home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  A Four Letter Word
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: A Four Letter Word  (Læst 10159 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #15: 08 Jul 2011, 22:26 »

Mutu ville være for dyr at hente, Ashley Cole (og Joe, for den sags skyld) vil ikke til Arsenal, men Darren Bent er da helt sikkert en jeg kigger på.

der er jo også Marcus Bent som jeg altid har været glad for i de ældre versioner
Logged

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #16: 08 Jul 2011, 22:27 »

Marcus Bent er til gengæld liiiige ringe nok Tunge
Logged



El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #17: 08 Jul 2011, 22:28 »

Michael Owen ville være interesant, minus er nok bare at vil komme til at koste en del knaster Smiley
Ellers er der Guti og Raul, det er godt nok ikke deres efternavne. Men trods alt det der står på trøjen :p
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #18: 08 Jul 2011, 22:34 »

Michael Owen ville være interesant, minus er nok bare at vil komme til at koste en del knaster Smiley
Ellers er der Guti og Raul, det er godt nok ikke deres efternavne. Men trods alt det der står på trøjen :p

Hverken Guti eller Raúl er interesserede i et skifte til Arsenal. Begge er ellers godkendte, da det er deres nickname i spillet.

Michael Owen kunne være en mulighed, jeg tror bare at prisen ville være for høj i forhold til hvor meget han kan forstærke holdet...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #19: 08 Jul 2011, 22:48 »



Juli måned er gået, og de 3 første nyindkøb er tikket ind på holdet. Det er nok også 3 af de spillere man kunne forvente ville blive købt, så der er ikke de store overraskelser i det. 5 spillere er blevet solgt, og desværre er de alle sammen røget til rivaler i Premier League. Det er der bare ikke noget at gøre ved - det må man tage med når man skal have solgt spillerne så hurtigt som muligt. Lad os bare sige at jeg ikke glæder mig til at møde Chelsea og Aston Villa. Spillersalgene har dog frigjort lidt mere kapital, så jeg har selvfølgelig masser af spillere i kikkerten stadigvæk.

Indenfor de næste par uger forventer jeg at kunne præsentere minimum 5-6 nye spillere, og blandt dem er forhåbentlig navne som Joseph Yobo, Sebastian Kehl og Gareth Bale. Også på salgssiden er der masser af forhandlinger i gang. Der er dog nogle hold som forventer at kunne købe mine spillere til langt under deres værdi, men sådan leger vi ikke. Jeg skal nok finde nogen som vil give en passende pris, ellers venter vi bare til næste transfervindue.

>>> Ind

Lorik Cana (Marseille) - £5,75M
Nani (Sporting CP) - £9M
Darijo Srna (Shakhtar) - £5,5M
<<< Ud

Johan Djourou (Aston Villa) - £4,4M
Robin van Persie (Chelsea) - £17M
Emmanuel Adebayor (Aston Villa) - £8M
Denílson (Blackburn) - £2,5M
Gilberto Silva (Chelsea) - £9,5M
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #20: 09 Jul 2011, 00:28 »



Et travlt transfervindue er nu overstået, hvor ikke mindre end 14 spillere er blevet siet fra i truppen. De er blevet erstattet af 15 nye, alle med et efternavn på 4 bogstaver. Det er desværre ikke blevet til en total udrensning af truppen, for spillere som William Gallas og Thierry Henry har det desværre ikke været muligt at finde aftagere til endnu.

Til alt held er det lykkedes at finde 2 målmand i Robert Enke og Yohann Pelé, og førstnævnte er indtil videre udset til at være førstevalget. På backpladserne har vi Darijo Srna og Dédé, mens en 17-årig Gareth Bale er back-up i venstre side. Midterforsvaret vil bestå af Joseph Yobo og Júan, og her er Marco Russ eneste back-up indtil videre. På midtbanen er Aliaksandr Hleb, Nani og Lorik Cana allerede præsenteret, og den sidste brik her er fundet i form af Sebastian Kehl. Derudover vil Zoltán Gera, Charlie Adam og også Marco Russ kunne dække samtlige pladser på midtbanen. I angrebet ser det lige nu ud til at en blot 17-årig Carlos Vela vil blive smidt for løverne fra start, og hans makker vil blive Darren Bent. Dani er hentet i Betis som gardering på de 2 angriber-pladser.

