home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 523332 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2685: 02 Mar 2009, 16:39 »

Jeg tror nu nok at dommeren kunne se forskel, problemet var nok nærmere, at der rent faktisk kunne opstå tvivl, når bolden ruller og det går hurtigt (han kunne jo ikke på forhånd vide at det ville blive en sløv kamp). Fra den forkerte vinkel mener jeg godt, der kan opstå tvivl mellem de to trøjer, når man kun har en brøkdel af et sekund til at opfatte situationerne. Se f.eks. højre side af trøjerne (venstre side af billedet).

Horsens:
Gult ærme
Sort ned langs siden, med gule hummelstriber og sort kant i bunden.

AaB:
Guldærme (som sagtens kan forveksles med et gult ærme, når det går stærkt)
Sort ned langs siden, med guld hummelstriber og sort kant i bunden.

Når man ser billederne af trøjerne er det let nok at se forskel, det kan det også sagtens være, når vi ser TV billederne, der jo filmes fra en dejligt overskuelig vinkel, og så snart der sker noget af interesse, vises det jo 20 gange i slow, men dommeren og linievogterne løber løber altså rundt i samme niveau som spillerne, og har kun brøkdele af sekunder til at opfatte nogle situationer, så er det sgu vigtigt, at der ikke kan opstå tvivl om hvem der egentlig er hvem (forstår af samme grund i øvrigt ikke, at FCK og City fik lov at spille i så ens trøjer, jeg havde sgu flere gange svært ved at se forskel).

Jeg synes det er fair nok at dommeren vælger at træffe den afgørelse. Husk i øvrigt på, at det jo altså også er til jeres fordel, tænk nu hvis dommeren underkendte et mål, fordi han fejlagtigt havde dømt en offside imod jer, fordi linievogteren tog fejl af en AaB spiller og en Horsensspiller. Eller den omvendte situation, havde anerkendt et Horsensmål, hvor der var klart offside, som så bare ikke blev registreret, fordi linievogteren i splitsekundet tog fejl af spillerdragterne. Afgørelsen kan sagtens forsvares.

Og hvorfor skulle sponsorerne i øvrigt brokke sig, er der andre end Spar Nord, der har deres navn på AaB trøjerne? for deres navn var da også på de trøjer de spillede i istedet.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2686: 02 Mar 2009, 17:31 »

Uanset hvor hurtigt spillet går, så skal man sku se forskel der.

Horsens spiller med helt gult frontparti og AaB helt sort, har set 2000 kampe med hold med trøjer der lignede hinanden mere end det der....

Yoggidk
Gæst

« Svar #2687: 02 Mar 2009, 17:56 »

Hvis man feks ser en Horsens spiller fra siden, kan man forveksle den med en fra AaB, synes sgu det er fint nok...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2688: 03 Mar 2009, 12:29 »

Craig Bellamy ude af begge opgør mod AaB, så vigtigt!!!!!

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2689: 04 Mar 2009, 21:53 »

Tag lige et kig her.. Lig specielt mærke til nr. 22 som virker velbekendt, og så selvfølgelig dem som de ligger lige omkring Opstemt Opstemt http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/tcoef2009.html

alek9000
Manager

« Svar #2690: 04 Mar 2009, 22:01 »

Tag lige et kig her.. Lig specielt mærke til nr. 22 som virker velbekendt, og så selvfølgelig dem som de ligger lige omkring Opstemt Opstemt http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/tcoef2009.html
Foran hold som Inter, Werder og Valencia.. Grin

alek9000
Manager

« Svar #2691: 07 Mar 2009, 19:17 »

Så er det i morgen kampen før kampen. FCN kommer til Energi Nord Arena, og dem skulle vi meget gerne slå. Michael Jakobsen sidder i karantæne, og det er både godt og skidt. Det er selvfølgelig skidt, at vi mangler ham, men så er han til gengæld 100% klar til City kampen d. 12.

Kjetil er også usikker, men mon ikke han starter inde. Jeg tror, vi stiller op således:

Zaza

Bøgelund - Beauchamp - Waehler - Kristensen

Augustinussen

Caca - Enevoldsen - Johansson - Due

Curth

1-0 - Curth
2-0 - Shelton

God kamp!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2692: 08 Mar 2009, 14:19 »

Håber vi stiller op med et to mandsangreb. Curth virker tandløs og tror vi kan få flere dimensioner i det offensive, hvis vi stiller op med Luton og Curth fremme sammen.

