Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 624 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
180
181
[
182
]
183
184
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 523498 gange)
madsfr
Lilleputspiller
Sv: AaB-tråden
«
Svar #2715:
13 Mar 2009, 00:32 »
Det var dejligt at se Aab i deres retmæssige rolle (taber rollen) hør nu her Gutter fra Ålborg jeg er personlig glad for at Man City fik vidst jeg hvordan det hænger sammen, i har haft jeres held med jeres offensive spil. Nu var i rigtig højt oppe og ridde på bølgen og jeg ønsker jer en god Europæisk nedtur, og jeg sidder og krydser mine fingre hårdt for at i får jer en røvfuld på hjemmebane, for søde venner Deportivo er ikke det hold det var engang og United havde intet at spille for, men glæd jer over det, for nu skal City nok sætte en stor fed streg under "Ålborg-Exit", og det er endda uden at spille specielt prængende. Farvel Aab nu gider vi sku ikke hører mere på jeres selvtillid og jeres "vi frygter ingen" pis mere.
Hader de fucking Nordjyder
verdenskrig
Manager
«
Svar #2716:
13 Mar 2009, 00:50 »
Sikke dog en omgang crap
Så længe man har noget at have det i, så skal man sku da gå ud og vise hvem man er, og tro på egne evner.. Prøv lige at dyrk janteloven lidt mere derinde fra parken
Jeg lugter en styg gang mindreværdskompleks
er fra din side
... Jeg har i hvertfald som Brøndby fan ingen grund til ikke at håbe at AaB når længst muligt, og det glæder mig da bare at de tror på egne evner... Det kan man aldrig få for lidt af, og det gavner i den grad vores renomme herhjemme...
Og for lige at sige endnu en ting, så havde AaB da klart mere at byde på i dag end Fck havde i tilsvarende kamp... Så tror bare du skal fise ind i dit eget lille løvebur
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #2717:
13 Mar 2009, 01:42 »
hehe, sjovt som du altid skal nævne fck i en negativ sammenhæng verdenskrig. Jeg ved ikke om det er fordi, at du er bitter over at i (bif) ikke spiller europæisk eller om det er fordi, at du stadig er et lille barn.
Hvis jeg sad som dansk fodbold tilhænger og både Brøndby og Aab var i Europa, men fck ikke havde deltaget mere end 2-3 runder de seneste 3 sæsoner, ja, så havde jeg sku bare holdt min kæft af ren og skær pinlighed.
Thaurat al Shabab
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2718:
13 Mar 2009, 09:46 »
Det var ikke mange reaktioner der kom på den kamp, er i gået helt ned med flaget?
Personligt forstår jeg simpelthen ikke, at AaB prøver at spille City på samme måde som FCK gjorde det (men det er måske her Pehrssons manglende rutine kommer ind i billedet), det virkede jo ikke for FCK, så er sandsynligheden for at det virker for AaB altså heller ikke specielt stor, for AaB er ikke et bedre hold en FCK, heller ikke Europæisk, hvis de spiller på samme måde.
AaB's force mod Deportivo var netop det dybe, kompakte forsvar, der gjorde, at Deportivo løb panden mod en mur, hver gang de forsøgte på noget. De gange AaB organiserede deres forsvar på den måde, kom City jo ikke til noget som helst, men så snart de forsøgte at skubbe forsvarskæde frem, og løsnede lidt op for organisationen i defensiven, så viste Robinho og Wright-Phillips deres giftighed. Det var da gået helt galt, hvis Bellamy også havde været med, og de havde spillet på den måde...
JKJ
Gæst
«
Svar #2719:
13 Mar 2009, 11:25 »
Citat af: madsfr 13 Mar 2009, 00:32
Det var dejligt at se Aab i deres retmæssige rolle (taber rollen) hør nu her Gutter fra Ålborg jeg er personlig glad for at Man City fik vidst jeg hvordan det hænger sammen, i har haft jeres held med jeres offensive spil. Nu var i rigtig højt oppe og ridde på bølgen og jeg ønsker jer en god Europæisk nedtur, og jeg sidder og krydser mine fingre hårdt for at i får jer en røvfuld på hjemmebane, for søde venner Deportivo er ikke det hold det var engang og United havde intet at spille for, men glæd jer over det, for nu skal City nok sætte en stor fed streg under "Ålborg-Exit", og det er endda uden at spille specielt prængende. Farvel Aab nu gider vi sku ikke hører mere på jeres selvtillid og jeres "vi frygter ingen" pis mere.
