Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1053 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Din klub - Din vurdering! 2011
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
Forfatter
Emne: Din klub - Din vurdering! 2011 (Læst 15038 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Din klub - Din vurdering! 2011
«
Svar #45:
08 Maj 2012, 13:12 »
Ja desværre helt enig, på de aways jeg har været på er der da oftest som minimum tre som ryger i fight med hinanden i toget. Og naturligt nok er det på hjemturen hvor folk har drukket hele dagen, nogle har måske taget lidt til næsen, trætheden melder sig lidt, og så er folk nemme at tænde af.
Det der var dog blot så klamt. Jeg kunne forstå hvis vi sagde at han lignede en klovn el. Man skal satme være tabt bag en vogn for at misforstå det vi sagde som en provokation.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
U-4-E
Manager
«
Svar #46:
08 Maj 2012, 13:37 »
Citat af: verdenskrig 08 Maj 2012, 12:19
Mest pinlige kamp:
Synes ikke lige jeg kan erindre en decideret pinlig kamp, men 3-0 sejr hjemme mod fck i pokalen, som vi ellers havde skreget op til sæsonens vigtigste kamp gjorde satme ondt.
Ried?
verdenskrig
Manager
«
Svar #47:
08 Maj 2012, 14:18 »
Citat af: U-4-E 08 Maj 2012, 13:37
Ried?
Ja okay, nu sad jeg mere og tænkte på totale ydmygelser. Men ja den kunne nok kandidere, hold kæft en skuffelse, efter vores ellers gode kamp hjemme
blomvikings
Manager
«
Svar #48:
08 Maj 2012, 14:19 »
Citat af: verdenskrig 08 Maj 2012, 14:18
Ja okay, nu sad jeg mere og tænkte på totale ydmygelser. Men ja den kunne nok kandidere, hold kæft en skuffelse, efter vores ellers gode kamp hjemme
??
Hjemmekampen var kamp 2 ?
verdenskrig
Manager
«
Svar #49:
08 Maj 2012, 14:38 »
Dårlig formulering af mig
Det jeg mener er, at det er ærgeligt at vi røg ud når vi nu havde spillet så god en kamp mod dem på hjemmebane og været dem totalt overlegne i 70 min.
Naustratze
Gæst
«
Svar #50:
08 Maj 2012, 15:24 »
Nu er sæsonen jo ikke helt færdig, men jeg tager udgangs punkt i at Arsenal vinder 3. pladsen.
Hold: Arsenal
Sæsonen Generelt: Synes sæsonen har været utrolig meget op og ned. Nogle dage gik det slet ikke, og andre dage smadrede vi alt modstand. Et godt eksempel er mod Milan, taber 4-0 i første kamp, men vinder så den næste 3-0 med noget af det smukkeste fodbold.
Trænerens indsats: Var ikke tilfreds med indkøbene i 2011/12 sæsonen, men her på vej mod sæson 2012/13 ser det rigtigt godt ud. Synes han er så fantastisk til at spotte talenter, der er så mange talenter i Arsenal at man er stolt, bare se på hvor mange gode unge spillere der er udlejede.
Bedste spiller: Robin v. Persie
Værste spiller: Mertesacker/Park
Bedste køb: Arteta
Værste køb: Park
Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Rosicky, helt klart!
Mest mindeværdige kamp: 3-0 mod Milan, så ærgerlidt vi ikke fik det sidste mål.
Mest pinlige kamp: 8-2 nederlaget mod Man United...
Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Koscielnys selvmål mod Liverpool, dejligt vi vandt 2-1 alligevel.
Forventninger til næste sæson: Top-3 i Premier League, meget gerne kvartfinalen i Champions League, og måske FA Cup eller Carling Cup.
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #51:
08 Maj 2012, 15:26 »
Citat af: Naustratze 08 Maj 2012, 15:24
Mest mindeværdige kamp: 3-0 mod Milan, så ærgerlidt vi ikke fik det sidste mål.
Arh... Der mangler vist noget Sp*rs i den kategori.
verdenskrig
Manager
«
Svar #52:
13 Maj 2012, 20:33 »
Hold:
Liverpool FC
Sæsonen Generelt:
Forfærdeligt i ligaen. Vi starter faktisk sæsonen rigtig godt, spiller rigtig god fodbold, slår Arsenal og Chelsea ude. Skaber et massivt antal chancer i stort set hver kamp, men får jo længere vi kommer ind i efteråret, sværere og sværere ved at afgøre kampene. Efter nytår går vi HELT i stå og stopper alt hva der hedder ordentligt spil i ligaen.
