Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23582
0 Brugere, 543 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahimahajan
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
199
200
[
201
]
202
203
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 526458 gange)
søgaard
Gæst
Sv: AaB-tråden
«
Svar #3000:
29 Maj 2009, 21:10 »
Citat af: DimitarBerbatov 29 Maj 2009, 20:48
En rigtig fan følger sit hold i tykt og tyndt..
Det med kun at følge det når det går godt KALDES MEDLØBER
I alle kredse så bare indse medløberne er faldet fra..
Jeg er ret sikker på, at de fleste stadig følger med holdet..
Men vi har åbenbart vidt forskellige meninger om, hvad en ægte fan er.. En medløber er vel en, som pludselig bliver fan af holdet, når det går godt. Jeg har haft sæsonkort siden 99. De seneste år er det dog ikke så meget jeg er kommet derude.. Er jeg så en medløber?! For så er det sgu endnu en åndssvag ting, som I københavnere har fundet på..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3001:
29 Maj 2009, 21:18 »
Hehe det er på sin vis stupidt at tale dårligt om medløbere, for vi er alle startet som medløbere
Ingen har vel, fra den dag de så småt begyndte at følge med et hold, tænkt at man ville følge de i tykt og tyndt uanset hvad
Og at man ikke gider køre 70 km når det går lidt halvsløjt forstår jeg sgu godt, er man så en dårlig fan? I mine øjne lyder den slags udsagn fra folk der hævder at de er "rigtige fans", blot som et forsøg på at hæve sig selv over andre og skabe sig en identitet på andres bekostning
verdenskrig
Manager
«
Svar #3002:
29 Maj 2009, 22:04 »
Citat af: Søgaard 29 Maj 2009, 20:46
Eller også er det bare en konsekvens af det dårlige spil?!
Personligt gider jeg ikke at køre 70 km. for at se AaB spille 1-1 mod SønderjyskE.. Mens jeg sidste år kunne se dem banke diverse hold.. Det gør vel ikke folk til dårligere fans, men blot en konstatering af, at det er sjovere at være på stadion, når ens hold vinder.. Det vil jeg ikke ligefrem kalde medløbsfans..
Det var da godt en lad holdning hvis man spørger mig
.. Hold da ferie, det er fandme ikke meget loyalitet der..
Ved du hvad, da vores krise så sortest ud kørte jeg i tog 5 timer mindst om søndagen for at komme ind og se Brøndby og støtte dem.. Holdet har jo allermest brug for støtte i sådanne perioder, og samtidigt så er jeg sku ik mindre Brøndby fan af at det går dårligt
.. Muligvis jeg bliver langt mere kritisk, men det er jo blot fordi jeg ønsker at det skal gå bedre.
Jeg har aldrig fattet den indstilling fra diverse fans, som vel i tider som disse blot viser sig som sande "sofafans"..
Hvis man kan vinde med klubben, kan man også tabe med klubben..
Har i ingen fakultur deroppe i nordjylland, ud over jeres lille uoff gruppe som står over en af indgangene`?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #3003:
29 Maj 2009, 22:09 »
Citat af: KongFjong 29 Maj 2009, 21:18
Hehe det er på sin vis stupidt at tale dårligt om medløbere, for vi er alle startet som medløbere
Ingen har vel, fra den dag de så småt begyndte at følge med et hold, tænkt at man ville følge de i tykt og tyndt uanset hvad
Og at man ikke gider køre 70 km når det går lidt halvsløjt forstår jeg sgu godt, er man så en dårlig fan? I mine øjne lyder den slags udsagn fra folk der hævder at de er "rigtige fans", blot som et forsøg på at hæve sig selv over andre og skabe sig en identitet på andres bekostning
Helt enig i første del af indlægget.. Jeg begyndte også at holde med Brøndby da det gik dem bedst i 01/02 hvor de førte med 9 point ned til Fc kagemænd
Men det andet fatter jeg slet ikke en bjælle af.. Selvfølgelig er man da en dårlig fan hvis man springer fra når det ser surt ud.. Det holder i min bog ikke.. At følge Brøndby og Liverpool er som et rent ægteskab.. der er gode tider hvor alt fungerer og hvor man har kæmpe motivation, og så er der røvsyge tider, hvor alt går galt.. Men der holder man sku stadig ved..