Misundelse er sgu en grim ting kan man se her... Men hvis du ikke har andet at komme med så hop ind i dig egen lille tråd og tud over at der er et hold der er kommet længere end jer.
Og håber da virkelig at det går ud over jeres bette hold i Kbh det går ud over når i ikke får den ekstra plads i CL som AaB kunne have været med til at sikre jer...
Vorherre bevars for engang tudefjæs, skal jeg sende nogle kiks over til dig??
Citat af: DNE 13 Mar 2009, 09:46
Det var ikke mange reaktioner der kom på den kamp, er i gået helt ned med flaget?
Personligt forstår jeg simpelthen ikke, at AaB prøver at spille City på samme måde som FCK gjorde det (men det er måske her Pehrssons manglende rutine kommer ind i billedet), det virkede jo ikke for FCK, så er sandsynligheden for at det virker for AaB altså heller ikke specielt stor, for AaB er ikke et bedre hold en FCK, heller ikke Europæisk, hvis de spiller på samme måde.
AaB's force mod Deportivo var netop det dybe, kompakte forsvar, der gjorde, at Deportivo løb panden mod en mur, hver gang de forsøgte på noget. De gange AaB organiserede deres forsvar på den måde, kom City jo ikke til noget som helst, men så snart de forsøgte at skubbe forsvarskæde frem, og løsnede lidt op for organisationen i defensiven, så viste Robinho og Wright-Phillips deres giftighed. Det var da gået helt galt, hvis Bellamy også havde været med, og de havde spillet på den måde...
Synes ikke jeg er gået ned, men der er jo ikke så meget at sige andet end Man C bare var den klasse bedre end os i går aftes. Jeg bryder mig bestemt ikke om at tabe, men når modstanderen bare er bedre så er der jo ikke så meget at sige til det...
Men selvom chancen er lille tror jeg stadig på et godt resultat i returen, Jeg tror ikke de kommer i samme tempo engang til og vi havde altså vores chancer, bevars det havde de også og var bestemt mere kolde foran mål end vi var, men chancerne kom altså og på et fyldt Aalborg Stadion vil de helt sikkert give sig alt og forfølge den spinkle chance der er...
Men et fortjent nederlag, andet er der ikke at sige til det...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2720:
13 Mar 2009, 11:39 »
Citat af: JKJ 13 Mar 2009, 11:25
Misundelse er sgu en grim ting kan man se her... Men hvis du ikke har andet at komme med så hop ind i dig egen lille tråd og tud over at der er et hold der er kommet længere end jer.
Og håber da virkelig at det går ud over jeres bette hold i Kbh det går ud over når i ikke får den ekstra plads i CL som AaB kunne have været med til at sikre jer...
Synes ikke jeg er gået ned, men der er jo ikke så meget at sige andet end Man C bare var den klasse bedre end os i går aftes. Jeg bryder mig bestemt ikke om at tabe, men når modstanderen bare er bedre så er der jo ikke så meget at sige til det...
Men selvom chancen er lille tror jeg stadig på et godt resultat i returen, Jeg tror ikke de kommer i samme tempo engang til og vi havde altså vores chancer, bevars det havde de også og var bestemt mere kolde foran mål end vi var, men chancerne kom altså og på et fyldt Aalborg Stadion vil de helt sikkert give sig alt og forfølge den spinkle chance der er...
Men et fortjent nederlag, andet er der ikke at sige til det...
Jeg er enig i, at City bare var bedre i aftes, men sådan mener jeg ikke det nødvendigvis ville have været, hvis det taktiske oplæg havde været mere lig det til Deportivo kampene. Det er det der med at forsvare dybt, disciplineret og velorganiseret, AaB er gode til, og har leveret flotte Europæiske resultater på, så jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor de pludselig skulle ud og prøve at presse City højere på banen. Om man har lyttet og skævet for meget til Ståle kan jeg ikke sige, men man kunne måske frygte det lidt.
