home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Annonceringer FM2012
| | |-+  Første annoncering angående Football Manager 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Første annoncering angående Football Manager 2012  (Læst 16613 gange)
Søgaard
Gæst
 
Første annoncering angående Football Manager 2012
« : 15 Aug 2011, 13:47 »

LONDON (11. august 2011) – Sports Interactive Ltd. & SEGA® Europe Ltd. har i dag løftet sløret for næste version af det succesfulde fodboldmanagerspil, Football Manager™ 2012. Spillet, der er planlagt til at være i butikkerne før jul, vil igen give dig muligheden for at tage styringen i din yndlingsklub og prøve dine evner som manager af.

Spillene i den prisbelønnede Football Manager-serie er solgt i over syv millioner eksemplarer over hele verden og har ligget øverst på mange salgslister i UK og andre europæiske lande de sidste syv år. Serien har ligget øverst på de engelske salgslister i over 108 uger indtil videre.

"Vi er henrykte over endelig at kunne fortælle om Football Manager 2012," siger Miles Jacobson, Studio Director hos Sports Interactive. "Det er igen et år med evolution, med en anelse revolution smidt ind for en god ordens skyld, så vi er ret sikre på, at vores engagerede communities, og forhåbentligt en masse nye mennesker, vil være glade for at spille spillet, når det udgives senere i år."

Med over 800 nye features, hvis man ikke medregner ændringerne til reglerne i de over 50 ligaer, der findes i spillet, ser Football Manager 2012 ud til at blive den mest realistiske, medrivende og spilbare fodboldmanagersimul ation, der nogensinde er lavet til de mange fans, der selv vil være med til at tage de store beslutninger i deres yndlingssport – både på og uden for grønsværen.



Vigtige nye og forbedrede features i Football Manager 2012:

Spillerhandler & kontrakter – væsentlige ændringer til transfer- og kontraktsystemerne. Blandt andet loyalitetsbonusser, bedre implementering af amatør- og ungdomskontrakter, et forbedret transfercenter og muligheden for at låse dele af kontrakten i en forhandling, hvis der er områder, du ikke vil ændre på. Det giver dig bedre mulighed for at balancere budgettet og mere fleksibilitet omkring, hvad du tilbyder grådige spillere og deres agenter.

Rapporter om modstandere – ved hjælp af flere spejderrapporter fra den virkelige verden har en ny rapportform set lyset i spillet. Den indeholder analyser af truppen, taktisk information, information om scorede og indkasserede mål og en lang række andre forbedringer. Du får al den information, du skal bruge til at forberede dig før kick-off og gennem sæsonen.

3D-kampe – nye animationer, et helt nye publikumsystem, forbedret vejrsystem, flere stadioner plus to helt nye kameravinkler; "Bag målet" og "Instruktørens vinkel". Alle kameravinkler er nu også vendbare, så du kan se alting fra den anden side og analysere alle aspekter i alle kampe.

Bliv manager alle steder og på alle tidspunkter – nu får du muligheden for at tilføje og fjerne spilbare lande i dit gemte spil, når du har lyst. Du kan flytte til et andet land i begyndelsen af næste sæson, hvis du vil. Du er ikke længere begrænset til de lande, du valgte, da du begyndte din karriere.

Takt og tone – der er kommet et helt nyt lag på samtalerne med holdet og med andre i spillet. Med systemet "ny tone" kan du selv vælge, hvordan du vil sige ting – vær cool og sig tingene stille og roligt, eller vælg en passioneret tilgang og kast sko og tekopper rundt i lokalet. Der er 6 forskellige tonelejer at vælge i mellem.

Intelligent Interface – et nyt selvjusterende layout betyder, at jo højere din skærmopløsning, jo mere information vil du have adgang til. Det nye interface har nye filtre, justerbare søjler, en ny taktikskærm og mange nye skærme, hvor du kan få et overblik over forskellige aspekter i spillet.

Helt ny guide – separat fra hovedspillet. Her kan nye spillere lande på fødderne og lære spillet at kende, og mere erfarne managers kan få tips til, hvordan de får mest muligt ud af spillet. Der er også et nyt "hvordan gør man det"-system i spillet.

