home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Annonceringer FM2012
| | |-+  Første annoncering angående Football Manager 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Første annoncering angående Football Manager 2012  (Læst 16610 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #15: 15 Aug 2011, 22:30 »

Nu kan man jo ikke komme med kæmpe store nyheder hvert år, derudover er det jo også kun de første af mange rettelser features etc vi ida har fået kendkab til.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #16: 15 Aug 2011, 22:40 »

Jeg er nu ok tilfreds med de ændringer jeg kan se. Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #17: 16 Aug 2011, 09:22 »

Det der tilgengæld er blevet rettet, er mange af de ting folk har brokket sig over i et helt år, jeg selv inklusiv. Jeg må sgu indrømme at jeg synes det ser fedt nok ud, og samtidigt er det jo ikke kun basis opdateringer vi betaler 300kr for. Der skal også laves om og scoutes i alle klubberne for at se på den nye spillere der er kommet til. Så jeg synes da umiddelbart at der er ændringer for 300kr. Set fra min vinkel er det da heller ikke hvert eneste år der er de store opdateringer i Fifa-spillene, det er tit også bare et par småændringer...

Jeg forstår dog ikke helt denne feature: Intelligent Interface – et nyt selvjusterende layout betyder, at jo højere din skærmopløsning, jo mere information vil du have adgang til. Det nye interface har nye filtre, justerbare søjler, en ny taktikskærm og mange nye skærme, hvor du kan få et overblik over forskellige aspekter i spillet. Betyder det at jo bedre computer, jo flere detaljer? For det lyder sgu da skod.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #18: 16 Aug 2011, 09:33 »

Det der tilgengæld er blevet rettet, er mange af de ting folk har brokket sig over i et helt år, jeg selv inklusiv. Jeg må sgu indrømme at jeg synes det ser fedt nok ud, og samtidigt er det jo ikke kun basis opdateringer vi betaler 300kr for. Der skal også laves om og scoutes i alle klubberne for at se på den nye spillere der er kommet til. Så jeg synes da umiddelbart at der er ændringer for 300kr. Set fra min vinkel er det da heller ikke hvert eneste år der er de store opdateringer i Fifa-spillene, det er tit også bare et par småændringer...

Jeg forstår dog ikke helt denne feature: Intelligent Interface – et nyt selvjusterende layout betyder, at jo højere din skærmopløsning, jo mere information vil du have adgang til. Det nye interface har nye filtre, justerbare søjler, en ny taktikskærm og mange nye skærme, hvor du kan få et overblik over forskellige aspekter i spillet. Betyder det at jo bedre computer, jo flere detaljer? For det lyder sgu da skod.

Tror ikke du skal tage det som computeren. Det hele handler om skærmen. Hvis du f.eks. sidder og spiller på din bærbare, så kan du ikke have helt så mange skærme åben ind i spillet, end hvis du sad ved den stationære og med en stort skærm. Jo større en skærm er, jo mere kan der være på skrivebordet, lige så er det i spillet nu. Syntes det er en fed feature, hvor man hurtigt kan få et overblik over klubben osv.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #19: 16 Aug 2011, 10:07 »


Jeg forstår dog ikke helt denne feature: Intelligent Interface – et nyt selvjusterende layout betyder, at jo højere din skærmopløsning, jo mere information vil du have adgang til. Det nye interface har nye filtre, justerbare søjler, en ny taktikskærm og mange nye skærme, hvor du kan få et overblik over forskellige aspekter i spillet. Betyder det at jo bedre computer, jo flere detaljer? For det lyder sgu da skod.
Det betyder skam bare, hvis du sidder på en skærm med meget høj opløsning, så vil du f.eks. på din "Home" skærm se en masse forskellige ting, mens du med skærm, hvor opløsningen er knap så høj vil have færre ting at se.