Det er selvfølgelig bittert at måtte undvære Wæhler, og spille med en grønskolling på venstrebacken, men i mine øjne er det da bare endnu en grund til at forsvare sig dybt og disciplineret, og holde sig til det spil man kender. I stedet fik i smagt jeres egen medicin, City fik jer lokket frem ad banen, og straffede det med hurtigt omstillingsspil. Det var den rolle AaB skulle have spillet... er gode til at spille... Det med at være det spilstyrende hold, der lægger det høje pres, skal man jo bare skæve til de seneste SAS ligakampe, for at se beviser på, at AaB ikke er specielt gode til. Jeres force er omstillingsspillet, udnyt det dog.
kfuglsang
Førsteholdsspiller
«
Svar #2721:
13 Mar 2009, 11:40 »
Citat af: JKJ 13 Mar 2009, 11:25
Hva skal FCK bruge den ekstra plads til, når de alligevel vinder mesterskabet???
alek9000
Manager
«
Svar #2722:
13 Mar 2009, 11:58 »
Citat af: mfsjovhat 13 Mar 2009, 01:42
hehe, sjovt som du altid skal nævne fck i en negativ sammenhæng verdenskrig. Jeg ved ikke om det er fordi, at du er bitter over at i (bif) ikke spiller europæisk eller om det er fordi, at du stadig er et lille barn.
Hvis jeg sad som dansk fodbold tilhænger og både Brøndby og Aab var i Europa, men fck ikke havde deltaget mere end 2-3 runder de seneste 3 sæsoner, ja, så havde jeg sku bare holdt min kæft af ren og skær pinlighed.
Det er da klart, at han nævner FCK. De spillede jo mod City i sidste runde, og så har man noget at forholde sig til.
Citat af: DNE 13 Mar 2009, 09:46
Jeg synes nu, at AaB forsøgte at spille på samme måde som mod Depor. Men City er bare et bedre hold, og de lagde et langt større pres på AaB spillerne, hvilket fik dem til at begå en masse fejl. City spillerne tænkte hurtigere, spillede hurtigere og løb hurtigere.
Der var dog tidspunker af kampen, hvor AaB havde godt spil offensivt, og City stod og slappede af nede foran eget mål. Der så vi også, at City var hurtigere til at komme frem, når de nu engang vandt bolden, og de fik en masse farlige situationer ud af det.
Men for fanden hvor er Ireland en klassespiller.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2723:
13 Mar 2009, 12:54 »
Citat af: alek9000 13 Mar 2009, 11:58
Det er da klart, at han nævner FCK. De spillede jo mod City i sidste runde, og så har man noget at forholde sig til.
Jeg synes nu, at AaB forsøgte at spille på samme måde som mod Depor. Men City er bare et bedre hold, og de lagde et langt større pres på AaB spillerne, hvilket fik dem til at begå en masse fejl. City spillerne tænkte hurtigere, spillede hurtigere og løb hurtigere.
Der var dog tidspunker af kampen, hvor AaB havde godt spil offensivt, og City stod og slappede af nede foran eget mål. Der så vi også, at City var hurtigere til at komme frem, når de nu engang vandt bolden, og de fik en masse farlige situationer ud af det.
Men for fanden hvor er Ireland en klassespiller.
Jeg er slet ikke enig i, at de spillede City på samme måde som mod Deportivo. Mod Deportivo stod de meget ofte med 7-8-9 mand i eget felt og forsvarede eksemplarisk, og slog så kontra, når de rigtige muligheder bød sig (ikke sådan en gang lang-bolds-Drillo-kontra, men spillede bolden flot og hurtigt frem ad banen). Mod City lod det til, at de havde fået den ide, at forsvaret skulle stå højere på banen, og at Robinho og Wright-Phillips skulle mødes så langt oppe som muligt. Det synes jeg virker tåbeligt, når man ikke har forsvarsspillere, der kan følge med dem, hvis de skulle slippe forbi. Så var det bedre at lade dem løbe panden mod en mur lidt længere tilbage på banen, og trække hele City holdet frem på banen, så der kunne blive plads til de hurtige kontrastød. Så havde AaB's offensive spillere også set en hel del bedre ud.
Nu er det for sent at lave om på det, og man kan heller ikke spille på den måde hjemme i Aalborg, da det er City der står med alle trumfer på hånden, og sagtens kan leve med at AaB graver sig ned, det gør det bare lettere for City at køre bolden rundt i egne rækker, og få tiden til at gå. Næ, i næste kamp er AaB tvunget til at skulle frem på banen, og dermed blotte sig, og give City muligheden for at score det udebanemål, der endegyldigt vil sende AaB ud.
