home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1031 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265527 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7605: 17 Jun 2010, 02:22 »

Woow og jeg som troede jeg var færdig med Red dead redemption. Jeg undret mig nemlig også over at den ikke røg på rulletekster. Jeg manglet nemlig lige en stranger mission i blackwater, som var kommet frem Wink

nicolajtmadsen: Det er fint nok at ridde på heste i det, men ja det er nu federe at kører rundt i en lækker bil Wink Det er dog stadig et kanon godt spil! Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7606: 17 Jun 2010, 02:25 »

Ja, regner også med jeg skal have det venter bare til det bliver sat ned, nu er jeg igang med Saints Row 2 som også er lidt ligesom GTA. Også er jeg sikker på af smide penge efter det kommende Medal Of Honor, Fifa 11 og Madden 11, så må se hvornår jeg køber det Smiley

FCK

Andreas93
Gæst

« Svar #7607: 17 Jun 2010, 03:22 »

Medal Of Honor og Fifa 11 regner jeg også med at købe Wink

Efter at have tænkt lidt over slutningen i Red dead redemption, så vil jeg faktisk sige at den er glimrende Smiley
Rigtigt fedt spil og dejligt at Rockstar allerede har annonceret(?) noget udvidelse til det.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #7608: 17 Jun 2010, 05:35 »

Medal Of Honor og Fifa 11 regner jeg også med at købe Wink

Efter at have tænkt lidt over slutningen i Red dead redemption, så vil jeg faktisk sige at den er glimrende Smiley
Rigtigt fedt spil og dejligt at Rockstar allerede har annonceret(?) noget udvidelse til det.
Er næsten færdig med RDR og har allerede for længst klaret modvilligt at læse en spoiler om spillet, men synes bestemt også at det er et spil der er værd at købe. Også er det anderledes i forhold til mange andre spil, og det kan både være godt eller skidt- I dette tilfælde det første.

Desværre har jeg lagt det lidt væk da jeg synes at det er alt for let og ensformigt, men det er jo klart at man bliver nødt til at finde det frem og få en slutning snarest  Opstemt Thumbs Up

Af kommende spil ser jeg som jer også rigtig frem til medal of honor, som ud fra billeder og trailers kunne se en smule banebrydende ud men også AC: Brotherhood, Killzone 3 og Alpha Protocol er spil jeg er interesserede i at købe snarest muligt Wink

plutonium
Manager

« Svar #7609: 17 Jun 2010, 06:51 »

Af kommende spil ser jeg som jer også rigtig frem til medal of honor, som ud fra billeder og trailers kunne se en smule banebrydende ud men også AC: Brotherhood, Killzone 3 og Alpha Protocol er spil jeg er interesserede i at købe snarest muligt Wink

Alpha Protocol har jeg erhvervet mig, og det kan godt anbefales. Gameplayet har nogle mangler, men de (Obsidian) er gode til at bygge en historie op, og standardmissionerne i spillet kan klares på en halv times tid, hvor man tager sig tid til at udforske sine omgivelser. I hvert fald i starten (er ikke noget så langt endnu)

Eneste store minus jeg rigtig kan komme på er, at det er enormt svært at være stealthy i spillet. Det er ikke ligesom i splintercell, hvor man rigtig kan liste sig rundt. Det er klart nemmere her at tage det som et skydespil. Men er man indstillet på det, så synes jeg spillet er fint. Ikke af højeste kvalitet jeg har prøvet i nyere tid, men kan man finde det til en billig penge, så synes jeg da man skal prøve det!

Man BLIVER underholdt, men det er ikke et spil fra absolut øverste hylde rent kvalitetsmæssigt.

Ros skal de dog have, for hvis man bliver spottet i en mission der ellers er tiltænkt at være 'sneaky-sneaky', så kan man stadig skyde sig vej igennem problemerne. På den måde lever spiludvikleren op til sin målsætning, at lade det være 100 % op til spilleren at definere sin spillestil. På samme måde er det et rigtig godt interaktionssystem de har udviklet (bygget videre på), hvilket var en af de ting jeg havde glædet mig meget til.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7610: 17 Jun 2010, 07:30 »

@Cactus - Kan du fortælle lidt om AC:Brotherhood og Alpha Procotrol? Smiley

FCK

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7611: 17 Jun 2010, 11:04 »

Woow og jeg som troede jeg var færdig med Red dead redemption. Jeg undret mig nemlig også over at den ikke røg på rulletekster. Jeg manglet nemlig lige en stranger mission i blackwater, som var kommet frem Wink

nicolajtmadsen: Det er fint nok at ridde på heste i det, men ja det er nu federe at kører rundt i en lækker bil Wink Det er dog stadig et kanon godt spil! Smiley

Jeg troede også at det var færdigt, men så så jeg en stranger mission med en titel(Der plejer bare at stå stranger), og titlen lå op til noget fedt, så jeg tænkte med det samme at den skulle jeg bare tage, og efter det kom slutningen Grin Var ellers skuffet i starten, men blev glad efter jeg tog den mission Grin

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #7612: 17 Jun 2010, 11:24 »

Hvornår kommer det nye Assasins creed?

maaahhh-h-h-h

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #7613: 17 Jun 2010, 12:04 »

2'eren?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #7614: 17 Jun 2010, 12:05 »

Brotherhood.

maaahhh-h-h-h

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7615: 17 Jun 2010, 12:15 »

Kan ikk huske det helt, men tror nok det er i Oktober Wink

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #7616: 17 Jun 2010, 12:17 »

ahh November 16, 2010 ifølge denne side http://ps3.ign.com/objects/057/057511.html

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7617: 17 Jun 2010, 12:35 »

Så havde jeg ikke ret Tunge Men glæder mig sgu alligevel Grin Jeg er også spændt på GT5, FIFA11 og måske NFS Hot Pursuit Grin

plutonium
Manager

« Svar #7618: 18 Jun 2010, 17:07 »

For et par dage siden (var åbenbart i går?) skrev jeg om Alpha Protocol (længere oppe på denne side faktisk crazy), og siden er jeg dels kommet længere dels blevet klogere på spillet.

Min kritikpunkter var, at det var svært at gøre brug af stealth i spillet, og at gameplayet var en anelse svagt. Det tager jeg i mig igen. Det er naturligvis stadig svært at være 'lusket', men det er faktisk bare et spørgsmål om at tage sig rigtig god tid, og så ellers sidde og være kreativ med hensyn til at snige sig frem. Det er stadigvæk langt det nemmeste at være typen der bare buldrer frem og skyder løs, men underholdningsværdi en er imo større ved at prøve at vælge den svære løsning. Og går det galt, så er der altid plan B: gå amok med de våben du trods alt er blevet udstyret med. Det kan ændrer lidt på missionernes udvikling, men som spiludviklerne siger: der er ingen forkerte valg. Alle valg har konsekvenser, og nogle gange vil det at tage det 'forkerte valg' i sidste ende vise sig at være til egen fordel på den lange bane, selvom det her og nu skabte problemer.

Gameplayet er stadig ikke vanvittigt godt, men efterhånden som man vænner sig til det er det faktisk ganske fint. Ikke noget der ødelægger spiloplevelsen overhovedet.

Igen må jeg pointere at interaktionssysteme t er fantastisk, og historien er faktisk rigtig god med gode skuespillere til at klare stemmeføringen.

Jeg opgraderer min anbefaling fra 'prøv det når det falder i pris' til 'godt køb' crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7619: 18 Jun 2010, 17:10 »

Nogle der kan forklare mig, hvad forskellen på The Godfather II og The Godfather II The Don's Edition er?

Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010