home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 318 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Viborg FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Viborg FF  (Læst 26375 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #30: 18 Jan 2007, 15:14 »

viborg får intet fra randers mere - de har i mit ord på
Logged



Læs min blog Randers FC

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #31: 18 Jan 2007, 15:15 »

Man må da bare håbe at Linderoth skærer igennem over for MJ og køber en kvalitets angriber.
Måske kan Viborg gøre ligesom med netop Mota og "stjæle en spiller fra Randers. Her tænker jeg på Djiby Fall.

Det tror jeg ikke sker igen. Fall kommer ikke til Viborg. Randers gider ikke at handle med Viborg efter Mota sagaen.

Tror heller ikke at der kommer en ny angriber eftersom både MJ og Linderoth siger at der er gode nok angriber i klubben. Ja hvis Højer ikke bliver sakdet ihvertfald. Dog afviser MJ jo heller ikke at hvis der kommer en spiller med de rigtig kvaliteter så vil de slå til. Dog vil de vist forstærke forsvaret plus midtbanen og det kunne der nok også være en god ide efter som der er visse spiller som snart skal på pleje hjem Opstemt
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #32: 18 Jan 2007, 15:21 »

http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5630&MEID=54

Han kan vel så vidt jeg ved ikke engang spille sig på holdet i Viborg, så hva pokker vil han i Tyskland.
Godt nok er Regional ligaen ikke den bedste, men alligevel.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #33: 18 Jan 2007, 15:27 »

http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5630&MEID=54

Han kan vel så vidt jeg ved ikke engang spille sig på holdet i Viborg, så hva pokker vil han i Tyskland.
Godt nok er Regional ligaen ikke den bedste, men alligevel.

Nu er Joe Zewe jo også en af Tommy Møllers gode idèr. Så ham skal vi bare af med igen og gerne ganske hurtigt. For han er der virkelig ring. Utroligt at der blevet skrevet kontrakt med ham overhovdet. Han ville IKKE blive savnet
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #34: 31 Jan 2007, 17:00 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65064.
Hmm... Dette indkøb virker mig noget tvivlsomt, men lad os nu se.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #35: 31 Jan 2007, 18:31 »

Ja det overrasker mig ikke at VFF skriver kontrakt med Tom Reidar Haraldsen.

Vi mangler folk i forsvaret og især i midten. Om han så er god nok ved jeg ikke da jeg aldrig har set eller hørt om ham.

Ser dog frem til at se ham i kamp.. Smiley
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #36: 31 Jan 2007, 19:57 »

Ja det overrasker mig ikke at VFF skriver kontrakt med Tom Reidar Haraldsen.

Vi mangler folk i forsvaret og især i midten. Om han så er god nok ved jeg ikke da jeg aldrig har set eller hørt om ham.

Ser dog frem til at se ham i kamp.. Smiley

Det værste er at han kommer fra en norsk 2. divisions klub, hvilket ikke virker særligt overbevisende.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #37: 31 Jan 2007, 20:05 »

Det værste er at han kommer fra en norsk 2. divisions klub, hvilket ikke virker særligt overbevisende.

Ja det ka du have ret i.. Det er også skidt at de på parpiret ikke kun finde en bedre spiller.. men hvis han var total boldmongol havde de nok ikke sagt ok til ham (Nu skal man jo aldrig vide sig for sikker når Morten Jensen er i klubben).

Plus at det kun er for et år at de har skrevet kontrakt med ham det virker heller ikke som det helt optimale. Lidt som en lappe løsning indtil der måtte komme en bedre spiller. Men hvem ved måske han overrasker og spiller en god gang fodbold. Det er dog stadig for tideligt at dømme ham Wink

Dog er der er en anden rigtig god nyhed og der er at David Rasmussen så småt er tilbage i kampform og skaderne er lagt bag ham. Ham kan vi godt få brug for og han kan helt sikker blive en stor oplevelse i foråret hvis han holder sig skades fri..

Læs det her:
http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5672&MEID=54
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #38: 14 Feb 2007, 20:54 »

VFF har i dag spillet en af mange trænings kampe for at blive klar til forårs sæson. I dag var vi i SønderjyskE og det gik så ledes til:

SønderjyskE - Viborg F.F. 3-3 (2-2)

10: 0-1 Christopher Poulsen

30: 1-1 Kenneth Fabricius

38: 2-1 Kenneth Fabricius

40: 2-2 Steffen Højer

55: 2-3 Steffen Højer

81: 3-3 Heinrich Isaacks

Viborg F.F.: John Alvbåge (88: Kristian Kirk) - Mikkel Rask (46: Robbie Russell), Thomas Andie, Thomas Frandsen, Thomas Tengstedt - Thomas Poulsen (46: Tom Reidar Haraldsen), Jakob Glerup, David Rasmussen, Christopher Poulsen - Samy Youssouf (60: Christian Muomaife) og Steffen Højer.

Det er jo ganske typisk at den tidliger Viborg spiller Kenneth Fabricius score. Sådan er det altid med tidliger Viborg spiller når de møder Viborg. Så mota score nok 3 kasser når vi møder dem i den første SAS-Liga kamp i år. Opstemt
Ja der er stadig mange mål i Højer og derfor er det jo bare ekstra dejligt at han forsætter i et år mere.
Læs her hvad Højer sagde efter han havde underskrevet sin nye kontrakt med VFF:
http://www.vff.dk/ContentId/4281/Default.aspx

En anden spiller som også har spillet rigtig godt her i opstarten er Christian Muomaife også bare Chris. Han har scoret 3 mål i nu tre kampe og jeg tror vi kommer til at se mere til ham nu da Mota er væk og Olesen som stadig kæmper for at komme tilbage i form.

