home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 300646 gange)
Gosser
Manager

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7770: 28 Jul 2010, 12:36 »

Jeg ville holde mig fra det, hvis jeg var dig. Det er sjovt i en halv time måske, men så indser man, at man har betalt penge, for noget der bare er en stor demo. Så hellere vente de måneder det nu tager, før GT5 kommer på markedet Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #7771: 28 Jul 2010, 13:22 »

Jeg ville holde mig fra det, hvis jeg var dig. Det er sjovt i en halv time måske, men så indser man, at man har betalt penge, for noget der bare er en stor demo. Så hellere vente de måneder det nu tager, før GT5 kommer på markedet Smiley

har den fulde version ikke været undervejs i over et år*??

Gosser
Manager

« Svar #7772: 28 Jul 2010, 13:50 »

Det kan ikke gøre det. Tør slet ikke gætte på, hvor længe det har taget at udvikle det, indtil nu. En af de første offentliggjorte releasedatoer, var dog vidst for et års tid siden.

nikolajl
Ynglingespiller

« Svar #7773: 28 Jul 2010, 20:13 »

Nogen der ved om kan få opdateret "transferne" i NBA Live 10 til PS3?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7774: 28 Jul 2010, 21:03 »

Jamen det skal nydes. Jeg kan KUN anbefale at finde alle filmklippene.

Men i korte træk, så beskriver det hvordan Adam og Eva faktisk har eksisteret, og hvordan SOLEN er kilden til Jordens opståen såvel som Jordens undergang.

Guder er i virkeligheden udefrakommende rumvæsner (som man får at vide af Minerva i den sidste mission), der er uddøde. Men her i ulvetimen har de efterladt en besked til Miles Desmond.

Filmklippet kobler som sådan bare de tre monoteistiske religioner (Jødedom, Kristendom og Islam) sammen med spillets dommedags- og skabelsesteori. Det er fantastisk godt lavet, og jeg har aldrig oplevet et så gennemført spil. Man kan synes om det eller ej, men de har sateme læst på lektien!
Lyder fedt! Smiley Nød virkelig også at gennemføre spillet. Som du siger, så er det dét mest gennemført spil i historiedelen - nogensinde! Virkelig suverænt godt! Ting som de små filmklip osv. gav også den ekstra spænding og lysten til at fortsætte med spillet. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #7775: 28 Jul 2010, 21:10 »

Nogen som har prøvet ekstra banerne i Modern Warfare 2 er de gode? og pengene værd? :-)

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #7776: 28 Jul 2010, 22:58 »

Nogen som har prøvet ekstra banerne i Modern Warfare 2 er de gode? og pengene værd? :-)

Har købt begge DL pakker til PC, det er bare gamle baner fra det sidste spil der har fået en overhaling grafisk. Det ville være fedt, hvis der var folk på og de ikke var på random mode, så man ikke selv kan vælge hvad type man vil spille.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Don Abramovich
Manager

« Svar #7777: 28 Jul 2010, 23:53 »

Har købt begge DL pakker til PC, det er bare gamle baner fra det sidste spil der har fået en overhaling grafisk. Det ville være fedt, hvis der var folk på og de ikke var på random mode, så man ikke selv kan vælge hvad type man vil spille.
Der er da også nye baner? Wink

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #7778: 29 Jul 2010, 15:03 »

Der er da også nye baner? Wink

Nemmerlig, fik lov at spille en af dem idag, Carnival tror jeg den hedder fuck den var fed. Problemet er bare at de ekstrabaner ikke bliver spillet tit fordi folk ikke køber dem Skuffet

Hader det nye system med man skal smide ekstra penge efter et spil man har købt en gang, nej lad os få de gode gamle dage tilbage hvor 1 GB var meget og hvor du fik den fulde oplevelse når du betalte den første pris. Har aldrig oplevet ekstra pakker til nogen af mine comador spil Smiley

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

arsenalistic
Manager

« Svar #7779: 29 Jul 2010, 18:44 »

Minimum 6 år kan du godt regne med, at det har været undervejs. Vent til november hvor det kommer i Europa. Hvis du absolut skal have bilspil nu, så invester i en Xbox og køb Forza. Wink

Gid det snart var november.... og slut oktober. Black Ops  Thumbs Up

Nemmerlig, fik lov at spille en af dem idag, Carnival tror jeg den hedder fuck den var fed. Problemet er bare at de ekstrabaner ikke bliver spillet tit fordi folk ikke køber dem Skuffet

Hader det nye system med man skal smide ekstra penge efter et spil man har købt en gang, nej lad os få de gode gamle dage tilbage hvor 1 GB var meget og hvor du fik den fulde oplevelse når du betalte den første pris. Har aldrig oplevet ekstra pakker til nogen af mine comador spil Smiley

Du må også prøve at se det fra firmaets side: Activision udgiver et spil, der har "uendelig" replayability. Det er faktisk så godt, at mange af deres andre spil sælger dårligere. Derfor er Activision nødt til at tjene flere penge på det hen ad vej, da det samme spil betyder formindsket indtjening på andre IPs.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2010, 18:46 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Altid FCK
Manager

« Svar #7780: 02 Aug 2010, 23:17 »

Nogen af jer der har prøvet demoen til Madden NFL 11?

For et par dage siden, havde jeg besluttet mig for at downloade en masse demoer. Efter at have valgt 8-9 stykker, valgte jeg at gå i seng, og det hele var færdigt en time efter jeg stod op, næste morgen.

Efter at have startet med Madden, er det først nu jeg prøver et andet! Og det er mere fordi jeg gerne vil af med nogen af dem! Det er virkeligt godt, mener jeg.
Det er kommet en ny ting som hedder "Gameflow", hvilket gør at du kan få træneren til at bestemme det følgende play, ellers kan du selvfølgelig også selv gøre det.

Først var jeg sikker på at jeg selv ville vælge alle mine spil. Jeg er jo trods alt en garvet Madden spiller. Men træneren foreslåer næsten altid det rigtige, samtidig med at du kan lave det om, hvis du ikke er tilfreds med hans kald. Det gør også kampene hurtigere og sjovere, da man bruger mere fokus på banen.

Ellers er spillet også bare fedt, ved at det er blevet mere realistisk. De løber mere rigtigt og grafikken er bedre.
Jeg har ikke prøvet andre ting end at spille kamp, så jeg kan ikke udtale mig om hvad der ellers er sket.

Men det er virkeligt godt, hvis jeg skal bedømme udfra demoen, og ser meget frem til når det rammer butikkerne!

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7781: 03 Aug 2010, 01:09 »

Hej er der nogen som ved hvor man kan pre-order Madden11 til xbox 360 billigt henne?

søgaard
Gæst

« Svar #7782: 03 Aug 2010, 01:19 »

Amazon har det til £39, hvilket nok er det det bedste tilbud lige nu Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7783: 03 Aug 2010, 01:25 »

Amazon har det til £39, hvilket nok er det det bedste tilbud lige nu Smiley
Wrong. Det er til £34.85 på Shopto.net Tunge

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7784: 03 Aug 2010, 01:30 »

Jeg har aldrg handlet hos shopto før, hvad er jeres erfaringer med dem?

Sider: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010