home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  A Four Letter Word
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: A Four Letter Word  (Læst 10160 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #30: 12 Jul 2011, 21:10 »



1. februar 2007


Endnu et begivenhedsrigt transfervindue er overstået, og som det ses er det endelig lykkes mig at hente Fred til klubben. Til gengæld fik jeg også lov til at betale for ham, for de ville have ikke mindre end £15M + William Gallas, som havde en værdi på £9M. Altså en dyr herre. Han begyndte dog at tilbagebetale med det samme, idet han i sin debut trods en mand i undertal, sikrede os en sejr på 1-0 ude mod Man City, med sit mål 5 minutter før tid. Derudover har jeg hentet lidt andre småspillere, mest til midtbanen, men også en Nicky Hunt fra Bolton, som skal kæmpe med Darijo Srna om at spille højre back. Srna har mildest talt ikke imponeret indtil videre, så hvis Hunt griber chancen kan han nemt blive et nyt førstevalg på pladsen. Jeg har også hentet en ung Joe Hart i Man City, men det er mest som back-up og evt. en investering i fremtiden. Jeg ved ikke hvor god han bliver i 07-versionen, men jeg kunne ikke modstå da han dukkede op og kunne erhverves til blot £600K.

Det er også lykkes mig at få afhændet Thierry Henry, og heldigvis var det til en udenlandsk klub. Derimod har jeg måttet sælge ham til voldsom underpris, for han var faktisk vurderet til £35M. Det var dog nødvendigt at få nogen penge i kassen, for at finansiere købet af Fred, samt et par handler som vil gå igennem når sommerens transfervindue åbner.

>>> Ind

Fred (Lyon) - £15M - P/Ex
Joe Hart (Man City) - £600K
Gabi (Atlético) - £6,25M
José Luis Abad (Las Palmas) - £50K
Nicky Hunt (Bolton) - £4,5M
Matteo Paro (Juventus) - £3,5M

I ALT: £29,9M
<<< Ud

Fredrik Ljungberg (West Ham) - £3,1M
William Gallas (Lyon) - P/Ex
Armand Traoré (Sunderland) - £750K
Abou Diaby (Marseille) - £2M
Thierry Henry (Inter) - £18M
Justin Hoyte (Middlesbrough) - £950K

I ALT: £24,8M
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #31: 13 Jul 2011, 19:52 »



6. marts 2007


Eneste forhindring på vej mod gruppespillet i Champions League, var en halvsvær lodtrækning i kvalifikationsrunde n. Fenerbahce røg op af hatten, og var bestemt ikke nogen ønskemodstander. På udebane havde Fenerbahce 0 skud på mål mod vores 7, men formåede alligevel at holde os på 1-1. Marco Russ scorede selvmål, mens Carlos Vela stod for udligningen. Hjemme på Emirates var statistikken for skud på mål næsten magen til (7-1), men denne gang udnyttede vi chancerne lidt bedre. Et selvmål af Mehmet Aurélio, samt mål af Carlos Vela og Nani, sikrer os en sejr på 3-0, og dermed er vi videre til gruppespillet med en samlet sejr på 4-1.

Her synes jeg heller ikke vi er heldige med lodtrækningen, idet vi ender i gruppe E sammen med Roma, Benfica og Osasuna. Selv om det kun lykkes os at vinde halvdelen af kampene, og tabe den anden halvdel, er vi alligevel sikret videre deltagelse inden sidste spillerunde. Vi ender på 2. pladsen i gruppen med 9 point, 4 point efter Roma. Meget sigende er det naturligvis alle hjemmekampene som ender med sejr, mens vi må tage tomhændede hjem fra alle turene udenlands. Hjemmekampene vindes med 3-2 over Benfica, 1-0 over Osasuna og 4-2 over Roma, mens udekampene tabes med 2-0 til Roma, 2-1 til Osasuna, samt 2-0 til Benfica.