Det er jo egentlig en meget brugbar feature, da man så vil kunne have en kolonne mere med oplysningen i bunden af sin "Home" skærm, så der både er plads til tabellen, økonomi, spillerstatus, kontraktudløb osv. fremfor blot et par stykker af dem.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #20: 16 Aug 2011, 17:56 »

Enig. Dermed ikke sagt at jeg tror spillet bliver dårligt, men umiddelbart havde jeg haft større forventninger. Må så ærligt indrømme at jeg er ved at løbe tør for ideer til hvad jeg gerne vil have med i spillet, som ikke er der crazy

(nej, jeg gider ikke have mulighed for at bruge de penge jeg tjener i karrieren...)
Det ville tilgengæld være rart hvis man kunne snakke med bestyrelsen om at betale et eventuelt lån helt af på engang hvis der er penge nok i klubkassen i stedet for at betale renter over 25-30 år.. det er jo tåbeligt at man skylder 900 mil kr væk f.eks og har 1,8 milliard i klubkassen at man så ikke kan sige... betal nu lige det lån ud.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #21: 17 Aug 2011, 00:31 »

Enig. Dermed ikke sagt at jeg tror spillet bliver dårligt, men umiddelbart havde jeg haft større forventninger. Må så ærligt indrømme at jeg er ved at løbe tør for ideer til hvad jeg gerne vil have med i spillet, som ikke er der crazy

(nej, jeg gider ikke have mulighed for at bruge de penge jeg tjener i karrieren...)

Jeg er helt på bølgelængde med at det kan være svært at se hvor der kan forbedres, og det var såmænd heller ikke fordi jeg gerne vil se store drastiske ændringer, eneste punkt hvor der stadig er enormt meget at forbedre er i 3d-grafikken, underligt at det skal gå med museskridt her når resten af branchen tager kæmpeskridt mod et næsten fotorealistisk grafisk udtryk. Men man kan så spørge om SI bare skal erkende at der ikke ligger det store arbejde med videreudvikling i spillet og sælge det prismæssigt til noget der ligner en addonpris, en vurdering af forbedringer kontra pris ville sige at dette var den rimeligste løsning. Med det sagt vil jeg dog ikke bebrejde SI at de har den pris de har, de skal jo bare profitoptimere og hvis folk vil betale prisen for produktet, må man jo bare erkende at produktet efter de flestes opfattelse er pengene værd.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #22: 17 Aug 2011, 00:59 »

3d grafikken tjaeh, kræver en helt anden kamp motor hvis du vil derud, samtidig skal den så også kunne tekst 2d også avanceret 3d. En udvikling af en sådan motor der i stor grafisk opløsning vil kunne vise det du gerne vil ha, vil tage 3-4-5-6 år at lave, dertil kommer så den flotte grafik du ønsker. Så den del er for at sige det pænt, et meget meget langsigtet projekt som hurtigt kan tage 3-4 år før der blot er en grundsten til det.

Sigames ligger et stort arbejde i at videreudvikle spillet, indtil videre har vi ikke set de store features i år nej, men selv små ændringer, i kamp motor, i transfer del etc tager evigheder at udvikle og teste.

Den tid der bruges på at kode og teste selv helt små ting, er voldsomt lang i forhold til hvad vi som spillere går og tror.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #23: 17 Aug 2011, 01:22 »

Den tid der bruges på at kode og teste selv helt små ting, er voldsomt lang i forhold til hvad vi som spillere går og tror.

Ingen tvivl om det, man kunne tydeligt observere det i forbindelse med Football Manager Live, hvor endog meget kritiske fejlrettelser og afbalanceringer i nogle tilfælde var meget lang tid undervejs. Jeg tror også vi vil mærke nedlukningen af FML på de almindelige FM spil, i og med at SI Games nu har mistet 20.000 testkaniner. Langt de fleste ændringer og afbalanceringer i FM11 var blevet testet i tusindevis hvis ikke millioner af kampe mellem spillere, der flittigt rapporterede omkring især Match Engines svagheder.

Med hensyn til 3D, så har grafik aldrig været et vigtigt område for mine spilvalg, men man må dog også erkende at Football Manager har et af de grimmeste grafiksystemer på markedet og så stille spørgsmål ved om de gør deres arbejde godt nok på den front.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #24: 17 Aug 2011, 01:29 »

Well fml var desværre en forfejlet satsning, på noget som folk i større stil desværre ikke gad. Vi må se om FMO bliver bedre, men det er jo kun til det japanske marked i 1 omgang.

