home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525954 gange)
Don AA
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #2970: 20 Maj 2009, 13:09 »

Nej, surprise.
Så siger vi det  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #2971: 20 Maj 2009, 13:25 »

Keder du dig i dag KF crazy  ?

Men tror da sagtens i kan spille med i parken.. Godt nok har vi lige fået en røvfuld uden lige, men vi viste i hvertfald jer hvordan man IKKE skal starte en kamp i parken.. det er en utrolig dum ide at komme tidligt bagud for så kører fck maskinen for fulde omdrejninger Skuffet..

Men håber sku i tager den pokal fra dem Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2972: 20 Maj 2009, 14:17 »

Sikke optimistisk du er, nu hvor dit hold er i finalen, tror nu det bliver en tæt finale hvor FCK selvfølgelig vinder (surprice) Smiley

Jeg har jo ikke rigtig noget at have optimismen fra.
11 kampe i streg uden fuld gevinst, et hold der spiller som om de allerede er gået på ferie, flere er på vej væk og man skulle tro de allerede havde forladt klubben, totalt ideforladt spil, et hav af skader - og truppen er ikke i nærheden af at være bred nok til at dække disse skader osv osv. En træner der kun kan sige "jamen det går jo meget godt pånær resultaterne" jamen godav, det er sgu også det det hele kommer an på...

Så kan du ikke lige fortælle mig hvorfor jeg skal være optimistisk??

Don AA
Manager

« Svar #2973: 20 Maj 2009, 15:54 »

Jeg har jo ikke rigtig noget at have optimismen fra.
11 kampe i streg uden fuld gevinst, et hold der spiller som om de allerede er gået på ferie, flere er på vej væk og man skulle tro de allerede havde forladt klubben, totalt ideforladt spil, et hav af skader - og truppen er ikke i nærheden af at være bred nok til at dække disse skader osv osv. En træner der kun kan sige "jamen det går jo meget godt pånær resultaterne" jamen godav, det er sgu også det det hele kommer an på...

Så kan du ikke lige fortælle mig hvorfor jeg skal være optimistisk??
Kan godt følge dig i, at det AAB har leveret foråret ikke har været godt (så er det hvis pænt sagt), men det er en pokalfinale og mon ikke det skulle være et wake up call, i kan nu selv afgører om i vil i europa eller ej, hvis det ikke skulle være motivation nok, så ved jeg ikke. Men synes også det jeg høre fra AAB fans, er at de ikke tror på det i morgen, men som sagt jeg tror det bliver en tæt kamp i morgen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2974: 20 Maj 2009, 19:41 »

Det er ikke sikkert sejren bliver stor, men ingen tvivl overhovedet om, at det bliver FCK der vinder den kamp, hvor stor sejren skal være, bestemmer de mere eller mindre selv, det kommer vel an på, om de vælger at sætte den på energispareprogram, eller vælger at nu skal AaB tromles langt ned under græstæppet.

Med den rigtige træner tror jeg sådan set godt at AaB ville kunne drille FCK, men synes Pehrsson gang på gang har bevist, at han ikke er den rigtige træner, så jeg er ikke ret meget i tvivl om, at FCK får let spil. Og Pehrsson lader jo i øvrigt slet ikke til at bekymre sig alverden til udsigten til et nederlag, da han føler sig rimeligt sikker på at få den Europæiske billet foræret alligevel, eftersom FCK efter al sandsynlighed bliver mestre...

Som jeg ser det, er AaBs eneste chance for at drille FCK imorgen, hvis cheftræner og assistent bytter roller, så det er Kuhn, der står for det taktiske oplæg...  Smiley

Men under alle omstændigheder en skandale, at et taberhold kan kvalificere sig til Europæisk fodbold, man kan jo så bare håbe, at Lynge inden den tid har bidt i det sure æble, og fyret Pehrsson, selvom det kommer til at koste en mindre formue, så denne sæsones Europæiske erfaringer, ikke ender med at gå til spilde, det ville være synd for Dansk fodbold.

JKJ
Gæst

« Svar #2975: 27 Maj 2009, 10:48 »

Tråden er da gået helt død, skyldes det de seneste mange fiaskoer holdet har været igennem??

Der er da ellers masser af nyheder... Resultaterne gider jeg ikke bruge tid på, de taller jo for sig selv, og især Pehrsson har jeg det mere end svært ved. Igen og igen hører vi "det går jo meget godt borstet fra resultaterne" hold da op en spade, det er jo også dem der tæller, ikke hvor pænt eller dårligt vi har spillet...

Så hvis han ryger ud vil jeg klappe i mine små hænder  Thumbs Up

Vi får igen Adidas som tøj sponsor, og det skulle være en ganske god aftale der er lavet der
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=100414

MJ på vej til Bundesligaen??
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=100777

Agu er væk, Risgaard er væk, Oleferts og Nomwethe ser heller ikke ud til at få forlænget...
Der udover er Shelton færdig, heldigvis og kan ikke dy mig for at sige "hvad sagde jeg". Jeg troede ikke på ham et eneste sekund men fik jo mildest talt at vide at jeg tog grusomt fejl, det gjorde jeg så ikke  Thumbs Up

Nu ser det også ud til at Beauchamp smutter... Og det er vel også ok, han har slet ikke slået igennem og vores egen Lasse Nilssen har da overhalet ham med flere længder...
http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-gerne-af-med-Beauchamp

Det kan jo så igen åbne for at Olferts får forlænget og det går jeg og håber lidt på da han bestemt ikke har spillet sig af, han har bare haft et elendig forår som resten af holdet...

