home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Viborg FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Viborg FF  (Læst 26411 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #15: 09 Nov 2006, 14:35 »

Jo før vi kommer af med Tommy Møller jo bedre er det.. Den mand er indkompetendt ligesom ledelsen er og derfor er jeg bange for at han ikke ryger.. Det bedste vil være at få Linderoth som træner også fyre Morten Jensen (Direktør).. Nu får vi se hvad der sker efter efterårs sæsonen..
Kan se ud til at en af dine ønske bliver opfyldt med at Linderoth bliver træner i Viborg
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/viborg/article242145.ece
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #16: 09 Nov 2006, 18:49 »

Kan se ud til at en af dine ønske bliver opfyldt med at Linderoth bliver træner i Viborg
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/viborg/article242145.ece

Yes det er sku bare det bedste der kunne ske Thumbs Up.. Det skal sku blive spænende at se hvad Linderoth kan gøre.. Kender ikke så meget til ham men han fik da bronze med Hammerby i den netop afsluttede svenske sæson.. Så noget må han da kunne finde ud af Opstemt en ting er dog helt sikkert og det er at det kun kan blive bedre ind med Tommy ved styre pinden.. mærkeligt nok får han lov eller hvad man nu skal sige at blive i klubben som asisstent træner.. men det er han vel også ok til... Ubeslutsom

En ting mangler nu kun.. at Morten Jensen tager sit beskidte tøj og går.. ticked off

En anden god ting er at Viborg i dag fik Holbæk i kvart-finalen i dong cuppen.. Det kan kun være godt.. håber at vi går hele vejen.. Smiley

FORZA VIBORG
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #17: 09 Nov 2006, 20:10 »

En spændende ny træner i Viborg!  Shockeret

Håber at dansk fodbold i fremtiden bliver lidt grønnere,  funny
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #18: 16 Nov 2006, 22:50 »

Der har været genral forsamling i Viborg FF til aften og her lidt om hvad der skete:

Viborg F.F. Prof. Fodbold A/S præsenterede på aftenens generalforsamling et plus på 289.000 kr. Samtidig viste regnskabet, at fodboldforretningen s egenkapital er blevet fordoblet.

Underskud og røde tal på bundlinjen er ved at være historie for fodboldforretningen Viborg F.F Prof. Fodbold A/S.

I aften præsenterede bestyrelsesformand Poul Arne Jensen Viborg-aktionærerne for et overskud på 289.046 kr.

Det var femte år ud af syv mulige, at regnskabet gik i plus, siden der blev indført fuldtidsprofessione l fodbold i Viborg F.F. tilbage i 1999.

- Ser vi isoleret på vores overskud, vil jeg karakterisere det som mindre tilfredsstillende. Vi havde håbet på et lidt højere overskud. Men på den anden side er jeg stolt over, at vi er en af de fodboldvirksomheder i Danmark, som gennem den seneste årrække har præsteret den bedste balance i økonomien, fremhæver Poul Arne Jensen.

Bestyrelsesformande n slår samtidig fast, at der det seneste år er arbejdet bevidst efter en forøgelse af det kapitalgrundlag, som Viborg F.F. hviler fodboldforretningen på. Egenkapitalen er det seneste regnskabsår således blevet fordoblet, så den nu har rundet 11. mio. kr. Blandt andet i kraft af et salg af transferrettigheder på godt og vel fem mio. kr.

- Det har været magtpåliggende for os, at få skabt et stærkere økonomisk fundament for virksomheden, da det gør os mindre sårbare over for konjunkturudsving. Samtidig giver det os et grundlag for at udvikle forretningen yderligere, og det er ganske enkelt også påkrævet, hvis vi fortsat ønsker at spille en betydende rolle i toppen af dansk fodbold.

I sin beretning kom Poul Arne Jensen blandt andet også ind på, at et udviklingsområde for fodbolden i Viborg ligger i en forbedring af det gennemsnitlige tilskuertal til hjemmekampene på Viborg Stadion. Og det fulgte bestyrelsesformande n op på denne vis, da den officielle del af generalforsamlingen var overstået.

- Ser vi nogle år tilbage, kan vi kun være tilfredse med, hvordan vi har udviklet os på antallet af tilskuere. I den seneste sæson kom vi op på 5200 tilskuere i snit til vores 16 hjemmekampe. Og det, synes vi, er ret flot.