Ud over de store innovationer er der mange områder af spillet, der er blevet væsentligt forbedret; for eksempel medierne, pressekonferencer, talentarbejdet, spillets måde at skabe nye, unge spillere på, mulighederne for at bruge sociale netværk, venskabskampe, landsholdsmanagemen t og meget mere. Det hele vil blive gennemgået i en række videoblogs med mere information om Football Manager 2012 i de kommende måneder.

Få mere information på www.sigames.com eller www.footballmanager .com.

Screenshots af spillet kan ses her: Screenshots af Football Manager 2012

<a href="http://www.youtube.com/v/9iTXka94ePc?version=3&amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/9iTXka94ePc?version=3&amp;hl=da_DK</a>
<a href="http://www.youtube.com/v/stoveU0utQ4?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/stoveU0utQ4?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 14:35 af Søgaard » Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #1: 15 Aug 2011, 13:51 »

Det lyder jo altsammen meget godt Smiley


Manage Anywhere, Anytime – the ability to add or take away playable nations in your saved game as often as you want. Manage in that country at the start of the next season - meaning you don’t have to decide on which nations are playable at the start of your career.
Specielt denne her vil  jeg glæde  mig til selvom jeg ikke kan forestille mig, hvordan de har tænkt sig at gøre det  Peace
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #2: 15 Aug 2011, 14:21 »

Bliv manager alle steder og på alle tidspunkter – nu får du muligheden for at tilføje og fjerne spilbare lande i dit gemte spil, når du har lyst. Du kan flytte til et andet land i begyndelsen af næste sæson, hvis du vil. Du er ikke længere begrænset til de lande, du valgte, da du begyndte din karriere.

Woop! Den kunne jeg godt lige have brugt i mit nylige spil med Boston Utd. Spændende!
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #3: 15 Aug 2011, 14:29 »

Er også rimelig spændt på at se den som i nævner.
Er dog også i tvivl om hvordan de vil gøre det, men håber da det bliver noget man med glæde kan benytte sig af Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #4: 15 Aug 2011, 14:30 »

Kan i øvrigt også godt lige screenshottet med "Position strength" - kunne godt vise sig at blive brugbart. Og daaaamn nogen nederen farver Barcelona har...
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #5: 15 Aug 2011, 14:34 »

Kan i øvrigt også godt lige screenshottet med "Position strength" - kunne godt vise sig at blive brugbart. Og daaaamn nogen nederen farver Barcelona har...

Helt enig. Tror også det er en ting jeg vil komme til at bruge.
Jeg kan også utroligt godt lide coveret. Elsker den røde farve!
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #6: 15 Aug 2011, 15:22 »

Som I andre skriver, så bliver det spændende hvordan det kommer til at fungere med at tilvælge lande og ligaer undervejs i spillet. For hvor mange oplysninger kommer der reelt med. Vil man f.eks. kunne se mesterne for de seneste 15, hvis man pludselig vil have den danske liga med 15 år fremme i spillet?

Derudover virker det meget til at være optimering af spillet, som vi har fået at vide nu. Dette er dog slet ikke skidt, da det tit er de små detaljer, som gør den store forskel i forhold til at være et godt spil og et fantastisk spil!

Jeg glæder mig til de kommende par måneder, hvor der forhåbentlig vil blive løftet sløret for en masse fede features.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #7: 15 Aug 2011, 16:42 »

Umiddelbart er jeg ikke imponeret :S

Det med ligaerne er ikke aktuelt for mig, selvom det er en fed feature for mange. Jeg kører med noget nær alle ligaer og alle lande i forvejen, så det giver ikke rigtig noget til mit spil.

Jeg er mest spændt på det med tonelejet og så de forbedrede kontrakter. Men jeg er faktisk mere interesseret i kampmotoren. Jeg er en anelse træt af at spillet er så forudsigeligt. Jeg kan (næsten) vinde alle kampe ved at spille på én måde og så ændre holdets mentalitet 2 gange i kampen (én gang når jeg kommer foran og én gang i slutningen for at forhindre at de scorer).

Men det bliver forhåbentligt annonceret senere hen, at kampmotoren har fået nogle forbedringer Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #8: 15 Aug 2011, 17:05 »

Må da gå pænt slow hvis du har alle så mange ligaer kørende pluto ? Smiley
Tone lejet er jeg også personligt spændt, det er forhåbentligt ikke bare endnu et ubrugeligt lag.