Mine helt store forventerninger omkring en spiller ligger hos David Rasmussen. Han er tilbage. Det er super lækkert og jeg glæder mig til at se ham i kamp og i den form som han havde hos FCN inden han tog til tyskland. Han bliver giftig.

Til sidst skal jeg lige minde om at års første hjemme kamp er blevet flyttet til Lørdag den 17. marts kl. 16.45. Modstanderen er ingen ringer ind BIF og det ligger derfor til 3 sikkere point til de grønne på et forhåbentlig fuldt Viborg stadion.

FORZA VFF Peace
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #39: 10 Apr 2007, 17:53 »

Skal vi lige hive denne tråd lidt frem igen.?


Viborg har ikke ligefrem fået en god start på forårssæsonen, og på torsdag spilles der kvartfinaler i Pokalturneringen. Her venter Holbæk, som har åbnet foråret med et nederlag og senest en sejr i 2. division øst.
På papiret burde Viborg jo vinde, men tror I de gør det, eller stjæler Holbæk billedet og spiller sig i en semi.?
Personligt tror jeg godt Holbæk kan gøre det. Det kræver selvfølgelig godt spil, men med det, og så lidt held, tror jeg på det.
Regner med jeg tager ud og ser kampen. Det er jo ikke så tit der kommer et Superliga mandskab forbi på disse kanter.

Hvad tror I kampen ender.? 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #40: 10 Apr 2007, 23:01 »

Skal vi lige hive denne tråd lidt frem igen.?


Viborg har ikke ligefrem fået en god start på forårssæsonen, og på torsdag spilles der kvartfinaler i Pokalturneringen. Her venter Holbæk, som har åbnet foråret med et nederlag og senest en sejr i 2. division øst.
På papiret burde Viborg jo vinde, men tror I de gør det, eller stjæler Holbæk billedet og spiller sig i en semi.?
Personligt tror jeg godt Holbæk kan gøre det. Det kræver selvfølgelig godt spil, men med det, og så lidt held, tror jeg på det.
Regner med jeg tager ud og ser kampen. Det er jo ikke så tit der kommer et Superliga mandskab forbi på disse kanter.

Hvad tror I kampen ender.? 


Det kommer and på om vff stiller op.. de sidste tre kampe har de ikke stillet op.. det er så røv ringe.. især alvbåge.. jamen sådan en fuld svensker nej nej lær nu at tage med hænder du må jo godt.. nej skulle sku ikke overraske hvis de taber til holbæk Forlegen

håber da selvfølgelig at vff vinder så de kan få lidt gejst igen også de er lidt oven på igen når det går løs søndag mod silkeborg Thumbs Up
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #41: 10 Apr 2007, 23:08 »

Jeg glæder mig til, at se VFF iEuropa Wink FCM er jo en forstad til VFF Opstemt
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #42: 10 Apr 2007, 23:20 »

Jeg glæder mig til, at se VFF iEuropa Wink FCM er jo en forstad til VFF Opstemt

ja jeg må sige at jeg er 100% enig med El Kun Thumbs Up
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #43: 12 Apr 2007, 20:59 »

Skal vi lige hive denne tråd lidt frem igen.?


Viborg har ikke ligefrem fået en god start på forårssæsonen, og på torsdag spilles der kvartfinaler i Pokalturneringen. Her venter Holbæk, som har åbnet foråret med et nederlag og senest en sejr i 2. division øst.
På papiret burde Viborg jo vinde, men tror I de gør det, eller stjæler Holbæk billedet og spiller sig i en semi.?
Personligt tror jeg godt Holbæk kan gøre det. Det kræver selvfølgelig godt spil, men med det, og så lidt held, tror jeg på det.
Regner med jeg tager ud og ser kampen. Det er jo ikke så tit der kommer et Superliga mandskab forbi på disse kanter.

Hvad tror I kampen ender.? 


Ja jeg håber ikke at du betalte alt for mange penge for at komme ind og se holbæk få tæsk.?

En sikker sejr på 1-6 som forhåbentlig kan give holdet en masse selvtillid enden weekendens vigtige SaS-liga kamp mod SiF. Dejligt at se at Chris fik chancen fra start og udnyttede den til at score to mål.. tag den sammy boy  ticked off
så Chris starter inde på søndag andet vil sku være for ringe.. Peace

så mangler vi kun to kampe enden tur igen går til KBH for at hente pokalen hjem.. Thumbs Up
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #44: 12 Apr 2007, 22:15 »

Ja jeg håber ikke at du betalte alt for mange penge for at komme ind og se holbæk få tæsk.?

En sikker sejr på 1-6 som forhåbentlig kan give holdet en masse selvtillid enden weekendens vigtige SaS-liga kamp mod SiF. Dejligt at se at Chris fik chancen fra start og udnyttede den til at score to mål.. tag den sammy boy  ticked off
så Chris starter inde på søndag andet vil sku være for ringe.. Peace

så mangler vi kun to kampe enden tur igen går til KBH for at hente pokalen hjem.. Thumbs Up
Jeg betalte ikke noget. Det gjorde min far til gengæld. 30 kr. for mig, 50 for ham. Men ja, Holbæk kunne overhovedet ikke følge med. Viborg var klasser bedre i denne kamp. Må indrømme jeg blev noget skuffet over Holbæks spil. Viborg gjorde det bare simpelt, og spillede simpelthen i højere tempo, end Holbæk kunne følge med i.

Forlod også stadion med omkring et kvarter igen. Der var ikke meget i den kamp. Andet end en del romerlys, og kanonslag fra de få tilrejsende Viborg fans, der vist ikke helt forstod en henstilling. Eller rettere sagt fem. For de fik det da af vide nogle gange.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010