- Men vi har et arbejde liggende foran os, hvor målet er at få endnu flere tilskuere ind på Viborg Stadion. Vi vil inden for to år op på 7000 tilskuere i snit, så det er et område, som vil få meget attention i fremtiden. I den forbindelse er det værd at bemærke, at vi om kort tid udvider vores direktion, så vi får endnu flere resurser ind til at løfte den forretningsmæssige opgave, ligesom vi lige har fået papir på en meget velestimeret herre i form af vores nye cheftræner, Anders Linderoth, der netop er kendt for sin offensive indgang til fodboldspillet. Og det er jeg sikker på vil have en gavnlig effekt, både for os som virksomhed, men også for den almindelige fodboldtilskuer, fastslår Poul Arne Jensen.

Den samlede omsætning i Viborg F.F. Prof. Fodbold A/S nåede i regnskabsåret 2005/2006 op på 36 mio. kr. og forventes inden for en to-årig periode at vækste til 42. mio. kr. fremgik det af ledelsesberetningen .
   

"Lånt" fra www.vff.dk

Samtidigt blev års spiller i VFF kåret og det blev svenske John Alvbåge. I et tæt kamp løb med Steffen Højer. 22 stemmer til Alvbåge og 20 til Højer. Så tæt løb.

Års fighter blev ikke overraskende anføre Jakob Glerup.

Her er hvad John Alvbåge sagde om at blive års spiller i VFF:

Jeg er meget stolt over titlen. Den betyder meget for mig. Jeg vil først og fremmest sige tak til mine holdkammerater, uden dem havde jeg jo ikke kunne gøre mig fortjent til den her hæder. Men derudover vil jeg også sige tak til Morten Jensen (direktør i Viborg F.F., red.), fordi han fandt mig på bænken i IFK Göteborg, og ikke mindst Stephen Lowe, min målmandstræner, der har en stor andel i, at jeg er kommet så langt, som jeg er, lød det fra en glad John Alvbåge, som iøvrigt netop var landet efter at have været med det svenske landshold i Frankrig til en venskabskamp mod Elfensbenskysten.

Dette er også "lånt" fra www.vff.dk
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #19: 16 Nov 2006, 23:09 »

Tillykke med det posivite regnskab resultat til Viborg altid godt med overskud i kassen
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #20: 18 Nov 2006, 14:27 »

Truppen til sæsons sidste hjemmebane kamp i SAS-Ligaen er udtaget. VFF spiller imorgen mod fiskerne fra Esbjerg FB.

Truppen:

Målmænd:
John Alvbåge
Kristian Kirk

Forsvar:
Thomas Tengstedt
Jesper Andersen
Mikkel Rask
Thomas Frandsen
Raoul Kouakou
Thomas Andie
George Popkhadze
Kingsley Onyenekwe

Midtbane:
Jakob Glerup
Thomas Poulsen
Robbie Russell
Paul Obiefule
Joe Zewe
Martin Åslund
Christian Overby

Angreb:
Lasse Kryger
José Mota Thumbs Up
Steffen Højer

Skader:
Sammy Youssouf, Jacob Olesen og David Rasmussen

Karantæne:
Christian Flindt Bjerg  ticked off og Christopher Poulsen  ticked off

Super Mota er med igen.. Så må man bare håber han holder lidt mere ind 5 min. denne gang.. Ellers må man forvente en sejr til Viborg imorgen efter den skandale kamp de spillede i sidste weekend. Plus at denne kamp er den sidste hvor Tommy Møller Nielsen står i spidsen for holdet hvilket er et kæmpe plus i mine øjne.

FORZA VFF
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #21: 23 Nov 2006, 14:58 »

Sådan her ser VFFs trup ud til aftens RL kamo ude mod norkse Vålerenga. Dette er også Anders Linderoths første kamp i spidsen for de grønne og det skal blive spænende at se hvad han kan tilføre holdet.

Jeg tror at Viborg vinder 2-1 Thumbs Up

Målmænd:
John Alvbåge
Chris Sharpe

Forsvar:
Thomas Tengstedt
Jesper Andersen
Mikkel Rask
Raoul Kouakou
Thomas Andie

Midtbane:
Jakob Glerup
Thomas Poulsen
Robbie Russell
Thomas Frandsen
Paul Obiefule
Martin Åslund
Christian Flindt Bjerg
Christopher Poulsen

Angreb:
Lasse Kryger
José Mota
Steffen Højer

Skader:
Thomas Poulsen, Sammy Youssouf, Jacob Olesen og David Rasmus
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #22: 11 Dec 2006, 18:49 »

Lige lidt nyheder fra det rigtige midtjyland Cool

Chris Sharpe er fortid i Viborg F.F. Australieren får ikke forlænget sin aftale, som udløber ved årsskiftet. Dette er helt okay da han ikke er i nærheden af at være god nok.. igen et af Tommy møllers projekter.. stadig en SKANDLE at den mand er i klubben..

