home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 523498 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2700: 10 Mar 2009, 19:22 »

Bortset fra du ikke staver til AaB korrekt er jeg ret enig her  Djævel

Og til Ståles udtalelse... Jeg ved ikke hvad der er sket i vinterpausen, men han har jo snart en mening om alt hvad der bevæger sig i vores lille land... Stik nu snuden ind kammerat og koncentrer dig om din egen klub.
Hvis du er så sikker på hvordan man slår City var det jo nok FCK vi skulle have mødt over 2 kampe, det er det så ikke så de råd kan vi vel ikke bruge til alverden så for de virkede jo åbenlyst ikke for FCK...

Ja der har været rigtig mange Ståle-udtalelser, men det er jo nok mere journalisternes skyld. De stiller ham en masse spørgsmål, og så skal han vel næsten svare.

JKJ
Gæst

« Svar #2701: 10 Mar 2009, 20:15 »

Ja der har været rigtig mange Ståle-udtalelser, men det er jo nok mere journalisternes skyld. De stiller ham en masse spørgsmål, og så skal han vel næsten svare.

Ja ved det godt, men der er altså ingen der siger han SKAL komme med en kommentar, det er altså tilladt at sige ingen kommentar...

Er bare ved at være træt af at hører ham kommentere feks dansk politik og hvordan alle andre klubber skal gøre dit eller dat...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2702: 10 Mar 2009, 20:48 »

Ståle Solbakken har da i hvert fald bevist, at han ikke er manden der har opskriften på, hvordan man slår City  Smiley

Jeg tror godt AaB kan vinde over to kampe (den havde i nok ikke set komme, hva?  Wink). De skal gribe det an, præcis som de gjorde i begge kampe mod Deportivo. Overlad spillet til City, stå solidt defensivt, og så skal i ellers være skarpe i omstillingsspillet - det er nemlig det FCK ikke magter, de formår ikke at lave de der dræbende temposkift, og straffe deres modstandere på kontra. Synes de kører det samme malende tempo hele kampen igennem, og det er da også ualmindeligt effektivt mod dårligere hold, men det er ikke sådan man slår et bedre hold. AaB er derimod rigtig skarpe i de temposkift på de rigtige tidspunkter, det er det der gør dem så gode mod modstandere der er langt bedre end de er, og præcis det samme, der gør at AaB underpræsterer, hver gang de møder en svagere modstander, da det så ikke går, at overlade spillet til modstanderen, som selvfølgelig prøver at gøre det samme, og det hele ender i en ordentlig omgang antifodbold, og skuffende resultater.

Men som sagt, jeg tror på AaB sejren over de to kampe. Med 8-9 mand i eget felt, så er det egentlig ligegyldigt, hvor hurtige og dygtige Robinho og Wright-Phillips er, når de ikke får pladsen til at vise det... Når de så er løbet forgæves en 17-18 gange, og begynder at slå opgivende ud med armene, så er det tid at slå kontra, og udnytte den chance man når til i den anden ende.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2703: 10 Mar 2009, 21:10 »

Ja ved det godt, men der er altså ingen der siger han SKAL komme med en kommentar, det er altså tilladt at sige ingen kommentar...

Er bare ved at være træt af at hører ham kommentere feks dansk politik og hvordan alle andre klubber skal gøre dit eller dat...

Hehe det er jo godt nok tilladt, men lig mærke til hvordan journalisterne skriver det. Kunne nemt forestille mig at han bruger ord som, "Jeg synes de skal gøre sådan", "Jeg tror de kan hvis hvis de spiller sådan og sådan". Journalister skærer jo altid de pæne udtryk fra hvis de kan komme til det, især på EB som tit er ophavsmedie til de lidt "sjovere" udtalelser.

Når det så er sagt, så kan det sagtens blive en belastning når en person skal udtale sig om dit og dat *host* Hoømstrøm *host* som er nemt at gøre sig bagklog på, eller man ingen viden har om. Men synes det er fint, at han udtaler sig om dansk politik hvis han har lyst til det Smiley

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #2704: 12 Mar 2009, 20:40 »

Så er der snart Aab - Manchester city kamp lige om lidt på TV2.