3. gang er også ulykkens gang for lodtrækninger, for i næste runde skal vi møde selveste Barcelona. Vi starter på hjemmebane, og endnu engang er vi modstanderne langt overlegne på Emirates. Darren Bent og Carlos Vela bringer os foran med 2-0, inden Lionel Messi dukker op 20 minutter før tid og ødelægger festen en smule. Et skæbnesvangert udebanemål. I Barcelona ser det ud til at den lidt mere defensivt orienterede taktik giver pote, og vi holder da også 0-0 helt indtil det 83. minut, hvor Eidur Gudjohnsen sørger for at få fuld gevinst ud af Messis udebanemål i første kamp. 2-2 sammenlagt, og vi er noget uheldigt ude af Champions League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #32: 14 Jul 2011, 19:25 »




13. maj 2007



Med 2-2 i Blackburn på sidste spilledag står det klart at vi i det mindste ender i den bedste halvdel af tabellen. Den højeste placering vi har haft i denne sæson er en 7. plads efter 2. og 4. spillerunde, mens vi efter 17. og 19. spillerunde var helt nede på en 15. plads. Fra 15. til 32. spillerunde var vi uden for top 10, så det er da gået fremad her til sidst på sæsonen. En 9. plads er nok meget passende.

Mål

Carlos Vela - 27 mål
Darren Bent - 17 mål
Fred - 13 mål


Assists

Aliaksandr Hleb - 15
Carlos Vela - 11
Nani - 10


Rating

Joseph Yobo - 7,16
Carlos Vela - 7,04
Sebastian Kehl - 6,96


Efter Man Utd (73) og Chelsea (68) er vi det hold der har scoret flest mål, så det er absolut ikke i angrebet at problemerne ligger. Vi har derimod lukket 51 mål ind i de 38 ligakampe, hvilket er ret middelmådigt set i forhold til ligaens øvrige hold. Joseph Yobo spiller såmænd ganske godt, mens både Júan, Dédé og Darijo Srna ikke har været stabile nok. Nicky Hunt har gjort det godt i de 19 kampe han har fået efter sin ankomst. Målmandsposten er dog et problem. Det har vist sig at Robert Enke slet ikke er god nok til holdet, og i slutningen af sæsonen har Yohann Pelé derfor overtaget posten. Jeg bliver nødt til at kigge efter forstærkninger til den plads i sommerpausen.

Sjovt nok er vores hjemmebanestatistik kun den 14. bedste i ligaen, mens vores udebanestatistik er den 6. bedste. Vi har dog trods alt hentet mere end dobbelt så mange sejre på hjemmebane (9), som på udebane (4).

Carlos Vela har absolut været sæsonens stjerneskud, og han ender med 27 mål og 11 assists i alt. Flot gået af en ung spiller, som var 17 år ved sæsonstarten. Derudover har Fred været til stor hjælp i 2. halvdel af sæsonen, idet han har scoret 13 mål i sine 19 kampe. Indtil videre et fint køb. Aliaksandr Hleb har ført an i kreativiteten med sine 15 assists, mens han først efter nytår også fik sat et par kasser ind selv. 5 kunne det blive til i alt.

Jeg kan ikke forestille mig andet end at jeg bliver fyret inden længe, men i så fald vil jeg som sagt tilføje mig som manager igen - jeg vil have succes med ”4-cifrede” spillere!

PS: I næste update gennemgås de hjemlige pokalturneringer.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 19:50 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #33: 14 Jul 2011, 22:01 »



19.maj 2007


Carling Cuppen er forholdsvist hurtigt overstået. I 3. runde er vi på udebane mod West Brom, men kan på sædvanligvis trods voldsom dominans ikke få bolden i nettet. West Broms målmand står en kanonkamp, og holder stillingen ved 0-0 efter ordinær spilletid. I forlængelsen dukker en indskiftet Thierry Henry så op, og afgør kampen efter 107 minutter. 4. runde byder endnu engang på en udekamp, denne gang mod Blackburn. Ved halvleg er vi foran 1-0 ved Carlos Velas mål, men Morten Gamst Pedersen udligner efter en times spil. Da Darren Bent bringer os foran igen med 13 minutter tilbage ser det godt ud, men 2 minutter senere udligner Andy Todd, og yderligere 4 minutter efter sikrer Morten Gamst Pedersen med sit 2. mål en sejr på 3-2 til Blackburn.

