home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brighton Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 50 Udprint
Forfatter Emne: Brighton Tråden  (Læst 178674 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #690: 22 Dec 2016, 05:30 »

Ja flot comeback af holdet efter vi kom bagud på en svær udebane. Vi er nu ubesejret i 17 kampe i streg mener jeg det er, og holder trit med Newcastle i toppen. Desværre vandt de andre tophold også point men fortsat 8 point og en +19 i målscorer i forhold til nummer tre i tabellen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #691: 02 Jan 2017, 19:33 »

Endnu et nederlag til Newcastle og en sejr til os på 2-1 ude mod Fulham. Vi ligger derfor nummer et med 2 point ned til Newcastle og det endda med en kamp i hånden.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #692: 02 Jan 2017, 20:22 »

Det er så smukt. Det er marginaler som disse der gør vi rykker op i år. Håber det fortsætter - eneste kritisk af dagens kamp er dog at Solly ikke starter istedet for Skalak.

Synes virkelig March har været et friskt pust siden han kom tilbage fra den skrækkelige skade. Han giver bare noget af den wow-faktor som Knockheart også besidder, og den savner jeg lidt fra Skalak på det seneste...

Derudover havde jeg nok spillet lidt mere med Pocognoli grundet Bong's svingende formkurve, men mon ikke den gode Chris Hughton ved hvad han gør
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #693: 28 Feb 2017, 19:33 »

Endelig. Scenen var sat, det hele kunne ikke passe bedre. Ingen større kampe rent betydningsmæssigt, hvilket banede vej for at se en topkamp i Championship mellem Brighton & Newcarstle i TV. Vinderen rykker endnu tættere på Premier Leauge, begge hold har scoret en del på det seneste, og ENDELIG skulle jeg ikke streame Brightons kamp.

Men nej, TV3 Sport 1 vælger at sende Sportfreunde Lotte - Dortmund istedet.

 SPORTFREUNDE LOTTE (!!!!)



Puha skuffelsen er stor lige nu, så må jeg atter ty til de sløje streamingtjenester for at se Brighton spille. Tyndt TV3 Sport 1, så ualmindelig tyndt.


EDIT! Sportfreunde Lotte - Dortmund er blevet aflyst, så nu krydser jeg fingre!!!!!!!!!

EDIT 2: "Kampen mellem Sportfreunde Lotte og Dortmund er aflyst på grund af dårligt vejr - i stedet viser vi Brighton-Newcastle på TV3 SPORT 1 kl. 20.40."

YEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEES!!!!!!!!
« Seneste Redigering: 28 Feb 2017, 20:26 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #694: 28 Feb 2017, 21:30 »

Nemlig ja og vi er også foran men ham der låne fyren fra Chelsea på vb ser sgu ik for god ud.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #695: 28 Feb 2017, 22:13 »

Nej han startede virkelig usikkert ud, forstår ikke Newcastle bliver ved med at spille i Brunos side! Men det er vidst meget godt. Forhåbenligt kan vi holde sejren hjem de sidste 30 min
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #696: 28 Feb 2017, 22:46 »

Kunne vi så ikke....
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #697: 17 Apr 2017, 18:34 »

VI GJORDE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PREMIER LEAUGE HERE WE COME!

Og med Newcastles nederlag i eftermiddags så ligner det mere og mere at vi tager titlen! Hold nu fest hvor skal jeg have mig en trøje med sæsonens Championship Player Of The Season på ryggen: nr 11 KNOCKHEART!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #698: 17 Apr 2017, 19:03 »

Jeg ved allerede nu, hvor noget af min ferie går hen næste år...
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #699: 17 Apr 2017, 20:13 »

Haha!.. Opstemt Solbeskinnede Brighton er også noget af det fineste fra SPIES i år! Peace God tur! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #700: 17 Apr 2017, 20:42 »

Flor arbejde i Brighton, en klub der år for år har taget små skridt for at nå målet at komme i PL  Thumbs Up

Kan kun anbefale alle at opleve Brigton - pragtfuld by hvor der er talrige skønne bed and breakfast overnatningsmulighe der.

Jeg skal helt sikkert ned og se en kamp i den kommende sæson.

PS en af mine Livepool helte Mark Lawrenson spillede i Brigton fra 1977-1981 hvor han blev en del af verdens beste klub Liverpool FC Peace

PS desuden kan det nævnes at flere Engelske landsholds forsvarer som Steve Foster og Gary Stevens har spillet i Brighton Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Apr 2017, 20:51 af DeBuur » Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #701: 17 Apr 2017, 22:00 »

Gareth Barry har også været her i sine unge år
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #702: 25 Jun 2017, 06:17 »

Så kom den længe ventede oprykning, og vi er næste år en del af den bedste liga i verden.. Jeg skal helt sikkert langs med min far og nogle venner og se en kamp, så hvis nogen har gode forslag til hvordan man kommer billigst muligt til Brighton, så skriv endelig her i tråden. Af spillerhandler til den nye sæson, har vi solgt Stockdale som hellere ville blive i Championship, og har i stedet hentet Matthew Ryan i Valencia. Han er landsholdskeeper fra Australien, så spændende hvad han kan. Ellers bliver næste sæson nok en hård kamp mod nedrykning, men med Chris Hughton på managerposten, så skal vi nok klare den.
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #703: 25 Jun 2017, 12:59 »

Det nemmeste er helt klart at flyve til London (Gatwick) og så tage toget til Brighton (det tager ca. 25 minutter). Tror ikke du har så mange andre muligheder... Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #704: 25 Jun 2017, 13:59 »

Det nemmeste er helt klart at flyve til London (Gatwick) og så tage toget til Brighton (det tager ca. 25 minutter). Tror ikke du har så mange andre muligheder... Smiley

Helt enig - alternativt kan man leje en bil i Gatwick og selv køre derned, men konceptet er vel det samme  Wink
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 50 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010