home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Ingen penge?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ingen penge?  (Læst 1880 gange)
Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Ingen penge?
« : 20 Aug 2011, 13:51 »

Hey drenge. Ved ikke om andre har haft det problem men kunne ikke finde en tråd med det.


Jeg har det problem at alle klubber bare ingen penge har. :S
Feks dortmund får 2 millioner hvis forventninger er at vinde sæsonen. Og Real Madrid får 24? :S
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #1: 20 Aug 2011, 13:53 »

Har du installeret en opdatering ?. Men irl har klubbern jo heller ikke mange penge
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #2: 20 Aug 2011, 14:00 »

Jeg har berendts summerupdate. Og så patchen til 1.3.0 eller sådan noget. :S
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #3: 20 Aug 2011, 14:07 »

Er først lige begyndt at spille fm igen, så ved ikke om det bare skal være sådan? Synes bare det lyder mærkeligt real madrid kun har 24 millioner til indkøb.
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #4: 20 Aug 2011, 14:19 »

Der står jeg får 24 mio dkk. Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #5: 20 Aug 2011, 14:20 »

Kunne en eller anden please se hvad i får af de to klubber? Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #6: 20 Aug 2011, 14:34 »

Hej mester!
Jeg kan da godt lige tjekke for dig Smiley

Jeg kunne dog - uden at være sikker - godt forestille mig at Berendt har korrigeret det efter transferaktiviteter samt budget.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #7: 20 Aug 2011, 14:34 »

Tak. Smiley
Jeg prøver lige at tjekke i hans tråd hvad der er ændret i updaten. Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #8: 20 Aug 2011, 14:41 »

City har dog over 400 mil. Smiley
Kan ikke se der skulle være ændret noget udover danske transferbudgetter i berendts. Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #9: 20 Aug 2011, 14:41 »

Sådan ser mit budget ud:






Bemærk så at dette er inden forventninger m.m. og uden korrigering af løn- og transferbudget.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2011, 14:43 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #10: 20 Aug 2011, 14:48 »

Mange tak. Tror faktisk det passer. Jeg har lige tilføjet en manager for begge hold, og nu har de det samme som dig, inden forventninger. Tak! Smiley
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge?
« Svar #11: 20 Aug 2011, 15:38 »

Det var så lidt Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010