home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)  (Læst 56375 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
11 - Standard Liége
« Svar #30: 07 Jul 2011, 18:37 »

11


STANDARD LIÉGE



BELGIENS NÆSTE STJERNEANGRIBER?
Han er godt nok to år ældre end den unge stjerne Lukaku, og modsat Anderlecht-spilleren har han ingen A-landsholdskampe på sit CV. Alligevel tror jeg, at vores nye angriber Gianni Bruno er godt på vej til at markere sig som en af Belgiens førende angrebstalenter. Vi skulle kun betale 6,5 millioner kroner til Lille for at overtage Bruno, og han har allerede nu overtaget pladsen som forreste angriber, selvom han kun har spillet 7 kampe. Hans imponerede ikke i sin debutkamp, men i de efterfølgende fem kampe gik han ikke fra banen en eneste gang uden at score, og i to kampe i streg kunne han endda prale med at lave hattrick. I hans første syv optrædende er det således blevet til hele 9 kasser, og det er virkelig imponerende for en spiller, som ikke har spillet mere end 14 seniorkampe i sin karriere.

BLANDET START PÅ LIGAEN
Otte point i fem kampe. Selvom det er en forbedring af starten fra sidste år, så skal det altså gøres bedre af et hold, der som os har ambitioner om at kæmpe med om mesterskabet. Spillet har dog været mere eller mindre tilfredsstillende, og jeg er positiv med henblik på fremtiden. Blandt resultaterne er det værd at nævne 3-1 sejren over STVV, som Gianni Bruno med tre mål ene og alene kan tage æren for. Derudover har starten budt på et skuffende 1-3 nederlag til ellers upåagtede KV Kortrijk.

NORDISKE MODSTANDERE I EURO LEAGUE
Lodtrækningen til Euro Leagues 3. kvalrunde satte os op mod det svenske hovedstadshold, AIK Stockholm. Her viste vi os som det bedste hold, og fik afgjort tingene allerede i første opgør, som fandt sted på Råsunda. Vi scorede alle kampens 3 mål før pausen, og dermed gjorde det ingen forskel for udfaldet, at AIK vandt 2-1 i returkampen. I 4. kvalrunde blev vi udtrukket sammen med FC Lahti, og det var ingen sag at sende dem ud af turneringen. Endnu engang startede vi på udebane, og har lagde FC Lahti sig ned med det samme. Vi vandt kampen med utrolige 7-1. Kampen bød blandt andet på hattrick fra både Gianni Bruno og Viktor Elm. Svenskerens hattrick bestod i øvrigt af tre langskudsmål, det ene flottere end det andet. I returkampen i Belgien var der reelt ikke det store at spille for, men vi sørgede alligevel for at vinde 1-0 på et tidligt mål af Bruno. Dermed kom vi uden det store besvær gennem kvalifikationen, og nu gælder det så gruppespillet, som endnu ikke er blevet udtrukket


Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 11 - Standard Liége
« Svar #31: 07 Jul 2011, 19:23 »

Kunne man få et SS af Bruno? Han lyder god Smiley
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 11 - Standard Liége
« Svar #32: 07 Jul 2011, 19:34 »

Tjek forrige update Katanka (:

Edit: Fin blog indtil videre. Det er dejligt nemt at læse. Lad os endelig se mere!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 11 - Standard Liége
« Svar #33: 07 Jul 2011, 21:00 »

Kunne man få et SS af Bruno? Han lyder god Smiley

Som mikk1446 siger, så er der et SS i forrige update. Hans tal er ikke super gode, men han gør det sgu godt! Smiley


Tjek forrige update Katanka (:

Edit: Fin blog indtil videre. Det er dejligt nemt at læse. Lad os endelig se mere!

Tak for kommentaren! Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
12 - Standard Liége
« Svar #34: 08 Jul 2011, 16:21 »

12


STANDARD LIÉGE

E L - G R U P P E S P I L



Den 26. august blev der trukket lod om grupperne til årets Euro League. Vi var blevet placeret i 2. seedningslag sammen med bla. danske FC København, og altå med god mulighed for at ende i en gruppe, hvor avancement ikke er nogen umulig opgave. Sådan synes jeg også det er blevet, og vi undgik skrækmodstandere som Arsenal, Marseille og Roma. Vi skal dog ud på et par ture til østen, eftersom vi udover en tur til Frankrig også har fået modstandere fra Rumænien og Ukraine.

