home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# FM 06: Before The Fame
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 7# FM 06: Before The Fame  (Læst 7693 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #15: 23 Jun 2011, 18:18 »

Trupgennemgang Del 1




Den nye manager Mikkel Christensen, var allerede gået igang med en komplet evaluering af truppen. Han havde kigget på holdet efter et par træninger, og allerede nu havde han ideér om, hvordan det så ud. Han havde udtalt, at der nok ville ske udskiftninger, men han kunne ikke sige mere på nuværende tidspunkt.


Målmænd


Målmændsposten kan nævnes, som en af de stærke punkter for holdet. Holdet har pt 3 målmænd til rådighed, og de er alle 3 dygtige. Den første er Massimo Gazzoli, som er en rigtig stærk målmand ligger sin styrke i reflekser og håndtering. Hans svagheder er dog hans luftspil og udspark.

Den næste målmand er Alessio Scarpi, som umiddelbart må anses for at være den bedste af de 3. Hans gode reflekser og håndtering gør ham til en stabil målmand. Han er også den ældste med 32 år så en gammel ræv er han.

Så til den sidste og yngste målmand det unge 18 årige talent Danilo Russo. Den målmand må helt klart anses for, at være den nye stjerne på fremtidens hold. Allerede nu er flere klubber intresseret i, at hente den 18 årige målmand.




Forsvar

På forsvars siden ser det rigtig stærkt ud, og her er der ingen tvivl om sikkerheden. Foreløbig for, at starte et sted så er Stefano De Angelis nærmest den sikre venstreback. Hans dygtighed med bolden er god, og hans offensive kvaliteter er gode.

I midterforsvaret har Mikkel næsten allerede valgt sig ind med sine startere. I hvertfald ligner både Michele Basic og Cristian Stellini de umiddelbare førstevalg. Bacis med de sikrer makeringer og den fantastiske fysik bliver en hård nød. Samtidg har de den hovedstøds stærke Cristian ved siden af, som er utrolig dygtig med hovedet.

På højrebacken har de den rolige og beslutsomme back Marco Ambrogioni. Den rutinerede italiener er både sikker og samtidig god med hovedet en vigtig brik. Han er rigtig sikker med bolden, og han bliver vigtig når de skal træffe de rigtige beslutninger, hvis Genoa bliver presset.




Del 2 kommer snart..
« Seneste Redigering: 23 Jun 2011, 22:04 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #16: 23 Jun 2011, 19:17 »

Rigtig fine updates  Thumbs Up
Det kunne være rart med et ss af hver enkelt spiller.  Wink
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #17: 23 Jun 2011, 21:37 »

Jeg takker og jeg kan sige, at der kommer SS i 2 del af gennem gangen, som kommer imorgen regner jeg med Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #18: 23 Jun 2011, 21:48 »

Jeg elsker gamle blogs, og denne kunne nok blive rigtig god. Det er dog irriterende at læse når du sætter skriften centreret og synes også trupgennemgangen blev lidt rodet. Sæt det lidt op med billeder/screenshots og evt. lidt farver, så man får et lidt bedre overblik over truppen..

Og for Guds skyld, lad være med at omtale dig selv i 3. person. Beklager, men jeg synes det lyder mega fesent og falsk når man gør det i en blog. Men det er jo bare personlig smag Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #19: 23 Jun 2011, 22:02 »

Jeg elsker gamle blogs, og denne kunne nok blive rigtig god. Det er dog irriterende at læse når du sætter skriften centreret og synes også trupgennemgangen blev lidt rodet. Sæt det lidt op med billeder/screenshots og evt. lidt farver, så man får et lidt bedre overblik over truppen..

Og for Guds skyld, lad være med at omtale dig selv i 3. person. Beklager, men jeg synes det lyder mega fesent og falsk når man gør det i en blog. Men det er jo bare personlig smag Wink

Jeg takker for kommentaren og den konstruktive kritik, og jeg vil tage det til efterretning. Den eneste grund til jeg sætter teksten i midten er for, at gøre ligesom i de forrige updates. Så må jeg bare overveje om jeg så skal se det fra managerens vinkel i stedet. Smiley


Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #20: 27 Jun 2011, 23:05 »

Har problemer med, at poste min update nogen der ved hvorfor ?
Ubeslutsom
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #21: 28 Jun 2011, 21:58 »

Trupgennemgang Del 2



Så er anden del på plads, og den vil ikke blive skrevet i 3. person men udfra managerens vinkel. Håber i kan lide det bedre, hvilket jeg kan, så håber i også vil kunne lide det.

Midtbane

Midtbanen er et sted jeg bliver nødt til, at forbedre det her hold. Med 4 defensive midtbaner og kun 1 fløj skal der hentes ind. Opstillingen bliver i hvertfald alt for defensiv til min smag, hvis det står til mig skal vi spille mere offensivt. Vi skal ikke tænke italiensk fodbold altså kun, hvis vi skal vinde og fører med 1. På midtbanen har vi 5 spillere, som det ser ud skal vi supplere op men dem vi har er Manuel Coppola, Giovanni Tedesco, Lucas Rimoldi, Daniele De Vezze og Marco Rossi.

Rossi som er den eneste fløj skal have hjælp, så minimum 2 spillere skal vi hvertfald have ind til fløjene. Så skulle vi gerne kunne skaffe 2 centralemidtbaner. Det ville være det mest oplagte så må vi se om vi får solgt nogle. Det kan godt blive svært, at sælge men vi vil forsøge, at gøre det.





