home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265523 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7575: 14 Jun 2010, 17:47 »

Spiller RDR og hold da op! Kom til Mexico i går og jeg må sige, at jeg blev en smule ''rørt'', da denne sang startede. Det var helt smukt at ride der i solnedgangen til tonerne af sangen. Bedste musik-i-spil-øjeblik, jeg kan komme på siden øjeblikket, hvor man kommer til Shadow Moses i MGS4.
Generelt er sondtracket også super fedt, hvilket passer til et superfedt spil. Har meget sjovt med at ride rundt og jagte dyr og uheldige mennesker.

Sangen

Er helt enig med dig Wink Det er super fedt soundtrack, og spillet fortjener intet mindre! Det er så utroligt godt et spil, at jeg ikke kan beskrive det! Grin Den historie der er i det er også bare genial Thumbs Up Blev dog skuffet over det som jeg troede var slutningen, fandt heldigvis ud af at det ikke var slutningen Grin

Er der andre der har gennemført historien? Hvis ja hvor lang tid brugte i? Grin

Don Abramovich
Manager

« Svar #7576: 14 Jun 2010, 17:49 »

Er helt enig med dig Wink Det er super fedt soundtrack, og spillet fortjener intet mindre! Det er så utroligt godt et spil, at jeg ikke kan beskrive det! Grin Den historie der er i det er også bare genial Thumbs Up Blev dog skuffet over det som jeg troede var slutningen, fandt heldigvis ud af at det ikke var slutningen Grin

Er der andre der har gennemført historien? Hvis ja hvor lang tid brugte i? Grin
Jeg har langt fra gennemført det - tror jeg. Har gennemført én eller to missioner i Mexico, men har allerede spillet i næsten 17 timer Grin

Drakeys
Lilleputspiller
*

« Svar #7577: 14 Jun 2010, 17:51 »

Nogen der kan anbefale UFC 2010 Undisputed? Overvejer meget at købe det

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7578: 14 Jun 2010, 17:52 »

Jeg har langt fra gennemført det - tror jeg. Har gennemført én eller to missioner i Mexico, men har allerede spillet i næsten 17 timer Grin

Du tager mange af side missionerne? Eller er det med online tid? Grin Jeg brugte 18 timer på det Grin Den sidste time var dog fordi jeg troede at jeg var færdig med missionerne så gik til sidemissionerne og på jagt Grin

Jeg glæder mig til at der kommer et spil der er bedre end dette Grin Det spil må da være for sygt! Grin

Don Abramovich
Manager

« Svar #7579: 14 Jun 2010, 18:07 »

Du tager mange af side missionerne? Eller er det med online tid? Grin Jeg brugte 18 timer på det Grin Den sidste time var dog fordi jeg troede at jeg var færdig med missionerne så gik til sidemissionerne og på jagt Grin

Jeg glæder mig til at der kommer et spil der er bedre end dette Grin Det spil må da være for sygt! Grin
Nej, heller ikke vildt meget. Rider bare rundt og jager, men jeg ved dog ikke, om det er aktiv spiltid, eller den også tæller med, når spillet er på pause Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7580: 14 Jun 2010, 18:10 »

Okay Grin Det er også sjovt at jage, bortset fra når der kommer en puma og dræber min hest Skuffet Har du klaret treasure hunter challenge? Hvis ikke gør det! det giver mega mange penge Grin

Ved sgu ikke om pause bliver talt med Peace Hvis det gør har jeg også brugt noget mindre tid end det der står Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #7581: 14 Jun 2010, 18:50 »

Okay Grin Det er også sjovt at jage, bortset fra når der kommer en puma og dræber min hest Skuffet Har du klaret treasure hunter challenge? Hvis ikke gør det! det giver mega mange penge Grin

Ved sgu ikke om pause bliver talt med Peace Hvis det gør har jeg også brugt noget mindre tid end det der står Opstemt
Ja, cougars er røv nitten, når de nakker ens hest, men de giver til gengæld også en masse penge, hvis man sælger den Wink

Nej, jeg er vildt dårlig til at finde de treasures

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7582: 14 Jun 2010, 18:54 »

Ja, cougars er røv nitten, når de nakker ens hest, men de giver til gengæld også en masse penge, hvis man sælger den Wink

Nej, jeg er vildt dårlig til at finde de treasures

Ja Grin Gå på youtube Wink Der kan man finde alle stederne Grin Salget af alle guld stykkerne giver omkring 3 k Grin Spiller du PS3 eller Xbox360?  Huh

Don Abramovich
Manager

« Svar #7583: 14 Jun 2010, 19:17 »

Ja Grin Gå på youtube Wink Der kan man finde alle stederne Grin Salget af alle guld stykkerne giver omkring 3 k Grin Spiller du PS3 eller Xbox360?  Huh
Wut? Har lige fundet de to første treasures, men jeg kan kun sælge dem for $150 - $188 i Armadillo Skuffet

PS3 Smiley

Edit: Nevermind, kan se priserne stiger  Wink
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 19:38 af Don Abramovich » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7584: 14 Jun 2010, 19:44 »

Wut? Har lige fundet de to første treasures, men jeg kan kun sælge dem for $150 - $188 i Armadillo Skuffet

PS3 Smiley

Edit: Nevermind, kan se priserne stiger  Wink

Ja Grin Den sidste giver 600 Grin Så kan det være vi kan spille online engang? Grin

Don Abramovich
Manager

« Svar #7585: 14 Jun 2010, 19:46 »

Ja Grin Den sidste giver 600 Grin Så kan det være vi kan spille online engang? Grin
Jep, men skal lige overleve en tyskeksamen og spille noget mere single player, men så skal jeg da gelt sikkert i gang online Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #7586: 14 Jun 2010, 19:49 »

Jep, men skal lige overleve en tyskeksamen og spille noget mere single player, men så skal jeg da gelt sikkert i gang online Wink

Held og lykke med det Wink Jeg gennemførte også først single før jeg gik ind i multi Grin

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7587: 14 Jun 2010, 21:26 »

Uf så har Microsoft fremvist og lanceret Xbox 360 Slime som idag er afsendt til forhandlerne, den skal jeg godt nok ha fingrene i, derudover præsenterede de Kinect som kommer 4 november.

Suzz
Juniorspiller
**

« Svar #7588: 14 Jun 2010, 21:31 »

Hey, kan godt være jeg er blank, men jeg kan virkelig ikk finde der hvor man opsiger sit Xbox Live abbonnement?  Ubeslutsom

Send gerne en guide / link til at finde det ..

Tak på forhånd Smiley

Glory, Glory Man United

[Red Devils]

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #7589: 14 Jun 2010, 21:35 »

Uf så har Microsoft fremvist og lanceret Xbox 360 Slime som idag er afsendt til forhandlerne, den skal jeg godt nok ha fingrene i, derudover præsenterede de Kinect som kommer 4 november.

Synes godt nok, at den er grim Tunge

Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010