home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 975 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Din klub - Din vurdering! 2011
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Din klub - Din vurdering! 2011  (Læst 15019 gange)
TheisHansen v.2
Gæst

Din klub - Din vurdering! 2011
« : 09 Jul 2011, 15:56 »

Hold: Navnet på det hold du holder med.

Sæsonen Generelt: Hvordan gik sæsonen? Hvad var dine forventningerne inden og blev de indfriet? Spillede holdet tilfredstillende fodbold og spillede de den type bold du ville se? Hvad lykkedes, hvad mislykkedes?

Trænerens indsats: Har trænerens indkøb, taktik og generelle præg på holdet været godt eller skidt. Har han gjort sig ordentligt i medierne og overfor fansene?

Bedste spiller: siger sig selv.

Værste spiller:

Bedste køb:

Værste køb:

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson:

Mest mindeværdige kamp:

Mest pinlige kamp:

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:

Forventninger til næste sæson:

Mine kommer om lidt. Smiley

HansenLFC
Gæst

Sv: Din klub - Din vurdering! 2011
« Svar #1: 09 Jul 2011, 16:28 »

Firehøje IF.

Vore mål inden sæsonen lod på at vi skulle hurtigst muligt tilbage til serie 3. Vi spillede fint op med toppen dog tabte vi begge udekampe mod de to bedste hold, men vi vandt dog hjemmekampene. Vi manglede 2 point for at rykke op, desværre. Dem smed vi uden tvivl i Sole, hvor vi mod spil og chancer tabte fuldstændig utroligt. Vi sad på alt og spillede os frem til jeg ved ikke hvor mange afslutninger. Dog uden vi formåede at lave mere end 1 mål samlet. Vi tabte 2-1 på to latterlige mål fra modstanderne. Den ene en dårlig tilbagelægning fra forsvaret og den anden et indlæg som rammer angriberen på knæet uden han bemærkede det og den smutter så ind ved første stolpe. Vi spillede rigtig flot fodbold til tider og udspillede da også oprykkeren 4-0 på hjemmebane. Derfor kan man se tilbage på en sæson hvor vi næsten gjorde alt rigtig. For 3 år siden lå vi i serie 2, dog smuttede flere til århus pga. uddannelse osv. Vi vænner dog stærkt tilbage næste år er jeg slet ikke i tvivl om.

Vores træner : Har leveret et fint stykke arbejde. Han har til tider haft svære betingelser pga. druk og manglede afbud til træning. Derfor kan man hvis ikke sætte en finger på hans indsats. Han har endda selv trådt i støvlerne i opstarten i en kamp pga. manglede folk. Vi er dog som sæsonen er skredet frem fået gang i flere og flere og er vel en 17 mand på førsteholdet samt en fint besat andenhold, jeg ser lyst på fremtiden.

Bedste spiller : Der er flere som har skilt sig lidt ud, som altid vores farlige angriber Jesper som er klar med nogle kasser. Har dog manglet skraphed i et par kampe, dog har han vel lavet 15 som er ganske fint i de 10 kampe vi ialt har spillet. Derudover kan nævnes Søren fra forsvaret som virkelig har været stabil og virkelig taget ansvar, og som ny rolle, da han sæsonen inden passede kassen. Den bedste er svært at sige.

Værste spiller: Ingen det svinger lidt i nivaeu men andet kan man ikke forvente.

Bedste køb : Undertegnede Wink Jeg er vel den nyeste i truppen efter min pause. Jeg har fået tilkæmpet mig kassen igen, startede dog jagten sidste sæson og fik også spillet lidt til sidste i sidste sæson. Dog efter nogle års pause.

Forbedrede spiller : Uden tvivl Christian som har spillet sindsygt godt efter han er blevet rykket ned på venstre back. Han blev meget rykket rundt sæsonen inden man har uden tvivl bevist hvor hans styrker ligger. Virkelig klasse arbejde.