Det er stadigvæk mestendels andre Premier League-klubber som ønsker at overtage vores restlager, hvor eksempelvis Kolo Touré også er røget til Chelsea, mens Francesc Fàbregas tager turen til Liverpool. Ikke optimalt, men what are you gonna do… Heldigvis var der også en lille smule bud fra udlandet, hvor for eksempel Tomas Rosicky, Philippe Senderos, Gaël Clichy og Mathieu Flamini fremover skal slå deres folder.

Efter transfervinduets lukning ser førsteholdstruppen dermed således ud:



>>> Ind

Sebastian Kehl (Dortmund) - £5M
Yohann Pelé (Le Mans) - £3,1M
Marco Russ (Frankfurt) - £3,7M
Joseph Yobo (Everton) - £9M
Charlie Adam (Rangers) - £3,2M
Júan (Leverkusen) - £6,5M
Gareth Bale (Southampton) - £2,8M
Darren Bent (Charlton) - £10M
Robert Enke (Hannover) - £6M
Zoltán Gera (West Brom) - £5,75M
Dédé (Dortmund) - £9,25M
Dani (Betis) - £5M
<<< Ud

Theo Walcott (Portsmouth) - £5M
Francesc Fàbregas (Liverpool) - £14,25M
Tomas Rosicky (Fiorentina) - £8M
Ryan Garry (Preston) - £190K
Kolo Touré (Chelsea) - £15,5M
Philippe Senderos (Palermo) - £4,2M
Jérémie Aliadière (PSV) - £1,9M
Gaël Clichy (PSV) - £4M
Mathieu Flamini (Betis) - £3,6M
Logged



chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #21: 09 Jul 2011, 00:38 »

Elsker dette project Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #22: 09 Jul 2011, 00:47 »

Fed update G00n endnu en grund til at holde af dine blogs
Logged

Tidligere: Baloo38

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #23: 09 Jul 2011, 00:54 »

Wow, det her er da en af de fedeste challenge jeg har set i noget tid! Det som jeg især godt kan lide ved dine blogs er at dine updates er relativ korte, så det ikke er, som ved nogle andre blogs, en ørkenvandring at komme igennem. Som jeg også skrev til din anden blog, som BTW. også er super god, så er det eneste jeg kan sætte en finger på, det er det utrolig dårlige holdvalg Peace

Spøg til side, jeg glæder mig til din næste Update,for det her projekt er jo bare top Nice!
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #24: 09 Jul 2011, 01:04 »

Haha skørt, lige efter mit hoved! Smiley

Kørte selv et spil hvor alderen skal stige med et år for hver plads, startende med målmand.

Eks: målmand født i 1990, højreback født 1989, næste mand født 1988 osv.
Logged


Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #25: 09 Jul 2011, 01:06 »

Hvad med en fred fra lyon? hvad jeg husker af er han en ret habil angriber i 07'ern

Edit: Og hvor god er pepe i 07'ern han spillede i porto inden han kom til real og fernando gago som jeg husker som en sindsyg dm'er. Salvatore foti fra sampdoria er ung angriber med potentiale og så ved ikke om der her går men nigel de jong
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 01:17 af Anders-G » Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #26: 09 Jul 2011, 01:35 »

Tak for kommentarerne allesammen! Altid godt med lidt sjov Opstemt

Anders-G: Som nævnt har jeg også haft kig på Fred, men umiddelbart ser det ud til at Lyon vil have flere penge end jeg har lige i øjeblikket. Pepe ser ret middelmådig ud, mens Gago desværre ikke er til at få fat i. Foti er helt klart en overvejelse værd, men De Jong hører ind under samme regel som Ben Arfa = No go Smiley
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #27: 09 Jul 2011, 09:45 »