Det er i dårlige tider at bukkene bliver skildt fra fårene i fanflokken.. Og nej jeg prøver ikke at hæve mig over nogle, for det behøver jeg slet ikke da jeg udemærket kender min fan identitet, og den er helt klar.. I medgang og modgang..
Om vi så gik konkurs og rykkede ned i danmarksserien ville jeg stadig være på faxe hver weekend!
Btw, så er et gennemsnit på omkring 7.000 tilskuere jo rent til grin, når man har et stadion i en by som Aalborg..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3004:
29 Maj 2009, 22:13 »
Hold da op hvor du pudser glorien Vk. Hvad er præcist problemet med at Søgaard ikke gider køre 70 km? Vi har vel hver vores prioriteter, og det virker lidt som om, at også du forsøger at fange en identitet gennem dit klubvalg,
Men fair nok, Søgaard og undertegnede er så ikke "rigtige" fans som jer andre
At du sammenligner ægteskabet og et forhold mellem to mennesker, med et tilhørsforhold til en fodboldklub er tåbeligt og mangel på erfaring ud i førstnævnte disciplin imo...
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 22:15 af KongFjong
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3005:
29 Maj 2009, 22:15 »
Har Søgaard i øvrigt påstået noget sted, at han er holdt op med at holde med AaB fordi det går dårligt? Næ....
søgaard
Gæst
«
Svar #3006:
29 Maj 2009, 22:20 »
Verdenskrig..
Jeg føler mig selv som AaB-fan, selvom jeg ikke ser andet end måske 10 kampe på stadion om året.
Jeg har ikke tiden til at bruge 5-6 timer hver/hver anden søndag på at køre til Aalborg, se kampen og køre hjem igen.. Jeg har andre ting, som jeg prioterer højere, end at følge mit yndlings hold.. Jeg ser mig heller ikke, som mindre fan i disse øjeblikke, hvor det ikke går vores vej.. Men hvis jeg skal vælge mellem en vagt på arbejde, hvor jeg kan tjene omkring 1000 på en dag, så vælger det fremfor fodboldkampen, da der findes vigtigere ting i livet end fodbold.. Men du bærer vel tydeligt præg af at du stadig bor hjemme og ikke har alverdens pligter..
verdenskrig
Manager
«
Svar #3007:
29 Maj 2009, 22:26 »
Citat af: KongFjong 29 Maj 2009, 22:13
Hold da op hvor du pudser glorien Vk. Hvad er præcist problemet med at Søgaard ikke gider køre 70 km? Vi har vel hver vores prioriteter, og det virker lidt som om, at også du forsøger at fange en identitet gennem dit klubvalg,
Men fair nok, Søgaard og undertegnede er så ikke "rigtige" fans som jer andre
At du sammenligner ægteskabet og et forhold mellem to mennesker, med et tilhørsforhold til en fodboldklub er tåbeligt og mangel på erfaring ud i førstnævnte disciplin imo...
Citat af: Søgaard 29 Maj 2009, 20:46
Eller også er det bare en konsekvens af det dårlige spil?!
men blot en konstatering af, at det er sjovere at være på stadion, når ens hold vinder..
Præcis her KF, og det var til dit nederste indlæg
Og nej drop nu det med at pudse glorien
.. Hvad har det med noget at gøre
..
ja folk må selvom deres prioriteringer, men jeg udtrykker bare min mening om den.. Og jeg konstaterer bare at er man en ægte passioneret fan der har mulighed for at komme på stadion og er det når det går godt, så er det fandme tamt at stoppe fordi det pludseligt går mindre godt..