FA Cuppen er straks sjovere at skrive om, for hvor vi i alle de øvrige turneringer fik den ene dårlige lodtrækning efter den anden, må man sige at det blev opvejet af de dejlige lodtrækninger i denne turnering. Vi lægger ud med en udekamp mod Preston, og selvom cifrene antyder en lige kamp, er sejren på 3-2 mere end fortjent. Vi spiller dem ud af banen, og med 2 scoringer af Nani og en enkelt af Fred er vi foran med 3-1 helt ind i overtiden hvor de får scoret endnu et trøstmål. I 4. runde får vi en gave i form af en hjemmekamp mod Aldershot fra Conference League, og via mål af Carlos Vela og Fred sniger vi os lige videre med en sejr på 2-0.

5. runde giver os endnu en god lodtrækning, da vi på hjemmebane møder Luton. Endnu engang er der klasseforskel, men som så ofte før kan det ikke helt ses på resultatet. Darren Bents mål efter en time bliver kampens eneste, men det er også nok til at sikre os billetten til kvartfinalen, hvor vi skal en tur til Sheffield Uniteds hjemmebane. Her ser det rigtig skidt ud, for ved halvleg er vi på 2 scoringer af Jonathan Stead bagud med 0-2. Det ændrer sig dog hurtigt efter et par alvorsord i pausen, og vi skal blot 2 minutter ind i 2. halvleg før Fred reducerer. Efter 64 minutter skiftes Darren Bent ind, og det skulle vise sig at være en god disposition. Med scoringer efter 67 og 81 minutter sikrer han os nemlig en sejr på 3-2 i en ellers lige kamp.

Ved lodtrækningen til semifinalerne kan jeg næsten ikke tro mit held. Vores mulige modstandere er Liverpool, Chelsea… og Reading. Oh yeah. Det viser sig dog at blive mere spændende end nødvendigt. På mål af Carlos Vela og et straffespark af Fred er vi foran 2-1 ved halvleg, men med 20 minutter tilbage bringer Dave Kitson pludselig Reading på 2-2. Heldigvis lader vi os ikke slå ud, og Darren Bent efter 85 og Fred efter 89 minutter sørger for en føring på 4-2, inden Robert Enke i overtiden viser hvorfor man ikke skal satse på ham i næste sæson, og lader mål nr. 3 gå ind efter blot 4 forsøg på mål. Ligegyldigt, vi er i finalen!

Her skal vi møde Liverpool, og i den forbindelse har Yohann Pelé erstattet Robert Enke i målet. Utroligt nok er vi rent faktisk det bedste hold på banen, og overraskende nok ser det ud til at vi alligevel har muligheden for at få lidt succes i denne sæson. På trods af vores 18 skudforsøg og 9 inden for rammen, ender kampen alligevel 0-0. På dette tidspunkt satser jeg egentlig bare på at nå til straffesparkskonkur rencen, og dette ønske bliver ikke mindre af at Aliaksandr Hleb udvises efter 114 minutters spil. Med 2 minutter tilbage af den forlængede spilletid sker der dog det, at Darren Bent snupper bolden fra Sami Hyypiä i Liverpools straffesparksfelt - Hyypiä vælger at skubbe Bent omkuld, og dommeren dømmer straffe til Arsenal! Darren Bent tager selv sparket, scorer sikkert, og da de 2 sidste minutter går uden yderligere scoringer har han dermed sikret os en højst overraskende triumf i FA Cuppen! Så skal vi alligevel spille europæisk fodbold i næste sæson…

The Arsenal board believe winning the FA Cup has helped to ease the calls for your sacking but there are still some quite considerable question marks regarding your overall performance as manager.