Haha, fedt koncept, du er alligevel kreativ på den front! Jeg skal selvfølgelig nok som altid følge med, og bitche over de mindste ting Smiley. Er i øvrigt vild med din intro/titel - meget rammende Smiley

I øvrigt et fint hold du har fået stillet frem. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #28: 09 Jul 2011, 21:03 »

Tak for kommentarerne allesammen! Altid godt med lidt sjov Opstemt

Anders-G: Som nævnt har jeg også haft kig på Fred, men umiddelbart ser det ud til at Lyon vil have flere penge end jeg har lige i øjeblikket. Pepe ser ret middelmådig ud, mens Gago desværre ikke er til at få fat i. Foti er helt klart en overvejelse værd, men De Jong hører ind under samme regel som Ben Arfa = No go Smiley

Det er sgu ærgerligt med gago..
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: A Four Letter Word
« Svar #29: 11 Jul 2011, 20:11 »




1. januar 2007



Som forventet har mit navneamputerede hold haft det svært. Det startede ellers godt med en sejr på 4-1 over Middlesbrough, men stort set hele sæsonen har været ned ad bakke. De første par måneder forløb efter en velkendt opskrift - ubesejret på hjemmebane, og nederlag i samtlige kampe på udebane. Herefter ændrede det sig en smule, idet vi fremover stadig dominerede hjemmekampene totalt, men nu resulterede det som regel i et nederlag på 0-1 alligevel. Således gik det faktisk i 4 hjemmekampe i træk:

Arsenal 0-1 Liverpool - Shots 21-6, on target 8-2
Arsenal 0-1 Aston Villa - Shots 10-5, on target 4-2
Arsenal 0-1 Charlton - Shots 7-3, on target 5-1
Arsenal 0-1 Blackburn - Shots 18-2, on target 6-2

Når man så sætter det sammen med en udebanestatistik som kun har givet 2 sejre i 10 kampe, så har man opskriften på en katastrofesæson. Jeg har forsøgt mig med at lave en udebanetaktik, som er en smule mere defensiv en den normale 4-4-2, som jeg bruger på hjemmebane. Dette har dog (endnu) ikke rigtig haft nogen effekt. Her op til nytår havde vi en stime på 9 kampe i træk i ligaen uden sejr (siden en flot sejr på 4-1 ude mod Tottenham), men de sidste 2 kampe har rent faktisk resulteret i 6 point, via sejre over Middlesbrough og Fulham, med henholdsvis 3-0 ude og 4-0 hjemme.

Spillermæssigt er der få der imponerer. Overraskende nok har stjernen på mit hold været kun 17-årige Carlos Vela, som her halvvejs har scoret 16 kasser og lagt op til yderligere 6. Ikke dårligt af en spiller som egentlig burde have været udlejet i denne sæson. Joseph Yobo har gjort det hæderligt i midterforsvaret, og spiller indtil videre med en gennemsnitsrating på 7,11 i ligaen. Darren Bent har scoret 11 mål i alt, og de bedste assistmakers er Nani og Aliaksandr Hleb med 8 hver.

Fansene er naturligt nok utilfredse med tingenes tilstand, og jeg kan da heller ikke forestille mig at det varer ret længe før jeg bliver fyret. Set i bakspejlet skulle jeg nok have sat mit eget reputation til tidligere professionel, det havde måske givet mig lidt længere snor. Der er dog forstærkninger på vej, både her i januar-vinduet og til sommer, og for at dette ikke skal blive et alt for kortvarigt projekt, har jeg tænkt mig at tilføje mig som manager igen, i det sekund jeg bliver fyret. Hvis jeg bliver fyret…
Logged



Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010