Det er ærgerligt (for tro det eller lad være, jeg holder med AaB i de her kampe), men det er straffen for at spille for optimistisk mod et stærkere hold.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2724:
13 Mar 2009, 13:09 »
Citat af: mfsjovhat 13 Mar 2009, 01:42
Manden er selv fck fan din kegle så prøv at fatte hat og sæt dig ind i tingene før du udtaler dig om hvad jeg skal
.. Hvorfor skulle jeg i øvrigt ikke nævne FCK da de spillede mod city sidst... Så fordi min egen klub har ligget og ædt lort i nogle år, kan jeg ikke udtale mig om andre
.. Hvad har det i øvrigt at gøre med at jeg er et lille barn
Og jeg har netop sagt at jeg holder med AaB i europa og det udviser jo en KÆMPE misundelse fra min side
Sødt at du prøver men du er og bliver et lille æggehovede
(nu til en bruger der har noget mellem ørene)
DNE@
Er helt enig med dig... Syntes FCK havde dmeonstreret hvordan man ikke skulle gribe en kamp mod city an, for i og med at de har så hurtige spillere skal der ikke mange gode afleveringer til før de kan udnytte det bagrum der er.. Selvom jeg ikke engang syntes at fck stod vildt højt på banen så fik city alligevel udnttet det bagrum der var ( kan dog være jeg husker forkert) ... Vi så også at kom der først en løbeduel i går her så vandt citys spillere den oftest..
det ku måske virke som om troen på egne evner var vokset lidt for meget, sådan at man faktisk troede på at man kunne komme op og præge kampen(Hvilket faktisk lykkedes i perioder af første halvleg hvor der skabes gode chancer)
Jeg mener dog at en taktik der havde været mere fokuseret på resultatet var kommet AaB til gode i den her kamp
.. For hvorfor gå væk fra noget der virkede godt sidstmod Depor.. Samtidigt havde det vel ikke gjort noget at stille sig ned omkring eget felt da citys hovedstødsstærke spillere i angrebet ligger på et meget lille sted
Lille taktisk fejl af jeres træner, men man må håbe i får en hurtig kasse i returen sådan at i kan presse dem i bund og rette op på fejlen der
(Jeg er meget misundelig ik Mfsjovhat
)
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DaKing
Ynglingespiller
«
Svar #2725:
13 Mar 2009, 15:50 »
Vi klapper dem en hjemme i Aalborg - sådan er det...!
og så er vi videre
www.pogr.dk
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #2726:
13 Mar 2009, 16:11 »
Er også meget enig med dig DNE. AaB burde have stået dybt, da Man Shittys force er omstillingspillet. Desuden havde vi får mange fejlafleveringer som iscenesatte deres kontraer, og med en storspillet Ireland var det bestemt ikke nemt at hamle op i mod. Men vores egen skyld. Der er simpelthen ikke plads til at lave disse og spille så taktisk uklogt. Tror det er fordi de var bange for ikke at få et udebanemål, men tror det ville komme netop hvis vi stod kompakt, idet de vil komme længere og længere frem.. Derudover er det ikke nemt, når Luton smed bolden væk gang på gang, pga sløsede førsteberøringer. Så gerne en Curth inde noget før. Han har førhen vist sit værd i europæisk sammenhæng.
Hvis AaB så i det mindste ikke var så in-effektive så det lige pludselig rigtig godt ud. Caca to kæmpe chancer og Augo en kæmpe chance. De skal sidde der, for Shitty er bestemt til at snakke med, hvis man spiller dem rigtigt..
Yoggidk
Gæst
«
Svar #2727:
14 Mar 2009, 13:41 »
Jeg var i England og se kampen, det var ikke en dans på roser
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #2728:
15 Mar 2009, 12:43 »
Citat af: Yoggidk 14 Mar 2009, 13:41
Jeg var i England og se kampen, det var ikke en dans på roser
Nej bestemt ikke.
I dag SKAL der være 3 point ude mod Sønderjyske. Håber Michael Jakobsen og Wæhler bliver klar. Mit bud på en startopstilling vil så være følgende:
Zaza
Bøgelund - Wæhler - Beauchamp - Michael Jakobsen
Caca(håber Nomvethe, caca var decideret dårlig mod Shitty) - Enevoldsen - Augu - Due
Curth
alek9000
Manager
«
Svar #2729:
15 Mar 2009, 12:45 »
Du mangler Johansson, og så Augu på den defensive.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Sider:
1
...
180
181
[
182
]
183
184
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »