home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# FM 06: Before The Fame
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 7# FM 06: Before The Fame  (Læst 7691 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
7# FM 06: Before The Fame
« : 16 Jun 2011, 19:52 »

Intro




Året er 2005 spillet er FM 2006. Det her er begyndelsen på et helt nyt spil, men også et skridt tilbage i tiden. Dengang Figo og Zidane tryllede på banen. Dengang, hvor Danmarks landstræner også var Morten Olsen.

Velkommen til spillet og bloggen.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 15:04 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #1: 16 Jun 2011, 20:23 »

vil kigge lidt med på retro bloggen Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #2: 16 Jun 2011, 20:26 »

Utrolig kort intro, men vil da kigge med.  Smiley

Good luck.
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #3: 16 Jun 2011, 20:36 »

Ja jeg synes det skulle være kort og simpelt Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #4: 16 Jun 2011, 20:43 »

Fuck hvor nice følger da helt sikker Peace
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #5: 16 Jun 2011, 21:02 »

Scenariet




Det som jeg har valgt, som et scenarie er at alle klubber ligger placeret i den 3 bedste række. Dog er de udvalgte hold nogle hold, som vi alle kender idag. Nogle af dem har god succes andre en del mindre.

Ideen var ligesom, at fortælle om nogle hold som på det her tidspunkt er mindre kendte. Modsat kender vi så de fleste af de hold idag, og nogle af deres spillere er utrolig populære. Alle holdene kommer fra Europa kan jeg afsløre.
Så jeg håber i kan se visionen og glæder jer til, at se hvilke hold der er tale om.

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #6: 16 Jun 2011, 21:20 »

Skulle ikke undre mig hvis det var Lille Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #7: 16 Jun 2011, 21:21 »

Tror på at Hoffenheim er det ene Wink.

KIU Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #8: 16 Jun 2011, 23:16 »

De 5 Hold





Vi skal til at se på, hvilke hold der er tale om. Jeg kan sige, at jeg har forsøgt at se rundt i Europa. Her kan jeg sige, jeg stødte på nogle store overasskelser i min færden rundt i diverse ligaer. Nå men lad os åbne op for posen med hold.

TSG Hoffenheim

Klubben fra det sydtyske er et lille forstadshold tæt på byen Sinsheim. Klubbens historie ligger langt tilbage, klubben bliver nemlig stiftet i 1899. Igennem årenes løb er det ikke en klub, som nyder kæmpe succes. Det er først da den tyske rigmand Dietmar Hopp kommer til, at der sker ting og sager. I år 2000 melder han sig virkelig ind og støtter klubben med en del penge, og så tog klubbens udvikling fart. Klubben rykker op 2 år i streg og efter de 2 kanon sæsoner, er de havnet i den 3 bedste række. Derefter går der et par sæsoner og med kraftige transfer køb rykker klubben i 2008 op i Bundesligaen.

FM 06

I Football Manager er klubben placeret i Regional Division Süd. Klubben ligger dermed i den 3 bedste række. Dermed er målet jo, at føre dem til der, hvor de er idag nemlig Bundesligaen. Vil den gode økonomi kunne gøre det eller skal der hårdt arbejde til.

Blackpool FC

Den engelske klub Blackpool stammer tilbage fra 1877. Her blev klubben grundlagt ved havnebyen Blackpool. For mange er klubben ikke en specielt kendt klub, hvis man skal se med danske briller. Klubben har dog alligevel formået, at vinde den engelske FA Cup det gjorde man i 1953. Det står idag, som et højdepunkt for klubben, som spiller i den bedste engelske række Premier League. De er for nyligt rykkede ned, det skete efter en tæt nedrykningskamp lige til det sidste.

FM 06

I 06 udgaven spiller klubben i det som hedder 2. division, men det er jo den 3 bedste række. Klubben frister en tilværelse dernede, som et lidt mindre engelsk hold. Det skal vi dog have sat skik på, og de skal tilbage i PL. Her skal kampånden frem hos "The Seasiders".

S.S.C. Napoli

Klubben fra det centrale Italien er et forholdvist kendt fodbold hold. De er i hvertfald ikke helt ukendte for de fleste fodbold elskere. Klubben er stiftet i 1904 i Napoli, som er Italiens 3 største by. Klubben har vundet den Italienske Serie A 2 gange, og samtidig har de vundet Coppa Italia 3 gange. Klubbens storhedstid var i 1987 og 1990 her vandt klubben nemlig mesterskabet. Holdet var i hopla sammen med den argentinske fodboldlegende Diego Maradona, som spillede for de azurblå helte. Herefter har man ikke vundet det italienske mesterskab, men for nylig endte holdet nr. 3 i Serie A.

FM 06

Jeg fik nærmest et chok da jeg så klubben lå placeret i Serie C. Først tænkte jeg her hører de ikke hjemme, men det gør de altså. Klubben har siden deres Maradona tid ikke ramt helt samme niveau og derfor spiller de her. Klubben må dog betegnes, som et hold med potentiale til, at rykke op. Det er skam også målet, at få de azurblå tilbage i Serie A. Her passer udtrykket before the fame ikke så godt, men alligevel har de mistet deres glans.

Genoa C.F.C.

Genoa er grundlagt i 1893. Dengang fungeret klubben dog, som en cricket klub for englændere bosiddende i Italien. Derfor har klubben netop det logo, som det har med det engelske flag i toppen. I 1897 blev fodbolddelen af Genoa oprettet af den engelske mand James Richardson Spensley. Klubben er indehaver af hele 9 mesterskaber, og kun en enkelt gang er de nået til tops i Coppa Italia. Siden 2. verdenskrig har de dog vandret en del rundt mellem Serie A,B og C. De har vært ramt af økonomiske problemer og korruption, men de er nu en fast del af den Italienske Serie A.