Mindeværdige kamp : Helt klart sæsonen sidste. 10/14 mand havde været ude at drikke til kl. 7. Vi mødtes kl. 9.30 og skulle spille kl.11 på udebane mod Vejle FC. Kampen startede virkelig som en fuser. Vi misser total hele førstehalvleg og kommer fortjent bagud 1-0. Vi får dog scoret til 1-1 lige inden pausen. I pausen får vi en opsang og kommer foran 2-1, 20 sek inde i andenhalvleg. Derfra kommer vi på 3-1 de kommer på 3-2. Vi kommer på 5-2. De kommer på 5-5 på 10 min. Vi kommer på 8-5 på 9 min og de får så scoret til 8-6 og vi lukker målfesten med 9-6 scoringen kort før tid. Det var fuldstændig vanvittigt Opstemt . Det var sæsonen sidste kamp og intet at spille for, for nogen af holdene.

Mest pinlige kamp : Uden tvivl kampen mod Sole som fortalt ovenover. Vi havde ALT og kom derfra med intet. Det var så fucking nederen og stemning var elendig.

Værste/Sjoveste : At udspille dem som endte med at rykke op med 4-0 på hjemmebane. Med to tidligere Vejle Boldklub (Superliga-1divisionens) angribere i front. Det var en fornøjelse at rive den fuldstændig over. Og bevise hvem som burde ha været rykke op Wink .

Forventninger til næste sæson :
100 % oprykning. Det sker os. Vi har fået gang i mange som er faldet fra og har et super hold nu. Eneste udfordring blir Bredsten. Som kommer fra serie 3, som dog mister et par af deres bedste. Men jeg forventer oprykning!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 09 Jul 2011, 16:29 »

Hold: Liverpool FC

Sæsonen Generelt: Meget skuffende sæson (igen), men heldigvis var Dalglish der til at redde en lille smule af sæsonen. Liverpool er begyndt at spille flot fodbold på jorden efter min mening, hvor de under Hodgson spillede rædselsfuldt losseboldt.

Trænerens indsats: Roy Hodgson: Ét godt køb i form af Meireles og tre dårlige (Cole, Konchesky, CP). Han har virkelig formået at få det dårligste frem i holdet i sin tid, og efterlade noget svært arbejde til sin efterfølger. Kæmpe fiasko!

Kenny Dalglish: Har fuldstændig forvandlet klubben til en klub i fremgang igen, med sin 'pass and move'-spillestil. Suárez er et fantastisk køb, mens jeg er mere skeptisk omkring Carroll som ikke har spillet så meget endnu + meget overpris. Dalglish er en levende legende hos LFC!

Bedste spiller: Jamie Carragher - synes jeg har spillet en meget stabil sæson, og været uundværlig for holdet med sin evige fightervilje og kærlighed til klubben.

Værste spiller: Sotiris Kyrgiakos - har simpelthen været en katastrofe! Han havde nogle gode kampe midtvejs i sæsonen, men siden da har han lavet fejl på fejl og jge håber meget at han snart siger farvel til klubben!

Bedste køb: Luis Suárez - ingen overraskelse, for den mand kan da spille fodbold! Han er virkelig en fryd for øjet og en af de bedste køb i lang tid. Han har sat gang i mandskabet!

Værste køb: Christian Poulsen - Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor man ville købe ham.. Han er virkelig ikke god nok til at spille for Liverpool og når han endelig har været inde, har han virkelig været dårlig (efter min mening)

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Lucas Leiva - Sidste sæson ville jeg af med ham, nu elsker jeg ham! Han har virkelig forbedret sig og har været en vigtig brik for holdet i sidste sæson med hans arbejdsstyrke, kæmpe løbepensum og gode afleveringer.

Mest mindeværdige kamp: Liverpool - Manchester United 3-1 ... Kuyt lavede et hattrick med stor hjælp fra Suárez og det så legende let ud for LFC mod de evige rivaler. En meget god kamp jeg vil huske tilbage på med stolthed.

