home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)  (Læst 56170 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 64 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #180: 29 Sep 2011, 21:24 »

West ham er også en fed klub at spille i Opstemt

God vind herfra Smiley

TAK! Smiley

Et usædvanligt fedt skifte til en usædvanlig spændende klub. Det her er sitets bedste karriereblog uden tvivl!  Thumbs Up

Tak skal du have, nu er der jo slet ikke noget pres på mig!  Shockeret

Men fedt, at du kan lide det! Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 64 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #181: 30 Sep 2011, 16:39 »

65


WEST HAM UNITED

6.   J U L I   2 0 2 1



Nu er der gået en måned siden mit klub-skifte, og jeg er så småt ved at få et bedre indblik i klubben. Hvis jeg skal starte med at sige noget generelt om truppen, så er der en hel del ting, som der kan arbejdes med. Først og fremmest er der nationalitets-problemet. Førsteholdet består af hele 14 forskellige nationaliteter, og der er deriblandt kun syv englændere. Dette er ikke det store problem lige nu, men så snart vi skal til at spille europæisk fodbold, skal vi have flere hjemlige spillere i truppen.

Et andet problem er holdets alder. Jeg er normalt en stor tilhænger af unge spillere, og derfor ser jeg det som et stort problem, at der kun er fem spillere under 25 år, mens hele otte spillere har rundet mininum 30 somre.

Hvis man skal se ud over dette, og i stedet fokusere på holdets positive sider. Holdet har et par kendte navne i form af bla. det tidligere United-talent Ravel Morrison, tjekken Vaclav Kadlec, engelske Kieran Gibbs samt den tidligere FCM-spiller Winston Reid, som har spillet de sidste 11 sæsoner for London-klubben. Holdets beste spiller er den tjekkiske kantspiller/angriber Adam Hlousek, som har spillet til en karakter på over 7.00 i 8 af sine i alt 10 sæsoner i klubben. Dog mangler holdet generelt noget på flere positioner, hvis vi skal gøre os gældende i Premier League i denne sæson.

Klubben havde før min andkomst skrevet kontrakt med to spillere, og jeg er ikke imponeret over nogen af dem. Ever Banega er en god spiller, men på dette tidspunkt i spillet er argentinerens fysik ikke-eksisterende, og derfor kan jeg ikke bruge ham til noget i PL. Han vil derfor, ligesom det andet nyindkøb Nicolao Dumitru, forhåbentlig blev udlånt i den kommende sæson, så vi slipper for de ekstra lønninger.





Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 65 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #182: 01 Okt 2011, 14:28 »

66


WEST HAM UNITED

T R U P P E N   T I L   S Æ S O N E N   2 0 2 1 / 2 0 2 2



Jeg er for første gang kommet til en klub, hvor jeg har fået et stort transferbeløb til rådighed, og det har jeg ikke været sen til at udnytte. Hele 260 millioner kroner er blevet spænderet i løbet af sommeren, og det har resulteret i, at vi nu råder over et særdeles stærkt mandskab, hvis jeg selv skal sige det. For at gøre dette muligt, har jeg skilt mig af med 14 spillere, hvoraf de mest nævneværdige er James Tomkins og Vaclev Kadlec. De to spillere har indbragt omkring en tredjedel af vores samlede transferindtægter på 95 millioner kroner.

Uden at gå i nærmere detaljer med køb og salg, vil jeg i stedet gå lidt i dybden med truppen, som den ser ud efter de mange transfers.


Målmænd
colin frawley - simon pouplin
På målmandsposten har jeg skilt mig af med to unyttige keepere. Dette gjorde Simon Pouplin til holdets eneste tilbageværende målmand, og med sine 36 år, er der ikke meget fremtid i ham. Derfor er irske Colin Frawley blevet købt ind til pladsen mellem stængerne. 24-årige Frawley er ingen verdensklassespille r, men som han tidligere i sin karriere har vist, så kan han godt klare sig på Premier League-niveau.

Medmindre han falder fuldstændig igennem i træningskampene, så regner jeg med, at Frawley skal spille fra start til fordel for Pouplin, som derimod vil få rollen som reservekeeper.