FM 06

Klubben ligger ligesom Napoli placeret i Serie C. Der er dog en lille hage ved Genoa, og det er at de starter med -3 point. Uden jeg ved det vil jeg gætte på, at de har fikset kampe eller økonomiske problemer. Så det bare oom at tage arbejdshandskerne på, og fører dem tilbage i Serie A.


F.C. St. Pauli


Piraterne fra arbejder området i Hamborg er et hold, som de fleste kender. Klubben er grundlagt i 1910. Klubben befinder sig i den tyske Bundesliga, men er netop lige rykkede ud. Klubben er kendt, som en kultklub i hele Europa og Verden. Klubben har fanklubber over hele verden, hvilket gør den meget speciel set i forhold til dens størrelse. Klubben er kendt for dens antifacistiske politik, og dens alle er velkomne politik. Klubbens fans er også rigtig dedikeret og støtter holdet i medgang og modgang. Klubben har aldrig opnået det helt store, men står for mange som en klub med alle kulturer.

FM 06

Klubben er lokaliseret i den tyske Regional Divsion Nord. Her spiller klubben med om oprykning. De kan roligt være sikre på, at de har opbakning når de løber på banen. Så vil fansene kunne bære klubben frem hjulpet af hårdt arbejde. I hvertfald en udfordring.

Skrevet af Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #9: 16 Jun 2011, 23:50 »

Blev Napoli ikke tvangs nedrykket pga. Noget Aftalte kampe m.m. ? Men det er nu sjovt og spændende læsestof og jeg vil følge med så længe bloggen formår at holde nuværende niveau Smiley
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #10: 17 Jun 2011, 21:30 »

Tak for alle kommentarene, og håber jeg kan holde niveauet oppe Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Philips
Gæst
 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #11: 18 Jun 2011, 09:42 »

Rigtig spændene projekt og du skriver også gansk udemærket en ide kunne måske være at tage et ss af holdets daværende stjernespiller dengang og holdets nuværende stjernespiller. Og så er det lidt ærgeligt at du ikke har taget Man City med.
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #12: 18 Jun 2011, 17:27 »

Hvorfor City spiller jo ikke i den 3. bedste række i 2005 Smiley

SS skal nok komme når jeg afsløre holdet bare, og skal da ærligt indrømme jeg ikke kender så meget til de holds stjernespillere i 2005 Wink



« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 17:29 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #13: 18 Jun 2011, 17:46 »

Blev Napoli ikke tvangs nedrykket pga. Noget Aftalte kampe m.m. ? Men det er nu sjovt og spændende læsestof og jeg vil følge med så længe bloggen formår at holde nuværende niveau Smiley
I forsommeren 2004 gik klubben konkurs, da klubben efter en årerække havde vekslet mellem Serie A og Serie B, atter rykkede ned i Serie B samtidig med at det blev anslået at klubben skyldte i omegnen af 70 millioner euro's.

Klubben blev dog kort tid efter etableret igen af den italienske film-producer Aurelio De Laurentiis'. Navnet blev ved genetableringen, Napoli Soccer da man ikke måtte benytte Società Sportiva Calcio Napoli. Det genetablerede Napoli blev af det italienske fodboldforbund (FIGC) placeret i Serie C fra sæsonen 2004-05.

I Maj 2006 ændrede man klubbens navn tilbage til det historiske, Società Sportiva Calcio Napoli. I den første sæson efter genetableringen (04/05) missede Napoli oprykningen til Serie B da man tabte sammenlagt over to playoff-kampe til rivalen, Avellino. Citat fra wiki
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #14: 18 Jun 2011, 21:13 »

Genoa C.F.C.




Genoa er en Italiensk fodboldklub, som holder til i det nordlige Italien. Holdet spiller anno 2005 i den italienske Serie C. Stoltheden på holdet har ikke været lavere, og derfor har Genoa ansat en ny manager. Holdets fortid skal vendes til succes, og man skal igen kunne være stolte over Genoa. Fordi sidste gang klubben kun hyldes som mestrer, var i 1924 hvor holdet sidst vandt Serie A.

Holdet som startede, som en cricketklub er idag en af Italiens ældste aktive fodboldklubber. Klubben befinder sig på et lavpunkt, men det skal der vendes op og ned på. Klubben har derfor ansat den danske manager Mikkel Christensen. Han er et ubeskrevet blad i manager sproget, men han har overtaget Genoa.

Christensen har udtalt, at holdets nuværende placering er fuldkommen uacceptabelt. Han forventer som minimun, at holdet kommer med i kampen om oprykning. Han har dog udtalt, at der skal ske en del forbedringer af holdet. Christensen tiltræder den 1.Juli, som den nye træner, og allerede nu har han et par ønsker på seddelen.

Ifølger rygterne får han 2.7 mio € til rådighed, hvilket er et flot budget til klubbens placering. Rygterne sætter ham allerede i forbindelse med en del spillere. Christensen har ikke selv sagt noget. Flere medier melder, at der skulle være en stor stjerne i gærde, men det vil den nye manager ikke udtale sig om.





Informationer om Genoa C.F.C.

Klubnavn: Genoa C.F.C
Liga: Serie C
Mesterskaber: 9 serie titler, sidste blev vundet i 1924
Cup Titler: 1 cup sejr
Founder: Richard Spensley
Stadion: Stadio Luis Ferrais
Kapacitet: 36.536
Ærkerivaler: Sampdoria
Medieprognose: Oprykningskandidate r
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010