home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458976 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2340: 11 Dec 2008, 20:26 »

mht. den unge spiller man regner med skriver under på en kontrakt i morgen, så er det planen at han skal bruges på 2. divisions holdet indtil han er modnet nok til at få chancen på førsteholdet. Altså han er en form for langtidsinvestering, så han ryger ikke direkte i superliga truppen.
Med det taget i betraktning så tror jeg også godt vi kan vente os og se endnu en angriber i AaB trøjen til januar.

Ellers lidt øv at risgaard ikke har forlænget kontrakt udspillet fra Lynge, han er jo ved at tegne sig som en stabil spiller for os.

De forhandler jo nu, og der plejer tingene at gå lidt frem og tilbage... Desuden skal den nye træner og Kuhn måske også have snakket lidt sammen om hvem der skal ud og hvem der skal have en forlængelse...

Der er altså 3 uger til de kan forhandle til anden side så slå nu lidt koldt vand i blodet...
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 20:28 af JKJ » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2341: 11 Dec 2008, 20:31 »

De forhandler jo nu, og der plejer tingene at gå lidt frem og tilbage... Desuden skal den nye træner og Kuhn måske også have snakket lidt sammen om hvem der skal ud og hvem der skal have en forlængelse...

Der er altså 3 uger til de kan forhandle til anden side så slå nu lidt koldt vand i blodet...

Nu tænker jeg mere på at jeg synes det er et ærgeligt signal Lynge sender til spillerne, at han ikke vil give dem et større kontraktudspil, nu når han selv siger at det er det bedste hold i sasligaen gennem de sidste 2 år.
Siger heller ikke at jeg er bange for at de alle sammen ryger til sommer, ville bare gerne se at der allerede kom nogle forlængelser nu, så man kan stille noget sikkerhed i AaB succes de næste år.

JKJ
Gæst

« Svar #2342: 11 Dec 2008, 20:42 »

Nu har både spillerne og Lynge jo i længere tid meldt ud at der ikke vil ske det vilde før senest imorgen torsdag, de er til julefrokost i aften så tror næppe der bliver forhandlet der Wink men der kunne måske komme nogle spændene kontrakter ud af det  Hævet Øjenbryn

Og et udspil er jo til forhandling, det er jo ikke et ultimatum... Spillerne har helt sikkert nogle min krav og Lynge har et loft og jeg har da aldrig hørt at man er begyndt med at smide dem på bordet fra start af...

Men medierne har virkelig skreget det op til det vilde, lad os nu klappe hesten og lad os se hvad der sker i løbet af de næste 3 uger...

Desuden er AaB A/S en børsnoteret virksomhed og hvis der sker nogle ting skal det meldes til dem får vi andre dødlige mennesker får det mindste vink med en vognstang om en forlængelse eller et sammenbrud...

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2343: 11 Dec 2008, 20:47 »

Der er da torsdag idag?

Synes det er helt fint at kontrakterne ikke kommer på plads med det samme, synes bare det er ærgeligt at spillerne skal plapre op om det i medier osv at de er utilfredse med Lynge, (i det hele taget er jeg ikke så glad for negativ omtale når det gælder AaB Wink )

nå, det kan også være ligegyldigt Wink Det kunne ellers være lækkert med et par klasse spillere til vinter.. (ikke for at skifte emne eller noget Rullende Øjne )

JKJ
Gæst

« Svar #2344: 11 Dec 2008, 20:49 »

Der er da torsdag idag?

Hehe så fredag  Peace

Jeg mangler lige en dag, det er nok pga jeg har været syg den er misset... men ja min fejl Wink

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2345: 11 Dec 2008, 20:53 »

Hvor bliver Siabonga egentlig af, ham savner jeg? Wink

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2346: 12 Dec 2008, 11:37 »

Hvor bliver Siabonga egentlig af, ham savner jeg? Wink

Han har jo været skadet i utrolig langt tid. Han skal jo lige genoptrænes inden han spiller.

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #2347: 12 Dec 2008, 11:51 »

Tjah, han har jo været klar i lang tid nu, og har også flere gange givet udtryk for sin frustration over ikke at være på holdet...