Hvis du mener du har fundet et work around som snyder ME'en hvergang bør du jo rapportere det som en bug pluto.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #9: 15 Aug 2011, 18:26 »

Umiddelbart lyder det for mig som om at det med tonelejer bare er endnu en gang unødvendigt crap, som bare komplicerer spillet endnu mere...
Logged



DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #10: 15 Aug 2011, 18:39 »

Efter at have været med på cm og fm vognen lige fra start så bliver det nok i år at jeg går på pension.....tror jeg...
Forbedringerne og forandringerne er jo minimale... jeg sidder og håber muligheder for mere fokus på det at drive en klub oven i det at være manager... ved godt det fjerner fokus på ideen om at det handler om manager delen..IMO ville det gøre spillet bedre.

Logged

YNWA

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #11: 15 Aug 2011, 19:14 »

Jeg er virkelig spændt på rapporterne og at det generelt ser ud, som om analysedelen har fået mange hak op denne gang! Glæder mig til SS af modstanderanalysen!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #12: 15 Aug 2011, 21:16 »

Må da gå pænt slow hvis du har alle så mange ligaer kørende pluto ? Smiley
Tone lejet er jeg også personligt spændt, det er forhåbentligt ikke bare endnu et ubrugeligt lag.

Hvis du mener du har fundet et work around som snyder ME'en hvergang bør du jo rapportere det som en bug pluto.



Mange vil nok synes at det går for langsomt, men jeg er fint tilfreds Peace

Min computer er high-end (tror jeg da i hvert fald stadig at den er), så det hjælper naturligvis på det. Angående om jeg har 'knækket koden', så ved jeg ikke om det er en bug. Det er bare erfaring. Hvis modstanderen presser en skal der som regel kun en mentalitetsændring til for at vende overtaget, og når man så scorer skal man ændre det igen, for at modstanderen ikke scorer et hurtigt mål. I slutningen af kampen skruer modstanderen så tempoet op, og det gør at man selv skal stå lidt mere defensivt, for at undgå scoring.

Når man har spillet nok kampe synes jeg til sidst bare at det er det samme og det samme og det samme man laver. Det er klart, at der stadig er kampe der driller, men i langt de fleste tilfælde synes jeg faktisk at det er som jeg beskriver. Det med at modstanderen 'læser ens taktik' kan jeg absolut heller ikke genkende. Kører på 3. sæson med den samme taktik med FCK, og den eneste forskel jeg har skullet gøre er at starte hjemmekampene med 'Cotrol' frem for 'Attacking'. Selve grundtaktikken har jeg ikke ændret en tøddel.

Men jeg tror faktisk ikke at det er en bug. AI'en er bare ikke udviklet godt nok til at modstanderne kan komme med overraskelser. Det har ingen effekt hvilken træner man står overfor. Det er kun kvaliteten på spillerne modstanderen har der afgør, om de overrumpler én eller ej. Det synes jeg er synd, for jeg gad faktisk godt se, at nogle trænere var dybt uforudsigelige fra kamp til kamp, mens andre konsekvent sværgede til samme taktik. Så kunne man få mere flair ind i spillet!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #13: 15 Aug 2011, 22:15 »

De tager da godt nok munden lidt fuld når de kalder de ændringer for "store innovationer", det er jo kun finpudsninger af eksisterende features, med meget lidt nyt, bevares jeg skal da have spillet lige meget hvad, men synes godt nok ikke der er forbedringer for 300kr ift. FM11.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Første annoncering angående Football Manager 2012
« Svar #14: 15 Aug 2011, 22:21 »

De tager da godt nok munden lidt fuld når de kalder de ændringer for "store innovationer", det er jo kun finpudsninger af eksisterende features, med meget lidt nyt, bevares jeg skal da have spillet lige meget hvad, men synes godt nok ikke der er forbedringer for 300kr ift. FM11.

Enig. Dermed ikke sagt at jeg tror spillet bliver dårligt, men umiddelbart havde jeg haft større forventninger. Må så ærligt indrømme at jeg er ved at løbe tør for ideer til hvad jeg gerne vil have med i spillet, som ikke er der crazy

(nej, jeg gider ikke have mulighed for at bruge de penge jeg tjener i karrieren...)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010