Et af de grimmeste grafik systemer på markedet tjaeh, er jo heller ikke fifa vi spiller men et manager spil, så længe det ikke er muligt at lave realistisk undlader sigames at gøre det hvilket de skal ha stor ros for. Er da uden tvivl nok deres drøm at kunne lave det på et tidspunkt.

Men den almene fm spiller har bare ikke noget kæmpe behov for det pt, nogen vil naturligvis gerne ha det andre ikke. I år får vi forbedret stadion vejr tilskurere etc. Hvilket er en start. En af fm's forcer er jo også at det ikke kræver en mother fucker stor computer for at kunne kører det, det ville en ny ME med fuld grafik gøre. Også selvom du valgte blot at kører tekst eller 2d.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #25: 17 Aug 2011, 07:35 »

Det ville tilgengæld være rart hvis man kunne snakke med bestyrelsen om at betale et eventuelt lån helt af på engang hvis der er penge nok i klubkassen i stedet for at betale renter over 25-30 år.. det er jo tåbeligt at man skylder 900 mil kr væk f.eks og har 1,8 milliard i klubkassen at man så ikke kan sige... betal nu lige det lån ud.

Det er ikke et felt som jeg mener træneren skal pille ved Peace

Han får et budget stillet til rådighed og kan handle efter det, men klubbens generelle økonomiske situation har træneren ikke noget med at gøre. Så det tror jeg faktisk ikke er noget jeg død og pine gerne ville have med i spillet. At bestyrelsen selv får den tanke ville være fantastisk! Men det er ikke noget jeg synes vi som spillere skal til at kunne kontakte bestyrelsen om.



Angående 3d, så synes jeg faktisk at FM er multi mange gange bedre FIFA Manager. Det er så tydeligt på mig at FIFA Manager er begrænset på spilmotoren på grund af grafikken (som Sunbao meget fint beskriver ovenfor). I FM er der ikke spillerkollisioner og et bestemt antal animationer der afgør hvad spillerne kan. Animationerne i FM er så simple, at spilmotoren faktisk kan gøres ganske realistisk, selvom spillerne ligner noget fra starten af årtusindet Peace

Mere grafik, ja tak, men jeg er faktisk glad nok Smiley

Det sted jeg gerne vil have fokus er som sagt kampmotoren i sig selv, der efter min mening er for forudsigelig. Derudover er det tåkrummende at en spiller der er tæt på bolden nogle gange står stille fordi en holdkammerat kommer løbende fra stor afstand fordi kampmotoren har fastslået at det er ham der skal have bolden. Så når en modspiller at komme hen til bolden, og så bliver det en fight. Spillerne mangler i dén grad intelligens  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst
 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #26: 17 Aug 2011, 21:21 »

Efter at have været med på cm og fm vognen lige fra start så bliver det nok i år at jeg går på pension.....tror jeg...
Forbedringerne og forandringerne er jo minimale... jeg sidder og håber muligheder for mere fokus på det at drive en klub oven i det at være manager... ved godt det fjerner fokus på ideen om at det handler om manager delen..IMO ville det gøre spillet bedre.



Det har jeg sagt de 3-4 sidste år men alligevel ender det med at jeg køber spillet og sådan ender det nok også i år  Thumbs Up

Tiden er slet ikke hvad den har været, der var jo engang man sad i 24+ timer og gamede. Nu bliver det maks 2-3 timer af gangen 2-4 gange om ugen.
Men jeg kan simpelthen ikke slippe spillet og så er jeg næsten ligeglad hvad de gør med spillet. Jeg tager de nye tiltag som de kommer Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #27: 18 Aug 2011, 16:17 »

Woop! Den kunne jeg godt lige have brugt i mit nylige spil med Boston Utd. Spændende!

Hvis bare denne funktion virker, hver gang, og spillet ellers er opdateret med transfers, start datoer osv. så er jeg sku egentlig tilfreds og lykkelig, der tjente de sku like denne sæsons 3-400 kroner fra min side!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kløv
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #28: 23 Aug 2011, 21:51 »

Glæder mig til det kommer... KOM nuuuuuu.... vil have det nuuuu
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #29: 02 Sep 2011, 13:32 »

der er en fejl i kamp video..??  1.30 min hvor ham der manden blive tackle ned og hvor står på knæ og glide frem på bane.. 
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010