JKJ
Gæst

« Svar #2348: 15 Dec 2008, 16:59 »

Så har MJ forlænget til 2012 :
http://www.bold.dk/nyt/AaB-forlaenger-med-Michael-Jakobsen
&
http://www.bold.dk/nyt/Jakobsen-Viser-min-loyalitet

Desuden skulle Zaza også få svar i aften på hans modspil til den kontrakt Lynge smed på bordet til ham... Og mon ikke vi også der får en forlængelse??
http://www.bold.dk/nyt/Zaza-faar-svar-i-aften

Så alt i alt synes jeg da ikke det ser så sort ud som især medierne har pisket op og nogne herinde desværre  også er hoppet på den vogn  Peace

Bare fordi medierne siger en ting er det jo ikke ensbetydende med at det er korrekt...

alek9000
Manager

« Svar #2349: 15 Dec 2008, 17:02 »

Fremragende at MJ har forlænget. Hvis han bliver solgt, kan vi nok forlange 10-15 mio mere for ham, end hvis han skulle blive solgt i sommervinduet.

Håber også Zaza forlænger. Det samme med Røde, Steve-O, Bøge og bestemt Risgård.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2350: 16 Dec 2008, 09:06 »

Det er lækkert med MJ's forlængelse, synes efterhånden at det ser ud som om Lynge har styr på hvad han laver. Og det er jo kun positivt. Så kunne det jo også være spændende med en ny angriber, og måske lidt forstærkning i forsvaret..

JKJ
Gæst

« Svar #2351: 16 Dec 2008, 10:19 »

Fremragende at MJ har forlænget. Hvis han bliver solgt, kan vi nok forlange 10-15 mio mere for ham, end hvis han skulle blive solgt i sommervinduet.

Håber også Zaza forlænger. Det samme med Røde, Steve-O, Bøge og bestemt Risgård.

De 3 nævnte har fået et tilbud, Bøgelund vil dog ikke forhandle før til januar. håber ikke det er for evt at presse lønnen lidt... Nu har han langt om længe spillet stabilt i et halv år så håber jeg sgu ikke han pisser på klubben med at byde dem op mod andre klubber...

MP - går ud fra det er Røde - har Lynge ikke udtalt sig om endnu af en eller anden grund, men måske man kan læse lidt mellem linierne at han måske ikke har en fremtid i klubben...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2352: 16 Dec 2008, 10:51 »

Synes det ville være lidt underligt, hvis man ikke valgte at forlænge med Martin P. For bare et halvt år siden kunne jeg have forstået det, hvis hans fremtid i klubben var tvivlsom, men synes i den grad han har spillet sig op her i efteråret. Sandt nok, så er han måske ikke super stærk i defensiven (men direkte dårlig er han altså heller ikke), men offensivt er han vel ved at være en af ligaens stærkeste venstrebacks. Det temperament, der altid har været hans store svaghed, lader det til, at han har lært at styre.

Desuden så hænger kvalificerede venstrebacks altså ikke på træerne (det ville nu nok også se lidt underlidt ud), og så længe Beachamp er så skadesplaget som han er, så er Michael Jakobsen vist ikke et emne til venstrebacken, med mindre man henter en central forsvarsspiller mere.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2353: 16 Dec 2008, 10:52 »

Bestemt lækkert at MJ forlængede, det viser at klubben fortsat har ambitioner, og samtidig at klubben stadig er attraktiv for spillerne, MJ ville jo sagtens kunne få sig en kontrakt i udlandet. Zaza er ikke så vigtig i mine øjne, selvfølgelig er han en fremragende målamd og det hele, men jeg er overbevist om, at klubben sagtens ville kunne finde en tilsvarende målmand. Bøgelund er uden tvivl meget vigtig at få forlænget med, desværre tvivler jeg på at han bliver, simpelthen fordi at han har været stabil, og så tror jeg at han vil til udlandet igen. Martin P er heller ikke vigtig i mine øjne, vi kan sagtens finde en der er bedre, degt eneste vi vil meste er den glød han har, han er et klubmenneske, og det vil mangle. Steve skal der forlænges med, ham og MJ har udgjort et fantastisk forsvar, og deres samarbejde kan fortsat udvikle sig, han er utrolig vigtig. Og Risgård er måske den vigtigste at få forlænget med, det er helt vildt så vigtig han er, når han er oppe i omdrejninger. Han formår virkelig at hjælpe defensiven, samtidig med at han er en vigtig hjælp for offensiven, fordi han kan støde med frem, og score de vigtige mål, som gør at vi vinder de kampe der er lige på vippen.