Mest pinlige kamp: Braga - Liverpool 1-0 ... Kæmpe skuffelse, da holdet havde meldt ud at de gik efter at vinde turneringen. At de så spiller så elendigt og ryger ud til Braga er virkelig ikke sjovt at overvære.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Værste: Da Agger lige var kommet tilbage fra en skade, for så at blive skadet i sit comeback.. Der er virkelig noget galt med ham!

Sjoveste: Da Nani lagde op med et hovedstød til en af Kuyt's mål i sejren på 3-1 over United  Grin

Forventninger til næste sæson: Kvalifikation til Champions League!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #3: 09 Jul 2011, 16:48 »

Hold: Manchester City

Sæsonen Generelt: Mine forventinger var at vi skulle ende i top fem og vi endte jo på tredje-pladsen, så det er jo bestemt godkendt! Holdet spillede faktisk bedre end jeg selv havde forventet, så er alt i alt godt tilfreds med denne sæson.

Trænerens indsats: Roberto har håndteret fans og pressen fint synes jeg, men synes pressen har været lidt slem mod ham/os hvis det ikke går som forventet. Men pressen har da været meget over Hr. Balotelli med alle hans dartpile osv.. Mancini fik jo en lidt hård start, men det var jo bare et spørgsmål om tid før han fik vendt det hele om. Smiley

Bedste spiller: David silva eller Tevez. Silva på grund af hans flotte sæson, hans fantastiske spil, flotte oplæg & mål og fordi han har været en brilliant iværksætter. Tevez fordi han jo har været en helt fantastisk angriber for os i denne sæson! Hele tyve mål blev det til og det jeg husker bedst er hans frisparksmål mod Stoke! <3

Værste spiller: Der har jeg en del. SWP han har slet ikke spillet på det niveau vi har set ham på. Han har ikke spillet specielt godt. Dzeko som jeg havde og stadig har enorme forventninger til, han har skuffet lidt, men gjorde det okay i hans indhop i sæsonens sidste kampe og tror bare lige han skal igang og så gør han det godt i næste sæson. Kolo Touré, som ikke kunne holde snitterne fra konens slankemiddel. :-(

Bedste køb: David Silva, som jeg havde store forventninger til og han har bestemt indfriet dem! Han er jo den store iværksætter, han kan drible sig igennem et helt forsvar og spille bolden videre til en anden og bang! goaaal. Han har været helt sensationel i denne sæson! <3

Værste køb: Boateng, vi har ikke brugt ham særlig meget og vi har lige købt to nye forsvarspillere, jeg siger lad os sælge ham til Bayern, som gerne vil ha fingrene i ham!

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Jeg har en del, men jeg har valgt at sige Micah Richards, han udvikling siden sidste sæson har været rigtige gode og han har kæmpet om pladsen om at spille på højrebacken. Flot. Kompany har også vist ekstrem flotte takter i denne sæson! Han er jo en spiller i ren verdensklasse, fantastisk fysik og en spiller der jo bare er den fødte forsvarer! Men han har forbedret sig utrolig meget i denne sæson og de fleste af os fans havde stemt på ham, som årets city spiller og det blev han jo også i sidste ende. Fuldt fortjent. Peace

Mest mindeværdige kamp: Selvfølgelig, uden tvivl! Finalen mod Stoke i F.A Cuppen 2011. Ikke den bedste kamp, men den mest mindeværdige!

