home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)  (Læst 56289 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
(SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
« : 19 Jun 2011, 20:41 »

1


STANDARD LIÉGE


Efter lang tids pause fra blogverdenen, vil jeg nu give det et forsøg. Sommerferien nærmer sig, og når man - som mig - er ved at være færdig med gymnasiet, er der lige pludselig meget mere tid til FM, end der tidligere har været. Dette vil forhåbentlig munde ud i en meget lang og god blog, som både vil underholde jer læsere, og ikke mindst mig selv. For lige at få det på plads, vil der ikke blive skrevet fra en masse forskellige vinkler med mange unødvendige fyldeord. Derimod vil bloggen blive forholdsvis enkelt, både for at jeg ikke skal gå død i det, men også fordi, det er sådan jeg selv bedst kan lide det, især fordi det giver det bedste overblik over spillet, og det er jo det vigtigste.

Målet med spillet er kort og godt, at jeg skal vinde så meget som muligt. Derfor har jeg også gjort en del flere ligaer spilbare end jeg normalt ville have gjort. Dermed bliver der rig mulighed for at prøve nogle forskellige ting, og ikke mindst vinde en masse forskellige turneringer. Jeg har valgt at starte ud i Belgien, en liga som jeg faktisk aldrig før har spillet i. Holdet jeg har valgt er Standard Liége, som jo har kontrakt med flere FM-kendte spillere. Dermed er der også grobund for at kunne få en succesfuld start på karrieren, og det er for mig ret vigtigt, hvis jeg ikke skal miste spillysten.

Mere vil jeg ikke skrive lige nu, men jeg vender meget snart tilbage med en opfølger. Vi ses!






Spilbare lande:
Belgien: Bedste division.
Danmark: To bedste divisioner.
England: Tre bedste divisioner.
Frankrig: Bedste division.
Tyskland: Bedste division.
Italien: Bedste division.
Holland: Bedste division.
Norge: Bedste division.
Portugal: Bedste division.
Skotland: Bedste division.
Spanien: Bedste division.
Sverige: Bedste division.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2011, 20:49 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1 - Standard Liége
« Svar #1: 19 Jun 2011, 20:41 »

Karriereoverblik



STANDARD LIÉGE [2010-2012]

2010/2011
- 4. plads i JPL (Jupiler Pro League)
- 7. runde i den belgiske pokalturnering
- Årets topscorer i JPL (Aloys Nong - 19 mål)
- Ingen kontinental fodbold

2011/2012
- 1. plads i JPL
- Vinder af den belgiske pokalturnering
- Årets topscorer i JPL (Gianni Bruno - 31 mål)
- Bedste gennemsnitsbedømmel se i JPL (Gianni Bruno - 7.54)
- Gruppespillet i Euro League (3. plads)



FC NORDSJÆLLAND [2012-2018]

2012/2013
- 8. plads i SAS Ligaen
- 4. runde i den danske pokalturnering
- Flest røde kort i SAS Ligaen (Enoch Adu - 3 røde kort)
- Ingen kontinental fodbold

2013/2014
- 4. plads i SAS Ligaen
- 4. runde i den danske pokalturnering
- Ingen kontinental fodbold

2014/2015
- 6. plads i SAS Ligaen
- 4. runde i den danske pokalturnering
- Flest røde kort i SAS Ligaen (Enoch Adu - 2 røde kort)
- Fjerde kvalifikationsrunde i Euro League

2015/2016
- 4. plads i SAS Ligaen
- Vinder af den danske pokalturnering
- Flest mål af spiller i pokalturneringen (Viktor Fischer - 10 mål)
- Flest mål af hold i pokalturneringen (22 mål)
- Flest assists i pokalturneringen (Stéphane Sessegnon - 4 assists)
- Flest gange 'Kampens spiller' i SAS Ligaen (Stephan Petersen - 3 gange)
- Ingen kontinental fodbold