Vi går en meget spændende tid i møde, der skal helt klart nye spillere til ude fra, men samtidig bliver det spændende at se hvilke spillere der bliver i klubben. De næste års succes eææer fiasko kommer nok meget til at stå og falde ved klubbens og Lynge handlinger det næste halve år.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2354: 16 Dec 2008, 11:08 »

Bestemt lækkert at MJ forlængede, det viser at klubben fortsat har ambitioner, og samtidig at klubben stadig er attraktiv for spillerne, MJ ville jo sagtens kunne få sig en kontrakt i udlandet. Zaza er ikke så vigtig i mine øjne, selvfølgelig er han en fremragende målamd og det hele, men jeg er overbevist om, at klubben sagtens ville kunne finde en tilsvarende målmand. Bøgelund er uden tvivl meget vigtig at få forlænget med, desværre tvivler jeg på at han bliver, simpelthen fordi at han har været stabil, og så tror jeg at han vil til udlandet igen. Martin P er heller ikke vigtig i mine øjne, vi kan sagtens finde en der er bedre, degt eneste vi vil meste er den glød han har, han er et klubmenneske, og det vil mangle. Steve skal der forlænges med, ham og MJ har udgjort et fantastisk forsvar, og deres samarbejde kan fortsat udvikle sig, han er utrolig vigtig. Og Risgård er måske den vigtigste at få forlænget med, det er helt vildt så vigtig han er, når han er oppe i omdrejninger. Han formår virkelig at hjælpe defensiven, samtidig med at han er en vigtig hjælp for offensiven, fordi han kan støde med frem, og score de vigtige mål, som gør at vi vinder de kampe der er lige på vippen.

Vi går en meget spændende tid i møde, der skal helt klart nye spillere til ude fra, men samtidig bliver det spændende at se hvilke spillere der bliver i klubben. De næste års succes eææer fiasko kommer nok meget til at stå og falde ved klubbens og Lynge handlinger det næste halve år.

Jeg er ikke enig i, at man nemt kan finde en venstreback (vel noget nær den sværeste plads at finde kvalificerede spillere til), der er lige så god som Martin P. Hvem kunne det f.eks. være? Martin P kunne forholdsvis let erstattes for et halvt år siden, men jeg synes han har spillet sig op på et niveau, hvor det bliver svært at finde erstatninger, der er lige så gode.

Hvad Zaza angår, så mener jeg da, at det må være ret vigtigt at holde på ham. Synes da i hvert fald, at han var en stor forstærkning i forhold til Jimmy Nielsen (jeg ved godt jeg får en masse AaB fans på nakken for den kommentar, men som udenforstående, synes jeg at den plads er blevet noget mere stabil, selvom Zaza af og til taber hovedet), som stort set kun var god inde på stregen. Og samtidig må det da være den optimale løsning, at holde på Zaza indtil Stenild er klar til at tage over. Til den tid er Zaza måske også ved at være pensionsmoden, så det ville jo være en noget nær optimal overgang. Gik man ud og hentede en yngre målmand, ville man få problemer, enten skulle man slippe Stenild (som har potentialet til at blive rigtig god), eller også skal man lade ham rådne op på bænken, hvor hans talent i så fald vil gå tabt. Med mindre selvfølgelig, at man over ganske få sæsoner har tænkt sig, at skifte målmand flere gange, hvilket ikke er optimalt, har man en løsning på den plads, der fungerer, skal man passe på med at ændre den.

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010