Makusa
Lilleputspiller
|
|
Endelig fik Viborg den forløsning. 3-2 over Randers . Men efter min overbevisning er Tommy Møller Nielsen ikke den rette træner for dem. Kom med jeres meninger, om hvad problemet var/eller er vi ved jo ikke endnu om skuden vender. Lad os håbe på det
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Pause i dong cup kampen mellem Glostrup - Viborg. 0-1 VFF mål scoret af Lasse Kryger. Så er han varm og klar til at score et par stykker på søndag..
@ Makusa. Jo før vi kommer af med Tommy Møller jo bedre er det.. Den mand er indkompetendt ligesom ledelsen er og derfor er jeg bange for at han ikke ryger.. Det bedste vil være at få Linderoth som træner også fyre Morten Jensen (Direktør).. Nu får vi se hvad der sker efter efterårs sæsonen..
FORZA VIBORG FF
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det bedste vil være at få Linderoth som træner
Han sagde vidst forleden at han ikke ville til Viborg.. Tror jeg Mon ikke at Viborg gi'r den gas i RL?
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Don AA
|
|
Han sagde vidst forleden at han ikke ville til Viborg.. Tror jeg Jo i følge dette link så ser det ikke ud til at han bliver træner i Viborg men lad os nu se hvad der ske når efterårs sæsonen slutter http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=62571
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
DONG: Glostrup 0-3 VIBORG FF Målscore T. Tengstedt.. Så skulle vi sku gerne være videre nu.. super.. man kan næsten lugte finalen nu
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
SKANDALE. Golstrup har scoret så der nu står 1-3 til Viborg. En eller anden Anders Nygård fik lov at score målet
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
SKANDALE. Golstrup har scoret så der nu står 1-3 til Viborg. En eller anden Anders Nygård fik lov at score målet Haha.. Ligefrem en skandale! Så længe Viborg vinder er det vel lige meget om Glostrup scorer?
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
SKANDALE! Lige så snart der kommer et superliga mandskab til byen, er jeg ikke på stadion.
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Haha.. Ligefrem en skandale! Så længe Viborg vinder er det vel lige meget om Glostrup scorer?
Jamen det sker ikke så tit at vi holder nullet.. et er som mere derfor.. det havde jo været anden kamp i træk hvis vi havde holdt nullet i dag.. det er ikke sket i lllllllllllllllaaaa aaaaaaaaaannnnnnnnn nnnnnnnnggggggggggg gg tid.. Synd for alvbåge hvis han har en, rent bur bonus.. den får han ikke udbetalt så tit
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ja nu står der så 2-3 til viborg imod glostrup.. skulle sku ikke undre nogen hvis den ender 3-3 og kampen skal i overtid også ryger vi ud på straffe. men lad os nu se
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Uha.. 2-3! Jeg tror sku GFK vinder.
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Puha så vandt VFF aflligevel.. sådan.. så er vi klar til at vinde på søndag og FC Møg..
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Puha så vandt VFF aflligevel.. sådan.. så er vi klar til at vinde på søndag og FC Møg..
Spænende til sidst.. Med udvisning til GFK og brændt straffe af Højer FC Møgjylland \o/
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Spænende til sidst.. Med udvisning til GFK og brændt straffe af Højer FC Møgjylland \o/ Ja det var lige spænende nok til sidst.. Højer gemmer uden tvivl målene til på søndag.. man skal ikke blive overrasket hvis Højer banker 5 kasser ind på søndag
|
|
|
|
|
|
|
|