SHAKHTAR DONETSK
Det højst seedede hold i gruppen, og helt klar også den modstander, som jeg frygter mest. Ukrainerne gør som regel altid en god figur når de spiller europæisk fodbold, og de har også et rigtig godt hold med spillere som Eduardo, Chygrynskyi samt den tidligere Porto-angriber, Hulk.

STADE MALHERBE CAEN
Caen er 3. seedet i gruppen, og det er ikke et hold jeg frygter. Forrige sæson rykkede klubben ned fra den bedste franske række, men de fik alligevel adgang til europæisk fodbold, da de vandt den franske Ligacup. I og med de ikke befinder sig i Ligue 2, er det et hold, som skal slås i begge opgør. De har dog et par spændende spillere som Federico Macheda og Hassam Ghaly, så de skal ikke undervurderes.

SPORTING CLUB VASLUI
På papiret er SC Vaslui gruppens dårligste hold, og hvis man kigger på truppen, er der noget om snakken. De har således ikke andet at byde på, end et par semi-gode brasilienere. På nogle områder minder de om en dårligere udgave af Shakhtar, og jeg regner med, at de to opgør mod den rumænske klub udmynter sig i seks point.


Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #35: 08 Jul 2011, 17:29 »

En god gruppe må man sige. Mon ikke 2. pladsen kan være inden for rækkevidde?
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #36: 09 Jul 2011, 23:02 »

Det er den helt bestemt. Med lidt held tror jeg også på, at det er muligt at ende som nummer 1, men lad os nu se. Der kan jo ske overraskelser. Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #37: 10 Jul 2011, 11:13 »

Bestemt en gruppe med gode muligheder for at avancere fra. Så nu er det jo bare ikke at underpræster i kampene..  Wink

Hvor mange danske hold er kommet videre til gruppespillet?   Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #38: 12 Jul 2011, 12:57 »

Bestemt en gruppe med gode muligheder for at avancere fra. Så nu er det jo bare ikke at underpræster i kampene..  Wink

Hvor mange danske hold er kommet videre til gruppespillet?   Smiley


Det har du ret i, men man ved jo aldrig, det kan risikere at gå helt galt. Smiley

Der er hele fem danske hold i gruppespillet: FCK, FC Midtjylland, AaB, OB og Silkeborg! Smiley Som jeg ser det har både FCK og Midtjylland mulighed for at avancere, mens de tre øvrige hold er landet i grupper med for gode modstandere.

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #39: 12 Jul 2011, 13:03 »

Det var da alligevel lidt vildt med de danske hold - De gør det squ godt  Thumbs Up

Men det bliver da spændende, og glæder mig til at høre om dit EL eventyr. Oplever ofte selv store problemer når jeg er et mindre hold i de europæiske turneringer, så hvis du gør det godt, så kommer jeg nok og forhører mig hos dig..    Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
13 - Standard Liége
« Svar #40: 19 Jul 2011, 02:06 »