Håber bestemt ikke Patrick Kristensen starter dernede. Han kan ingenting defensivt og er i mine øjne en kantspiller. I stedet ser jeg en Lasse Nielsen på den position. Han er fremragende defensiv!

Men god kamp!

alek9000
Manager

« Svar #2693: 08 Mar 2009, 14:23 »

Patrick Kristensen har flere gange i denne sæson spillet på backpladsen, og har sådan set gjort det fint. Jeg synes, Lasse Nielsen mangler lidt hurtighed og backpladsevner, før jeg ville foretrække at sætte ham på backpladsen. Han er lidt for meget centerforsvarer, hvis du forstår.

alek9000
Manager

« Svar #2694: 08 Mar 2009, 18:29 »

For anden kamp i træk spiller vi overhovedet ikke godt. Denne gang fik det konsekvenser.

I starten sad jeg lidt og frygtede, at vi hurtigt ville komme bagud, men efter vi kom foran, havde vi rimelig godt styr på kampen. I anden halvleg sad vi så helt på dem, og de kom ikke frem til det store, samt at Patrick Kristensen spiller sig gevaldigt op efter en halvskidt første halvleg.

Men så scorede de jo, og som jeg ser det, var det Lasse Nielsens skade, der kostede målet. Han halter tilbage, og det er kun Beauchamp, der er i centerforsvaret, hvilket giver Bernburg masser af plads. Det gør dog ikke Juniors aflevering mindre god.

Alt i alt en skidt kamp, men vi kunne godt have lukket den. Curth og Johansson havde i hvert fald nogle gode chancer for at lukke til 2-0, men på den anden side kunne FCN også have lukket den.

Zaza - 4
Spiller en ok kamp uden de store fejl, men lavede heller ikke noget ekstraordinært.

Bøgelund - 7
Lagde op til Curths hovedstødsmål, og havde et par andre gode indlæg også. Dog var han lidt tøvende i defensiven

Nielsen - 4
Spillede også en fin kamp, men havde til tider lidt problemer i opspillet, og så synes jeg også, at han på en måde kostede målet til 1-1.

Beauchamp - 7/10
Spiller en glimrende kamp med en masse erobriner og meget dominerende i luftspillet. Dog havde han også lidt problemer i opspillet.

Kristensen - 4/7
Blev overløbet af Fetai i første halvleg, og de farligste angreb fra FCN foregik i hans side. Han spillede dog en næsten fejlfri anden halvleg, hvor han virkelig fik sat sig igennem i nogle situationer.

Augustinussen - 7
Var meget dominerende i luftspillet, og han stod også nogenlunde defensivt. Jeg savnede dog lidt, at han agerede den her slags oprydningsmand på den defensive midtbane. Midtbanen var generelt meget usynlig i det defensive, og de skærmede for det meste bare af, og lod forsvaret tage sig af tacklingerne.

Johansson - 7
Endnu en gang spiller han en god kamp. Hans afleveringer er altid gode, og han har en kæmpe autoritet og rolighed, når han spiller. Ærgerligt, han ikke scorer på sit overliggerhovedstød .

Enevoldsen - 4
Gjorde ikke den store figur af sig, og var usynlig i det meste af kampen.

Due - 7
Viser endnu en gang sin fremragende sparketeknik, og får slået en masse gode indlæg. Han har også 3 gode frispark, hvor boldene ligger, hvor de skal.

Shelton - 7
Arbejder rigtig godt oppe foran, og havde et par gode løb mod FCN forsvaret. Glæder mig til at se mere af ham i fremtiden!

Curth - 7
Han scorede et mål på et fremragende hovedstød efter indlæg af Kasper Bøgelund. Han får tilkæmpet sig en masse frispark og gjorde generelt en god figur. Lad os håbe, han kan komme igang igen.

