home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Identity
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Identity  (Læst 16750 gange)
plutonium
Manager

Sv: Football Identity
« Svar #105: 22 Jul 2011, 13:10 »

Han er tysker... derfor crazy.

Ej, men jeg prøver så denne klub, tror jeg. Eller kan du lige sige hvor jeg ser tidspunkter for kampe?

Giv mig lige 10 minutter (jeg svarer som edit, så tjek tråden igen om lidt)

EDIT
Jeg ville ikke sige ja... Hans user rating er høj (lavere end min, men høj), men hans fire characters har 500 tilsammen. Det tyder på at han hele tiden genstarter sine characters, hvilket IKKE er et godt tegn. Han joinede klubben i går, så jeg ville frygte at han stopper igen om et par uger. Derudover er der kun én spiller i klubben, så det tyder på at alle de gamle spillere forlod klubben da den forrige manager stoppede. Det er så godt som umuligt at starte et succesfuldt hold op hvis du ikke kender nogen.

Det er så lidt sjovt det sidste, for det hold jeg spiller for i England 1A startede faktisk sådan.. og vi er pt på andenpladsen i ligaen, som kan betragtes som den tredjestærkeste i Europa  crazy
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 13:15 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #106: 22 Jul 2011, 13:18 »

Hvis der er nogen der kan spille søndag og onsdag klokken 20.15 dansk tid, så vil jeg anbefale jer at prøve at kontakte en manager der hedder 'Iwa Zaru'. Han er min (danske) træner i den bedste Makedonske liga. Han ledder desperat efter spillere til alle pladser pånær angreb og fløj (CF og SM), så har I en midtbanespiller, central forsvarsspiller eller backspiller, så tror jeg at der er gode chancer for at signe for ham!

Eventuelt kan I nævne for ham at I kender Mads Dam, så ved han med det samme hvem I snakker om Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #107: 22 Jul 2011, 13:18 »

Giv mig lige 10 minutter (jeg svarer som edit, så tjek tråden igen om lidt)

EDIT
Jeg ville ikke sige ja... Hans user rating er høj (lavere end min, men høj), men hans fire characters har 500 tilsammen. Det tyder på at han hele tiden genstarter sine characters, hvilket IKKE er et godt tegn. Han joinede klubben i går, så jeg ville frygte at han stopper igen om et par uger. Derudover er der kun én spiller i klubben, så det tyder på at alle de gamle spillere forlod klubben da den forrige manager stoppede. Det er så godt som umuligt at starte et succesfuldt hold op hvis du ikke kender nogen.

Det er så lidt sjovt det sidste, for det hold jeg spiller for i England 1A startede faktisk sådan.. og vi er pt på andenpladsen i ligaen, som kan betragtes som den tredjestærkeste i Europa  crazy

Det er ikke kun spillerne i FCK som blærer sig med deres evner - deres fans gør også i hver en mulighed de nu kan få Tunge

Topic: Meld jer nu ind i dette glimrende spil. Giv det et forsøg Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #108: 22 Jul 2011, 13:28 »

får kun tilbud fra denne klub xD.
      Rotherham United Football Club   Submitted   22/07/2011   80000   Season 12          4   2500000

sådan ser tilbudet ud

Kolo Abib Touré

plutonium
Manager

« Svar #109: 22 Jul 2011, 13:32 »

Det er ikke kun spillerne i FCK som blærer sig med deres evner - deres fans gør også i hver en mulighed de nu kan få Tunge

Topic: Meld jer nu ind i dette glimrende spil. Giv det et forsøg Smiley

lol xD

Jeg prøver bare at understrege, at hans rating er god, men ikke vildt god. Han har fire characters. Jeg har tre. Jeg har været i spillet siden juli sidste år, han har siden september sidste år. Jeg oprettede endda først mine to ekstra characters i december. Medmindre han har oprettet alle sine tre ekstra characters efter marts-måned, så burde han have en noget højere rating end jeg har Peace

plutonium
Manager

« Svar #110: 22 Jul 2011, 13:33 »

får kun tilbud fra denne klub xD.
      Rotherham United Football Club   Submitted   22/07/2011   80000   Season 12          4   2500000

sådan ser tilbudet ud

Du får ikke max løn, og minimum release fee er ALT for høj. Glem det. Du skal forhandle ham op på 100.000 i løn. Din minimum release fee er pæn, men jeg ville altså ikke turde signe for ham. Mit forrige indlæg (altså det med en edit i) in mente

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #111: 22 Jul 2011, 13:37 »

Du får ikke max løn, og minimum release fee er ALT for høj. Glem det. Du skal forhandle ham op på 100.000 i løn. Din minimum release fee er pæn, men jeg ville altså ikke turde signe for ham. Mit forrige indlæg (altså det med en edit i) in mente
Det er lige før at jeg går på pension... og laver en ny som spiller et andet sted Thumbs Up

Kolo Abib Touré

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 22 Jul 2011, 21:19 »

Nogle  der ved hvordan man team trainer..? Skal man bare være online når det sker i;? Eller :O For min team training var her 21:15 og har været på siden 21:05, og kan ikke se nogen forandring i;?

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 22 Jul 2011, 21:21 »

Så det fordi det der team training burde blive et link, men det bliver det bare ikke.. Så mister min team training....

plutonium
Manager

« Svar #114: 23 Jul 2011, 01:06 »

Ja, du skal huske at refreshe siden når der er team training, så linket bliver aktivt. Så skal du klikke på det for at træne!

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #115: 23 Jul 2011, 01:07 »

Ja det havde jeg gjort. Altså var på siden, og blev ved med at refreshe. Men har fundet ud af hvorfor det ikke virkede Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #116: 23 Jul 2011, 10:01 »

Ja det havde jeg gjort. Altså var på siden, og blev ved med at refreshe. Men har fundet ud af hvorfor det ikke virkede Smiley

Vil du forklare hvad der gjorde for at det virkede? Bare til hvis andre erfarer samme problem.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #117: 29 Jul 2011, 01:15 »

Regner med at stoppe igen inden længe, synes spillet virker svært kedeligt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 29 Jul 2011, 01:44 »

Det fordi man ikke kan personlig træne, og team træne på samme dag. Så den dag holdet har hold træne, så lad vær med at personlig træne..

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 29 Jul 2011, 02:28 »

Regner med at stoppe igen inden længe, synes spillet virker svært kedeligt.

Dagene imellem kampene er kedelige, men synes nu spændingen under kampene er der.

Og tror jeg fik et mindre gennembrud i dag som back, rating på 7.5, 3 interceptions og pass rate på 66%

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010