Tilgengæld vinder vi Carling cuppen som slukkede trofætørsten, og vi kom i finalen i Fa Cuppen hvor vi med lidt flere marginaler kunne have vundet. Godt i pokalsammenhæng, elendigt i ligaen. Men positivt er at vi er i Europa næste år.
Trænerens indsats
: Jeg hører til dem som mener at Kenny er den rette mand til os. I foråret har vi ikke ramt niveauet som i efteråret, men det som har kendetegnet vores sæson er at vi har brændt chance på chance. Vi har ramt stængerne 33 gange i sæsonen, og har specielt hjemme i mange kampe ikke manglet andet end at putte den ind. Det viser i mine øjne at Kennys taktik lykkes, men at spillerne bare ikke gør arbejdet færdigt. Kald mig naiv, men jeg har tiltro til Kenny, uden dog at frikende ham helt for sæsonens skuffelser. For han har bestemt også haft sine mærkværdige valg gennem året der gik. Han endte i øvrigt også vores pokaltørke, og fik os i Fa Cup finalen.
Bedste spiller:
Martin Skrtel har sammen med Suarez været vores klart mest formstærke og konstante spiller gennem hele sæsonen. Skrtel vinder den dog pga Suarez har været uskarp foran mål i mange kampe.
Værste spiller:
Pepe Reina. Vores engang så solide 1. valg er simpelthen blevet forvandlet til en tung, utrænet, fed Spanier, som ikke tager en disse, og som koster os point og sejre med meget få mellemrum. Hans spil har været kendetegnet ved ingen selvtillid eller autoritet, og en EKSTREM mangel på koncentration. Ser gerne en ny keeper til Anfield.
Bedste køb
: Jordan Henderson. En mand med krummer i, med en god spilforståelse, og med en god indstilling. Jeg synes Henderson har spillet en god sæson, og har stor tiltro til at han bliver en kanonspiller for os i fremtiden.
Værste køb
: Stewart Downing. Ja den er jo nok svær at komme udenom. Med afstand den spiller jeg havde størst forventninger til, men statistik set er han nok det største flop i Liverpools historie. Med til historien hører dog også en EKSTREM mangel på marginaler, og samtidigt har han lidt under et angrebspar som ganske enkelt har virket til at nægte at sparke hans oplæg ind. Har dog stadig forventninger til Downing, og håber han indfrier dem næste år.
Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson:
Jonjo Shelvey
Mest mindeværdige kamp:
Chelsea 1-2 Liverpool. Fantastisk disciplineret indsats fra os. Vi styrede første halvleg, og stod godt i anden halvleg og slog til på kontra. Carling Cup finalen var dog også mindeværdig.
Mest pinlige kamp
: Liverpool 1-2 Arsenal. Måske ikke decideret pinlig, men et nederlag som vi ikke fortjente, og som afgjorde hvor vi skulle kæmpe. Havde vi vundet der som vi burde ud fra spil og chancer, så havde vi været lige bag Arsenal. Men ak.
Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:
Da Gerrard scorede til 1-0 mod United, tog jeg den vildeste jubelløbetur udenfor huset og ud på en parkeringsplads.. Hvis nogle så mig der må de nok have tænkt " Hva fanden sker der for den idiot "
.
Forventninger til næste sæson:
Forbedring af årets placering, komme langt i EL, og en FA Cup sejr
YNWA
og tak for en lang, spændende sæson som bød på mange nedture og enkelte opture.
«
Seneste Redigering: 13 Maj 2012, 20:36 af verdenskrig
»
-LFC-
Manager
«
Svar #53:
14 Maj 2012, 01:23 »
En kommentar til dit indlæg, Nichlas! Bedste indkøb: Jordan Henderson?
??
Der er jeg godt nok meget meget uenig, synes mere, at Henderson har vist potentiale til fremtiden, men faldet sammen med resten af holdet generelt og har været ikke god nok ift. en Craig Bellamy eller en José Enriqué, som da har haft væsenligt flere gode kampe end Henderson, som dog har vist potentiale til fremtiden!
