig måde ikke har formået at være klar fra start. Det viser sig dog også at de ikke skulle have det mål, og så vil kampen måske være en anden.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3387: 20 Jul 2009, 20:10 »

For pokker da, hvor er jeres nye udebanetrøje fed!

Ja, jeg kan også godt lide den nye hjemmebane trøje, synes bare at det er skod at de sælger en ny trøje uden at fortælle at der kommer en ny om 6 måneder(Det havde jeg hvert fald ikke hørt noget om).

Det fandt jeg først ud af efter jeg havde købt den nye, sådan noget skal de sgu skrive på deres hjemmeside ticked off

søgaard
Gæst

« Svar #3388: 20 Jul 2009, 20:13 »

Enevoldsen: De skrev det i den nyhed, hvor den også blev præsenteret. At der kom en ny, når Adidas har fået designet en med striber.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3389: 20 Jul 2009, 20:15 »

Enevoldsen: De skrev det i den nyhed, hvor den også blev præsenteret. At der kom en ny, når Adidas har fået designet en med striber.

Den har jeg ikke læst Skuffet Nå men det var alligevel ikke mig som betalte Grin

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010