Mest pinlige kamp: Kampen mod rivalerne, hvor Shrek (Rooney) scorede et ganske briliant mål mod os. Tunge

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: overstående ^^ Rooneys mål, men må indrømme at det sgu var flot, men.. crazy

Forventninger til næste sæson: Mine forventninger til den kommende sæson er at vi igen spiller om placering i ''the big four'' og at en del spillere som Dzeko, Milner, Balotelli osv. får hævet deres niveau gevaldigt op! og at vi får sendt et par spillere videre og ikke køber flere angribere foreløbigt. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 18:27 af TheisHansen v.2 » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #4: 09 Jul 2011, 18:18 »

Hvordan kan du undgå at nævne Kompany, Fernando? Han har jo været fuldstændig outstanding, og har forbedret sig markant i forhold til hans første sæsoner i Shitty.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 09 Jul 2011, 18:27 »

Hold: Brøndby IF

Sæsonen generalt: Hvor skal man begynde? Pinligt, usammenhængende spil, masser af tvivlsomme præsententationer, ingen taktik. Og så er jeg også i den milde ende. Tunge

Trænerens indsats: Se ovenstående.

Bedste spiller: Clarenge Goodson, Michael Krohn-Delhi eller Daniel Wass. Vælg selv.

Værste spiller: Hele holdet! Tunge Skal jeg pege på en specifikt må det være Anders Randrup eller Michael Tørnes.

Bedste køb: Clarenge Goodson.

Værste køb: Der er kun Bruno tilbage af indkøb, og manden fik dårligt spilletid..

Mest forbedrede spillere: Det må enten være en Daniel Stenderup, der er gået fra ukendt talent til fast starter, eller Nicolaj Agger, som jeg synes har vist lidt af det potentiale han indeholder i foråret.

Mest mindeværdige kamp: Det må være enten kampen mod Esbjerg (3-0) eller Randers (0-4) i foråret. De er vel nok også de eneste kampe, at vælge i mellem.

Mest pinlige kamp: Frit valg på alle hylder.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Det var godt nok ikke ifb med en kamp, men togturen til efterårets Aalborg away. VK, den tosse, nåede ikke toget, så måtte tage alene derop og møde ham, og Jakob E også. Jeg faldt i snak med en 3-4 gutter fra Holbæk af, der havde drukket siden 7-7.30 den morgen. Da vi havde passeret broen mellem Fyn og Jylland, faldt en af om, han kastede op og var svær at få kontakt med. Lidt skræmmende. Da vi kom til Skanderborg st. ventede der en ambulance, og en masse der valgte at tage en rygepause stod så og sang 'Han har det griner'.. Epic moment. Grin Men generalt en ganske fed dag.

Forventninger til næste sæson: Top 10 og ende over gf. Gerne også Horsens og Silkeborg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #6: 12 Jul 2011, 15:24 »

God tråd Theis Smiley.. Forstår ikke den ikke er mere aktiv!

Hold: Brøndby IF

Sæsonen Generelt: Ustabilt er ordet som kendetegnede sæsonen.. Der var gode perioder hvor vi spillede fin fodbold, og så var der alt for mange perioder hvor vi spillede som et serie 5 hold.. Vi gik efter 2.pladsen og den fik vi ikke.. Alt i alt er sæsonen langt fra godkendt  Skuffet

Trænerens indsats: Henrik Jensen var en fantastisk redningsmand.. Men nogen god træner er han desværre ikke.. Hans taktiske evner bliver gang på gang udstillet.. Jeg er ikke et sekundt i tvivl om at han gerne vil gøre os offensive og seværdige at se på.. Han har bare ikke formået at implementere sine ideer til spillerne.. Vores spil har alt for ofte været krampagtigt og uden ide eller bevægelse..

Bedste spiller: MKD naturligvis.. Den eneste spiller som igennem hele sæsonen har holdt et højt niveau.

Værste spiller: Puha der er mange. Jallow, Bischoff, Mike, MVS, Jan K kunne få den.. Men Randrup løber alligevel med den.. Han er den største katastrofe Brøndby nogensinde har haft på den højreback, og hans indsats i forgangende sæson var SKANDALØS

Bedste køb: Goodsoon

Værste køb: Det ville være let købt at sige Bruno, men han fik stort set ingen chancer, og når han endelig fik dem synes jeg ikke han var værre end mange andre! Pas!

