Danmark har et stærk hold med, må men sige! Men mangler desværre Matti
Det er svært at pege på favoritter nu når Matti ikke er med
Men jeg prøver nu alligevel.
Kan Cavendish komme med over bakker? Jeg tvivler, men jeg håber han overrasker mig
Kan Cancellara slå hul til de andre længere ude fra? For så holder han højst sandsynligt hjem.
Er bakken stejl nok til at Gilbert med lethed kan rykke fra alt og alle?
Kan Cavendish ikke komme over bakken, kan Cancellara ikke slå hullet og er bakken ikke stejl nok til Gilbert. Så tror jeg podiet bliver mellem Hushovd, Hagen og Sagan.
Mange spørgsmål der skal besvares angående favoritterne, spændende bliver det ihvertfald.
Af favoritterne nu hvor Matti ikke er med, holder jeg med Cavendish ellers selvf danskerne over dem alle.
Kom så DANMARK og Lars Bak snyd dem alle
Danmark har et stærk hold med, må men sige! Men mangler desværre Matti
Det er svært at pege på favoritter nu når Matti ikke er med :p
Men jeg prøver nu alligevel.
Kan Cavendish komme med over bakker? Jeg tvivler, men jeg håber han overrasker mig
Kan Cancellara slå hul til de andre længere ude fra? For så holder han højst sandsynligt hjem.
Er bakken stejl nok til at Gilbert med lethed kan rykke fra alt og alle?
Kan Cavendish ikke komme over bakken, kan Cancellara ikke slå hullet og er bakken ikke stejl nok til Gilbert. Så tror jeg podiet bliver mellem Hushovd, Hagen og Sagan.
Mange spørgsmål der skal besvares angående favoritterne, spændende bliver det ihvertfald.
Af favoritterne nu hvor Matti ikke er med, holder jeg med Cavendish ellers selvf danskerne over dem alle.
Kom så DANMARK og Lars Bak snyd dem alle
Edit: Hushovd ser jeg som den største favorit, da jeg tror ruten ligger perfekt til ham!