home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  A Four Letter Word
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: A Four Letter Word  (Læst 10157 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
A Four Letter Word
« : 08 Jul 2011, 20:17 »



Velkommen til endnu et lille ”sælg-hele-holdet-og-køb-et-nyt-efter-særlige-regler”-projekt fra min side. Nogle har måske gættet det ud fra overskriften, men jeg fortæller det alligevel - twistet denne gang er at jeg kun må købe spillere med et efternavn, som består af 4 bogstaver. Skørt, jeg ved det, men sådan nogle spøjse indfald får jeg engang imellem. Antallet på 4 er valgt fordi det både giver begrænsninger, men også muligheder. Med 3 bogstaver er der ikke nok muligheder, og med 5 bogstaver er der for mange - 4 er midt imellem.

Der kan naturligvis være tvivl om nogle navne, så derfor vil jeg lige give nogle eksempler på hvilke spillere er good to go, og hvilke spillere der er no go. Godkendte navne inkluderer diverse brasilianere og portugisere, hvis nickname i spillet består af 4 bogstaver, såsom Xavi, Kaká, Deco, Alex osv. Det gælder dog ikke, hvis spillerens nickname i spillet er 2-delt, såsom José Mari - i dette tilfælde betragtes navnet som havende 8 bogstaver. Selvom spilleren i sit fulde navn har et efternavn på 4 bogstaver gælder det ikke, da det er spillerens nickname fra spillets start som er gældende.

2-delte efternavne, hvor det ene navn består af 4 bogstaver godkendes heller ikke. Eksempler inkluderer Tal Ben-Haim, Gary O’Neil og Hatem Ben Arfa. Derimod tælles tegn ikke med som et bogstav, så en spiller som Samuel Eto’o vil være godkendt.

Spillet er som altid FM2007, og jeg er endnu engang startet med Arsenal.

Berettigede spillere i truppen fra start:

Mart Poom (34) - GK
Alexandre Song (18) - DM
Aliaksandr Hleb (25) - AM RC
Sanchez Watt (15) - AM C
Carlos Vela (17) - AM/F C

Ikke meget at arbejde med der. Hleb vil naturligvis indgå i startopstillingen med det samme, og Vela vil sandsynligvis også spille en rolle, alt afhængigt af hvilke angribere jeg kan lokke til klubben. Song er desværre udlånt resten af sæsonen og kan ikke hjemkaldes, så han er ikke til rådighed foreløbig. Resten af holdet er blevet sat til salg, og jeg er gået på jagt efter folk med det rette navn…

Målet er naturligvis at få sammensat et helt hold med de rette spillere inden transfervinduet lukker. Urealistisk måske, og derfor er der selvfølgelig også en regel for hvilke ’uægte’ spillere jeg må benytte, såfremt jeg ikke får købt nok spillere. Jeg skal bruge som mange spillere med 4-bogstavs-navne som muligt, og så længe jeg har en spiller med et navn på 4 bogstaver som kan spille en position enten Natural eller Accomplished (dvs. grønne cirkler), så må jeg på denne position ikke benytte en spiller med et længere eller kortere navn, ligegyldigt hvor meget det svækker mit hold.

Til sidst skal det lige nævnes at dette projekt ikke erstatter min YOTNR-blog, men blot vil være et sjovt lille sideprojekt, som jeg vil spille på når jeg trænger til lidt forandring.
Logged



TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #1: 08 Jul 2011, 20:39 »

Har aldrig læst nogle af dine blogs, som er ligsom dette projekt, så bliver spændene! Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #2: 08 Jul 2011, 21:17 »

Hele sæsonen står og falder med, om du er lige så handlekraftig som Wenger, eller om du rent faktisk kan få fingeren ud Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #3: 08 Jul 2011, 21:19 »

Hele sæsonen står og falder med, om du er lige så handlekraftig som Wenger, eller om du rent faktisk kan få fingeren ud Wink

Haha Opstemt Jeg lover at jeg vil købe flere spillere end Wenger gør i dette transfervindue Wink
Logged



Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #4: 08 Jul 2011, 21:27 »

Jeg følger helt sikkert med! Opstemt Lækkert med en mulighed for, at du kan hente Hulk!
Logged

If you can't join them, beat them.