Forsvar
tiba - nathaniel clyne - kieran gibbs - luke chambers - josé guadalupe cárdenas - winston reid - christian ribeiro - kelvin chansa
Vores eneste nye mand i forsvaret i denne omgang er en englænder ved navn Luke Chambers. Den 22-årige forsvarsspiller har sin største styrke i hovedspillet. Jeg prøvede først at få fat i Simon Grieve, som jeg havde stor succes med i Aberdeen, men da den handel faldt til jorden, valgte jeg at gå efter Luke Chambers, som er mindst lige så god som Grive. Chambers skal i midterforsvaret kæmpe med spillere som Kelvin Chansa, Christian Ribeiro og Winston Reid, og jeg har endnu ikke bestemt mig for, hvem der skal starte inde I sæsonpremieren.

På back-pladserne råder vi også over flere gode spillere. Kieran Gibbs og brasillienske Tiba skal kæmpe om pladsen i venstre side af forsvaret, mens Nathaniel Clyne og den mexikanske allrounder José Cárdenas hovedsageligt er tilset højreback-pladsen.


Midtbane
luke hyam - ravel morrison - alex chamberlain - david cooney - chris richards - steve jones - pablo pinazo - amir karlsson - adam hlousek
Jeg har valgt at spille med en firmands-midtbane, som altså består af en defensiv oprydder, to kanter og en offensiv playmaker. Til den defensive del af midtbane råder vi over stærke folk som Luke Hyam og David Cooney, som begge kan gøre sig gældende i Premier League. Cooney er den yngste af de to, og han ser også umiddelbart ud til at være den stærkeste.

Klubben råder over flere gode kantspillere, og jeg kan ende med at have lidt af et luksusproblem, når jeg skal vælge de to startende kanter før en kamp. Klubben rådede i forvejen over nogle gode kantspillere i Ravel Morrison, Pablo Pinazo og Adam Hlousek, og med tilgangen af de to englændere Steve Jones og Alex Chamberlain, ser det rigtig fornuftigt ud. Det gør det også centralt, hvor vi offensivt råder over det svenske talent Amir Karlsson, som er blevet suppleret med nyindkøbet Chris Richards, som ligesom Karlsson også kan spille længere fremme på banen som angriber.

Jeg har altså mange muligheder med en meget alsidig midtbane, og en af disse kunne være, at lade Chamberlain og Hlousek spille på kanterne, mens Ravel Morrison så kunne blive rykket ind på den centrale midtbane.


Angreb
gianni bruno - wilfried zaha - nathan hearm - rui alves
Jeg har langt om længe fået en af mine favoritspillere (i dette save red.) tilbage i stalden. Gianni Bruno, som med 47 sæsonscoringer var helt outstanding i min 2. og sidste sæson i Stander Liége, har efter flere gode sæsoner i Liége samt et par år uden succes i Marseille, valgt at tage turen til England. Bruno var mit første indkøb som West Ham-manager, og jeg tror rigtig meget på ham i den kommende sæson.

Bruno skal danne angrebspar med den 26-årige Nathan Hearn. Englænderen er utrolig farlig foran kassen, og krydret med hans fart og gode teknik bliver han rigtig spændende at følge. Som reserver til det farlige makkerpar har vi både Wilfreid Zaha og Rui Alves, som begge er gode spillere, der besidder evnen til at score mål.



TILGANGE:
Ever Banega - Fri transfer
Nicolao Dumitru - Fri transfer
Gianni Bruno - 29.000.000 kr
Luke Chambers - 49.000.000 kr
Colin Frawley - 45.000.000 kr
Steve Jones - 16.000.000 kr
Chris Richards - 32.000.000 kr
Alex Chamberlain - 92.500.000 kr

AFGANGE:
Chris Brabin - Lejeaftale
Sercan Sararer - Fri transfer
Matthew Pritchard - Fri transfer
Jan Ove Haraldsen - Fri transfer
Medo - Fri transfer
Gary Roberts - Lejeaftale
James Tomkins - 10.000.000 kr
Gary Woods - 14.000.000 kr
Aaron Wildig - Lejeaftale
Benjamin Guilbert - 13.000.000 kr
John Valenzuela - 6.500.000 kr
Vaclav Kadlec - 26.000.000 kr
Matteo Bucchi - Lejeaftale
Fabio Sciacca - 23.000.000 kr



Jeg gider ikke smide SS op af alle truppens spillere, men da spillet lige nu foregår 10 år ude i fremtiden indeholder holdet selvfølgelig en del regens og andre spillere med ændrede stats. Derfor er i også mere end velkomne til at efterspørge screenshots.