2016/2017
- 2. plads i SAS Ligaen
- Finalen i den danske pokalturnering
- Flest mål af spiller i SAS Ligaen (Robbie Findley - 17 mål)
- Færrest mål imod i SAS Ligaen af hold (22 mål)
- Højst gennemsnitsbedømmel se i SAS Ligaen (Robbie Findley - 7.27)
- Flest gange 'Kampens spiller' i SAS Ligaen(Robbie Findley - 6 gange)
- Gruppespillet i Euro League

2017/2018
- 1. plads i SAS Ligaen
- Semifinalen i den danske pokalturnering
- Færrest mål imod i SAS Ligaen af hold (24 mål)
- Højst gennemsnitsbedømmel se i SAS Ligaen (Rafik Halliche - 7.49)
- Flest gange 'Kampens spiller' i SAS Ligaen (Rafik Halliche - 8 gange)
- Flest assists af spiller i Pokalturneringen (Stephan Petersen - 4 assists)
- 3. kvalifikationsrunde i Chl & 4. kvalifikationsrunde i EL



ABERDEEN FC [2018-2021]

2018/2019
- 3. plads i Clydesdale Bank Premier League
- Semifinalen i den skotske pokalturnering
- Semifinalen i den skotske ligacup
- Ingen kontinental fodbold

2019/2020
- 4. plads i Clydesdale Bank Premier League
- Årets topscorer i CB PL (Jacinto Martins - 17 mål)
- Semifinalen i den skotske pokalturnering
- Vinder af den skotske ligacup
- 4. kvalifikationsrunde i Euro League

2020/2021
- Vinder af Clydesdale Bank Premier League
- Årets spiller i CP PL (Blly Walsh)
- Årets manager i CP PL
- Årets mål i CP PL (Craig Buck)
- Tre spillere på årets hold (Sergiu Mihai, Simon Grieve & Billy Walsh)
- Flest assists i CB PL (Billy Walsh - 23)
- Bedste gennemsnitsbedømmel se i CB PL (Blly Walsh - 7.62)
- Flest gange Man of the Match (Simon Grieve - 11 gange)
- Færrest hold-mål imod i CB PL
- 4. runde i den skotske pokalturnering
- Finalen i den skotske ligacup
- 3. kvalifikationsrunde i Euro League



West Ham United [2021-2022]

2021/2022
- Nr. 4 i Premier League
- Semifinalen i FA Cuppen
- 4. runde i Ligacuppen
- Flest røde kort i PL (Winston Reid - 2)
- To spillere på Årets Hold i PL (Ravel Morrison & Nathan Hearn)
- Ingen kontinental fodbold

2022/2023
- Fyret d. 17. november 2022



Bayer 04 Leverkusen [Foråret 2023]

2022/2023
- Nr. 2 i Bundesligaen
- 3. i den tyske pokalturnering
- Finalen i German Super Cup
- 1/8-finalen i Champions League
- Højst gennemsnitsbedømmel se i Bundesligaen (Hugo Alvarex - 7.99)








Pokalskab



Jupiler Pro League 11/12  med Standard Liége
Den belgiske Pokalturnering 11/12  med Standard Liége
Den danske Pokalturnering 15/16  med FC Nordsjælland
SAS Ligaen 17/18  med FC Nordsjælland
Den skotske Ligacup 19/20  med Aberdeen
Clydesdale Premier League 20/21  med Aberdeen


« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 22:08 af T1de » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 1 - Standard Liége
« Svar #2: 19 Jun 2011, 21:07 »

Uuuh Standard Liege. Spændende. Jeg følger.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1 - Standard Liége
« Svar #3: 19 Jun 2011, 23:44 »

2


STANDARD LIÉGE




HISTORIEN
Standard Liége blev grundlagt i 1986 af en gruppe studerende, og har gennem tiden udviklet sig til et af topholdene i Belgien. Klubbens vandt det første trofæ til pokalskabet i 1954, da de sejrede over RC Mechelen i pokalfinalen. Siden da er skabet blevet fyldt op med yderligere fire trofæer fra den belgiske pokalturnering, samt hele ti ligatitler, hvoraf de seneste to kom i husk i henholdsvis 2008 og 2009. Selvom ti sejre i ligaen er flot, er der stadigvæk langt op til Anderlecht, som med hele 30 ligasejre må siges at være det klart mest succesfulde hold i Belgien. Jeg regner bestemt ikke med at indhente Anderlecht på det område, men derimod sørge for, at forskellen bliver gjort lidt mindre.