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Nicolaj Agger! Han er meget etbenet, og har sine mangler... Men i foråret begyndte han at score mål, gå godt med i spillet, og vise god indstilling.. Han var klart den mest forbedrede!

Mest mindeværdige kamp: 2-0 sejren ude mod Sporting.. Hvor var det dog fantastisk at være vidne til.

Mest pinlige kamp: Tja se ovenover og man kan gætte det  Græder

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp
: Esbjerg Away  Grin Grin.. Det er ganske enkelt en af de fedeste aways jeg nogensinde har været med til.. Turen i sig selv var ikke noget at skrive hjem om.. Men kampen på stadion var fantastisk.. Der var den mest forrygende stemning på vores afsnit, masser af lys, masser af flag, bannere og andet gøgl.. Folk var helt oppe og køre.. Vi kunne dog ikke score før langt henne i kampen, og da Jan Frederiksen så ENDELIG fik den over stregen i det 75 min var der en jubel som jeg ikke har oplevet længe.. Væltede rundt, krammede alt og alle, og  ved 2-0 målet fik jeg enda en på hovedet af en vildfaren arm Grin Grin  Opstemt
Disse to film http://www.youtube.com/v/glRqckHYnfQ http://www.youtube.com/v/oEEfSw4tDTg&feature=related understreger meget godt hvor sjovt jeg havde det og hvor fedt det var Grin ( Det er mig uden særlig meget hår på hovedet i sort jakke og hvid t-shirt Opstemt)

Forventninger til næste sæson: Alt andet end nedrykning, men får vi en god start kan alt ske  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HRz
Gæst

« Svar #7: 12 Jul 2011, 15:47 »

Hahahahhahahahahaha ah Verdenskrig :-D. Du hygger dig sandelig.

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 12 Jul 2011, 15:53 »

Hold: FC Bayern München

Sæsonen Generelt: Til tider viste vi godt som som i første kamp imod Inter hvor vi vandt 1-0 i Milan, men forsvaret var for ustabilt, målmands situationen tærrede på klubben, og generelt kunne vi ikke spille 2 gode kampe i træk.

Trænerens indsats: Van Gaal blev, heldigvis, fyret. Siger vidst det hele Wink
Bedste spiller: siger sig selv.

Værste spiller: Forsvaret generelt, alt for ustabilt.

Bedste køb: Sidste sæson? Købte kun Gustavo så :b men ellers så er Robben klart det bedste køb indenfor de sidste par sæsoner. Neuer også.

Værste køb: Hm, dem er der sgu flere af.

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson:
Ribery er kommet sig over sin skade, Olic er 100%.

Mest mindeværdige kamp:
Champions League finalen 2001. Sidste sæson? Hm, Inter kampen.

Mest pinlige kamp:
Inter retur kampen. Ellers kampen imod Zenit i EL for nogen år tilbage, hvor Zenit gik hen og vandt turneringen.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:
Sjoveste, da Ribery smider en modspiller op på ryggen og løber med ham (trænings kamp) :b

Forventninger til næste sæson:
Håb: Double + semi i CL. Naivt: CL finale og double.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #9: 12 Jul 2011, 15:53 »

Enig i tja det meste VKÅÅÅ. Peace Holdet har til tider været ekstremt ustabil, men har jo også været inde i en pæn stime og så går det jo straks ned af bakke ved at vi f.eks møder et hold, som Lyngby eller Silkeborg.

Ja angående, Henrik Jensen synes jeg også han er en okay træner, men vil hellere se en træner i spidsen for os, som Morten Wieghorst eller Troels Bech. Hvis Auri nogensinde for chancen som cheftræner, tror jeg ikke han bliver en perfekt træner, selvom han nok kender klubben, men han har jo et fint CV, men tror bare ikke at han kan fører os til storhed.

MKD er den danske MESSI! <3 Han er jo en perfekt spiller, han har en fin teknik og godt overblik!

