home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sydpå
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg har fået et spændende tilbud fra den chilenske klub Universidad de Chile på et tidspunkt hvor det går godt for Trapani. Hvad bør jeg gøre?  (Afstemning slut: 30 Sep 2011, 20:50)
Bliv i Trapani i mindst tre til fem år og skab et stærkt Serie A hold
- 8 (28,6%)
Bliv indtil et bedre tilbud viser sig
- 6 (21,4%)
Skift med det samme. Det er et trin op at skulle spille om mesterskabet i Chile
- 12 (42,9%)
Jeg er nervøs for at jeg har fået efterårssnue
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Sydpå  (Læst 20642 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #15: 02 Sep 2011, 21:17 »



Oprustning, 1. februar 2011





Med de øgede forventninger fulgte en større pose penge. Selv om jeg har et godt hold allerede, valgte jeg at investere yderligere. Det blev til en venstre wing, en central forsvarsspiller, en højre wing og en angriber - alle vurderet til 4 stjerner eller mere.

Den mest spetakulære handel var Sebastián Sciorilli - den italiensk argentinske angriber, hvis kunnen ligger to divisioner over denne. Men han sagde ja til vores kontrakt, der løber til sommeren 2013. For at få fat på ham, måtte jeg dog bryde mit "tæring efter næring" princip. Normalt køber jeg på afbetaling, men det har jeg lovet mig selv jeg ikke må som fast strategi. Selv om jeg skulle rykke op, har jeg ingen anelse om hvilken økonomi klubben har i næste sæson, så bunker af afdragsordninger kan ødelægge mine fremtidige muligheder for indkøb. De 4½ millioner kroner jeg har givet for min nye målscorer afvikles over 4 år. Men han er absolut det værd.


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #16: 02 Sep 2011, 21:23 »

Ambitionernes drivhus blev så ikke den sidste!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #17: 02 Sep 2011, 21:42 »

Ambitionernes drivhus blev så ikke den sidste!

 Rullende Øjne

Never say never again
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #18: 04 Sep 2011, 08:55 »



Det uforsømte forår, 9. maj 2011





Sæsonen slutter søndag d. 8. maj med en solid 3-0 sejr over Vibonese. Sciorilli scorer 2 mål og er i det hele taget en stor trussel i det offensive. Kampen er et fantastisk eksempel på hvordan foråret er forløbet.



Det giver en sikker ligasejr. Meget sikrere end det så ud til efter vores kampe i januar, men min satsede oprustning har givet os en præstation der ligger meget over hvad man kunne forvente før sæsonen.



Siden vi fik Sciorilli har vi ikke tabt. Det lover godt for næste sæson. Ligasejren udløser en kontant præmie på 630.000 kr. Det var måske en idé til DBU, præmiepenge helt ned til Danmarksserien?!?  Wink

Vi ses i Serie C1!
« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 09:08 af Dusty78DK » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #19: 04 Sep 2011, 09:03 »

Spændende læsning
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #20: 04 Sep 2011, 09:20 »

Min dag blev bare lige det bedre.. en Dusty blog.. WUHUU!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #21: 04 Sep 2011, 09:45 »

Spændende læsning

Min dag blev bare lige det bedre.. en Dusty blog.. WUHUU!!!!

Tak, tak for jeres opbakning. Jeg har været lidt tvivlende over at gå i gang fordi det er længe siden jeg har lavet noget jeg selv har været tilfreds med, og fordi jeg ikke skriver særligt meget denne gang.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #22: 04 Sep 2011, 10:42 »

Min dag blev bare lige det bedre.. en Dusty blog.. WUHUU!!!!
+1

Min favorit blogger er tilbage!! Så er selvfølgelig fast læser. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #23: 04 Sep 2011, 20:32 »

30. Juni 2011

Livremmen spændt ind





Den nye sæson er under opsejling. Min største bekymring denne sommer er ikke om min trup i substansen er god nok til at klare sig i en højere liga. Bekymringen er i stedet den økonomiske ramme. Hvor mange gange er det ikke sket at en klub kun kan holde den økonomiske damp oppe i én sæson?



Det blev lidt som jeg havde frygtet: Økonomien ser noget anderledes ud i sæson 2011/12 end i sidste sæson. Der er behov for oprustning både på midtbanen og i forsvaret, hvilket gør det en udfordring for mig at få budgettet til at balancere.

På jobfronten var der tale om en rolig sommer indtil nu. Der var ingen rygter i pressen om min fremtid og jeg har ingen tilbud fået. Men det kan muligvis ændre sig hvis holdet kan fortsætte den offensive stil fra sidste sæson. Dog er mine modstandere af en hel anden kaliber, og tæller tidligere Serie A hold som Ascoli, Pisa og Foggia.




Pressen har åbenbart ganske gode forventninger til mine evner, i hvert fald er det ikke dårlig som oprykker at blive nævnt som outsider til endnu en oprykning.

Sæsonopstarten har faktisk kun én regulær dårlig nyhed: Jeg får en ny kontrakt med Trapani, men den løber kun et år. Det kunne godt tyde på at klubben går efter et større navn som manager efter denne sæson. Sammenlagt med det lave transferbudget kunne jeg godt se for mig at klubben ikke ser meget fremtid med min person ved roret.

Der bliver klart noget at bevise i den kommende sæson!

« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 20:44 af Dusty78DK » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #24: 04 Sep 2011, 20:45 »

+1

Min favorit blogger er tilbage!! Så er selvfølgelig fast læser. Smiley

Tak,tak  Thumbs Up

Jeg skal beklage at der blev udvidet i min 30. juni update, men jeg skriver bloggen her "live" for det meste, og både den nye managerkontrakt og oprykningsodds dukkede op lige efter jeg havde skrevet sidste update
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #25: 09 Sep 2011, 07:43 »

Skal vi ikke snart høre at du har overbevidst bestyrelsen om at du er det rigtige valg og spiller med i Serie A.. Go go go Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #26: 09 Sep 2011, 20:13 »

Skal vi ikke snart høre at du har overbevidst bestyrelsen om at du er det rigtige valg og spiller med i Serie A.. Go go go Thumbs Up

Tja, lad os nu se hvor længe jeg gider blive i klubben  Wink

Men tak for at du er aktivt med. En af de rigtig gode bloggere, som jeg personligt gerne ser komme tilbage
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #27: 09 Sep 2011, 21:44 »

29. oktober 2011

Lovende takter for få penge






Der er lavvande i kassen i Trapani. Sidste års succes kostede 15 millioner af de 20 millioner kr. i klubkassen. Så indkøbene i år er kun til starteleveren



Truppen er klart forstærket i forhold til den kommende sæson, men hvad vi kan opnå er jeg usikker på med alle de stærke hodl vi skal konkurrere med.



De første ti kampe peger i retning af at Trapani er godt på vej mod mere succes. Hvis vi er heldige kan vi få en play-off plads, men jeg er lidt i tvivl om vi er spillet godt nok sammen til at vi for alvor kan blive en magtfaktor.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #28: 09 Sep 2011, 23:14 »

Af en eller grund har jeg først nu fået set denne blog. Men der er heller ikke så meget nyt, at tilføje ift tidligere - klasse som altid. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sydpå
« Svar #29: 09 Sep 2011, 23:33 »

Jeg læser med! Den lyder rimelig god Smiley
- Jeg er selv startet en med Thisted og fik succes i første sæson med oprykning, også røg jeg til serie A, og var i en halv sæson og kom derefter til Manchester United som lå nummer 14, men fik en 4 plads med dem :-D Så jeg læser klart med!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010