HOLDET
Efter en grovsortering af holdet, hvor de unyttige spillere er blevet smidt ned til reserverne, består holdet nu af sølle 18 spillere. Dette betyder selvfølgelig, at forstærkninger er krævet, og her er det specielt midtbanen, som skal gøres bredere. På trods af talentfulde spillere som Steven Defour, Axel Witsel og Mehdi Carcela er midtbanen utrolig tynd, og jeg ser gerne, at mindst fire spillere tilslutter sig truppen før sæsonstart. Resten af truppen er sådan set tilfredstillende, men jeg har skam øjnene åbne for eventuelle forstærkninger til samtlige pladser. Med et transferbudget på sparsomme 23 millioner kroner er det dog ikke muligt at vælge og vrage mellem samtlige af fodboldens dyre drenge, og derfor vil satse på at hente spillere, som enten er til salg eller mulige at hente på lejekontrakter.


MÅLSÆTNINGEN
Målet for denne sæson er klart. Med en medieprognose som nummer 4 skal vi blande os i mesterskabskampen i denne sæson. Jeg ser det som muligt at gå hele vejen og vinde, allerede i første sæson, og dette vil jeg selvfølgelig også gå efter, men jeg vil ikke blive skuffet over at ende med medaljer af enten sølv eller bronze. Bestyrelsen forventer også at jeg fører holdet hele vejen til pokalfinalen, og dette krav vil jeg selvfølgelig også gå et hundrede procent efter at opfylde.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2011, 23:47 af T1de » Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1 - Standard Liége
« Svar #4: 20 Jun 2011, 11:17 »

Interessant klubvalg - anderledes!
Spændende at se hvem du henter ind til klubben. De belgiske klubber er jo ved at få en forkærlighed for danske spillere, gad vide om det sker? Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2 - Standard Liége
« Svar #5: 20 Jun 2011, 16:33 »

Tja nu må vi se. Har tit oplevet, at de danske klubber forlanger overpris for spillerne i FM, og da klubbens finanser ikke tillader de helt store million-handler, så er intet sikkert endnu. Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - Standard Liége
« Svar #6: 20 Jun 2011, 16:43 »

Spændene.
Jeg følger med! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - Standard Liége
« Svar #7: 20 Jun 2011, 16:57 »

Standard Liege har jeg op til flere gange overvejet at starte op med, den belgiske liga virker faktisk rigtig spændende, også gør det jo hellere ikke noget at du er en fantastisk blogger.
Logged

FCK

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
3 - Standard Liége
« Svar #8: 20 Jun 2011, 19:23 »

3


STANDARD LIÉGE




FIRE HURTIGE HANDLER
Selvom datoen kun skriver d. 6.07.2010, har jeg allerede nu hente fire nu spillere til klubben. Efter et hurtigt kig på transferlisten fandt jeg frem til et par spillere, som jeg så som forstærkninger til holdet, og faktisk er det lykkedes for mig at få fat dem alle. Allerede ved transfervinduets åbningsdag blev iranske Masoud og spanske Nauzet Alemán præsenteret i klubben. Begge er offensivt orienterede midtbanespillere, og mens Masoud kan spille både til venstre og centralt, dækker Alemán højrekanten. De to spillere kostede tilsammen 7,25 millioner kroner. Bare dagen efter blev AC Milans stortalent Simone Verdi hentet ind på en lejekontrakt for hele sæsonen, og han forventes at udfylde rollen som breddespiller i sin tid i klubben. Fjerde og sidste spiller, som er kommet på kontrakt i denne omgang er Anas Sharbini. Den 23-årige kroat blev hentet i Hajduk for 8,5 millioner kroner, og han kan ligesom Masoud spille både centralt og på venstrekanten. For at få økonomien til at passe, er de to reserver Felipe og Luigi Pieroni blevet udlejet til henholdsvis Cruzeiro og Heerenveen.

