home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  VM i cykling KBH
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: VM i cykling KBH  (Læst 17791 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #30: 21 Sep 2011, 17:04 »

Når Cancellara har haft hans dårligste sæson i meget, meget, meget lang tid. Ja så er T.Martin simpelthen den klart bedste!

Edit: Flot af Fuglen. Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #31: 21 Sep 2011, 17:09 »

Den top 3 tror jeg har du har ramt rigtig godt! Wink

Jeg er imponerede over Der Panserwagen, ikke så meget det han nok går hen og vinder men mere det at han indtil videre har gjort det i en så overbevisende stil som han har. Ved sidste måling næsten et minut ned til Spartacus synes jeg er imponerende!!

Derudover er det flot kørt af Jakob Fuglsang synes jeg!

EDIT: Cancellara blev så nummer 3 i stedet for nummer 2, hvilket jeg er lidt overrasket over..

Tja, den top 3 var egentlig rimelig nem - jeg skulle jo bare tilføje Wiggens Smiley Men jeg er meget overrasket over at Cancellara kun blev 3'er. Havde egentlig regnet med at han og Martin ville være i særklasse.
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #32: 21 Sep 2011, 17:24 »

Rigtig flot kørsel af Tony Martin, som jo allerede på første omgang havde ødelagt spændingen om hvem den kommende verdensmester ville blive.

Grunden til Cancellara blev nummer 3 og ikke nummer 2 skal jo findes ved at han kom i nærkontakt med hegnet og faktisk stod stille i et par sekunder. Men skuffende for Cancellara, som nu skal vinde på søndag for at redde sin sæson, hvor han mange gange har været lige ved og næsten.

Jeg er dog imponeret over Jack Bobridge, som vi helt sikkert kommer til at se mere til i fremtiden og forhåbentlig kan gøre sig gældende i de helt store løb i fremtiden.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 17:25 af Søgaard » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #33: 21 Sep 2011, 19:52 »

Hold nu fest for en stemning! Lækkert at se Fuglsang få en top-10'er!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #34: 21 Sep 2011, 20:36 »

Flot af Wiggins og Martin - Cancellara var bestemt ikke på toppen og hans timing og teknik var ikke på toppen...elendig sæson og han skulle tage og finde et andet hold...året væk fra Riis har ikke gjort ham godt...spartacus er blevet blød
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #35: 24 Sep 2011, 13:17 »

Jeg ved godt, at mange sikkert er uenige med mig, også selv om han er favorit, men jeg tror på at Philippe Gilbert han vinder i morgen, og jeg håber det sgu også.

Her kan man se lidt om, hvad Gilbert kan på en cykel, når det slutter opad som i morgen. Dog kan det ikke helt sammenlignes med Geels Bakke, men værd at se, synes jeg nu bestemt det er:

http://www.youtube.com/v/MlsZMZ_QPXo

Kan YouTube-koden, forresten ikke snart fikses?



Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #36: 24 Sep 2011, 13:20 »



Kan YouTube-koden, forresten ikke snart fikses?

Youtube funktionen fungerer skam. Det er blot jer brugere, som ikke har sat jer ind i hvordan den fungerer på nuværende tidspunkt. Det ville være nemmere, hvis I blot kunne tage det direkte url, men funktionen er skam ikke blot til pynt herinde.

<a href="http://www.youtube.com/v/MlsZMZ_QPXo?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/MlsZMZ_QPXo?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Du skal bruge en del af den gamle indlejringskode og sætte ind i youtube-funktionen herinde.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #37: 24 Sep 2011, 13:30 »

Som jeg skrev i nat i chatten. Hushovd vinder. Den ligger til ham.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #38: 24 Sep 2011, 13:30 »

Nå for søren. Tak for det, Søgaard. :-)

Men nu må se, hvad den gode Gilbert kan drive det til i morgen. Den er ikke perfekt til ham.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #39: 24 Sep 2011, 13:36 »

Ingen tvivl om at  Yukiya Arashiro fra Japan vinder. Ruten ligger perfekt til ham. Dette er intet ironi, men jeg håber inderligt han vinder! Nummer 7 sidste år, nummer 1 i år!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #40: 24 Sep 2011, 13:42 »

Giver en bajer, hvis du får ret.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #41: 24 Sep 2011, 13:43 »

Giver en bajer, hvis du får ret.

Make that two.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #42: 24 Sep 2011, 13:51 »

Jeg ved godt, at mange sikkert er uenige med mig, også selv om han er favorit, men jeg tror på at Philippe Gilbert han vinder i morgen, og jeg håber det sgu også.

Her kan man se lidt om, hvad Gilbert kan på en cykel, når det slutter opad som i morgen. Dog kan det ikke helt sammenlignes med Geels Bakke, men værd at se, synes jeg nu bestemt det er:

http://www.youtube.com/v/MlsZMZ_QPXo

Kan YouTube-koden, forresten ikke snart fikses?

Han vandt de belgiske mesterskaber på en lettere rute end i morgen. Feltet er ganske vist ikke lige så stærkt, men han rykkede altså fra folk som Tom Boonen på en stigninger under 2 % :t
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #43: 24 Sep 2011, 13:53 »

Han vandt de belgiske mesterskaber på en lettere rute end i morgen. Feltet er ganske vist ikke lige så stærkt, men han rykkede altså fra folk som Tom Boonen på en stigninger under 2 % :t
Gilbert er da hamrende hurtig, det er korrekt, men jeg kan godt have min tvivl om han kan køre fra Sagan, Hagen, Hushovd og Cavendish for den sags skyld. Håber på Philippe.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #44: 24 Sep 2011, 13:54 »

Det var et angreb udefra - ikke en spurt Wink Han angreb på en lille stigning på mindre end 2 % og kørte alene over stregen.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010