« Seneste Redigering: 01 Okt 2011, 22:25 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 66 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #183: 05 Okt 2011, 21:52 »

67


WEST HAM UNITED

5.   N O V E M B E R   2 0 2 1


Efter de første ti PL kampe, har vi allerede overrasket positivt, og tilegnet os et ry som skrækmodstander for ligaens tophold.
Som overskriften så fint afslører, så har vi klaret det overraskende godt mod ligaens store hold. Vi har i løbet af de første ti Premier League-kamp mødt både Tottenham, Arsenal, Liverpool og de to store Manchester-klubber, og vi har stik mod forventning fået hele 8 point ud af de fem kampe. Faktisk var det kun Manchester United, som har formået at slå os, og det endda kun med 2-1, mens Manchester City og Liverpool måtte begge nøjes med 1-1 og et enkelt point. Værst har det været for Tottenham og Arsenal. Vi er på vej til at tilegne os Londons-håneret, og med sejre på henholdsvis 3-0 og 1-0 over Tottenham og Arsenal er vi godt på vej.

Vi har selvfølgelig også spillet mod andre hold, som på papiret skulle være mere på bølgelængde med os selv. Vi har fået fuldt udbytte fra de tre kampe mod Newcastle, Everton og Coventry, mens vi tabte point til West Bromwich og Sunderland. Efter de første ti kampe ligger vi således placeret på en rigtig flot 6. plads med hele 18 point. Vi ligger blandt andet foran hold som Manchester United, Tottenham og Liverpool, og hvis vi fortsætter det gode spil, kan vi sagtens ende højere oppe i tabellen. Jeg vil dog forsøge ikke at rive mig for meget med, da jeg før har oplevet hvor skuffet man så vil blive ved et pludseligt formdyk.

Vi har i øvrigt også været i aktion i Ligacuppen, og det endda hele tre gange. Første gang med Charlton som modstander i 2. runde. Her vandt vi, trods en tidlig udvisning til José Cárdenas, med de flotte cifre 5-1. I 3. runde gæstede vi Nottingham Forest, og her klarede vi også skærerne takket være Nathan Hearn, der scorede alle vores mål i 3-1 sejren. 4. runde blev desværre endestationen for os. Her mødte vi Newcastle, og modsat ligakampen mod The Magpies kunne vi ikke stille noget op. Vi tabte kampen med 1-4, og måtte sige tidligt farvel til den 'lille' cupturnering.



Ligastilling                    -                    Kampprogram



Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #184: 06 Okt 2011, 09:51 »

Sådan!! Flot start på PL!! Jeg håber bestemt at den gode form (og denne gode blog) fortsætter Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 67 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #185: 06 Okt 2011, 22:18 »

Sådan!! Flot start på PL!! Jeg håber bestemt at den gode form (og denne gode blog) fortsætter Thumbs Up

Ja det håber jeg sgu også selv. Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 67 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #186: 09 Okt 2011, 14:51 »

68


WEST HAM UNITED

1.   J A N U A R   2 0 2 2



Vi har fortsat det gode spil, hvilket har resulteret i en overraskende god placering ved årsskiftet
Vores efterår kan nok bedst beskrives som for godt til at være sandt, og jeg kan ikke lade være med at tro, at vi på et tidspunkt rammer muren og ender i et stort formdyk. Dette er selvfølgelig bare bange anelser, og dem vil jeg ikke smide flere af i hovedet på jer.

I stedet vil jeg fortælle om de to sidste måneder, som har været ualmindeligt succesfulde. Efter en 1-0 sejr mod Southampton d. 6. november ventede en svær hjemmekamp mod Chelsea, som på daværende tidspunkt var ligaens bedst placerede hold. Det kunne dog ikke ses på banen, hvor vi dominerede tingene fra start. Vi kom foran ved Adam Hlousek efter bare 9 minutter, og efter 32 minutters spil havde Nathan Hearn og Ravel Morrison øget føringen til 3-0. Inden pausen reducerede Chelsea til 3-1, men mere blev det ikke til, og vi fik altså tre meget vigtige point.