TAKTIKKEN
Jeg vil forsøge at skabe succes med den nok mest udbredte taktik, nemlig en 4-4-2. Jeg vil dog forsøge at tænke lidt anderledes end normalt. Derfor har jeg valgt at sende en af de to centrale midtbanespillere ned mellem forsvar og midtbane, hvor han med rollen som defensiv playmaker skal forsøge at skabe spillet og sætte nogle hurtige omstillinger i gang. Denne plads er allerede nu bestemt til holdets kaptajn, Steven Defour, som med gode tekniske og fysiske færdigheder passer fremragende til rollen. Holdet skal spille offensivt, og der vil i de fleste kampe, hvor vi forventes at være favoritter, blive givet en masse kreativ frihed til de offensive kræfter. Taktikken sidder endnu ikke på spillernes rygrad, men en uafgjort mod reserverne og en 2-1 sejr over Dynamo Kiev, er der bestemt fremgang at spore. Det er iøvrigt Mehdi Carcela og den senegalesiske angriber, M'Baye Leye, som med to mål hver har sikret os de to resultater.

FREMTIDEN
Inden sæsonstart skal vi spille yderligere fire træningskampe, hvoraf den bedste modstander formentlig vil blive Galatasaray. Derudover ser jeg gerne, at klubben får tilgang af to-tre ekstra spillere, således at truppen bliver bred nok til at klare en hele sæson. Med et par gode breddespillere er jeg sikker på, at truppen vil være stærk nok til at kæmpe med om guldet, og forhåbentlig få pokal nummer 11 hjem til skabet.

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2 - Standard Liége
« Svar #9: 20 Jun 2011, 19:25 »

Spændene.
Jeg følger med! Wink

Standard Liege har jeg op til flere gange overvejet at starte op med, den belgiske liga virker faktisk rigtig spændende, også gør det jo hellere ikke noget at du er en fantastisk blogger.

Jeg har også selv tænkt på det i lang tid, og så er der jo ikke andet for end bare at komme i gang. Smiley

Tak for kommentarene i to. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 3 - Standard Liége
« Svar #10: 21 Jun 2011, 09:25 »

Spændende klubvalg og et flot layout.. Glæder mig til at se mere til denne blog, og se hvad du kan udrette med Standard Liege..   Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
4 - Standard Liége
« Svar #11: 26 Jun 2011, 14:35 »

4


STANDARD LIÉGE




ENDNU EN OFFENSIV FORSTÆRKNING
Når chancen byder sig for at købe en ekstraordinær spiller, så kan det være svært at sige nej, selv når det gør ondt på økonomien. Dette har jeg måttet sande, da jeg i midten af juli fik muligheden for at hente Thorgan Hazard til klubben fra franske Lens. Den 17-årige belgier er lillebror til Lille's offensive kreatør Eden Hazard, og han er ligesom sin storebror et af Belgiens absolut største talenter. Derfor så jeg også igennem prisen på 20 millioner kroner, som blev finansieret ved at konvertere en del af lønbudgettet til transferpenge. Prisen er lige i overkanten af, hvad jeg normalt ville give for en så ung spiller, men jeg turde ikke satse på, at hans pris ikke vil stige voldsomt i fremtiden. Jeg forventer ikke, at han skal ind og erobre en startplads med det samme, men han vil selvfølgelig få chancen for at vise sine kvaliteter frem. Med indkøbet af Hazard er truppen til den nye sæson sammensat, og spillerne kan forhåbentlig leve op til forventningerne. Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld.