Ellers er det jo også slut i RL og det blev til 0 sejr og 3 uafgjorte og 3 nederlag.. ja sådan kan det gå men det bedste er at Linderoth fik set de fleste spiller an og nu ved hvor han står med henblik på nye spiller.. ja vi skal nok have fat i 9 nye spiller funny nej men nyt bold ville nu gøre godt og tror da også at der kommer en spiller heller to til klubben..


Ny direktør:
41-årige Henrik Hansen kommer i fremtiden til at køre parløb med Morten Jensen i Viborg F.F.s direktion.
Desværre ikke som afløser for Hr. Jensen. Men nu får vi at se om dette er for det bedre..

Ellers er der vinter ferie også håber vi på bedre vind i 2007. Håbet er jo trods alt grønt Thumbs Up
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #23: 22 Dec 2006, 23:28 »

http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5585&MEID=54

Hmm. Det bliver spændende at se hvad han kan udrette når han er gammel nok.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #24: 29 Dec 2006, 19:31 »

http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5585&MEID=54

Hmm. Det bliver spændende at se hvad han kan udrette når han er gammel nok.

19 år er ingen alder og jeg vil mene at han godt kan få noget spilletid her i foråret i stedet for Tengstedt.

George Popkhadze er kommet for at blive Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 19:47 af donthomas » Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #25: 18 Jan 2007, 12:45 »

Ja så har Morten Jensen igen været på spil. Og igen ikke til det bedre for VFF. Man skulle sku tror at han bevidst prøver at bevare VFF i den dårliger halvdel med de salg og køb af spiller som han fortager sig.

Nu røg Mota så til Aab og jeg håber sku at der er mange penge involvert i den handel for det er satanme ring. Mota lavde måske ikke meget på en fodbold bane man han laver mål og det jo nu en gang det der tæller mest.

http://www.vff.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5632&MEID=54

Linderoth og åbenbart sagt ok for den handel.. han må da være fuld.. nej nej det er en SKANDALE ticked off ticked off ticked off
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #26: 18 Jan 2007, 14:50 »

Det er fandme en skandale, nogen burde demonstrere foran direktions kontoret og forlange MJs hovede på et fad, den store klaphat!  ticked off ticked off


MJ - skal indenfor meget meget kort tid - fortælle resten af Viborg - hvad man så har tænkt sig at gøre.
Det her er da det dummeste man kunne gøre - sommerferiens rod og eskapader kan jo lige frem gå hen at blegne.

Men hvis det går som det plejer så køber MJ nok ti nye ikke EU spillere her om en uge eller to... Der er jo ingen der har fortalt ham og reglerne for ikke-EUspiller...

ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #27: 18 Jan 2007, 14:55 »

Ja, det var måske ikke det smarteste at gøre.
Højer går jo snart på pension om han vil det eller ej, og Jacob Olesen har et vist problem med skader, så er der en masse urutinerede tilbage som måske kan gøre det godt i kampe mod Horsens og Silkeborg, men ellers burde spille lidt reservebold.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viborg FF
« Svar #28: 18 Jan 2007, 15:00 »

Ja, det var måske ikke det smarteste at gøre.
Højer går jo snart på pension om han vil det eller ej, og Jacob Olesen har et vist problem med skader, så er der en masse urutinerede tilbage som måske kan gøre det godt i kampe mod Horsens og Silkeborg, men ellers burde spille lidt reservebold.

Ja højer stopper til sommer hvis vi imod altforventning skulle rykke ned. Olesen har været ude at løbe og man håber at han kan nå at blive helt fit til sæson starten i marts.

Ellers har vi en spænende spiller som score en masse mål på andet holdet. Chris. Håber han får chancen.
Plus vi har sammy som dog har glasknæ. Så det kommer til at hænge meget på Højer som dog også har kæmpet med skader det sidste halv år..

Man kunne da have valgt at vente med at sælge Mota til sommer. Det havde været langt bedre.
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Viborg FF
« Svar #29: 18 Jan 2007, 15:09 »

Ja højer stopper til sommer hvis vi imod altforventning skulle rykke ned. Olesen har været ude at løbe og man håber at han kan nå at blive helt fit til sæson starten i marts.

Ellers har vi en spænende spiller som score en masse mål på andet holdet. Chris. Håber han får chancen.
Plus vi har sammy som dog har glasknæ. Så det kommer til at hænge meget på Højer som dog også har kæmpet med skader det sidste halv år..

Man kunne da have valgt at vente med at sælge Mota til sommer. Det havde været langt bedre.

Man må da bare håbe at Linderoth skærer igennem over for MJ og køber en kvalitets angriber.
Måske kan Viborg gøre ligesom med netop Mota og "stjæle en spiller fra Randers. Her tænker jeg på Djiby Fall.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010