Hehe, så lige de snakkede med "Lynge". Han virkede sku lidt små fuld Opstemt Hehe

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #2705: 12 Mar 2009, 20:44 »

Held og lykke drenge (Får i brug for Wink )

- Fra en City fan Smiley

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #2706: 12 Mar 2009, 20:56 »

F*** noget lort AaB laver man

FMFreaks inside you.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2707: 12 Mar 2009, 22:51 »

Så kom nederlaget desværre, men det havde vi nok også inderst inde troet. Det første mål var alt alt for tyndt og vi havde vel chancer til det vigtige udebanemål.

Vi må pryle dem på hjemmebane!

alek9000
Manager

« Svar #2708: 12 Mar 2009, 22:54 »

Ja, ved det første mål var det ikke imponerende af Jakobsen. Han står på den forkerte side af ham, og bliver bogstaveligt talt afvist. Det andet mål var ren og skær klasse af Ian Wrights søn.

Vi har dog også selv muligheder, faktisk nogle store nogle af slagsen. Jeg gad dog godt, at man kunne skifte Due ind igen ved det frispark der. Visse spillere levede heller ikke helt op til forventningerne. Augo var helt ved siden af sig selv i dag, og Caca spillede heller ikke godt. Af en eller anden grund er han dalet i niveau efter vinterpausen.

Men sket er sket, og vi må bare tage dem på Energi Nord Arena!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #2709: 12 Mar 2009, 23:03 »

Ikke hans søn? Mener han er onkel til Shaun.

alek9000
Manager

« Svar #2710: 12 Mar 2009, 23:05 »

Ikke hans søn? Mener han er onkel til Shaun.
Rigtigt nok, han er onkel.

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #2711: 12 Mar 2009, 23:26 »

nej han er adoptivsøn til Ian Wright Wink
http://en.wikipedia.org/wiki/Shaun_Wright-Phillips

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2712: 12 Mar 2009, 23:30 »

Jeg må erkende, at jeg havde regnet med, at AaB kunne vinde den kamp, men ikke når de spillede City på den måde som de gjorde. De forsøgte at lægge presset for højt, og det gør man altså ikke ustraffet, når modstanderen har hurtige spillere som Shaun Wright-Phillips og Robinho (og så vil jeg egentlig blæse på hvad Ståle og kommentatorerne siger)... Jeg forstår ikke, at de ikke forsøgte samme koncept som mod Deportivo, med en dyb forsvarslinie, med masser backup fra midtbanen, og så ellers give City masser plads midt på banen, men ingen plads på den sidste tredjedel.

Men ok, en noget vattet indsats af Jakobsen gjorde det heller ikke nemmere, han skal vist være glad for, at Landstræneren valgte at blive væk fra denne kamp. Og så blev jeres manglende bredde i forsvaret i den grad også udstillet, er Jakobsens skade bare lidt alvorlig, så er i på røven. I mangler den naturlige afløser for ham på venstrebacken (hvor jeg stadig ikke mener han selv passer naturligt ind), og i mangler også en enkelt lidt mere rutineret afløser i centerforsvaret. Med Jakobsen og Wæhler ude, er jeres defensiv i den grad amputeret, og lysår fra det niveau den er på, når de er med. Med tanke på Beauchamps skadesplagede efterår, så kan det meget hurtigt gå helt galt, hvis han skulle løbe ind i endnu en skade også.

Flere af AaBs offensive spillere skuffede, men tror i høj grad det hænger sammen med, den måde de valgte at spille City på. Havde man fortsat stilen fra Deportivo kampene, og ikke ændret så meget på det taktiske oplæg, så tror jeg i ville have fået mere ud af spillere som Due, Caca og Shelton.

Det var sgu nok for tidligt jeg fik sat det tier på AaB som UEFA Cup vindere  Rullende Øjne

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2713: 12 Mar 2009, 23:38 »

Hehe, på den Danske Wikipedia er Ian Wright, Shauns onkel, og på den Engelske hans adoptivfar. Den Engelske er dog ret enig med de andre sprog jeg lige forstår, så det er nok den der er mest troværdig.

Men et meget godt eksempel på, at man ikke skal tage alt man læser på Wikipedia for gode varer.

Zulue
Manager

« Svar #2714: 12 Mar 2009, 23:49 »

Tjoeh, plejer man nu godt at kunne, men den danske Wikipedia er altså ikke for skarp, om mindre kendte udenlandske ting.

Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010