Vi fulgte op med tre flotte sejre mod henholdsvis Leeds, Reading og Blackburn, inden vi løb ind i efterårets tredje og sidste PL-nederlag. Dette skete mod Wolves, som med et mål 3 minutter inde i overtiden vandt kampen 2-1. Vi kom heldigvis hurtigt tilbage på sporet, da vi sendte Birmingham hjem fra London med et 1-4 nederlag i bagagen i den efterfølgende kampe. Vi slog derefter Queens Park Rangers med 3-2, inden vi i årets to sidste to kampe henholdsvis delte point med Aston Villa og slog West Bromwich med 3-1.

Statistikken for efteråret fortæller alt om den overraskende succesoplevelse, som vi har haft. 13 sejre, fire uafgjorte og kun 3 nederlag er fuldt ud tilfredsstillende, og vi ligger med 43 point nummer 4. Vi er kun tre point efter Manchester City, som i øjeblikket fører tabellen, mens vi har to point til Chelsea på andenpladsen. Vi ligger af point med Arsenal, og jeg ser bestemt muligheden for at rykke forbi dem, hvis vi mod forventning kan fortsætte de fine takter fra efteråret.


PL efter 20 kampe                   -                   Kampprogram



Logged

Hej1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 68 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #187: 09 Okt 2011, 16:45 »

Har lige læst det hele fra starten, fandme en fed blog! Mærkeligt spring, at du tog da du flyttede fra Standard til FCN, men flotte resultater! Følger helt klart! Grin.

Fuck, Reading er ringe, 1 point i 20 kampe, no good Opstemt
Logged

Neymar <3<3<3<3<3<3

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 68 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #188: 09 Okt 2011, 17:25 »

Har lige læst det hele fra starten, fandme en fed blog! Mærkeligt spring, at du tog da du flyttede fra Standard til FCN, men flotte resultater! Følger helt klart! Grin.

Fuck, Reading er ringe, 1 point i 20 kampe, no good Opstemt

Fedt nok at du har taget dig tid til at læse det hele, og fedt at du kan lide bloggen. Smiley Ja det var nok et lidt atypisk klubskifte, men på daværende tidspunkt var FCN den mest tillokkende klub, og så er det jo ikke altid så spændende bare at følge med strømmen og gøre det forventede.

Og ja, Reading ser ikke ud til at have meget at gøre i PL, og der kan vel ikke gå mange runder, før de også på papiret rykker ud af ligaen. Egentlig lidt skidt, at vi kun slår dem 2-0 i det første opgør. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 68 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #189: 10 Okt 2011, 20:34 »

69


WEST HAM UNITED

2 6.   F E B R U A R   2 0 2 2



ET HÅRDT VINTERPROGRAM ER NU OVERSTÅET, OG DET ER IGEN GÅET OVER FORVENTNING FOR OS
Selvom vi igen har været i aktion mod flere af ligaens forventede tophold, så har vi på fornemmeste vis formået at holde os til i toppen. Manchester United er således stadigvæk det eneste storhold, som har formået at slå os. Det har de så til gengæld også gjort i begge sæsonens to forsøg, senest d. 22. januar 2022 med 3-0. Til gengæld har vi vist fin form mod de øvrige 'giganter.' Vi har i det nye år delt point med Arsenal, Tottenham og Liverpool, mens vi mod Manchester City formåede at respondere på en City føring og vinde kampen med 2-1.

Kampen mod Arsenal var i øvrigt noget af en oplevelse. I første halvleg var vi fuldstændig spilstyrende, og ved pausen førte vi med 4-2. Alle vores mål blev scoret af Nathan Hearn, som dog ikke formåede at score mere i kampen. Det gjorde Arsenal til gengæld, og 4 minutter inde i overtiden sendte de udligningen til 4-4 i kassen.

Årets øvrige kampe er indtil nu endt med lutter sejre over hold som Newcastle, Sunderland og Everton. Mod Sunderland scorede Nathan Hearn i øvrigt hattrick, og med 23 mål i 24 kampe i alle turneringer ligner han efterhånden den eneste seriøse bejler til holdets interne topscorertitel. Vi ligger stadig placeret som nummer fire, og vi hænger stadigvæk på i toppen af tabellen, selvom afstanden til de tre øverste hold er blevet lidt større. Vi er til gengæld også ved at lægge afstand til tabellens øvrige hold, som har svært ved at følge med i vores tempo.

Vi har også været i aktion i FA Cuppen, som for alvor bliver skudt i gang omkring årsskiftet. Således var vi første gang i aktion d. 1. januar, hvor vi i 3. runde slog Coventry med 1-0. I 4. runde var vi anderledes overlegne, da vi slog upåagtede Crawley med hele 6-0. Vi tog sejr nummer tre på stribe i 5. runde, da vi mødte Peterborough. Bundholdet fra Championship scorede godt nok to mål i løbet af kampen, men vi formåede med hele fem scoringer at sikre os en billet til sjette runder.


PL efter 28 kampe                   -                   Kampprogram



Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 69 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #190: 11 Okt 2011, 02:19 »

Props til en blogger, der bruger ordet 'respondere' Thumbs Up
Logged



T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 69 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #191: 11 Okt 2011, 15:41 »

Props til en blogger, der bruger ordet 'respondere' Thumbs Up

Tja, lidt har man vel lært af de tre år i gymnasiet. Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 69 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #192: 15 Okt 2011, 19:02 »

70


WEST HAM UNITED

1 4.   M A J   2 0 2 2



MIN DEBUTSÆSON I ENGLAND ER NU OVERSTÅET, OG DET ER TID TIL AT KIGGE LIDT TILBAGE PÅ BEGIVENHEDERNE
Det har på mange måder været en bemærkelsesværdig sæson, hvis man vel at mærke ser tilbage på den med West HAM-brillerne placeret foran øjnene. Det var en sæson, hvor vi trodsede alle forventninger og leverede en fremragende præstation. Holdet var før sæsonen blevet spået en 12. plads i Premier League, men med en pointhøst langt over det forventede og en overraskende slutplacering som nummer 4 blev fodboldens spåmænd gjort til skamme.

En af de ting, som sæsonen helt sikkert også vil blive husket for, er vores utrolige resultats- og spillemæssige stabilitet. Vi tabte kun fem kampe i gennem hele PL-sæsonen, og fire af disse endte endda med at blive tætte 1-2 nederlag. Det vidner om, at vi på intet tidspunkt er blevet fuldstændig udspillet af modstanderen, måske lige 0-3 nederlaget til Manchester United undtaget.

Derudover vil jeg, når jeg kigger tilbage på karrieren, bide mærke i, hvor godt et tag vi har haft i ligaens storhold. Som jeg tidligere har nævnt i bloggen er United den eneste topklub, som har formået at slå os, hvilket de så også gjorde i begge forsøg. Vi hentede fire point mod både Tottenham, Arsenal, Chelsea og Manchester City, mens vi spillede to gange 1-1 mod Liverpool. Dette rakte dog ikke til mere end en 4. plads, eftersom både Chelsea, Manchester City og Arsenal formåede at hente flere point i løbet af sæsonens 38 kampe. Det giver dog stof til eftertanke, at vi kun var sølle 11 point fra det engelske mesterskab!

Vores FA Cup-eventyr varede i denne sæson meget længe. Faktisk formåede vi, efter sejre over Coventry, Crawley, Peterborough og i to omgange Leicester, stod overfor Manchester City i semifinalen. Har tabte vi, trods mange chancer, kampen med 0-1. City mødte i øvrigt bysbørnene fra Manchester United i finalen, og dem slog de blåblusede med fire ud af fem træffere fra straffesparksplette n. City endte i øvrigt også som vindere af Ligacuppen, efter at have slået Chelsea i finalen.


PL efter 38 kampe                   -                   Kampprogram                   -                   Statistik



Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 70 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #193: 15 Okt 2011, 19:09 »

*Karriereoversigten er opdateret
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 70 - West Ham United (Tidl. Standard Liége, FCN & Aberdeen)
« Svar #194: 16 Okt 2011, 16:57 »

71


WEST HAM UNITED

H A N D L E R   -   S O M M E R E N   2 0 2 2



SÆSON 2 I LONDON ER NU STARTET, OG VI HAR SAT JAGTEN IND PÅ DET KUN ANDET SET MEDALJER I KLUBBENS HISTORIE
Op til den nye sæson har jeg vanen tro skiftet ud på en hel del positioner. Hele otte førsteholdsspillere har forladt klubben, mens også flere af reserverne har sagt farvel. Dette har gjort plads til otte nye spillere, som alle har meldt deres ankomst til London. Jeg er rigtig tilfreds med hvordan transfervinduet har udviklet sig, og jeg tror på, at de nye spillere kan være med til at løfte klubbens niveau.

