home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  VM i cykling KBH
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: VM i cykling KBH  (Læst 17842 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #15: 19 Sep 2011, 13:53 »

Synes godt nok, det er småt med billederne af selve byen. Jeg ved godt, at det handler om cykelløbet, men få da lige sat lidt flere helikopterbilleder igang.. En forklaring kunne selvfølgelig være, at det blot er U23 løber, som kører lige nu.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #16: 19 Sep 2011, 13:58 »

Hvad skal de vise? Billederne af metrobyggeriet eller de indespærrede skulpturer? :-D Er det ikke én stor byggeplads omkring VM-ruten?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #17: 19 Sep 2011, 14:06 »

Ah, de ligger og kredser rundt om kanalerne konstant - det burde sgu være muligt at få nogle gode billeder fra luften. Men jo, ikke alle steder er lige kønne i dele af VM-ruteområderne.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2011, 14:32 af Njaourinho » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #18: 19 Sep 2011, 14:12 »

mener at have læst at flere indfødte i Kbh mente at byen er i en sørgelig forfatning pt pga alt det byggeri af det ene eller anden art.

Dvs at som seer kan man få lov til at se på skurvogne, afspæringer pga byggeri, store kraner osv.

Så er det vel bedre at finder nogle af de smukke ting i byen som man trods alt kan se  Wink
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #19: 19 Sep 2011, 14:17 »

mener at have læst at flere indfødte i Kbh mente at byen er i en sørgelig forfatning pt pga alt det byggeri af det ene eller anden art.

Dvs at som seer kan man få lov til at se på skurvogne, afspæringer pga byggeri, store kraner osv.

Så er det vel bedre at finder nogle af de smukke ting i byen som man trods alt kan se  Wink

Enig. Men derfor kunne man vel godt skyde nogle billeder af havnen - altså, så grim er København heller ikke. Der er vel et af hovedargumenterne for at holde det - at det er god reklame for byen.

Men lad os nu se. Jeg tror, vi får nogle fine billeder på søndag. Det bliver dog næppe som i Stuttgart - fantastisk dækning så vidt jeg husker.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #20: 19 Sep 2011, 15:06 »

Er der nogen af jer, der skal ind og se det i København? Jeg har selv brokket mig rigtig meget over det, da jeg har svært ved at komme rundt med al den afspæring, men da de kører 100 meter fra mig, regner jeg stærkt med at se det Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #21: 19 Sep 2011, 15:29 »

Jeg bor ikke langt fra ruten, så jeg har lige været et smut der inde med et par venner Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #22: 19 Sep 2011, 16:27 »

Så for satan Quaade! God start.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Gungner
Gæst
 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #23: 21 Sep 2011, 06:11 »

Er der nogen af jer, der skal ind og se det i København? Jeg har selv brokket mig rigtig meget over det, da jeg har svært ved at komme rundt med al den afspæring, men da de kører 100 meter fra mig, regner jeg stærkt med at se det Smiley

Min onkel og faster bor på ruten, så fatter og jeg tager et smut derover og kigger når de svedige mænd i stramt tøj kører forbi  Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #24: 21 Sep 2011, 08:22 »

Er der nogen af jer, der skal ind og se det i København? Jeg har selv brokket mig rigtig meget over det, da jeg har svært ved at komme rundt med al den afspæring, men da de kører 100 meter fra mig, regner jeg stærkt med at se det Smiley
Jeg tager derind søndag Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #25: 21 Sep 2011, 08:43 »

Min top 3 lyder;
1. Tony Martin
2. Fabian Cancellara
3. Bradley Wiggens

Jeg synes Tony Martin efterhånden er ved at nærme sig Cancellara-stadiet, hvor han hver gang ville kunne udfordre 'Spartacus'. Cancellara er naturligvis altid garant for en god enkeltstart - specielt når han ikke har kørt 1-2 ugers hårdt etapeløb i samme periode. Men mavefornemmelsen siger bare Martin. Men det bliver svævert.
Jeg tror at Wiggens kommer med superben, efter en Vuelta, som mange ser som den bedste måde at forberede sig til et VM på. Han kommer nok ikke i nærheden af Martin eller Cancellara, dog.
Logged


Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #26: 21 Sep 2011, 16:45 »

Min top 3 lyder;
1. Tony Martin
2. Fabian Cancellara
3. Bradley Wiggens

Jeg synes Tony Martin efterhånden er ved at nærme sig Cancellara-stadiet, hvor han hver gang ville kunne udfordre 'Spartacus'. Cancellara er naturligvis altid garant for en god enkeltstart - specielt når han ikke har kørt 1-2 ugers hårdt etapeløb i samme periode. Men mavefornemmelsen siger bare Martin. Men det bliver svævert.
Jeg tror at Wiggens kommer med superben, efter en Vuelta, som mange ser som den bedste måde at forberede sig til et VM på. Han kommer nok ikke i nærheden af Martin eller Cancellara, dog.

Den top 3 tror jeg har du har ramt rigtig godt! Wink

Jeg er imponerede over Der Panserwagen, ikke så meget det han nok går hen og vinder men mere det at han indtil videre har gjort det i en så overbevisende stil som han har. Ved sidste måling næsten et minut ned til Spartacus synes jeg er imponerende!!

Derudover er det flot kørt af Jakob Fuglsang synes jeg!

EDIT: Cancellara blev så nummer 3 i stedet for nummer 2, hvilket jeg er lidt overrasket over..
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 16:48 af Manchesterutd » Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #27: 21 Sep 2011, 16:48 »

Vidste godt at Tony Martin var rigtig rigtig stærk, men ikke så stærk at han knuser Cancellara, det må jeg sige, det er jeg rystet over.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #28: 21 Sep 2011, 16:55 »

Intet overraskende i det Cancellara har været langt fra sit bedste i år, samme med mange andre af de gamle riis folk mon de mangler bjarnes doping :p
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: VM i cykling KBH
« Svar #29: 21 Sep 2011, 17:00 »

Intet overraskende i det Cancellara har været langt fra sit bedste i år, samme med mange andre af de gamle riis folk mon de mangler bjarnes doping :p

Selvfølgelig har ikke været så god i år, men derfor overrasker det mig stadig at en 4 gange verdensmester ikke bliver nummer 2, men ender med bronzen. Når man tænker på folk kun snakkede om ham og Tony Martin.. Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010