Ellers meget enig... vil dog ikke ligefrem kalde sæsonen for langt.. bare.. pinefuld.. ringe!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #54:
14 Maj 2012, 01:47 »
Hehe, nu meget sjovt at læse, VK. Håber dog at nogle United-fans også ville skrive herinde og give deres bud på hvordan de var i stand til at slå sig selv ud i den ringeste gruppe i årtier, blive lemlæstet over 180 minutter af Spaniens 10. bedste hold og tabe mesterskabet på gulvet til en flok arabere...
I øvrigt LFC... holder du stadig med Villarreal?
«
Seneste Redigering: 14 Maj 2012, 01:51 af Riis
»
-LFC-
Manager
«
Svar #55:
14 Maj 2012, 02:45 »
Ja, er stadig en form for Villarreal-sympatisør, og det gør mig ondt at se klubben rykke ud.
verdenskrig
Manager
«
Svar #56:
15 Maj 2012, 07:31 »
Citat af: -LFC- 14 Maj 2012, 01:23
En kommentar til dit indlæg, Nichlas! Bedste indkøb: Jordan Henderson?
??
Bellamy kunne også have fået den. Men han har været ukampdygtig i mange kampe, og ikke spillet et særlig godt forår i mine øjne. Henderson er den af vores indkøb som jeg ser den største stjerne i nu hvor sæsonen er spillet. Han har jo længere vi er kommet frem i sæsonen, fundet sin plads på midtbanen, og specielt i foråret har han ofte været en af få som er gået forrest og som har spillet noget god bold
I øvrigt er jeg på ingen måde fan af Enrique. Magen til stressende spiller at se på skal man da lede længe efter. Han er okay defensivt, men jeg har sjældent set en back med mindre ro på når han har bolden. Aurellio hvorfor skulle du være så meget skadet
?
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #57:
15 Maj 2012, 08:51 »
Citat af: Riis 14 Maj 2012, 01:47
Hehe, nu meget sjovt at læse, VK. Håber dog at nogle United-fans også ville skrive herinde og give deres bud på hvordan de var i stand til at slå sig selv ud i den ringeste gruppe i årtier, blive lemlæstet over 180 minutter af Spaniens 10. bedste hold og tabe mesterskabet på gulvet til en flok arabere...
I øvrigt LFC... holder du stadig med Villarreal?
Jeg tager gerne den tørn Riis.
Hold: Manchester United
Sæsonen Generelt: Vi startede som lyn og torden, spillede i de første 3-4 kampe suverænt noget af det bedste spil jeg har set i England, i lang tid. Cleverly blev skadet, og derefter gik tempoet og kreativiteten lidt ned, det blev til nogle svængende resultater efterfølgende. Ligaen må siges at være godkendt, at få 89 point og ikke vinde mesterskabet er helt vildt. Ligacup og Facup, var ikke imponerende, jeg er dog lidt ligeglad med disse, hvis det sker på bekostning af mesterskaber og CL. Men i denne sæson, leverede vi det pinligste i CL, det er simpelthen for dårligt, ikke at gå videre fra ja, nok historiens nemmeste gruppe. Generalt har det været en ikke godkendt sæson, på baggrund af CL og uden mesterskab.
Trænerens indsats: Jeg synes kun man kan rose Fergie. Han er et taktisk vidunder og forstår, at holde samtlige spillere glade og rotere på de rigtige tidspunkter. Jeg er dog ikke enige i oplægget til den alt afgørende City kamp.
Bedste spiller: A. Valencia, som jeg mener nærmest har spillet over evner i det meste af sæsonen. Gennembrudstærk og gør det rigtige på det rigtige tidspunkt. Faldt dog lidt i niv. mod slutningen af sæsonen.
Værste spiller:Evra, ja jeg tråder nok nogle Man United fans over fødderne. Men jeg mener simpelthen han har kostet for mange mål. Det har virker som om det uden for banen var mere interessant. Jeg er dybt skuffet over ham.
Bedste køb: David De Gea. Startede ualmindeligt dårligt, jeg havde mine tvivl om det nogensinde skulle blive godt. Men da han så kom igang, skete der ting og sager. Han redder os mange gange her til sidst på sæsonen. Han skal nok blive endnu bedre.
Værste køb: Phil Jones. Manden som startede sæsonen utroligt godt, og nærmest spillede en helt ny plads på højrebacken. Han har dog været alt alt for svingende i sine præstationer.
Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Danny Welbeck. Manden er en guldfugl. Han arbejder knaldhårdt for holdet og har fundet et godt sammespil med Rooney. Samtidig forstår han at lave mål, en fantastisk spiller i mine øjne.
Mest mindeværdige kamp: Manchester United - Arsenal 8-2, en helt helt vanvittig kamp, hvor der blev lavet nogle fantastiske mål. Og 8-2 over arsenal siger nærmest sig selv.
Mest pinlige kamp: United - City. 1-6. En katastrofe kamp uden lige, en kollektiv kollaps. Mere skal der ikke siges.
Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Værste øjeblik, ligger ikke mange dage tilbage. Inden sidste spillerunde var jeg sikker på city ville tage mesterskabet. Men i det 90. min. bagud 1-2, mod 10 mand. Alle ved hvad der så skete.
Forventninger til næste sæson: Mesterskab, finaleplads i CL.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #58:
15 Maj 2012, 09:25 »
Skal jeg give mit bud? Tjah, hvorfor ikke.
Hold:
Arsenal
Sæsonen Generelt:
Ned, ned, ned, ned, ned, ned, op, op, op, ned, ned, op. Fuldstændigt kaos i starten af sæsonen, hvor vi lige venter til sidste minut med at købe 5 spillere, og vælger at smide os ned omkring nedrykningspladsern
e. Vi var så også (endnu engang) vanvittigt uheldige med skader, og det siger vel alt at vi i løbet af sæsonen har spillet med ikke mindre end 19 forskellige back four-kombinationer, samt at vi i over en måned slet ikke havde nogen spilleklare backs. Da der endelig kom styr på det vandt vi så 7 gange i træk i ligaen, men så skulle vi selvfølgelig endnu engang forsøge at fucke det hele up til sidst. Sæsonen blev dog alligevel reddet (det føles i hvert fald sådan) med en sejr i sidste spillerunde.
FA Cup: Lort.
Carling Cup: Lort.
Champions League: Udmærket, bortset fra en lortekamp i Milano som kostede.
Trænerens indsats
: Skandaløst at transferaktiviteten skulle vente så længe, og uden tvivl noget af det som har kostet i starten af sæsonen. Jeg er normalt en af Wengers varmeste fortalere, men efter den sæsonstart var jeg klar på at skille mig af med Wenger hvis Champions League-pladsen røg. Det gjorde den så ikke, og alt taget i betragtning må man jo så også give træneren props for at ende over 'det bedste Tottenham-hold i 50 år' med 'det værste Arsenal-hold under Wenger'.
Bedste spiller:
Vi kommer selvfølgelig ikke udenom årets spiller og topscorer i Premier League, Robin van Persie. Ualmindeligt vigtig for holdet, og naturligvis en afgørende årsag til at vi snupper 3. pladsen. Honourable mentions til Mikel Arteta og Laurent Koscielny.
Værste spiller:
Tæller Chamakh? Djourou skuffede da han spillede højre back, men gjorde det udmærket som midterforsvarer, Ramsey har ikke rigtig fundet sit niveau efter skaden, og Gervinho har ikke helt indfriet det potentiale som jeg stadig tror han har. Szczesny har lavet nogle ukarakteristiske fejl her til sidst, men har så ikke trænet med i 5 uger og spillet på indsprøjtninger pga. en skulderskade. Ej, jeg vælger sgu Chamakh. Damn, han er ringe.
Bedste køb
: Ingen tvivl om at det er Mikel Arteta. Uundværlig på midtbanen, især når både Song og Vermaelen tosser med frem, og det er da også bemærkelsesværdigt at sæsonens sidste kamp var den eneste vi formåede at vinde uden Arteta. Klassespiller.
Værste køb
: Park who?
Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson:
Tomas Rosicky, som på en eller anden måde har fundet sin anden ungdom, og fejret det med fantastiske præstationer på banen og en heraf følgende kontraktforlængelse
.
Mest mindeværdige kamp:
Det må være Arsenal 5-2 Tottenham. Nede 0-2, og rivalerne ser ud til at åbne et forspring på 13 point til os. Sagna vælger så at sige "HELL NO!", resten af holdet følger efter, og smadrer dem til ukendelighed. Om noget vendepunktet som gjorde at vi alligevel formåede at hapse 3. pladsen.