En anden sjov ting her på fmf er at man ikke må sammenligne med noget som helst uden at det er tåbeligt, mangel på erfaring, dårligt el. Prøv nu at forhold dig til det jeg skriver... I et ægteskab er der både gode og dårlige tider og der holder man ved, ligesom man med sin klub oplever dårlige tider og gode tider, men holder ved og kommer på stadion selvom det begynder at gå dårligt..
Jeg siger ikke at et ægteskab er som at være fan af en klub, men jeg forholder mig bare til mit syn på det... Begge steder er der gode og dårlige tider.. Begge steder bør man imo holde ved... For kan man elske hinanden/klubben i gode tider, kan man også være der for hinanden/klubben i dårlige!
Og nej jeg er ikke gift så det har jeg naturligvis ingen erfaring i, men fandme dumt at du ikke ser på det jeg rent faktisk siger i stedet for bare koldt at afvise det med: Nå det har du ingen erfaring i..
Det kan jeg ik bruge til noget
Og naturligvis har jeg en identitet i at være fan, og stå på faxe.. Det er da komplet naivt at påstå alt andet, da jeg i min verden lever og ånder for Brøndby... Det optager meget af mit liv, og selvfølgelig har jeg en identitet i at være Brøndby fan.. Klart
Men naturligvis må man prioritere som man vil, det siger jeg ikke.. Men jeg forbeholder mig bare retten til at give min mening om den prioritering, som jeg mener er underlig, og uloyal
verdenskrig
Manager
«
Svar #3008:
29 Maj 2009, 22:30 »
Citat af: Søgaard 29 Maj 2009, 22:20
Verdenskrig..
Jeg føler mig selv som AaB-fan, selvom jeg ikke ser andet end måske 10 kampe på stadion om året.
Jeg har ikke tiden til at bruge 5-6 timer hver/hver anden søndag på at køre til Aalborg, se kampen og køre hjem igen.. Jeg har andre ting, som jeg prioterer højere, end at følge mit yndlings hold.. Jeg ser mig heller ikke, som mindre fan i disse øjeblikke, hvor det ikke går vores vej.. Men hvis jeg skal vælge mellem en vagt på arbejde, hvor jeg kan tjene omkring 1000 på en dag, så vælger det fremfor fodboldkampen, da der findes vigtigere ting i livet end fodbold.. Men du bærer vel tydeligt præg af at du stadig bor hjemme og ikke har alverdens pligter..
Så beklager jeg, for jeg havde umiddelbart det indtryk at du altid var på stadion da det gik godt, men nu fordi det går dårligt så er bøtten vendt..
For ellers er det naturligvis en helt anden snak, og at en fan som udgangspunkt ikke anser sit favorithold som det VIGTIGSTE kan jeg naturligvis ikke andet end at respektere og forstå
.. At min prioritering er ret meget anderledes behøver man nok ik være professor for at se, og ja det sidste du skriver er true
..
Tror dog aldrig det vil ændre sig for mig, men hvem ved hvad fremtiden bringer
søgaard
Gæst
«
Svar #3009:
29 Maj 2009, 22:36 »
Citat af: verdenskrig 29 Maj 2009, 22:30
Så beklager jeg, for jeg havde umiddelbart det indtryk at du altid var på stadion da det gik godt, men nu fordi det går dårligt så er bøtten vendt..
For ellers er det naturligvis en helt anden snak, og at en fan som udgangspunkt ikke anser sit favorithold som det VIGTIGSTE kan jeg naturligvis ikke andet end at respektere og forstå
.. At min prioritering er ret meget anderledes behøver man nok ik være professor for at se, og ja det sidste du skriver er true
..
Tror dog aldrig det vil ændre sig for mig, men hvem ved hvad fremtiden bringer
Det jeg sådan set mente med de to linjer, som du citerede i indlægget før, er at i sidste sæson, hvor de lå nummer 1, så var man måske lidt mere villig til at skubbe ting til side for at opleve dem i den formentlig eneste guldsæson i et stykke tid.