Perhsson - 02
Jeg synes, han griber den her kamp helt forkert an. Det samme synes jeg egentlig om Horsens kampen. Jeg bryder mig ikke om, at vi skal spille kontra fodbold, da vi har en masse kompetente folk på midtbanen, og vi burde kunne vinde over et hold som FCN. Under Kuhn spillede vi godt, uden kontrabold, og vi vandt kampe, og vi spillede generelt godt.

Men lad os se fremad mod City kampen på torsdag!

AFC
Manager

« Svar #2695: 10 Mar 2009, 16:38 »

Så har FCKs træner, Ståle Solbakken lige skrevet hvordan i slår City.
http://onside.dk/node/28201

verdenskrig
Manager

« Svar #2696: 10 Mar 2009, 16:50 »

Aab skal nok slå Man city sikkert... De har jo i følge Alek9000 en spiller på holdet der sparker bedre dødbolde end selveste ronaldo Wink Grin...

Men for nu at tage aab-brillerne af så tror jeg Aab får det sværere her end de gjorde mod depor.. Omvendt er det altafgørende at aab får noget med fra første kamp.. Helst et udebane mål ellers kan det blive svært til hjemmekampen hvor man så må forcere en masse.. Ikke lige Aab's styrke hvis man spørger mig Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #2697: 10 Mar 2009, 16:53 »

AAB tror jeg også får det sværere mod Manchester City end Deportivo. De havde nogle forholdvis 'nemme' kampe mod Deportivo. Som du siger Vk, så er det vigtigste de får noget positivt og godt med fra den første kamp, så de ved hvordan City vil spille. FCK spillede jo stortset og næsten lige op med City, hvor i mod jeg ikke tror AAB vil kunne gøre det samme pga. City bare er en tand stærkere.

En ting som svækker City lidt er at Craig Bellamy er skadet, og det kan godt give en lille chance for et godt resultat, men de har jo også Robinho, Dunne, Ireland og alle de andre stjerner. De skal i hvf. spille en god kamp ligesom FCK.

JKJ
Gæst

« Svar #2698: 10 Mar 2009, 16:56 »

Aab skal nok slå Man city sikkert... De har jo i følge Alek9000 en spiller på holdet der sparker bedre dødbolde end selveste ronaldo Wink Grin...

Men for nu at tage aab-brillerne af så tror jeg Aab får det sværere her end de gjorde mod depor.. Omvendt er det altafgørende at aab får noget med fra første kamp.. Helst et udebane mål ellers kan det blive svært til hjemmekampen hvor man så må forcere en masse.. Ikke lige Aab's styrke hvis man spørger mig Peace

Bortset fra du ikke staver til AaB korrekt er jeg ret enig her  Djævel

Og til Ståles udtalelse... Jeg ved ikke hvad der er sket i vinterpausen, men han har jo snart en mening om alt hvad der bevæger sig i vores lille land... Stik nu snuden ind kammerat og koncentrer dig om din egen klub.
Hvis du er så sikker på hvordan man slår City var det jo nok FCK vi skulle have mødt over 2 kampe, det er det så ikke så de råd kan vi vel ikke bruge til alverden så for de virkede jo åbenlyst ikke for FCK...

Yessir
Manager

« Svar #2699: 10 Mar 2009, 19:20 »

Bortset fra du ikke staver til AaB korrekt er jeg ret enig her  Djævel

Og til Ståles udtalelse... Jeg ved ikke hvad der er sket i vinterpausen, men han har jo snart en mening om alt hvad der bevæger sig i vores lille land... Stik nu snuden ind kammerat og koncentrer dig om din egen klub.
Hvis du er så sikker på hvordan man slår City var det jo nok FCK vi skulle have mødt over 2 kampe, det er det så ikke så de råd kan vi vel ikke bruge til alverden så for de virkede jo åbenlyst ikke for FCK...

Så han må ikke have lov at udtale sig om sin mening til hvordan aab skal Man City når han bliver spurgt?  Huh
Og han fortæller jo netop hvorfor det ikke virkede for FCK, og så ellers forklarer hvordan han erfarede at man skulle slå dem.
Og jeg tror nu nok M. Pehrsson har styr på sin plan, mon ikke du skal se det som en info til dem der gider læser det, og ikke så meget andet  Wink Det er trods alt ikk alle i Danmark der har styr på det taktiske osv.  Smiley

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010