The Arsenal supporters are very disappointed with your management of the club and have said that even victory in the FA Cup has not allayed their fears that the club is underachieving.
Logged



The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #34: 14 Jul 2011, 22:27 »

Det er virkelig et skide fedt scenarie du har opstillet, og bloggen er også velskrevet, så der er bestemt god underholdningsværdi i teksten, så fortsæt endelig! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #35: 17 Jul 2011, 16:06 »



3. juni 2007


Arsenal sack Hawkins


6. juni 2007


Hawkins takes Arsenal hot seat


That’s how we roll!

(Tænkte bare ikke lige over at hele min shortlist forsvinder når jeg retirer og tilføjer en ny manager… Mother of ass!)
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #36: 17 Jul 2011, 21:38 »



1. september 2007


Så har vi overstået endnu et transfervindue, og endnu engang har der været godt gang i den. Transferen af Júlio Baptista var naturligvis arrangeret fra spillets start, og han er da også allerede blevet solgt igen - endda med en lille profit, så det kan jeg kun være tilfreds med. Tilfreds er jeg også med at både Baptista, Reyes og Bendtner er blevet solgt til klubber uden for Englands grænser, så de ikke skal bombe mod mig i ligaen.

Ellers er det store samtaleemne selvfølgelig købet af Sébastien Frey. Jeg havde øremærket en stor del af transferbudgettet for at få fat i ham, og heldigvis lykkedes det da også til sidst. Han er det sikre førstevalg, mens Yohann Pelé fremover må affinde sig med at være back-up. Robert Enke er blevet sat til salg…

Med ankomsten af folk som Pepe, Jacques Faty og César Arzo til midterforsvaret, er der også blevet plads til et salg af Júan. Eneste interesserede her var Celtic, så de fik ubesværet lov til at købe ham for £6,75M.

Vi er også allerede gået glip af sæsonens første trofæ. Community Shield-kampen mod Chelsea blev tabt, idet rivalerne løb med en smal sejr på 1-0. Noget jeg nok ikke kan brokke mig over, når vi nu selv ikke kunne fremskaffe et eneste skudforsøg…

>>> Ind

Júlio Baptista (R. Madrid) - £13M
Jacques Faty (Rennes) - Free
Salvatore Foti (Sampdoria) - £4,6M
Alex (Fenerbahce) - Free
Pedro León (Murcia) - £5M
Pepe (Porto) - £3,3M
Sébastien Frey (Fiorentina) - £16,25M
César Arzo (Villarreal) - 4,4M

I ALT: £46,55M
<<< Ud

Wojciech Szczesny (Crystal Palace) - £40K
Jens Lehmann (FC Bayern) - Free
Fabrice Muamba (Sunderland) - £2,1M
Nicklas Bendtner (PSV) - £6,75M
Vincent van den Berg (Ajax) - £950K
Júlio Baptista (Werder Bremen) - £14,75M
José Antonio Reyes (Werder Bremen) - £10,75M
Júan (Celtic) - £6,75M

Alexandre Song (Ascoli) - Loan
Charlie Adam (Luton) - Loan

I ALT: £42,09M
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #37: 19 Jul 2011, 18:11 »




1. januar 2008



Nytåret i denne sæson må siges at være mere glædeligt end i sidste sæson. Som det eneste hold i ligaen er vi ubesejrede på hjemmebane, og helt usædvanligt har vi også ligaens 2. bedste udebanestatistik, med 5 sejre og 3 nederlag. Tilgangen af Sébastien Frey og Pepe har gjort underværker i forsvaret, og Nicky Hunt har efterhånden også etableret sig som det klare førstevalg på højre back. Faktum er, at der kun er gået 17 mål ind på os i de i alt 27 kampe vi har spillet, hvilket er en markant fremgang i forhold til defensiven i sidste sæson. Frey spiller stabilt uden at være fremragende, mens Pepe til gengæld spille helt fantastisk - efter 25 kampe har han et gennemsnit på intet mindre end 7,84 i alle turneringer!