13


STANDARD LIÉGE

6.   N O V E M B E R   2 0 1 1



GRUPPESPILLET - BLIVER DET ENDESTATIONEN?
Det imponerende spil, som holdet lagde for dagen i kvalifikationsrunde rne, havde vi desværre ikke formået at få med ind på banen til de første to kampe i gruppespillet. Således blev det til nederlag imod både Caen og Shakhtar. Mod Caen blev kampen afgjort i kampens første halve time, og Abdelfettah Boukhriss' reducering til 2-3 efter 28 minutter blev kampens sidste scoring. Mod Shaktar spillede vi faktisk godt med, og takket være scoringer af Viktor Elm og Steven Defour stod kampen 2-2 helt til afslutningen. Det lykkedes dog for Shaktar at score to gange i løbet af de sidste fire minutter, og derfor fik vi heller ingen point i 2. spillerunde. Efter den dårlige start fik vi lidt oprejsning, da vi i den tredje kamp mødte FC Vaslui. På trods af en udvisning til Boukhriss efter bare 16 minutter, formåede vi alligevel at vinde kampen med 1-0. Det var Nicolás Gaitán, som med et flot langskud, afgjorde kampen kort efter pausen. Vi fulgte op med endnu en sejr over FC Vaslui i fjerde runde. Denne gang var vi overlegne, hvilket resultatet på 4-0 også bevidner. Efter de første fire kampe har vi således fået seks point ind på kontoen, og ligger nummer 3 i gruppen. Shakhtar har med ti point allerede kvalificeret sig til knockout-kampene, så vi skal kæmpe med Caen, som ligeledes har seks point, og den eftertragtede andenplads, som altså giver videre adgang i turneringen. Umiddelbart har Caen de bedste kort på hånden, da de udover vores indbyrdes kamp skal møde FC Vaslui, mens vi skal op i mod Shakhtar i sidste runde. Derfor er jeg ikke ligefrem optimistisk, men ikke desto mindre vil vi gøre alt hvad der er muligt for at avancere til knockoutrunderne.

FREMRAGENDE LIGA- OG POKALFORM
Efter de første fem spillerunder, som bød på blandet succes, har vi formået at vinde seks ud af de syv efterfølgende ligakampe. Kun Anderlecht har i perioden formået at besejre os med 3-1 i Bruxelles. Kampen blev i øvrigt afgjort med to sene scoringer af ligaens nuværende førerhold. Selvom de gode resultater hovedsageligt er blevet til mod modstandere fra ligaens nedre halvdel, og vi i den kommende periode går ind til en del kampe mod bedre modstandere, er jeg overbevist om, at vores gode form kan fortsætte i langt tid endnu.

Samtidig med ligakampene og de europæiske kampe, har vi ligeledes været i aktion i den hjemlige pokalturnering. Her indtrådte vi i 6. runde, hvor upåagtede KFC Lille ventede. Takket være mål fra Pamic, Hazard og Alemán, vandt vi kampen med 3-1, og gik derfor videre til 7. runde. Her bliver modstanden straks større, idet vi skal møde AA Gent, som i øjeblikket er placet lige under os i Jupiler League. Selvom vi i de fire indbyrdes opgør, som vi spille mod AA Gent i sidste sæson, kun fik fire point mod deres syv, regner jeg stadigvæk med videre avancement til kvartfinalerne.



Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 12 - Standard Liége
« Svar #41: 19 Jul 2011, 02:08 »

Det var da alligevel lidt vildt med de danske hold - De gør det squ godt  Thumbs Up

Men det bliver da spændende, og glæder mig til at høre om dit EL eventyr. Oplever ofte selv store problemer når jeg er et mindre hold i de europæiske turneringer, så hvis du gør det godt, så kommer jeg nok og forhører mig hos dig..    Wink

Ja det er faktisk rimelig vildt med fem danske hold i gruppespillet. Næppe noget vi kommer til at se IRL i den nærmeste fremtid.

Som du kan læse har jeg også haft lidt problemer, men jeg håber lidt på, at det er slut efter de to sejre mod Vaslui. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
14 - Standard Liége
« Svar #42: 20 Jul 2011, 21:14 »

14


STANDARD LIÉGE

1 1.   J A N U A R   2 0 1 2



ANDERLECHT ER VÆLTET AF PINDEN
Den belgiske Jupiler League har taget en meget spændende drejning. Anderlecht havde indtil sidst i november ikke tabt en eneste ligakamp, og sad solidt på førstepladsen. Med hele fire nederlag i streg blev der dog hurtigt lavet om på den statistik, og Anderlecht er såmænd dumpet helt ned på en 5. plads. Jeg havde lidt håbet på, at vi med vores gode spil kunne overtage førstepladsen efter Anderlecht, men det har indtil nu ikke tilfældet. Vi har ligesom Anderlecht været nede i en bølgedal med nederlag i tre af de fire sidste kampe inden årsskiftet. Derfor er vi også blevet overhalet af både AA Gent og Germinal Beerschot, og vi ligger lige nu placeret som nummer 3, dog med en kamp i hånden.

