home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sydpå
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg har fået et spændende tilbud fra den chilenske klub Universidad de Chile på et tidspunkt hvor det går godt for Trapani. Hvad bør jeg gøre?  (Afstemning slut: 30 Sep 2011, 20:50)
Bliv i Trapani i mindst tre til fem år og skab et stærkt Serie A hold
- 8 (28,6%)
Bliv indtil et bedre tilbud viser sig
- 6 (21,4%)
Skift med det samme. Det er et trin op at skulle spille om mesterskabet i Chile
- 12 (42,9%)
Jeg er nervøs for at jeg har fået efterårssnue
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 28

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Sydpå  (Læst 20648 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sydpå
« : 30 Aug 2011, 21:06 »

Velkommen!






Ved du hvad der virkelig vil være godt efter den skodsommer vi har haft i år? En tur sydpå! Men der er ingen grund til at slagte den slunkne sparegris. Denne blog vil føre dig sydpå, til de europæiske ligaer ved middelhavet, hvor klimaet er noget bedre end på disse breddegrader, og økonomien endnu sløjere.

En sådan blog kunne se ud på rigtig mange måder, men jeg har valgt at kaste mig ud i en såkaldt karriere-blog. Dvs. at jeg har valgt en klub fra de laveste divisioner – Trapani Calcio fra den fjerdebedste italienske række – og vil derfra forsøge at skabe mig en karriere som manager på topplan. Missionen er ikke at få Trapani til at spille Champions League. I stedet er denne klub kun begyndelsen på min rejse mod succes. Om det kan lade sig gøre og hvor lang tid det vil tage er svært at sige. Men jeg finder mine solbriller og optimismen frem. Jeg vil gerne advare om at dette bliver en screenshot-blog, da jeg mener billederne vil tale for sig selv.

Håber du vil følge lidt med.






Disse ligaer vil jeg opbygge min managerkarriere i: (2. divisioner pr. land – undtagen Italien)

Frankrig
Grækenland
Italien (fra Serie C2 og op)
Kroatien
Portugal
Schweiz
Serbien
Spanien
Tyrkiet
Østrig



Kun bedste division fra følgende lande (for at få mange gode spillere at vælge mellem):

Algeriet
Argentina
Brasilien
Cameroun
Chile
Colombia
Egypten
Ghana
Marokko
Nigeria
Sydafrika
Tunesien
Mexico
USA




Database: 11.0.2 – stor database

Der er ikke brugt andre datafiler eller snydeprogrammer som eksempelvis savegame editor

« Seneste Redigering: 26 Sep 2011, 20:50 af Dusty78DK » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #1: 30 Aug 2011, 21:07 »

KARRIEREOVERSIGT






Trapani Calcio
Ansat 20. juli 2010





Hjemlige ligaer
2010-2011: Nr. 1 i Serie C2C
2011-2012: Nr. 5 i Serie C1B (oprykning via Playoff)


TIM Cup (Coppa Italia)
2010-2011: Første kvalifikationsrunde
2011-2012: Første kvalifikationsrunde


Coppa Italia di lega pro
2010-2011: Indledende gruppespil
2011-2012: Første runde

Herefter er Trapani placeret i en liga så høj at de ikke kan deltage i cuppen






PERSONLIG HÆDER


2010-2011: Årets træner i Serie C2C
2011-2012: Årets træner i Serie C1B

« Seneste Redigering: 16 Sep 2011, 17:54 af Dusty78DK » Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sydpå
« Svar #2: 30 Aug 2011, 21:09 »

Så er han tilbage... Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Sydpå
« Svar #3: 30 Aug 2011, 21:10 »

Lækkert med en decideret karriere blog, og ikke en LLM blog.. Kan rigtig godt lide det hvor det handler om at fører sig selv frem, og ikke klubben.

Altid noget jeg sværger jeg selv vil prøve engang, men aldrig noget jeg kan finde tålmodigheden til. Men så er det jo fedt at man i stedet kan læse om det..   Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #4: 30 Aug 2011, 21:11 »



Første arbejdsdag 20. juli 2010











Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Sydpå
« Svar #5: 30 Aug 2011, 21:14 »

Haha, det er faktisk meget sjovt, at jeg på et tidspunkt besluttede mig for at spille noget LLM, og valgte den præcis samme klub som dig. Opstemt

Jeg har dog taget mig sammen til at få spillet særlig meget, men jeg følger med her, og så håber jeg da, at du kan inspirere mig selv til at for alvor at komme i gang med Trapani.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #6: 30 Aug 2011, 21:24 »



Transfers, sommeren 2010








Alle spillere er indkøbt efter anbefalinger fra assistent eller de spillere som trænerne gjorde mig opmærksom på under møder med personalet. Desuden har jeg scoutet spillere, som agenter har vist mig. For at holde styr på udgifterne har jeg fritstillet alle spillere, der blev vurderet til 2 stjerner eller mindre. Ingen spillere blev solgt til klubber.





