home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 997 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den Store Løbetråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Store Løbetråd  (Læst 12142 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Den Store Løbetråd
« Svar #45: 05 Jul 2011, 23:04 »

Mange år siden jeg har kunnet løbe ordentligt.

Har været skadet med min akillesene for 5 år siden, haft en fysioterepeut på og kunne løbe lidt. Siden da fik jeg ikke tid til at løbe i en periode og nu prøver jeg at komme igang igen.
Det går bare ikke så godt for ligeså snart jeg rammer sølle 1 km så kan jeg ikke løbe yderligere Skuffet Så nu prøver jeg at løbe latterlige 500 m og går så et par km. Hold kæft hvor føler man sig som en idiot Opstemt

Men håber at få gang i den snart, så jeg kan løbe lidt længere. Begynder også snart på nogle nye øvelser som forhåbentlig kan hjælpe på det Smiley

Cykler dog til og fra arbejde - hvilket løber sig op i 16 km -hver dag medmindre vejret ikke er til det så tager jeg bilen. (det var et supplement til motionstråden som der blev flettet ind i løbetråden)

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

N17
Manager

« Svar #46: 05 Jul 2011, 23:05 »

Min form har aldrig været særlig god til at løbe langt, mest pga. astma tidligere, og det var den heller ikke da jeg fodboldmæssigt var på mit højeste inden knæene sagde stop

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Enzo
Manager

« Svar #47: 05 Jul 2011, 23:07 »

Hvad er hurtigt for en 14 årig, at løbe 10 km på?
Vil bare vide, hvordan min form ser ud nu, da jeg ikke rigtig har nogle at sammenligne med.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #48: 05 Jul 2011, 23:12 »

Vil bare vide, hvordan min form ser ud nu, da jeg ikke rigtig har nogle at sammenligne med.
Den eneste tid jeg sådan rigtig husker på en 10 km, var da jeg var 10 år. Der løb jeg i en tid på ca. 53 minutter, som jeg stadig er stolt af den dag i dag. Det var kraftedme sindssygt, og jeg havde en fantastisk dag.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #49: 05 Jul 2011, 23:17 »

Da jeg gik i 5. klasse (Ved ikke hvilken alder det var, men vel tæt på de 14 år..?) Der løb jeg 7.5 km. på 28 minutter..

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #50: 05 Jul 2011, 23:22 »

Da jeg gik i 5. klasse (Ved ikke hvilken alder det var, men vel tæt på de 14 år..?) Der løb jeg 7.5 km. på 28 minutter..

Fantastisk tid! Du kunne være blevet god  Wink

Enzo
Manager

« Svar #51: 05 Jul 2011, 23:23 »

Rigtig gode tider, freaks!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester

« Svar #52: 05 Jul 2011, 23:24 »

Fantastisk tid! Du kunne være blevet god  Wink

Jeg var også i mit livs form dengang, og blev vist nummer 5 eller 6 af alle på skolen.. Dog kun 2. hurtigst af dem på min årgang.   Sur

Enzo
Manager

« Svar #53: 05 Jul 2011, 23:26 »

Så kom Football Manager ind i verdenen! Hahaha. Smiley
Godt arbejde Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #54: 14 Jul 2011, 00:12 »

Da jeg gik i 5 klasse var jeg 10 år.
Så enten kom du sent i skole, gik et par klasser om eller også gad du ikke den store udregning* (klassetrin kontra alder) : D

Jeg tror mest på det sidste. Men det er godt nok en imponerende tid Wink

*bør ikke opfattes negativt for det er det absolut ikke. Der er skide besværligt at tænke tilbage på alder kontra klassetrin : p
« Seneste Redigering: 14 Jul 2011, 00:13 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 14 Jul 2011, 00:28 »

Hvis du er interesseret i mere til sammenligningerne, så løb jeg for et omkring et år siden en 10 km på 41 min. (i dag vil jeg nok kunne løbe sådan en tur på nogle minutter og en time)  Cool

Enzo
Manager

« Svar #56: 14 Jul 2011, 10:20 »

Okay Opstemt
Hvordan træner jeg min hurtighed, når det gælder til en fodboldkamp f.eks?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #57: 14 Jul 2011, 10:22 »

Okay Opstemt
Hvordan træner jeg min hurtighed, når det gælder til en fodboldkamp f.eks?

Så vidt jeg ved, så kan du både gøre det gennem Squat/frivend øvelser, men også gennem korte, men hurtige, sprint intervaller! :-)

If you can't join them, beat them.

Enzo
Manager

« Svar #58: 14 Jul 2011, 11:40 »

Kan du komme med nogle eksempler? Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #59: 17 Jul 2011, 04:35 »

I fredags løb jeg 10km på 54 minutter... Ikke imponerende, men efter som det var første gang i 3 uger, at jeg lavede noget atletisk, så er jeg sådan set fint tilfreds. Holdt endda 5 pauser undervejs (holy uck!)

Kan du komme med nogle eksempler? Smiley

Hvis du gerne vil forbedre hurtighed, og form generelt, så er intervaller helt perfekt.

Mener det er en Jens Bangsbo-øvelse, der siger 10 sekunder fuld sprint, 20 sekunder alm løb, og 30 sekunders løb. Dette gøres så et vist antal gange, alt efter form.

Det er i hvert fald noget jeg bruger, når jeg skal i form - og har aldrig været langsom Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010