JKJ
Gæst

« Svar #2976: 27 Maj 2009, 14:58 »

Og så røg Olferts også ud i kulden... Gad vide om vi i det hele taget kan stille med en 4-backs linie til den nye sæson, eller om vi skal til at spille med 2 eller 3 i den bagerste kæde  Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/Olfers-stopper-i-AaB

Jeg håber eddermanme at Lynge har 6-8 spillere i kikkerten og som han er mere end tæt på at skrive med, hvis ikke skal vi jo til at kigge nedad i tabellen fremfor opad næste sæson...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #2977: 27 Maj 2009, 15:09 »

Ja det må vi sgu da håbe at han har... Og måske også en ny træner  Grin

JKJ
Gæst

« Svar #2978: 27 Maj 2009, 15:53 »

Og så er Nomwethe også færdig i klubben... der er godt nok gang i svingdøren, eller i hvert fald i udgangs døren  Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/?vis=101236&fanmail=true

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2979: 27 Maj 2009, 15:56 »

Og så er Nomwethe også færdig i klubben... der er godt nok gang i svingdøren, eller i hvert fald i udgangs døren  Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/?vis=101236&fanmail=true

Ja men det havde vi vel også forventet. Nu må vi håbe at vi finder en masse gode forstærkninger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2980: 27 Maj 2009, 16:05 »

Diego til AaB

Han lyder da okay, eller er det bare mig? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2981: 27 Maj 2009, 16:07 »

Ja men det havde vi vel også forventet. Nu må vi håbe at vi finder en masse gode forstærkninger.

Det kan du tildels have ret i, problemmet er jo bare at Lynge først plejer at have truppen klar 3-5 runder inde i turneringen... Og så halter vi igen bagefter og især nu når der nu er så mange der smutter...

JKJ
Gæst

« Svar #2982: 27 Maj 2009, 16:09 »

Diego til AaB

Han lyder da okay, eller er det bare mig? Smiley

Det er bare dig Wink

Nej må indrømme jeg ikke er meget for disse lykkeridere. Så vil jeg heller have et helt svensk hold hvor man ved hvad de står for...
Vi har jo før brændt fingerene på disse spillere der flyver fra klub til klub for at få en kontrakt...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2983: 27 Maj 2009, 16:51 »

Diego Armando? Det er vel ikke den Diego Armando, der i sin tid floppede totalt og aldrig blev til noget som helst, selvom han havde både navn og gener til fælles med en vis Hr. Maradona?

Synes godt nok det begynder at se ud til, at i får problemer med at stille hold til næste sæson. Det lader til at Lynger regner med han kan gå på vandet, men synes da bestemt ikke, at han har imponeret med at få tingene i orden til sæsonstart de seneste sæsoner. Under alle omstændigheder skal i have spillet stort set et helt nyt hold sammen, og det er altså noget der koster point at gøre, når det drejer sig om så mange spillere på én gang. Alt Hamréns arbejde er efterhånden ved at være fuldstændig spoleret. Holdet er faldet fra hinanden, de bærende kræfter på holdet er på vej væk og træneren er et taktisk analfabet...

I mine øjne ser det ud som om i er ved at begå en af de samme fejl, som Brøndby begik, før de røg ud i deres enorme krise, nemlig at sælge ud af profilerne (forskellen er så bare, at i ikke får penge for ret mange af jeres), og så regne med, at i kan klare jer ved at hive folk op fra egne rækker.

Jeg vil umiddelbart gætte på, at i kommer til at kæmpe for overlevelse i SAS ligaen i næste sæson, hvis ikke Pehrsson får sparket. Og selv hvis han ryger, kan i sagtens gå hen at få det svært alligevel, det er mange spillere i skal ud at hente, og Champions League pengene er vel allerede fyldt i jeres underskudsforretnin ger (ishockey, håndbold etc), og spillersalg er det jo ret begrænset hvad i får ind på, i forhold til hvor meget i skal ud at hente. Jeg tvivler i hvert fald på, at i får truppen bare nogenlunde klar til at i skal ud og spille UEFA Cup kvalifikation (så ikke nok med at det bliver det tabende hold der kommer med, det bliver også et hold, som vel kommer til at døje med at klare sig, selv hvis i bliver seedet... i mine øjne ærgerligt for Dansk fodbold).

Jeg må ærligt talt sige, at jeg har meget svært ved at forstå noget som helst, af det der er foregået i den klub det seneste års tid (de seneste to år bliver det vel egentlig, når man tænker på hele trænerfarcen).

Yoggidk
Gæst

« Svar #2984: 27 Maj 2009, 16:55 »

Jeg forstår SLET ikke hvordan du kan sige at Lynge ikke har præsteret Shockeret?

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010