home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458972 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2355: 16 Dec 2008, 11:23 »

Ang Martin P kan man jo også fa den tanke at han skal erstattes af MJ på venstrekanten mens forsvaret så kommer til at bestå af Olfers og Beauchamp, hvis altså sidstnævnte langt om længe bliver skadesfri...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2356: 16 Dec 2008, 11:49 »

Angående Beauchamp, så kan jeg se, at han sidste sæson i Nürnberg kun spillede 12 kampe, og sæsonen før 18. Det er muligt, at han bare ikke har været førstevalg (selvom den Engelske Wikipedia kalder ham stamspiller i Nürnberg perioden), men det kunne måske også være fordi han også dengang var meget skadet. I så fald er det ikke holdbart at satse på Michael Jakobsen på venstreback, uden samtidig at hente endnu en central forsvarsspiller.

JKJ
Gæst

« Svar #2357: 16 Dec 2008, 11:55 »

Tildels enig... Men så har vi altså et par talenter i Lasse Nilsen og Jens K. Sørensen løbende rundt, bla førstnævnte gjorde det jo ganske godt da han erstatede netop MJ i forsvaret mod Brøndby...

Og det har jo været AaB's og Lynges politik at der også skal være plads til talenterne og kan da ikke forstille mig at man køber margianel spillere som man placere på bænken og som så skubber talenterne endnu længere væk...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2358: 16 Dec 2008, 13:11 »

Men hvorfor så ikke bare beholde Martin P, som jo altså har gjort det godt, så er man dækket godt ind både centralt og på venstrebacken, så er det bare på højrebacken der mangler en god gardering. Talenterne får jo spilletid med den nuværende trup, så de skal nok udvikle sig, og kan så helt naturligt sluses ind på holdet, frem for at gennemtvinge det for tidligt, fordi Jakobsen, Beauchamp, Olfers eller Bøgelund får en længere skade.

Synes da i øvrigt, at det virker lidt underligt, hvis man lader Martin P smutte på en fri, nu hvor han rent faktisk har spillet sig op på et niveau, hvor man kunne få lidt for ham, hvis man absolut vil af med ham. Personligt er jeg af den holdning, at han har været en af de mest konstante spillere for AaB gennem efteråret. Hans temperament gjorde ham til et løbsk misil, men det lader altså til, at han er ved at have fået styr på det. Efter min mening har han hen over efteråret udviklet sig, til en af ligaens bedste venstrebacks.

Edit:
Det er vel i øvrigt ikke uvæsentligt, at han er hjemeavlet, det er da en klar fordel, når der skal registreres spillere til de Europæiske turneringer. Han har spillet i klubben siden han var knægt, og har på den måde et helt anderledes forhold til klubben, end f.eks. en tilkøbt spiller. Han kæmper for AaB, ikke kun for de udenlandske talentspejdere på tribunerne (og han skal ikke have skyld for ikke at kæmpe  Wink).

Jeg synes det ville være en stor fejl af AaB, at lade ham smutte.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 13:18 af DNE » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2359: 16 Dec 2008, 13:23 »

Han har før siddet på bænken i en kortere eller længere periode og det var han ikke tilfreds med, det er de færeste spillere der er det - bortset fra Jon Dahl måske - og sagde dengang at skete det igen ville han væk, og det kunne kun gå for langsomt...

Men igen, det kan jo være den nye træner har nogle andre ideer og han simpelthen bare ikke er med i, eller det kan jo også være han har fået et tilbud uden vi ved det Wink

Det finder vi ud af i løbet af de næste uger Wink

JKJ
Gæst

« Svar #2360: 17 Dec 2008, 10:00 »

Så kom det frem at Risgaard IKKE forlænger med AaB... Det er vist lønnen der skulle skille parterne...

Hvis det er korrekt at han forlanger det dobbelte af hvad han får pt synes jeg sådan set det er ok AaB trækker sig. Det er fair nok at han gerne vil have mere i posen men en fordobling er imo lige grådig nok...

Og han er altså ikke uunværlig, vi har da i flere kampe i efteråret klaret os ganske ok uden ham...

http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-forlader-AaB-til-sommer

Og her er Lynges version så: http://www.bold.dk/nyt/Lynge-irriteret-over-Risgaard

Hvis det er korrekt det er fremgansmåden fra Risgaards side så synes jeg han bare skal smutte... Man kan da ikke forhandle når man ikke selv har et modspil kære Risgaard!!
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 10:21 af JKJ » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2361: 18 Dec 2008, 10:47 »

Virkelige latterligt situation. Nu skal Lynge jo ud at finde ny CM, så kan man da håbe at der kommer noget godt ud af det.

JKJ
Gæst

« Svar #2362: 18 Dec 2008, 10:53 »

Virkelige latterligt situation. Nu skal Lynge jo ud at finde ny CM, så kan man da håbe at der kommer noget godt ud af det.

Hvis der er noget der er latterligt så er det da Risgaard og hans agent, magen til amatører skal man da lede længe efter...

Desuden er Risgaards plads måske den hvor vi har lettest ved at finde en erstatning... Enevoldsen kan da sagtens spille hans plads og det samme kan Greven som er bedre der end på en af kanterne...
Så jeg ser ikke det store tab hvis eller når han smutter...

verdenskrig
Manager

« Svar #2363: 18 Dec 2008, 10:56 »

http://onside.dk/node/23101

Man må sige, at nogle værdsætter Risgaard, højere end andre Peace?

Jeg er ikke enig med ham, men jeg må sige, at i lige nu undervurdere Risgaards betydning.. Jeg syntes han er en KLASSEspiller, uden lige og at miste ham på fri transfer, ser jeg som et selvmål af de store Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2364: 18 Dec 2008, 11:41 »

Jeg synes, det lugter langt væk af en agent, der er gået i selvsving. I aftes fortrød Lynge sine udtalelser om Risgaard, og her til morgen hørte jeg i radioen, at Risgaard var ked af at alt forhandlingssnakken var kommet ud i medierne, og at det ikke var meningen, det skulle gå sådan for sig, og at han i øvrigt ville sætte sig til forhandlingsbordet igen.

Er i øvrigt enig med Verdenskrig. Tror det er let at undervurdere Risgaards betydning for holdet, han er ikke den man lægger mest mærke til i løbet af en kamp, men han er ofte med i de afgørende situationer, selv når resten af holdet præsterer langt under evne, så dukker Risgaard ofte op på de afgørende tidspunkter.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2365: 18 Dec 2008, 21:36 »

Hvis der er noget der er latterligt så er det da Risgaard og hans agent, magen til amatører skal man da lede længe efter...

Desuden er Risgaards plads måske den hvor vi har lettest ved at finde en erstatning... Enevoldsen kan da sagtens spille hans plads og det samme kan Greven som er bedre der end på en af kanterne...
Så jeg ser ikke det store tab hvis eller når han smutter...

Du må meget undskylge hvis jeg fik det til at lyde som om Lynge havde lavet lort i den. Synes Lynge har gjort det rigtigt godt i den her situation, og har samme holdning som dig at det er Risgaard der har klokket i det..

alek9000
Manager

« Svar #2366: 18 Dec 2008, 21:49 »

http://onside.dk/node/23101

Man må sige, at nogle værdsætter Risgaard, højere end andre Peace?

Jeg er ikke enig med ham, men jeg må sige, at i lige nu undervurdere Risgaards betydning.. Jeg syntes han er en KLASSEspiller, uden lige og at miste ham på fri transfer, ser jeg som et selvmål af de store Smiley
Ikke sig I, når det er Lynge der har taget beslutningen. Jeg synes bestemt Risgård er en af de vigtigste spillere for os.

For hvis det var op til mig skulle han bare få den kontrakt forlænget. Som du også selv siger, har han er kæmpe betydning for holdet og scorer nogle vigtige mål. Vi kan bare tage seneste SAS liga runde, hvor han scorede et vigtigt mål mod Randers.

Bare super ærgerligt, at han ikke får den kontrakt forlænget.

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #2367: 18 Dec 2008, 21:55 »

Lynge har sagt han ikke forlænger.
Der går rygter om han forhandler med Brøndby, hvilket jeg virkelig håber Opstemt
Han er virkelig en klasse spiller

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #2368: 18 Dec 2008, 21:58 »

Lynge har sagt han ikke forlænger.
Der går rygter om han forhandler med Brøndby, hvilket jeg virkelig håber Opstemt
Han er virkelig en klasse spiller

Han kommer aldrig til bif..

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

aab aab aab bk
Lilleputspiller
*

« Svar #2369: 18 Dec 2008, 21:59 »

Lynge siger at det er slut med Risgård og at afløseren findes i egne rækker.

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010