home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458988 gange)
lautrup
Reserveholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2370: 18 Dec 2008, 21:59 »

Og hvorfor så ikke det?

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #2371: 18 Dec 2008, 22:03 »

Og hvorfor så ikke det?

Tvivler på hvor meget spilletid han vil få der, også tror jeg gerne han vil spille Europa i år..

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2372: 19 Dec 2008, 13:39 »

Fin lodtrækning for AaB når man tænker på hvilke hold de ellers kunne møde. Helt klart hellere Deportivo end f.eks. Tottenham, Valencia. Selvom Deportivo nok er en smule favoritter tror jeg godt AaB kan gå videre til et måske danskeropgør mod FCK?
Deportivo har nogle rigtig gode spillere. Lafita, Guardado og gode gamle Valeron, men mon ikke AaB kan presse dem godt.
Glæder mig meget til kampene. Deportivo er et af mine ynglingshold i Spanien.

former zoesuckins

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2373: 19 Dec 2008, 13:51 »

Vi kunne spille lige op med Villareal, så kan vi fandme også godt spille op med Deportivo. Synes selv Villareal er en del bedre end Deportivo, og fortsætter vi som vi sluttede, så tror jeg på vi går videre til 8-delsfinalen

JKJ
Gæst

« Svar #2374: 19 Dec 2008, 14:36 »

Vi kunne spille lige op med Villareal, så kan vi fandme også godt spille op med Deportivo. Synes selv Villareal er en del bedre end Deportivo, og fortsætter vi som vi sluttede, så tror jeg på vi går videre til 8-delsfinalen

Helt enig... Villareal er altså en klasse bedre end Deportivo så selv om de selvfølgelig er favoritter så er det altså langt fra umuligt...

Og de vil garanti også undervurdere os selv om resultaterne i CL vel har talt for dem selv...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2375: 19 Dec 2008, 16:19 »

Forskellen på kampen mod Villareal og den kommende kamp mod Deportivo er bare (ud over selvfølgelig en helt ny træner, der skal have spillet sine nye ideer ind), at AaB spillerne var i kampform til Villareal kampen, til kampene mod Deportivo møder de op helt uden kamptræning (eller i hvert fald meget lidt) efter en flere måneder lang vinterpause. Jeg tror desværre, at både AaB og FCK bliver kørt over, og det kan vi takke SAS ligastrukturen for.

Jeg er ikke fan af nogen af klubberne (eller nogen anden Dansk klub for den sags skyld), men håber da alligevel på det bedste for Dansk fodbold. Men med den lange vinterpause, til at ødelægge forberedelserne til de Europæiske kampe i foråret, bliver det altså svært at få noget positivt med hjem på den front, og det' uanset hvordan lodtrækningen så var faldet ud.

alek9000
Manager

« Svar #2376: 19 Dec 2008, 16:30 »

Forskellen på kampen mod Villareal og den kommende kamp mod Deportivo er bare (ud over selvfølgelig en helt ny træner, der skal have spillet sine nye ideer ind), at AaB spillerne var i kampform til Villareal kampen, til kampene mod Deportivo møder de op helt uden kamptræning (eller i hvert fald meget lidt) efter en flere måneder lang vinterpause. Jeg tror desværre, at både AaB og FCK bliver kørt over, og det kan vi takke SAS ligastrukturen for.

Jeg er ikke fan af nogen af klubberne (eller nogen anden Dansk klub for den sags skyld), men håber da alligevel på det bedste for Dansk fodbold. Men med den lange vinterpause, til at ødelægge forberedelserne til de Europæiske kampe i foråret, bliver det altså svært at få noget positivt med hjem på den front, og det' uanset hvordan lodtrækningen så var faldet ud.
Giver dig ret i, at strukturen ikke passer til Europa om foråret. Men tror ikke de bliver kørt over.

Tror derimod det er med til at fokusere endnu mere på kampen, end hvis den lå midt under SAS liga kampene. Nu har de et par måneder til at fokusere på Deportivo og deres spillestil, frem for at tænke for meget på SAS ligaen.