Forstår ærlig talt ikke hvorfor du nævner Mike? Synes han har gjort det okay, han har selvfølgelig spillet bedre end han har gjort her i foråret, men forstår det stadig ikke?

Jeg synes du værste køb er Jallow, ja han gjorde det fint i sin første sæson, men han har i lang tid bare ikke gjort det godt nok, så må ha jo forlade klubben, Bruno har jo ikke rigtigt bevidst hvad han kan. Han har jo ikke rigtigt fået noget spilletid. Kun nogle få indhop, men syndt at han kom og ikke rigtigt blev brugt. Spild..

Skulle lige til at spørge om hvem den der bøver var.. Kys haha.

HRz
Gæst

« Svar #10: 12 Jul 2011, 15:54 »

Bayern fan!!!!!!!! Endelig fandt jeg en!

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #11: 12 Jul 2011, 15:56 »

Hold: Odense Boldklub

Sæsonen Generelt: Sæsonen set efter et år, var ligesom forventet. En 2.plads er vel nok det bedste vi kunne få i denne sæson. Mine forventninger var som sagt en 2.plads som jo giver CHL Kval. Vi har været så dårlig spillende det er helt vildt, lige så snart vi scorede gik vi bare ned og spillede kedelig fodbold. Det eneste der reddede os var vores held når vi engang kom frem efter en udligning af modstander holdet. Vores held var noget der lykkedes men vores spil generelt var noget lige til 2.Division.

Trænerens indsats: Henrik Clausen, har gjort det okay. Han har trukket nogle gode spillere op som Falk og Kadrii. Han har godt nok en hel anden taktik end Lars Olsen som bare satte den samme og håbte. Henrik er lidt mere konsekvent når det kommer der til.

Bedste spiller: Kalilou Traoré og HHA.

Værste spiller: Peter Utaka.

Bedste køb: Traoré og Mendy

Værste køb: Wessels.

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Johansson.

Mest mindeværdige kamp: OB vs FCM 3-2. Helt vild dårlig første halvleg hvor vi også lynhurtigt kommer bagud 2-0 i anden halvleg. Men vi kæmper os op ved hjælp af et selvmål og godt spil. Det var så god og spændene kamp, at selv min ellers pessimistiske far selv stod op da Ruud scorede til 3-2.

Mest pinlige kamp: Lyngby vs OB. Årets sidste kamp hvor vi taber 2-0.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Vores 3-0 sejr over FCK som sikrer sølvet til Fyn.

Forventninger til næste sæson: Håber at vi når gruppespillet i EL og en 2. Plads igen i suppen og at komme lidt tættere på FCuK!

FMFreaks inside you.

verdenskrig
Manager

« Svar #12: 12 Jul 2011, 15:56 »

Hahahahhahahahahaha ah Verdenskrig :-D. Du hygger dig sandelig.

Amen det var så fedt Grin Grin Grin.. Jeg var så lykkelig Opstemt.. Vi taber nemlig altid i Esbjerg Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HRz
Gæst

« Svar #13: 12 Jul 2011, 15:57 »

Opstemt. Men angribere har i et problem med :I

Vi har jo Igboun som bliver klasse!

Og Janssen som nok laver 15-20 sæson mål:D

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 12 Jul 2011, 15:58 »

Forstår ærlig talt ikke hvorfor du nævner Mike? Synes han har gjort det okay, han har selvfølgelig spillet bedre end han har gjort her i foråret, men forstår det stadig ikke?

Jeg synes han har været så mangelfuld.. Han stresser rundt når han presser uden mening eller mål, hans pasningsspil er der INTET konstruktivt eller roligt over, og generelt føler jeg han er dybt forvirret.. Derudover rammer han aldrig målet på sine langskud..

Synes han overordnet set har spillet en skidt sæson, og jeg mener kun han var fast pga sin far!

Cool

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010