Hvis jeg havde boet ved siden af stadion, så havde jeg helt sikkert været der hver gang, men de 70 kilometer fra Frederikshavn til stadion gør, at det bliver mere tidskrævende tur.
Men selv du verdenskrig må indrømme, at det er sjovere, at være på stadion, når ens hold udspiller de andre hold, end når de roder rundt i midten af tabellen?! Dit hold har hvert fald været i samme situation
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 22:39 af Søgaard
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3010:
29 Maj 2009, 22:38 »
Citat af: verdenskrig 29 Maj 2009, 22:26
Og nej drop nu det med at pudse glorien
.. Hvad har det med noget at gøre
..
Du nævner igen og igen hvad du vil gøre for at se en kamp med BIF. Køre tog i 5 timer, følger dem i tykt og tyndt osv. Det kalder jeg at pudse glorien...
ja folk må selvom deres prioriteringer, men jeg udtrykker bare min mening om den.. Og jeg konstaterer bare at er man en ægte passioneret fan der har mulighed for at komme på stadion og er det når det går godt, så er det fandme tamt at stoppe fordi det pludseligt går mindre godt..
Jeg vil bare kalde det en mere passioneret fan, end en "ægte" passioneret fan. Jeg kan da også være passioneret uden at vise mig på stadion hver gang.
En anden sjov ting her på fmf er at man ikke må sammenligne med noget som helst uden at det er tåbeligt, mangel på erfaring, dårligt el. Prøv nu at forhold dig til det jeg skriver... I et ægteskab er der både gode og dårlige tider og der holder man ved, ligesom man med sin klub oplever dårlige tider og gode tider, men holder ved og kommer på stadion selvom det begynder at gå dårligt..
Du må sammenligne hvad du vil, men når du ikke har nogen viden om det, så giver det bare ikke mening. Men det er måske min mening, at et ægteskab er noget virkeligt og 1000 gange mere seriøst, end et tilhørsforhold til en fodboldklub. Stakkels din kommende kone siger jeg bare, hvis du sætter de to lige højt
Jeg siger ikke at et ægteskab er som at være fan af en klub, men jeg forholder mig bare til mit syn på det... Begge steder er der gode og dårlige tider.. Begge steder bør man imo holde ved... For kan man elske hinanden/klubben i gode tider, kan man også være der for hinanden/klubben i dårlige!
Hehe hvad er det så du siger når du skriver
"At følge Brøndby og Liverpool er som et rent ægteskab"
?
Og nej jeg er ikke gift så det har jeg naturligvis ingen erfaring i, men fandme dumt at du ikke ser på det jeg rent faktisk siger i stedet for bare koldt at afvise det med: Nå det har du ingen erfaring i..
Det kan jeg ik bruge til noget
Nej nej, det forventede jeg skam heller ikke kære VK. Men jeg kunne da aldrig finde på at sammeligne noget jeg kun har en forestilling om, det giver jo ikke substans. Derfor er det også svært for mig at forholde mig til. Og skulle jeg begynde at ævle løs om ægteskab ville det dælme blive kedsommeligt for langt de fleste.
Og naturligvis har jeg en identitet i at være fan, og stå på faxe.. Det er da komplet naivt at påstå alt andet, da jeg i min verden lever og ånder for Brøndby... Det optager meget af mit liv, og selvfølgelig har jeg en identitet i at være Brøndby fan.. Klart
Men naturligvis må man prioritere som man vil, det siger jeg ikke.. Men jeg forbeholder mig bare retten til at give min mening om den prioritering, som jeg mener er underlig, og uloyal
Og her har vi måske kernen i problemet. Du kiritiserer en prioritering du reelt ikke kender til. Der er forskel på at bo hjemme, og så have familie hvor man ikke kan bruge tiden på det man vil. Jeg respekterer det er svært at sætte sig ind i, men jeg respekterer ikke at man bruger mangel på viden til at kritisere andre.