FEM KAMPE, KUN ÉN SEJR
Den optimisme, som jeg havde før sæsonstarten, blev hurtigt afløst af nervøsitet, da sæsonen blev fløjtet i gang. Med de resultater, som holdet leverede, begyndte jeg at øjne muligheden for en tidlig fyreseddel. Efter en skuffende uafgjort mod Genk i første kamp, løb vi nemlig ind i to nederlag og endnu en uafgjort, inden stimen blev vendt. Spillerne så ikke ud til for alvor at have tilpasset sig til taktikken, hvilket blandt andet førte til nederlag mod to af vores værste konkurrenter i kampen om topplaceringerne, Brügge og AA Gent. Efter nederlaget til AA Gent fik vi for første gang lidt oprejsning, da vi i femte spillerunde vandt 1-0 over upåagtede Mechelen. Lidt pudsigt er det, at både Jelle van Damme og Daniel Opare måtte forlade banen før tid i kampen mod Gent, med henholdsvis en skade og en udvisning. Derfor skulle halvdelen af forsvaret udskiftes inden kampen mod Mechelen, og de to nye mænd i startopstillingen, Laurent Ciman og Victor Ramos, var begge med til, sammen med målscoren Cyriac Gohi Bi, at sikre sæsonens første sejr i det, som forhåbentlig kan blive starten på bedre tider for holdet.

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
5 - Standard Liége
« Svar #12: 26 Jun 2011, 23:59 »

5


STANDARD LIÉGE




FREMGANG AT SPORE
Skuden er vendt, og Stander Liége er på vej mod toppen. Vi ligger godt nok kun nummer 6 i Jupiler Pro League, men med til historien hører det, at nummer 3-7 alle har 22 point, mens ligaens nuværende førerhold, Anderlecht, kun er fem point foran. Vi har været inde i en fin periode, hvor det er blevet til fem sejre, to uafgjorte og to nederlag, så der er helt klart sket fremgang siden den skuffende sæsonstart. Vores to nederlag var i øvrigt til ligaens to førende hold, Anderlecht og Germinal Beerschot. Der er ikke nogen af holdet spillere, der for alvor har udmærket sig som klassespillere endnu, men hvis jeg skal fremhæve nogen må det være de to angribere Cyriac Gohi Bi og Aloys Nong, som ser ud til at være ved at finde sig godt til rette sammen i front. Gohi Bi har indtil videre nettet fire gange i 11 kampe, mens Nong, efter at have siddet udenfor i starten af sæsonen, er kommet ind på holdet og har scoret fire mål.

UTILFREDSE SPILLERE
På trods af den stigende form, har sæsonens første 14 ligakampe ikke udelukkende vagt glæde. Dette er blandt andet kommet til udtryk via spillerne, som i flere tilfælde har brokket sig over klubbens præstationer. Især vores målmand Sinan Bolat og kantspilleren Mehdi Carcela har været ude og lufte deres utilfredshed, hvilket er endt i transferønsker fra begge spillere. Dette er selvfølgelig noget skidt, da der er tale om to forholdsvis vigtige spillere, og jeg håber da også på, at et par sejre kan ændre deres mening med hensyn til et klubskifte. Hvis det ikke er muligt, så er der ikke mere at gøre ved det, og så skal de bare sendes af sted til den størst mulige transfersum, da der ikke kommer noget godt ud af at have utilfredse spillere i klubben.

SKOD-LODTRÆKNING I POKALEN
Sidst i oktober trådte vi ind i Den belgiske Pokalturnering, som på daværende tidspunkt var nået til 6. runde. Her mødte vi upåagtede Tournai, som er at finde i de lavere rækker i Belgien. De blev derfor også slået sikkert med 3-1, også selvom Laurent Ciman brændte et straffespark efter 24 minutter. Nong, Gohi Bi og Defour tegnede sig i øvrigt for vores tre mål. Vi har desværre ikke været lige så heldige, da der skulle trækkes lod til 7. runde. Modstanderen blev Genk, som vi tidligere på sæsonen havde rigtig store problemer med at skabe chancer mod. Hvis det lykkes os at gå videre, skal vi møde enten Cercle Brugge eller Anderlecht i kvartfinalen, og med forventninger om en Anderlecht-sejr over Brugge, ser jeg frem til en stor og svær forhindring, på vores vej mod en ny pokaltriumf.

« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 23:14 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
6 - Standard Liége
« Svar #13: 30 Jun 2011, 23:53 »

6


STANDARD LIÉGE



VINTERPAUSE
Så er det igen tid til en update fra Belgien. Vi er netop gået ind i et nyt kalenderår, og det er tid til at se tilbage på det mit første halve år i spidsen for Standart Liége. Ved årsskiftet har vi spillet 21 ligakampe. Efter den pointmæssigt svage ligastart fik vi gang i maskinen, hvilket resulterede i ti sejre, seks uafgjorte og fem nederlag, samt 36 point på kontoen. Vi ligger i øjeblikket på en andenplads, kun overgået af Anderlecht, som fører ligaen med 43 point. Der er dog ikke langt mellem holdene, og der skal ikke mange dårlige resultater til, før vi ender i tabellens mindre sjove halvdel.

Det resultat, som står stærkest i min erindring i efteråret, er vores andet møde med Club Brügge, som fandt sted sidst i november. Vi kom til opgøret med to sejre i bagagen, så selvtilliden var i top, inden møde med vores direkte rivaler i kampen om sølvet. Dette kom så sandelig også til udtryk, i årets mest målrige kamp. Vi kom foran ved Alemán allerede i første minut, og herefter gik det stærkt. Ved pausen stod der således 5-2 i vores favør, blandt andet takket være et hattrick af Aloys Nong, som faldt på bare syv minutter. Derudover scorede Laurent Ciman på et straffespark, som Brügge forinden havde fået en mand udvist for at begå. Efter pausen gik det mere roligt for sig. Vi blev ligeledes reduceret til ti mand, da Mangala blev sendt fra banen, og efterfølgende scorede begge hold én enkelt gang mere, inden vi kunne forlade banen med en 6-3 sejr, og så endda på udebane.

I pokalen derimod gik det langt fra lige så godt. Jeg skrev tidligere om den mindre heldige lodtrækning, hvor vi kunne risikere at komme op i mod Anderlecht. Vi nåede imidlertid slet ikke så langt, idet vi tabte 0-3 til Genk i 7. runde.


MESTERSKABSGRUPPE?
Den bedste liga i Belgien består af 16 hold, som spiller mod hinanden to gange. Uden at være det største matematiske geni giver det samlet 30 kampe. Det betyder, at vi ved vinterpausen mangler sølle 9 kampe. Et hurtigt kig på kampprogrammet afslører, at ligaen slutter allerede i starten af marts, hvilket er meget usædvanligt. Spillet giver et meget lidt forståeligt svar. Hvis man kigger på ligastrukturen giver de en forklaring om, at de seks øverste hold skal spille i en eller anden form for mesterskabsgruppe, holdene fra nr. 7-14 skal spille play-off om europæiske pladser, mens de to sidste hold skal spille om nedrykning. Jeg ved ikke præcis hvad disse forskellige grupper går ud på, så jeg bliver nødt til at væbne mig med tålmodighed. Hvis der er nogen derude, der kan kaste lys over sagen, er i selvfølgelig mere end velkomne til at smide en kommentar. Ellers venter jeg i spænding på selv at finde ud af det.

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 6 - Standard Liége
« Svar #14: 01 Jul 2011, 09:40 »

Dejligt at se at du har fået lidt mere styr på resultaterne, efter den ikke specielt imponerende sæsonstart. Og endnu mere lækkert er det, at der faktisk ikke er så langt op til Anderlecht, så muligheden for et mesterskab er stadig til stede, selvom det bliver svært..

Hvordan den belgiske ligastruktur er, må jeg indrømme at jeg ikke ved. Så det bliver spændende og lærerigt at finde ud af igennem din blog..  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010