Selvfølgelig er kamptræning en vigtig faktor, og måske burde FCK og AaB spille et par venskabskampe før det går løs. Ikke noget med små 2. divsionsklubber, men derimod måske andre SAS liga klubber, om man vil.

JKJ
Gæst

« Svar #2377: 19 Dec 2008, 19:42 »

Nu har jeg lige læst et interview med den nye træner og han siger at han ikke vil lave ret meget om, omstillingsspillet skal gøres hurtigere det er vist det mest revolutionerende han vil lave og så ellers bare nogle små justeringer her og der men ikke det vilde...

Men ellers er vi da enige i at den måde turneringen er bygget op på slet ikke er lavet sådan at de danske hold næsten kan tillade sig at have succes i de europæiske turneringer om efteråret, da de jo som du siger vil møde op totalt uden kampform... Det er nok umiddelbart det der gør at jeg stadig mener vi har en chance, men den ville have været større hvis kampene havde ligget en måned længere fremme...

Jeg tror dog ikke at AaB og FCK vil blive slagtekvæg, men man kan godt frygte de gør døde de sidste 10-15 min af en kamp...

Jeppe Curth har desuden lavet det flotteste hovedstødsmål i gruppespillet iflg UEFA... Det er da lidt blæret at der kommer en dansker på den liste...

Tillykke til Curth, det var nu også en flot mål må man sige, godt skruet ind... med hovedet!!  Thumbs Up

http://www1.uefa.com/competitions/ucl/talkfootball/blogs/newsid=787705.html
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 19:44 af JKJ » Logged

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2378: 19 Dec 2008, 20:03 »

Så går turen til Spanien ! 2500 for 5 dage ;-)
Lad nu fc gå videre og så kan vi lige sende 5000-10000 til parken - JA TAK Smiley

[Min signatur er for stor]

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2379: 19 Dec 2008, 20:05 »

Hvad koster en billet til kampen, uden ophold på noget hotel eller noget.?

alek9000
Manager

« Svar #2380: 21 Dec 2008, 14:43 »

Så har AaB skrevet kontrakt med ham Henrik Dalsgaard, der kommer fra en serie 2 klub. Hvad synes I om det?

Yoggidk
Gæst

« Svar #2381: 21 Dec 2008, 14:57 »

Så går turen til Spanien ! 2500 for 5 dage ;-)
Lad nu fc gå videre og så kan vi lige sende 5000-10000 til parken - JA TAK Smiley

Hvor har du købt det Opstemt ?

JKJ
Gæst

« Svar #2382: 21 Dec 2008, 18:48 »

Så har AaB skrevet kontrakt med ham Henrik Dalsgaard, der kommer fra en serie 2 klub. Hvad synes I om det?

Tåbeligt, de penge kunne have været brugt bedre...

Jeg kan slet ikke se hvordan han lige pludselig skal kunne gå fre serie 2 til bare 2.div, der er altså 5-6 rækkers forskel...

Men hvis de har det godt med det så fred være med det, jeg kan bare ikke se hvorfor...

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2383: 21 Dec 2008, 18:53 »

Hvad sker der lige for AaB!!!!!!! Hvordan kan de dog overhovedet tænke på at ansætte en serie 2-spiller. Så hellere beholde Saganowski. Lynge Jakobsen har vist ikke tænkt sig om i denne situation.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2384: 21 Dec 2008, 18:56 »

Tåbeligt, de penge kunne have været brugt bedre...

Jeg kan slet ikke se hvordan han lige pludselig skal kunne gå fre serie 2 til bare 2.div, der er altså 5-6 rækkers forskel...

Men hvis de har det godt med det så fred være med det, jeg kan bare ikke se hvorfor...
Nu er det nok begrænset hvor meget han koster ;-)
Hvad sker der lige for AaB!!!!!!! Hvordan kan de dog overhovedet tænke på at ansætte en serie 2-spiller. Så hellere beholde Saganowski. Lynge Jakobsen har vist ikke tænkt sig om i denne situation.
Haha, jeg må le!
Saganowski koster 1 mio euro og skal have en klækkelig løn. Dalgaard skal jo ikke have mere end 2 bananer og en kop te.

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010