I den belgiske pokalturnering er vi i øvrigt blevet sat op mod Lokeren i kvartfinalen, og her har vi allerede vundet første opgør med hele 4-0. Derfor føler jeg mig også sikker på en plads i semifinalen.




EUROPÆISK EXIT
Femte spillerunde i Euro League bød på en alt eller intet kamp mod Caen. Et nederlag ville betyde, at vi ikke længere kunne ende som nummer to i gruppen, og derfor var denne kamp mere end vigtig. Vi fik også en god start på kampen, da Caen lavede et selvmål efter 11 minutter. Caen svarede dog igen med to mål, inden vi igen udlignede efter 77 minutters spil. På dette tidspunkt valgte jeg at satse offensivt, men dette gav bagslag. Caen scorede to gange yderligere, og sendte os dermed ud af turneringen med et 2-4 nederlag. Derfor hjalp det heller ikke, at vi i sidste kamp slog Shakhtar med 2-0. Vi ender med 9 point på en tredjeplads, ét point efter Caen og fire point efter Shakthar. Vaslui ender sidst med sølle to point.

Som jeg tidligere nævnte endte de tre af de fem danske Euro League-deltagere i svære grupper, og det var således også kun FCK, som formåede at gå videre fra deres gruppe. OB, FC Midtjylland, AaB og Silkeborg endte alle som nr. 3 i deres respektive grupper.




FIRE SOMMERHANDLER ALLEREDE PÅ PLADS
En af de ting ved Football Manager, som jeg elsker aller mest, er hver gang med træder ind i et nyt kalender år, og en hel masse spillere når til de sidste seks måneder af deres kontrakter. Derved kan de hentes transferfrie fra starten af næste sæson, og det er noget, som jeg ofte benytter mig af. Op til denne sæson blev Viktor Elm sikret på denne måde, og som forberedelse til den kommende sæson, har jeg allerede fået fire nye spillere på kontrakt. Jeg vil ikke nævne nogle navne endnu, men jeg kan da røbe, at der er tale om en målmand fra Bulgarien, en svensk stopper, en dansk kantspiller og en angriber fra Island. Alle spillerne har spillet mellem ti og tyve landskampe for deres nation, og de kommer alle til Liége fra klubber i Holland.

Derudover har jeg fået tilbudt offensiv-spilleren Kelvin på lån fra vores samarbejdsklub Porto, og det tilbud har jeg taget imod.



« Seneste Redigering: 28 Jul 2011, 19:10 af T1de » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14 - Standard Liége
« Svar #43: 21 Jul 2011, 11:27 »

Spændende update.. Ærgerligt med exitet fra Euro League, men tilgengæld er der fine muligheder i ligaen, hvor du jo som sagt har en kamp i baghånden. I Pokalen ser det også meget godt ud, og virker allerede sikker på en plads i semifinalen.

Det bliver ligeledes meget spændende at hører om de 4 handler du har gjort dig. Har selv nogle gæt, og specielt den danske og svenske spiller føler jeg mig ret sikker på, og det vil bestemt være nogle gode handler såfremt jeg har gættet rigtigt..  Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14 - Standard Liége
« Svar #44: 21 Jul 2011, 12:55 »

Spændende update.. Ærgerligt med exitet fra Euro League, men tilgengæld er der fine muligheder i ligaen, hvor du jo som sagt har en kamp i baghånden. I Pokalen ser det også meget godt ud, og virker allerede sikker på en plads i semifinalen.

Det bliver ligeledes meget spændende at hører om de 4 handler du har gjort dig. Har selv nogle gæt, og specielt den danske og svenske spiller føler jeg mig ret sikker på, og det vil bestemt være nogle gode handler såfremt jeg har gættet rigtigt..  Wink

Igen tak for kommentaren! Det er lækkert med en SÅ fast læser. Smiley

Du kan jo komme med dine bud på spillerne, så kan du ikke løbe fra det senere. Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010