home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1256 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265328 gange)
love fmmanager:)
Ynglingespiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7755: 25 Jul 2010, 13:56 »

er der nogle der kan anbefale assasins creed 2 ?.. har 1 og syntes det var et sjovt spil, men er 2 forbedret på nogen måde ?Smiley

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #7756: 25 Jul 2010, 15:25 »

er der nogle der kan anbefale assasins creed 2 ?.. har 1 og syntes det var et sjovt spil, men er 2 forbedret på nogen måde ?Smiley

Jeg har ikke prøvet det til konsol, men på PC synes jeg det er meget bedere end ASS 1, historien er bedre og missionerne er ikke bare "går der, dræb ham, slip væk" der er også flere side missioner og lidt mini "spil" ganske godt spil (til PC)

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #7757: 25 Jul 2010, 15:27 »

okay Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7758: 25 Jul 2010, 16:39 »

Gameplayet er meget mere glidende og bedre animeret, og så er VO'erne rigtig gode. Det der er suverænt er historien, der er noget af det bedste jeg nogensinde har oplevet i et spil! De har faktisk udviklet en skabelses/dommedagsteori som holder!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #7759: 27 Jul 2010, 19:17 »

Hej alle!
Vil bare lige høre om i stadig synes NFS Carbon er 174`- værd. Har selv spillet det meget engang på computer men spillet er for længst forsvundet og jeg vil gerne have det til PS3!
Kom gerne med andre forslag hvis i synes det er ikke er det værd(ikke nødvendigt!)! Det skal bare være en street-racing spil!

På forhånd tak for hjælpen.

Don Abramovich
Manager

« Svar #7760: 27 Jul 2010, 20:07 »

Jeg synes, du skulle købe Burnout i stedet for. Det er faktisk også billigere. NFS er ikke hvad det har været imo Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7761: 27 Jul 2010, 20:11 »

diller <3

Grydehår (L)

Hej alle!
Vil bare lige høre om i stadig synes NFS Carbon er 174`- værd. Har selv spillet det meget engang på computer men spillet er for længst forsvundet og jeg vil gerne have det til PS3!
Kom gerne med andre forslag hvis i synes det er ikke er det værd(ikke nødvendigt!)! Det skal bare være en street-racing spil!

På forhånd tak for hjælpen.

Køb Burnout som Donna siger. Kanon godt spil.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #7762: 27 Jul 2010, 20:12 »

Grydehår (L)

Du har desværre ikke været her længe nok til at udtale dig Smiley

I ain't playin', nigga

søgaard
Gæst

« Svar #7763: 27 Jul 2010, 20:15 »

Ah ja, så viser vi lige, at vi ikke har en gennemsnitsalder på 5 år herinde.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7764: 27 Jul 2010, 22:23 »

Gameplayet er meget mere glidende og bedre animeret, og så er VO'erne rigtig gode. Det der er suverænt er historien, der er noget af det bedste jeg nogensinde har oplevet i et spil! De har faktisk udviklet en skabelses/dommedagsteori som holder!
Jeg har gennemført det, men ikke samlet alle de filmklip, som der er i spillet - det orkede jeg simpelthen ikke. Hvad lyder dommedagsteorien på?

Jeg har et spørgsmål vedr. Modern Warfare 2 til PS3.
Jeg kan se der er kommet endnu en Map Pack til Modern Warfare 2 til PC. Gør det sig også gældende for MW2 til PS3?
Jeg kan sgu ikke finde den Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7765: 27 Jul 2010, 23:53 »

Jeg har gennemført det, men ikke samlet alle de filmklip, som der er i spillet - det orkede jeg simpelthen ikke. Hvad lyder dommedagsteorien på?

Jeg har et spørgsmål vedr. Modern Warfare 2 til PS3.
Jeg kan se der er kommet endnu en Map Pack til Modern Warfare 2 til PC. Gør det sig også gældende for MW2 til PS3?
Jeg kan sgu ikke finde den Smiley

Jamen det skal nydes. Jeg kan KUN anbefale at finde alle filmklippene.

Men i korte træk, så beskriver det hvordan Adam og Eva faktisk har eksisteret, og hvordan SOLEN er kilden til Jordens opståen såvel som Jordens undergang.

Guder er i virkeligheden udefrakommende rumvæsner (som man får at vide af Minerva i den sidste mission), der er uddøde. Men her i ulvetimen har de efterladt en besked til Miles Desmond.

Filmklippet kobler som sådan bare de tre monoteistiske religioner (Jødedom, Kristendom og Islam) sammen med spillets dommedags- og skabelsesteori. Det er fantastisk godt lavet, og jeg har aldrig oplevet et så gennemført spil. Man kan synes om det eller ej, men de har sateme læst på lektien!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GatoGordo
Reserveholdsspiller

« Svar #7766: 28 Jul 2010, 01:01 »

ret underholdende at finde de små Truth klip, selve de puzzles man skal klare er ret nemme i starten men når at blive ret svære, ( ihvertfald for mig ) - og vil give plutonium ret, det er ekstremt gennemført, ser frem til det nye Brotherhood Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #7767: 28 Jul 2010, 10:47 »

Jeg sidder og skal til at købe mig et bilspil til PS3 !

Og jeg har nogle få kriterier; Det skal helst være et spil hvor man kan starte en karriere fra bunden, og bygge sin bil langsomt op, via tuning osv. Jeg har selv det nyeste NFS, og det skuffede mig en smule, hvor man i de tidligere NFS spil kørte rundt på gaden, og kørte street løb, er NFS Shift blevet et mere professionelt orienteret spil, ment på den måde at, man køre i racerbiler på baner osv, og bilerne kan ikke "gejles" på samme måde.

Så er der nogen der har et råd til et spil jeg kan købe?

Gosser
Manager

« Svar #7768: 28 Jul 2010, 12:08 »

Jeg sidder og skal til at købe mig et bilspil til PS3 !

Og jeg har nogle få kriterier; Det skal helst være et spil hvor man kan starte en karriere fra bunden, og bygge sin bil langsomt op, via tuning osv. Jeg har selv det nyeste NFS, og det skuffede mig en smule, hvor man i de tidligere NFS spil kørte rundt på gaden, og kørte street løb, er NFS Shift blevet et mere professionelt orienteret spil, ment på den måde at, man køre i racerbiler på baner osv, og bilerne kan ikke "gejles" på samme måde.

Så er der nogen der har et råd til et spil jeg kan købe?

Er du kun til street, a la NFS: Underground? Ikke baneræs? I så fald, tror jeg det bliver svært at finde noget.

Prøv at kig nærmere på disse: Burnout Paradise, GRID, DiRT 1 og 2, Split/Second, Blur, Midnight Club: Los Angeles (nok det der svarer klart mest til fx NFS:U), NFS: Carbon (igen, minder om NFS: U), Juiced 2: Hot Import Nights. Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om - håber det kan bruges Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #7769: 28 Jul 2010, 12:21 »

Er du kun til street, a la NFS: Underground? Ikke baneræs? I så fald, tror jeg det bliver svært at finde noget.

Prøv at kig nærmere på disse: Burnout Paradise, GRID, DiRT 1 og 2, Split/Second, Blur, Midnight Club: Los Angeles (nok det der svarer klart mest til fx NFS:U), NFS: Carbon (igen, minder om NFS: U), Juiced 2: Hot Import Nights. Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om - håber det kan bruges Smiley

Har intet imod bane, men der må gerne være begge dele.
Hvad med GT 5 Prologue? Nogen der har erfaringer med det?

Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010