Og nu må jeg hellere stoppe med at pudse min egen glorie og blive for "far-agtig"
-LFC-
Manager
«
Svar #3011:
29 Maj 2009, 22:42 »
Selvfølgelig det er vel klart for de fleste, at det generelt er en federe oplevelse når det går en godt. Her mener jeg så ihvertfald, at man burde blive og bakke op når det går dårligt, men når du Søgaard har 70 km. til stadion, så er det jo fuldt forståeligt, at du prioriterer anderledes i flere tilfælde, bare det at du stadig er på stadion afgører jo, at du er en "rigtig" fan som jeg ser det. Folk der tilgengæld holder sig helt væk fra stadion er vel det man kan kalde en medløber.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3012:
29 Maj 2009, 22:42 »
Citat af: Søgaard 29 Maj 2009, 22:36
Det jeg sådan set mente med de to linjer, som du citerede i indlægget før, er at i sidste sæson, hvor de lå nummer 1, så var man måske lidt mere villig til at skubbe ting til side for at opleve dem i den formentlig eneste guldsæson i et stykke tid.
Hvis jeg havde boet ved siden af stadion, så havde jeg helt sikkert været der hver gang, men de 70 kilometer fra Frederikshavn til stadion gør, at det bliver mere tidskrævende tur.
Men selv du verdenskrig må indrømme, at det er sjovere, at være på stadion, når ens hold udspiller de andre hold, end når de roder rundt i midten af tabellen?! Dit hold har hvert fald været i samme situation
Og igen, kan det i princippet være totalt ligegyldigt for folk om andre kun gider komme på stadion når det går godt. Hvorfor det overhovedet er et problem, har jeg sgu svært ved at forstå. Skulle Danske Spil så være trætte af at der er nogle der kun gider spille lotto når der er store gevinster at hente? Selv "medløbere" giver valuta til klubben og medløberne er jo i sig selv, en fingerpeg om hvordan det går klubben.
Skulle crew her på siden være trætte af dem der kun besøger siden, når det kører godt, frem for hvis det gik mindre godt?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3013:
29 Maj 2009, 22:45 »
Citat af: -LFC- 29 Maj 2009, 22:42
Selvfølgelig det er vel klart for de fleste, at det generelt er en federe oplevelse når det går en godt. Her mener jeg så ihvertfald, at man burde blive og bakke op når det går dårligt, men når du Søgaard har 70 km. til stadion, så er det jo fuldt forståeligt, at du prioriterer anderledes i flere tilfælde, bare det at du stadig er på stadion afgører jo, at du er en "rigtig" fan som jeg ser det. Folk der tilgengæld holder sig helt væk fra stadion er vel det man kan kalde en medløber.
Det kunne faktisk være ret sjovt at få defineret hvad en medløber er og hvorfor det er opstået. Jeg tror sgu det er opstået, fordi fans af hold der ikke har klaret sig så godt, skulle finde en måde at lindre deres egen smerte på, ved at nedgøre det stigende antal af fans af succesfulde hold.
For mig vil definitionen mere være derovre hvor, en rigtig fan er ham der gider synge med og heppe under kampene uanset hvor tit vedkommende er på stadion, frem for dem bare er der for at blive underholdt. Det gør bare ikke sidstnævnte til mindre værd for klubben imo, da vi alle har forskellige måder at være på stadion på
Skal siges at jeg tilhører mest sidstnævnte gruppe
-LFC-
Manager
«
Svar #3014:
29 Maj 2009, 22:54 »
...
En decideret medløber er for mig en person der ligepludseligt udgiver sig som fans af pågældende klub (Hoffenheim f.eks.) og er meget stor fan ligepludselig, men ligeså snart klubbens succes ebber ud, så forsvinder glæden for det hold og personen begynder at udgive sig som fan af en anden klub. Det er vel nok en decideret medløber.
Sider:
1
...
199
200
[
201
]
202
203
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »