home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459185 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2325: 11 Dec 2008, 14:44 »

Ja yoggi, han er en super spiller, men tvivler meget meget stærkt på, at en spiller fra serie-2 kan klare sig i UEFA og SAS ligaen. Hvis det er den eneste angrebs forstærkning Lynge har planlagt til det her vindue, så møder jeg personligt op på hornevej! Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #2326: 11 Dec 2008, 14:49 »

Ja yoggi, han er en super spiller, men tvivler meget meget stærkt på, at en spiller fra serie-2 kan klare sig i UEFA og SAS ligaen. Hvis det er den eneste angrebs forstærkning Lynge har planlagt til det her vindue, så møder jeg personligt op på hornevej! Opstemt

Tror IKKE det er den eneste angrebsforstærkning han har planlagt.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2327: 11 Dec 2008, 14:51 »

min drøm vil være at se Prica i den stribede igen Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #2328: 11 Dec 2008, 14:54 »

min drøm vil være at se Prica i den stribede igen Smiley

Jeg syntes det lyder spændende med ham sydafrikaneren, som rygtes til AaB, Panatinaikos og andre klubber.

alek9000
Manager

« Svar #2329: 11 Dec 2008, 14:57 »

Jeg syntes det lyder spændende med ham sydafrikaneren, som rygtes til AaB, Panatinaikos og andre klubber.
Ja. Han har jo scoret.. Tror det var 9 mål i 11 kampe for et midter/bundhold i Sydafrika.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2330: 11 Dec 2008, 14:59 »

Ja. Han har jo scoret.. Tror det var 9 mål i 11 kampe for et midter/bundhold i Sydafrika.

Hvilket må siges at være flot  Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2331: 11 Dec 2008, 14:59 »

Du ved jo ikke hvor god han er? Det kan jo være han er en super spiller,hvilket han jo må være.

Nej det ved jeg ikke... Men jeg ved at der er et gigantisk spring fra Serie 2 til superligaen... Plus at gå fra fultids amatør til fuldtids prof...

Og fordi man scorer masser af mål i de lavere serier er jo ikke enbetydene at man kan klare det i de højere rækker...

En Augu var jo feks et kæmpetalent på AaB's ynglinge DM hold som vandt flere mesterskaber hvor netop Augu bombede løs som det passede ham... Da han så pludselig skulle til at lege med de store drenge skulle han jo næsten bruge flere chancer end ham polakken der snart smutter til at score de få mål han lavede da han var 100% angriber...

Umibbelbart kan jeg ikke forstå man så ikke beholder en Bræmer som jo har bevist hans værd men bare ikke fik chancen...

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2332: 11 Dec 2008, 15:00 »

Synes det snart er nok med alle de 'billig' løsninger. Køb dog en ordentlig angriber, som vi ved kan score en masse mål. Vi lejede Saganowski og Lasse Nilsson, og begge har skuffet fældt, kan Lynge ikk snart se det. Nu har vi også fået en masse penge, så nu har vi vel et stort nok budget til at købe en ordentlig.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2333: 11 Dec 2008, 15:09 »

Har Saganowski skuffet? :s

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #2334: 11 Dec 2008, 15:17 »

Det kan man vist roligt sige  Grin Tunge
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 15:41 af Sulo » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2335: 11 Dec 2008, 15:17 »

ja, hvis du benægter det, ved jeg ikke hvordan du vurdere spillere. En angriber skal score mål, og han har scoret, er det 5? og et af dem mod fredericia i DONG Cup. Han har spillet okay på det sidste, men med alle de chancer han har haft, så skulle han mindst have scoret 13-14 mål på nuværende tidspunkt.

JKJ
Gæst

« Svar #2336: 11 Dec 2008, 15:20 »

Ja!! Meget endda!!

5 mål i 24 kampe er ikke engang i næreden af at være imponerende... Hvis han havde scoret på bare halvdelen af hans store chancer var han jo endt på mindst 12-15 mål...

Han kommer til klubben totalt utrænet og viser jo ikke ret meget de første 10-12 kampe, bortset fra han ikke er i form, siden er det da gået lidt fremad men bestemt ikke imponerende...

Til hans forsvar skal det dog lige siges at imo er Lynge her den store skurk, man henter ikke en spiller til klubben og forventer at han er den store frelser når manden ikke var i form, så er man simpelthen naiv!!

Men ja han har skuffet, stort endda!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2337: 11 Dec 2008, 15:23 »

Ja stygt!!! Hvad har han lavet?? 5 mål i 24 kampe??  funny Grin

Det er virkelig skuffende!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2338: 11 Dec 2008, 15:48 »

Men prisen på hans mål nåede da trods alt ned under de 2 millioner stykket  Smiley

Men i forhold til den rolle det blev kraftigt antydet, at Saganovski skulle have, og i forhold til den pris man har betalt for at leje ham, synes jeg roligt man kan sige, at han har skuffet. Det er ikke hans skyld, det er ham knolden, der har lejet ham, der skal have aben (samme knold, der skulle bruge halvandet år på at finde en ny træner, som i øvrigt endte med at blive en ung uerfaren en af slagsen, på trods af løfter om det modsatte  Wink)

Synes det er synd og skam for Dansk fodbold, at Kuhn ikke fik lov at fortsætte som cheftræner, han nåede at bevise sit værd, Pehrsson er et ubeskrevet blad, som måske endda har tænkt sig at lave en masse om (ny træner betyder under alle omstændigheder at der vil blive lavet om på noget), hvilket absolut ikke kan siges at være en optimal forberedelse på de UEFA cup kampe sæsonen åbnes med for AaB's vedkommende. Det kan meget vel give bagslag.

Den lange vinterpause kommer nok i øvrigt også til at give problemer, da man ingen kamptræning har, når UEFA cuppen sparkes igang igen efter vinterpausen, men det er en helt anden snak.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2339: 11 Dec 2008, 20:11 »

mht. den unge spiller man regner med skriver under på en kontrakt i morgen, så er det planen at han skal bruges på 2. divisions holdet indtil han er modnet nok til at få chancen på førsteholdet. Altså han er en form for langtidsinvestering, så han ryger ikke direkte i superliga truppen.
Med det taget i betraktning så tror jeg også godt vi kan vente os og se endnu en angriber i AaB trøjen til januar.

Ellers lidt øv at risgaard ikke har forlænget kontrakt udspillet fra Lynge, han er jo ved at tegne sig som en stabil spiller for os.

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010