Den imponerende defensiv er flankeret af en lige så imponerende offensiv, anført af Fred og Carlos Vela. Vela fortsætter sin imponerende statistik fra sidste sæson, og selvom kun 12 af hans 23 kampe indtil videre har været fra start, er han alligevel topscorer med 17 mål. Fred følger lige efter med 16 kasser i 25 kampe. Aliaksandr Hleb var den store oplægger i sidste sæson, men han er faktisk blevet overhalet indenom på pladsen af unge Pedro León, som allerede her ved nytår er noteret for 14 assists. Herefter følger en trio bestående af Nani, Sebastian Kehl og Fred, som har lagt op til henholdsvis 7, 6 og 6 mål.

I modsætning til sidste sæson ser min udebanetaktik også ud til at virke nogenlunde fornuftigt. Således har gedigent forsvarsarbejde sikret mig sejre på 2-0 og 1-0 på udebane mod selveste Liverpool og Man Utd - noget som normalt ellers er helt uhørt. Til gengæld har vi i de seneste 2 hjemmekampe trods voldsomt overtag måttet nøjes med 1-1 mod både Chelsea og Sunderland.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #38: 19 Jul 2011, 19:12 »

God start for den 'nye' manager.. Dit SS af Pepe virker ikke, kan du lige fixe det?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #39: 19 Jul 2011, 19:14 »

God start for den 'nye' manager.. Dit SS af Pepe virker ikke, kan du lige fixe det?

Hmm, det kan jeg godt forstå, for det ser ud til at jeg simpelthen har glemt at tage det! Har lige lavet et af ham nu, så linket skulle virke Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #40: 21 Jul 2011, 21:46 »



23. januar 2008


Denne sæsons Carling Cup bød heldigvis på lidt flere kampe end sidste sæson. Første forhindring var en udekamp mod Brighton fra League One, og selvom vi kom bagud efter en halv time, blev de heldigvis tromlet over efterfølgende. Mål af Yobo, Hleb og Vela sørger for en sikker sejr på 3-1. I næste runde er vi lige så heldige med lodtrækningen, og skal møde endnu et League One hold - denne gang Chesterfield på hjemmebane. De yder stort set inden modstand, og på 2 mål af både Fred og Vela, er vi videre til kvartfinalen med en sejr på 4-0.

I kvartfinalen skal vi en tur på udebane, denne gang til Wigan. Med et mål i hver halvleg (Alex og Kehl), sikrer vi os adgang til semifinalerne, hvor vi desværre kommer op imod Liverpool. Semifinalerne er dog to-delte, så hvis vi kan sikre os et godt udgangspunkt på hjemmebane, kan det vise sig at være nok.

Det ser længe ud til at blive et rigtig godt udgangspunkt, og på mål af Fred x 2 og Pedro León, fører vi 3-0 helt ind i overtiden, hvor Craig Bellamy dukker op og scorer et udebanemål. Et sent udebanemål, der som så ofte før viser sig at blive helt afgørende.

I en lige returkamp i Liverpool ser det nemlig længe ud til at Dirk Kuyts mål i 1. halvleg bliver det eneste, men Liverpool er endnu engang heldige i overtiden. Her får de tildelt et straffespark som de scorer på, og da udebanemål først ikke tæller med i ordinær spilletid, skal vi i gang med forlænget. Allerede i det første minut af forlængelse gør Cesc Fábregas det onde ved sin tidligere klub, og i det sidste minut fuldbyrder Craig Bellamy en noget ufortjent ydmygelse. Liverpool går i finalen med en samlet sejr på 5-3.
Logged



Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010