MÅLMÆND:
>>IND>>: Jak Alnwick
<<UD<<: Simon Pouplin
Holdets alderspræsident Pouplin fik ikke et eneste minut på banen i sidste sæson, og derfor var der ingen grund til at forlænge franskmandens kontrakt. Derimod blev den noget yngre englænder Jak Alnwick hentet til klubben. Han er nogenlunde på niveau med Colin Frawley, så der kommer i den kommende sæson langt mere kamp om pladsen mellem stængerne.

FORSVAR:
>>IND>>: Simon Grieve, Marco Venturi
<<UD<<: Winston Reid, Kieran Gibbs
Reid og Gibbs havde begge kontraktudløb i løbet af sommeren 2022, og med deres afgange skulle der hentes nye spillere til. Først fik jeg en handel i stand omkring Simon Grieve, som jeg jo havde stor succes med i Aberdeen. Jeg mislykkedes i et forsøg på at købe englænderen allerede sidste år, hvor han i stedet valgte at skifte til Lazio. Her oplevede han dog ikke den store succes, hvorfor jeg uden problemer kunne hente ham tilbage til Storbritannien. Jeg har udover købet af Grieve, også hentet den italienske højreback Marco Venturi på en lejeaftale. Venturi er tiltænkt en backup-rolle for Cárdenas, og vil nok få størstedelen af sin spilletid i pokalturneringerne.

MIDTBANE:
>>IND>>: Fabrizio Costantini, Ben Vine, Noël George, Paul Woodward
<<UD<<: Luke Hyam, Pablo Pinazo, Amir Karlsson, Steve Jones
Hyam, Pinazo og Karlsson er alle blevet ofret i løbet af sommeren, da jeg så muligheden for at hente bedre spillere til klubben, mens Steve Jones er blevet udlejet med det formål at give ham mere erfaring. Som erstatning for Hyam er den 10 år yngre italiener Fabrizio Costantini kommet til klubben, og han skal i første omgang varme bænken, så længe David Cooney fortsætter med at spille så godt som han gjorde sidse år. På de to kanter har vi fået de to englændere Ben Vine og Paul Woodward. Stortalentet Vine har med sin ekstreme hurtighed evnerne til at sende et hav af indlæg ind til angriberne, og han vil ligeledes blive en stor gevinst i forbindelse med omstillingerne. På den modsatte kant har jeg købt Paul Woodward, som efter et par afstikkere til andre klubber igen er under mine vinger, ligesom han var det i Aberdeen. Hans eneste svaghed dengang var hans manglende hurtighed, men på netop det område har han gjort store fremskridt, hvorfor han kan ende med et blive den perfekte afløser for den aldrende Adam Hlousek. På den centrale midtbane har jeg i øvrigt hentet franske Noël George på fri transfer.

ANGREB:
>>IND>>: Neném
<<UD<<: Wilfreid Zaha
Klubbens 4. angriber Wilfreid Zaha er op til denne sæson blevet solgt til Napoli, og afgangen gav plads til en ny angriber. Mit valg faldt på brasillienske Neném, som kommer fra Shakhtar for hele 122 mio. kroner. Neném har som ligaens og spillets hurtigste spiller en kæmpe fordel i forhold til sine direkte modstandere, og da han samtidig har gode evner indenfor både afslutninger og dribling samt en høj arbejdsstyrke, har han alle forudsætninger for at blive en succes i West Ham. Dog har man tit set og hørt om sydamerikanske spillere, som trods gode præstationer andetsteds, ikke har kunnet slå til i England, så jeg håber virkelig, at han kan finde sig til rette så hurtigt som muligt.


Screenshots af indkøb:

Jak Alnwick   -   Marco Venturi   -   Simon Grieve   -   Fabrizio Costantini   -   Ben Vine   -   Paul Woodward   -   Noël George   -   Neném



Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010