Mest pinlige kamp
: Selvom vi vel stillede med det svageste hold siden Igors Stepanovs og Gilles Grimandi udgjorde midterforsvaret i endnu en pinlig kamp mod Man Utd, kan vi vist ikke komme udenom at 8-2 på Old Trafford er... ja, pinligt.
Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:
Værste øjeblik: Slutfløjtet ved samtlige 10 nederlag. Sjoveste: Da Vermaelen efter voldsomt pres nærmest hele kampen ENDELIG scorer sejrsmålet i overtiden mod Newcastle - en overtid som Tim Krul selv har sørget for ved at trække tiden ved enhver lejlighed - og van Persie så lige siger "Timewaste now" til ham. Efterfølgende hissyfit fra keeperen fik et kæmpe smil frem hos både mig og Robin "Trollface" van Persie - Karma's a bitch.
Forventninger til næste sæson:
Afhænger voldsomt meget af transfervinduet. Vi skal skille os af med dødvægt som Almunia, Fabianski, Squillaci, Diaby, Vela, Park, Chamakh, (Bendtner), og så skal der købes fornuftigt ind. I god tid.
Vi kan vel med rette forvente endnu en kvalifikation til Champions League, kvartfinale (semifinale med lidt held) i Champions League, og forhåbentlig en finaleplads i en af de små pokalturneringer. Hvis vi skulle nå en finale, fucker vi det nok up alligevel.
darkalf
Manager
«
Svar #59:
18 Maj 2012, 09:27 »
Hold: Brighton and Hove Albion
Sæsonen Generelt: Vi var længe med helt fremme i kampen om oprykning til Prl, men desværre havde vi ikke rutinen/niveauet til at holde formen ved lige hele vejen til slut. Vi endte på en 10. plads hvilket i sig selv er flot da det er vores bedste placering i de sidste 21 år, og hvis man så samtidig kigger på at vi er oprykkere fra League One sidste sæson så er det sq mere end godkendt af drengene.
Trænerens indsats: Gustavo Poyet har meget stor ære i der hvor Brighton er kommet til nu. I de sidste 3 sæsoner med ham som manager er vi gået fra at være et hold der kun lige overlevede i League One til at vinde League One og nu en 10. plads i Npower Championship. Man kan kun håbe at han bliver overset når de større hold rundt omkring begynder at rotere rundt på managerposten.
Bedste spiller: Liam Bridcutt er blevet valgt som den bedste spiller i Brighton i denne sæson, og da jeg ikke har mulighed for at se holdets kampe i tv, så må man gå ud fra de har ret.
Værste spiller: Svært at sige da jeg som sagt ikke kan se kampene, men da Ankergren blev pillet ud af målet gik det fremad igen, så han får titlen som dårligst.
Bedste køb: Will Buckley som blandt andet scorede målet mod Newcastle i FA Cuppen som gav os kampen mod Liverpool.
Dårligste køb: Vicente den tidligere midtbanekreatør fra Valencia blev op til den netop overstået sæson hentet gratis, men det meste af hans sæson har dog været præget af skader. Han fik dog rettet lidt op på hans sæson til sidst, men til den løn han får så skal der mere på bordet næste sæson, hvis man forlænger med ham.
Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Lewis Dunk har endnu engang givet prøver på hans potentiale, og man kan da kun håbe på at han kan se sig selv blive i Brighton længe endnu.
Mest mindeværdige kamp: Brighton - Newcastle 1-0. Vores sejr over et af Prl's tophold i FA Cuppen var en af 2 kampe jeg havde mulighed for at se i tv i år så den tager da prisen.
Mest pinlige kamp: Liverpool 6 -1 Brighton. Efter vores sejr over Newcastle kunne det jo næsten kun gå galt i næste runde mod Liverpool, hvilket det da i den grad også gjorde. Ikke mindre end 2 selvmål og 3 mål efter dødbolde blev det til, som bevis på at der trods alt er forskel på Prl og Npower Championship.
Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Da Gus stod og ned stirrede dommeren i kampen mod Newcastle efter en nedslagtning af Adam el- Abd af en fra Newcastle.
Forventninger til næste sæson: Forhåbentlig kan vi bibehold vores grundstamme på holdet, også med de rette signings (gerne en målmand med talent) kan vi måske presse endnu mere på i kampen om oprykning. For min skyld kan vi godt nedprioriter ligacuppen og FA cuppen, hvis det kan være med til at give os oprykningen i næste sæson.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Sider:
1
2
3
[
4
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »