home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Nedtakt Sommerbold '11
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Nedtakt Sommerbold '11  (Læst 22955 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #45: 09 Aug 2011, 22:33 »

Blev faktisk overrasket over, hvor god du var, Swizz. Synes du var god til at aflevere bolden, og så var du stor. Regnede lidt med en håndbold-dreng, der ingen teknik eller noget havde. Godt spillet. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #46: 09 Aug 2011, 22:36 »

Blev faktisk overrasket over, hvor god du var, Swizz. Synes du var god til at aflevere bolden, og så var du stor. Regnede lidt med en håndbold-dreng, der ingen teknik eller noget havde. Godt spillet. Wink

Hehe har ellers heller ikke meget teknik.. Eller normalt ligger mit spil heller ikke op til det.. Det er ren kropsfinte, ingen Ronaldo eller lignende..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #47: 09 Aug 2011, 22:37 »

Nu har jeg set Swizz spille fodbold irl. Han plejer bare at skubbe de andre væk, som han i øvrigt også gør i håndbold Wink

Men hvor jeg dog misunder jer. Ville så gerne have været med. Havde bare ikke fået lov.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #48: 09 Aug 2011, 22:41 »

Hehe har ellers heller ikke meget teknik.. Eller normalt ligger mit spil heller ikke op til det.. Det er ren kropsfinte, ingen Ronaldo eller lignende..
Den kropsfinte var også helt fin.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #49: 09 Aug 2011, 22:43 »

Swizz gjorde i hvert fald en god figur, selv om han er håndboldspiller, og så lavede han sgu også et kæmpe stykke arbejde, som fortjent gav en pris af sig. Dog var nederlaget uundgåeligt. Tunge
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #50: 09 Aug 2011, 22:47 »

Nu har jeg set Swizz spille fodbold irl. Han plejer bare at skubbe de andre væk, som han i øvrigt også gør i håndbold Wink

Men hvor jeg dog misunder jer. Ville så gerne have været med. Havde bare ikke fået lov.

Hvor har du dog set mig henne? Tunge Mener da ikke at jeg har set dig?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #51: 10 Aug 2011, 11:20 »

Nu er jeg også et par år yngre end dig, så nej, du har nok ikke set mig Wink

Du har da spillet i Tinglev ikke?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #52: 10 Aug 2011, 15:56 »

I det hele taget var der en række detaljer i kampen, som gjorde det svært at vælge vinderen af præmien 'Kampens Detalje'. Og så alligevel, for da afstemningen så endelig fandt sted var det VKs uheldige drop, da en knold kom i vejen.


Altid noget at jeg vandt en titel, når jeg nu var med til at tabe kampen  crazy.. Tak til jærgersborgs greenkeeper som tydeligvis har en passion for at drikke af natpotten    Tunge crazy

I øvrigt kan jeg kun give Enged ret.. Jeg ser forbavsende ung ud på det billede Opstemt.. Man kunne jo tro at jeg fusker med min alder  Hævet Øjenbryn

Men det var sgu en super fed dag, med en rigtig god intens kamp, og en rigtig sjov atmosfære blandt folk Opstemt.. Ser virkelig frem til næste gang!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #53: 10 Aug 2011, 17:38 »

Nu er jeg også et par år yngre end dig, så nej, du har nok ikke set mig Wink

Du har da spillet i Tinglev ikke?

Jo, men det er nogle år siden nu da Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #54: 11 Aug 2011, 21:24 »

Det ser ud til i har haft en kanon dag.

Er lidt træt af at jeg er så langt væk, ellers ville jeg helt sikkert have deltaget  Smiley

Og så kan jeg da lige sige at med min alder i betragtning så ville jeg ikke have kunnet spillet 2x45 min. Jeg er officielt old boys og de spiller altså ikke mere end 2x30  Wink
Og det ville jeg nok heller ikke havet kunnet klaret  Tunge
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #55: 11 Aug 2011, 23:45 »

Næste gang, kan vi jo følges, JKJ. Wink

Jeg synes stadig at jeg føler mig træt, oven på de 2x45 minutter. Men det skal jo nok bare løbes væk..
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #56: 11 Aug 2011, 23:52 »

Jeg må være ærlig at indrømme, at jeg kunne mærke det i benene på tredjedagen efter crazy

Men jeg er stadig frisk på 2x45 minutter igen, og fastholder stadig at jeg sagtens kunne have spillet 2x15 minutter mere (ekstra tid). Det blev jo så ikke relevant, og sidste gang vi spillede gik vi da også direkte til straffe for at spare de stakkels ben crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #57: 17 Aug 2011, 15:09 »

Kom den video nogensinde op, Peast? Peace
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #58: 17 Aug 2011, 17:04 »

Ser ud til, at i har haft det vildt fedt. Nu har jeg været med de andre gange, mens CinemaxX desværrede forhindrede min deltagelse denne gang. Men jeg er med næste gang 100%. Der er mange nye der ikke har set den dansk/færøerske Zidane! Cool
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nedtakt Sommerbold '11
« Svar #59: 18 Aug 2011, 19:52 »

Det vil jeg se frem til, Chrille. Wink

Næste gang, trækker jeg sgu også folk fra Aalborg og omegn med. Det må de simpelthen ikke gå glip af. Og ja, så venter jeg stadig i spænding på PEASTs video.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010