Dette er den endelige trup. Den er kraftigt forbedret i forhold til det jeg overtog. Muligvis et hold, der kan udfordre toppen i ligaen. Taktikken er 4-4-2 med flad midtbane
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #7: 30 Aug 2011, 21:37 »



Status i Serie C2C, 1. januar 2011











Det går flyvende i ligaen, drengene ligger pænt højere end den 8. plads medierne forudså. Meget flot med undtagelse af tre nederlag i træk frem mod julepausen. Men heldigvis nosser de andre tophold også i den og vi kan blive på den eneste direkte oprykningsplads. Præstationerne i pokalturneringerne er ikke værd at skrive om.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2011, 21:39 af Dusty78DK » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #8: 30 Aug 2011, 21:40 »

Lækkert med en decideret karriere blog, og ikke en LLM blog.. Kan rigtig godt lide det hvor det handler om at fører sig selv frem, og ikke klubben.

Altid noget jeg sværger jeg selv vil prøve engang, men aldrig noget jeg kan finde tålmodigheden til. Men så er det jo fedt at man i stedet kan læse om det..   Smiley

Tak for de positive meldinger fra jer alle.

Jeg vil lige uddybe et svar til denne kommentar: Der laves ALT for på karriereblogs i FM efter min mening. Jeg håber at kunne lokke flere ud af busken
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #9: 31 Aug 2011, 19:03 »



An offer I could refuse ... but didn't - 2. januar 2011






Måske er det lidt gak at skrue forventningerne op, men holdet er af udsøgt kvalitet, og vi spiller så vi bør kunne rykke op. Så det er tid til at satse lidt of måske anskaffe sig en forstærkning eller tre
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sydpå
« Svar #10: 31 Aug 2011, 19:46 »

Ville lige begrunde min stemme i afstemningen.

Jeg har stemt du skal skifte ved et super godt tlibud. Da det nu er en karriereblog synes jeg kun du skal skifte hvis du får tilbudt et hold med et højere rygte og en markant bedre trup end den du har nu, ellers er det vel et skidt karrierevalg? Målet er vel at få skabt sig et stort navn.. ikke?

Det er jo selvfølgelig bare min holdning.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #11: 31 Aug 2011, 19:52 »

Ville lige begrunde min stemme i afstemningen.

Jeg har stemt du skal skifte ved et super godt tlibud. Da det nu er en karriereblog synes jeg kun du skal skifte hvis du får tilbudt et hold med et højere rygte og en markant bedre trup end den du har nu, ellers er det vel et skidt karrierevalg? Målet er vel at få skabt sig et stort navn.. ikke?

Det er jo selvfølgelig bare min holdning.

Det er et godt argument - det ER jo en karriereblog. Men spørgsmålet er om jeg kan komme til en større klub, hvis jeg vælger at blive lidt længere i Trapani.

Jeg tænker stadig over hvad jeg gør, hvis vi rykker op og jeg får et tilbud.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sydpå
« Svar #12: 31 Aug 2011, 19:56 »

Det er selvfølgelig klart at du skal se på hvad der er af fremtidsmuligheder. .. Så kommer der et hold med en spændende trup skal det selvfølgelig overvejes.

Det er jo din beslutning og det vigtige er jo at du tager den klub du ser bedst mulighed i!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sydpå
« Svar #13: 31 Aug 2011, 20:55 »

Det er selvfølgelig klart at du skal se på hvad der er af fremtidsmuligheder. .. Så kommer der et hold med en spændende trup skal det selvfølgelig overvejes.

Det er jo din beslutning og det vigtige er jo at du tager den klub du ser bedst mulighed i!

Jep, der er ingen grund til at skifte til en større klub uden transfermulighed og akut nedrykningsfare

Men tak fordi du er så aktiv
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Sydpå
« Svar #14: 01 Sep 2011, 15:12 »

Lækker blog! hvis tilbuddet er ggodt nok skal du da helt klart skifte, men der er ikke nogen grund til at være desperat.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010