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #5: 08 Jul 2011, 21:30 »

Jeg følger helt sikkert med! Opstemt Lækkert med en mulighed for, at du kan hente Hulk!

Så må jeg desværre skuffe dig allerede, for Hulk er ikke med i FM07  Ubeslutsom
Logged



Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #6: 08 Jul 2011, 21:31 »

Så må jeg desværre skuffe dig allerede, for Hulk er ikke med i FM07  Ubeslutsom

Selvfølgelig er han ikke det. Det er bare mig der sidder og sover. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #7: 08 Jul 2011, 21:42 »

Følger da også med i denne her G00n da du har mig som fast læser til ALT
Logged

Tidligere: Baloo38

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #8: 08 Jul 2011, 21:46 »

Kan du løfte sløret for hvem du jagter? Smiley
Og vil følge med så godt jeg kan, for har en dårlig vane med at glemme diverse blogs rimelig hurtigt  Wink
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 21:53 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #9: 08 Jul 2011, 22:04 »

Kan du løfte sløret for hvem du jagter? Smiley
Og vil følge med så godt jeg kan, for har en dårlig vane med at glemme diverse blogs rimelig hurtigt  Wink

Uha, jamen det er jo et helt nyt hold!

Først og fremmest kan man jo sige at det ville være oplagt at gå efter Petr Cech på målmandsposten. Problemet her er dog at han nok ikke er interesseret i at skifte til Arsenal, så jeg regner med at skulle finde andre alternativer her.

Jeg tror faktisk at det vil være problemet med de fleste klassespillere, så jeg må nok ned i sub-toppen og lede efter spillere. Et oplagt emne ville eksempelvis være Darijo Srna, som jeg med succes har hentet til Arsenal i tidligere spil. En af de første jeg kiggede på udover det, var Lorik Cana, og jeg har da også smidt et bud eller to efter Fred i Lyon, men han tyder på at blive lidt for dyr.
Logged



El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #10: 08 Jul 2011, 22:13 »

Evra i 07 står vel ikke i førsterække til at spille på venstrebacken, der er Heinze vel foretrukket frem for franskmanden.
Nani, hvis du skal se lidt fremad?
Pato? eller Alexandre som han hedder i spillet, men han går jo normalt under Pato Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #11: 08 Jul 2011, 22:16 »

Hvad med Mutu, A. Cole, D. Bent osv? Er de for dårlige i 07'?
Logged

[Min signatur er for stor]

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #12: 08 Jul 2011, 22:18 »

Evra i 07 står vel ikke i førsterække til at spille på venstrebacken, der er Heinze vel foretrukket frem for franskmanden.
Nani, hvis du skal se lidt fremad?
Pato? eller Alexandre som han hedder i spillet, men han går jo normalt under Pato Smiley

Evra er førstevalg hos Man Utd, så ham er der ingen chance for at hente. Nani skal vi derimod nok se mere til Wink

Pato ville være oplagt, hvis det ikke var fordi at hans nickname i FM07 er 'Alexandre Pato' - altså alt for mange bogstaver desværre. Jeg ville i øvrigt ikke kunne signe ham i første sæson, da han er 17 år, og man ikke må signe spillere under 18 år fra Brasilien.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #13: 08 Jul 2011, 22:19 »

Hvad med Mutu, A. Cole, D. Bent osv? Er de for dårlige i 07'?

Mutu ville være for dyr at hente, Ashley Cole (og Joe, for den sags skyld) vil ikke til Arsenal, men Darren Bent er da helt sikkert en jeg kigger på.
Logged



Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #14: 08 Jul 2011, 22:22 »

Glæder mig til og se hvad du finder på, er ihvertfald noget af en udfordring du har givet dig selv Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010