home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Identity
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Identity  (Læst 16734 gange)
plutonium
Manager

Sv: Football Identity
« Svar #90: 22 Jul 2011, 00:06 »

Nice nok Peace

Der er RIGTIG mange ting man skal være opmærksom på i starten! Det tror jeg Nove og Indsæt Navn kan skrive under på. De havde begge debut for mig i går, og selvom de spillede rigtig flot så skal der noget finpudsning til. Men taget i betragtning at det var deres første kamp, så var jeg faktisk rigtig tilfreds med deres præstationer!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #91: 22 Jul 2011, 00:23 »

Nu kender jeg dig jo her fra, så jeg håber at du stoler på at jeg er en god træner Wink

Men kontakter jeg personer jeg ikke kender, så får de en tale i samme stil  Peace

Jeg har ikke grund til andet end ikke at stole på dig lige nu Wink

Nice nok Peace

Der er RIGTIG mange ting man skal være opmærksom på i starten! Det tror jeg Nove og Indsæt Navn kan skrive under på. De havde begge debut for mig i går, og selvom de spillede rigtig flot så skal der noget finpudsning til. Men taget i betragtning at det var deres første kamp, så var jeg faktisk rigtig tilfreds med deres præstationer!

Indeed - man skal sgu lige vende sig til det Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #92: 22 Jul 2011, 00:30 »

Præcis!

Det at der er timer på gør én fuldstændig forvirret i starten når man får bolden, for man skal have sig et overblik over hvordan man afleverer, til hvem det skal være og jeg ved ikke hvad crazy

Men som sagt klarede I det begge flot for en debut. Du var godt organiseret, og Indsæt Navn sørgede for at dække godt af på midten. Nu skal vi bare lige have ham til at søge huller lidt mere, så han også kan deltage i opspillet!

Forresten har jeg et råd til alle: Hvis I laver et træk i spillet I gerne vil fortryde (for at vælge et nyt træk naturligvis), så tryk 'z'. Det betyder annuller, og så kan I vælge jeres løbebane/aflevering påny. Det går hurtigere end at trykke på sin spiller igen!  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #93: 22 Jul 2011, 01:19 »

Spiller en testkamp nu.

Kolo Abib Touré

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #94: 22 Jul 2011, 01:21 »

Et ganske interessant spil. Det kunne være sjovt at prøve. Du kan sikkert ikke bruge en nybegynder i din startopstilling, men nu nævner du selv ingen gider at sidde på bænken, men det er jeg fint tilfreds med. Så hvis du mangler en back-up på en bestemt position, så sig til. Så skal jeg nok oprette en bruger Wink

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

plutonium
Manager

« Svar #95: 22 Jul 2011, 01:26 »

Jeg har desværre ikke plads til nogen overhovedet. Der er et lønbudget (ikke det samme som ens transferbudget), og jeg har ikke plads til flere 18-årige.

Lønnen afgør hvor effektiv ens træning er, og det er derfor ikke interessant for nogen at træne på en lav løn mens de er nye.

Jeg får måske endda et lille problem med lønnen næste sæson, men det går ikke udover de nyeste. Det er kun de 'gamle' der kommer til at lide under det Wink

(nej, David, du er ikke en af de gamle crazy)

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #96: 22 Jul 2011, 01:46 »

Hvis nu du skulle finde en plads, så skriv endelig en PB til mig Smiley

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

DavidMadsen
Manager

« Svar #97: 22 Jul 2011, 03:18 »

Forresten har jeg et råd til alle: Hvis I laver et træk i spillet I gerne vil fortryde (for at vælge et nyt træk naturligvis), så tryk 'z'. Det betyder annuller, og så kan I vælge jeres løbebane/aflevering påny. Det går hurtigere end at trykke på sin spiller igen!  Peace
(nej, David, du er ikke en af de gamle crazy)

Nej, det kan jeg sgu se. For det råd har jeg aldrig hørt før i mit liv! Opstemt

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #98: 22 Jul 2011, 03:20 »

Har lavet en offensiv midtbanemand nu!

Kolo Abib Touré

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 22 Jul 2011, 05:34 »

nå har da fået lokket en af mine venner til at spille det, så er vi da 2 om at kegle rundt på holdet

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #100: 22 Jul 2011, 07:50 »

Tak for rådet, Pluto Smiley
Det kan godt gå hen og blive nødvendigt et par gange : D

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #101: 22 Jul 2011, 08:56 »

nå har da fået lokket en af mine venner til at spille det, så er vi da 2 om at kegle rundt på holdet

Det er super godt! Det er langt lettere at blive ved spillet hvis man kender nogen på holdet! Det gør virkelig en verden til forskel! Med tiden kan man nu også få knyttet nogle fine venskaber i spillet på tværs af landegrænser

DM: Grin
Det er bare noget der blev sagt konstant og hele tiden i starten i Israel, fordi vi havde mange nye spillere med crazy

Joerli: Det skal jeg gøre Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #102: 22 Jul 2011, 13:02 »

Hey Mate, Rotherham United is maybe a second team from a better England team, so this is maybe almost a academy so if u are interested, accept my offer, u always play Smiley and no worry i have exp. look user rating Wink

Fik den besked.. Skal jeg tage i mod? Hans user rating er 2993.

Kolo Abib Touré

plutonium
Manager

« Svar #103: 22 Jul 2011, 13:07 »

Han virker da som en nød Tunge

Rotherham United er 'måske' et b-hold (de har nok en moderklub i Eng 1A), så det her er 'måske' næsten et akademi.

Det giver da absolut ingen mening. Ved du hvad du er eller ved du ikke hvad du er?! Hans userrating virker ikke som om den svarer til hans intelligens  crazy

Men jo, jeg har godt hørt om de dér akademier. Bare sørg for at få en lav minimum release fee (max 6 mio). Så kan du slippe ud af det rimelig let hvis det viser sig at være en dødssejler!

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #104: 22 Jul 2011, 13:09 »

Han virker da som en nød Tunge

Rotherham United er 'måske' et b-hold (de har nok en moderklub i Eng 1A), så det her er 'måske' næsten et akademi.

Det giver da absolut ingen mening. Ved du hvad du er eller ved du ikke hvad du er?! Hans userrating virker ikke som om den svarer til hans intelligens  crazy

Men jo, jeg har godt hørt om de dér akademier. Bare sørg for at få en lav minimum release fee (max 6 mio). Så kan du slippe ud af det rimelig let hvis det viser sig at være en dødssejler!
Han er tysker... derfor crazy.

Ej, men jeg prøver så denne klub, tror jeg. Eller kan du lige sige hvor jeg ser tidspunkter for kampe?

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010