home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brighton Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 Udprint
Forfatter Emne: Brighton Tråden  (Læst 178640 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #705: 25 Jun 2017, 14:09 »

Af spillerhandler til den nye sæson, har vi solgt Stockdale som hellere ville blive i Championship, og har i stedet hentet Matthew Ryan i Valencia. Han er landsholdskeeper fra Australien, så spændende hvad han kan.

Nu har jeg aldrig været den store fan af Stockdale, men jeg må indrømme at han stod en stærk sæson sidste år (De sidste 3 kampe undtaget). Derfor forstår jeg ikke han skifter til en klub som Birmingham. Han blev kåret som årets målmand i Championship, og vælger dertil at takke ned til Premier Leauge og ja til en klub som kun lige akkurat overlevede i den sidste runde i Championship i den overståede sæson. Der må simpelhen ligge noget personligt/familiære årsager til hans beslutning...

Dog er jeg meget tilfreds med tilgangen af Matthew Ryan. Han har stået i skyggen af Diego Alves i Valencia, hvilket er fuldt forståeligt da Alves nok er Valencias bedste spiller rent præstationsmæssigt denne sæson(er), men han skulle (af hvad jeg har kunne læse mig til) have stået stærkt før. Særligt skulle Ryan være super god med sine fødder, hvilket ikke ligefrem kan siges om Stockdale. Ryan kom blandt andet på årets hold dengang han spillede i Club Brügge, og selvom det er 2 år siden så er han stadig kun 24 år gammel.

Jeg er meget tilfreds.



Ellers bliver næste sæson nok en hård kamp mod nedrykning, men med Chris Hughton på managerposten, så skal vi nok klare den.

Nemlig! Med ham ved roret har jeg ro i sindet. Dog håber jeg stadig vi henter en ny angriber, som kan bidrage med noget speed.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #706: 25 Jun 2017, 21:25 »

Ja en hurtig bomber ville være rart, men mon ikke der sker noget på den front inden sæsonen starter.

Med hensyn til stockdale så må der som du skriver lægge noget bag hans valg. Måske har han fået besked om at de ville hente en ny keeper ind som kunne give ham mere konkurrence end  Casper
« Seneste Redigering: 25 Jun 2017, 21:28 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #707: 02 Dec 2017, 08:17 »

Så er vi snart halvvejs i sæsonen, og vi ligger på den rigtige side af stregen, dog har vi senest smidt dumme point mod Crystal Palace på hjemmebane, hvilket sgu er skuffende.. De skulle jo gerne rykke ned i år, og gerne igen næste år..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #708: 23 Dec 2017, 22:52 »

Så kom den endelig den længe ventede sejr. Ikke siden vi vandt 3-0 ude over westham har vi sat tre point på kontoen så rart det endelig lykkedes igen. Nu venter Chelsea på Stamford brigde den 26/12 og måske kan vi dræbe kampen som Everton gjorde det i dag og dermed stjæle det ene point. God jul
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #709: 24 Dec 2017, 14:40 »

Lige over Darkalf. Lad os håbe Januar-vinduet kaster en angriber af sig, det kunne vi virkelig godt bruge!

Up the Albion
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #710: 24 Dec 2017, 17:45 »

Ja helt sikkert. Men det skal sgu ikke bare være en hvem som helst. Men hvem kan vi reelt håbe på at lokke til som kan direkte ind på holdet og lave en 12-15 mål frem til maj.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #711: 24 Dec 2017, 21:54 »

Ja helt sikkert. Men det skal sgu ikke bare være en hvem som helst. Men hvem kan vi reelt håbe på at lokke til som kan direkte ind på holdet og lave en 12-15 mål frem til maj.

Dembele fra Celtic er blevet rygtet, men tror desværre det blev skudt ned igen....
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #712: 25 Dec 2017, 05:37 »

Har lige læst et sted at vi vil gå efter Alexandre Mitrovic fra Newcastle her i januarvinduet,
men er det en god ide syntes ikke rigtigt han gjorde meget væsen af sig sidste sæson. Vi bliver også nævnt sammen med Ze Luis fra Spartak Moskwa han virker mere interessant, skulle angiveligt have scoret 2 mål i CL og både lavet fint med mål og assist i ligaen. Dembele ville være en klasse signing, hvis han kan finde tilbage til samme målscoringform som sidste sæson eller var det forrige.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #713: 25 Dec 2017, 09:35 »

Synes bare ikke vi trænger til en type som Mitrovic, da vi allerede har Murray og Hemed, og jeg ikke ser Mitrovic som værende meget bedre... Vi mangler en hurtig angriber, en bedre udgave af Baldock. Ze Luis ville være spændende ja, men byder vi 5 millioner pund som rygtet lød på, så får vi ham jo aldrig ...
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #714: 25 Dec 2017, 09:37 »

Men mon ikke den kære Chris Hughton ved hvad han gør uanset hvilken type han henter hehe
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #715: 25 Dec 2017, 11:40 »

In Chris we trust
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #716: 05 Maj 2018, 05:54 »

Det er måske ik det kønneste eller det mest seværdig fodbold vi har leveret men hvis jeg ik husker meget galt så skal southampton bare gerne tabe deres næste kamp i ligaen så er vi sikret endnu en sæson i verdens bedste liga. Dømt som stensikre nedrykkere af alle de så kaldte eksperter inden sæsonen gik i gang lader det til at vi modbeviser dem.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #717: 06 Maj 2018, 18:02 »

 Thumbs Up Med 40 point er i sikker på en ny sæson, det er godt gået og mon ikke der er penge til at styrke truppen til en ny sæson.

Southampton ville være et godt sted at lede efter spillere hvis de rykker ned - IMO så har de en trup hvor nedrykning aldrig burde være kommet på tale og andre end Liverpool har vel også lov til at hente spillere i Southampton  Hævet Øjenbryn
Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #718: 07 Maj 2018, 12:53 »

Det skal i hvert fald blive spændende at følge klubben igennem transfervinduet, og hvem ved måske kan der også findes enkelte forstærkninger i Stoke.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #719: 07 Maj 2018, 23:11 »

Moussa Dembélé fra Celtic kunne være en god signing - han har ikke haft den bedste sæson, men talentet er der og han er måske klar til at prøve sig selv af i en lidt større turnering end den Skotske.

Danny Ings fra Liverpool - han trænger til at få fast spille tid og et udlån ville ikke være umuligt.

Hvis Danmark gør det godt til VM så var det måske en ide at kigge forbi Brentford og tjekke Bjelland og Dalsgaard ud Peace
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010