Angreb

Oppe i front står holdet fint og stærkt. Der er både hurtige folk, men også store angribere med god fysik. Begge dele kan blive aktuelle. Dog er det fortrukne angreb dem, som har mest fysik, og her har vi Igor Zaniolo og Massimo Minetti. Begge angribere er utrolig stærke og kan tage tæsk, og det kan blive vigtigt mod et aggresivt forsvar. Samtidig råder holdet over den hurtige lejesvend Fransesco Morga. Han ekstreme hurtighed og træfsikkerhed kan blive vigtig, og jeg tvivler ikke et sekund på hans evne til, at gribe chancen.

Den sidste mand i flokken er den rutinerede ræv Nicola Caccia, som er den ældste. Med hans 34 år bringer hna rutine, og erfaring i vores angreb, og mon han ikke også får sin chance på et tidspunkt. Det bliver dog svært med han fremtrædende alder. Holdet råder også over mere prominente navne de er dog udlejet her er bland andet Diego Milito og Lavezzi.







Spillertruppen anno 1. Juli

Målmænd

Massimo Gazzoli
Alessio Scarpi
Danilo Russo

Forsvar

Marco Ambrogioni
Stefano De Angelis
Michele Bacis
Cristian Stellini
Gianluca Lamacchi
Giuseppe Greco


Midtbane

Manuel Coppola
Marco Rossi
Giovanni Tedesco
Lucas Rimoldi
Daniele De Vezze

Angreb

Igor Zaniolo
Massimo Minetti
Nicola Caccia
Fransesco Morga




Jeg ville gerne sætte et gråt logo ind ved angrebet men, så gider den ikke poste min update så håber i kan klare jer uden.
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 22:12 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #22: 30 Jun 2011, 21:36 »

Stjernestøv over Genoa



Så sad vi her ved et bord dækkede med en rød dug. Han smilede til mig, og jeg smilede igen. Jeg tror glæden strålede hos os begge. Den her aftale var nemlig historisk, hvis ikke medierne gik lidt amok ville det være mærkeligt.

Jeg kiggede papirene igennem en gang til, og så satte jeg min signatur på den. Jeg rakte papiret over på den anden side af bordet. Han kiggede på det og satte så sin yderst sjældne signatur på det. Den her spiller var måske en gammel mand, men han var stadig en stjerne. Han gav mig hånden og sendte et kæmpe smil. Han var jo 34 år og derfor skrev vi kun en 1 årig kontrakt, hvilket var bedst for begge parter. 

Manden vi taler om her er selvfølelig den spanske midtbane spiller Josep Guardiola, som netop havde skrevet en kontrakt med Genoa. Jeg sagde til ham, at hans trøje var i trykken, og vi kun ventede på den.
Et upcoming pressemøde var på trapperne, og jeg trippede næsten så meget glæde var der. Så var trøjen her jeg gav Josep den, og han kiggede på den og nikkede anerkende. Jeg vidste, at det ikke var skuffelse han havde i øjenene. Vi trådte ind i rummet og kameraerne begyndte, at blænde os fuldkommen. Pressen kiggede med store øjne de troede det ikke, og det var jo næsten også urealistisk.

Pressemødet begyndte, og det haglede ned med spørgsmål til Guardiola. Han virkede rolig og han forholdte sig til spørgsmålene. Flere journalister spurgte til valg af hold, og her svarede han, at han godt kunne lide den italienske kultur, så derfor var et skifte oplagt. Pressen spurgte til den omtalte overgangsum vi afslørede ingenting. Journalsiterne spurgte også, hvordan han kunne løfte holdet. Han svarede, at erfaringer var det han kunne komme med, også måtte vi bare vente at se.

Jeg takkede af og sluttede pressemødet, lokalet summede og kameraerne tog deres sidste billeder. Den nye stjerne gik ud af lokalet efterfulgt af mig, og bestyrelsesformande n i klubben. Vi endte ude på gangen og fik pustede ud med en kop kaffe.


SS Guardiola
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 22:09 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# FM 06: Before The Fame
« Svar #23: 30 Jun 2011, 22:20 »

I skal bare spørge, hvis i gerne vil have SS af nogle af spillerne Wink

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# FM 06: Before The Fame
« Svar #24: 01 Jul 2011, 00:33 »

Puha Mikkel, den intro du har lavet, det er den bedste intro jeg nogensinde har set. Jeg synes kombinationen af 'helt nyt' og 'tilbage i tiden' er godt fundet på, og den virker rigtig gennemarbejdet. Det vil jeg godt give dig meget credit for!  Thumbs Up

Derimod synes jeg, at dit niveau er dalet kraftigt, efter du er begyndt at skrive i 1. person. Det har på ingen måde noget med det at gøre, for jeg er ubetinget enig med Gazlgor, og jeg vil langt hellere se den i 1. person, end 3. person. Det virker bare som om, at du har tabt modet, eller at der på en eller anden måde har været noget, som har skudt din koncentration et andet sted hen. Jeg synes der er kommet en del tegnsætningsfejl, som gør sætningerne utrolig svære at læse, og så synes jeg at dine sætninger godt kan blive en smule snørklet.

Alt i alt synes jeg det er en rigtig god blog, og så er jeg meget stor fan af, at det er et gammel spil. Jeg vil helt sikkert holde en smule øje med bloggen, uden at jeg kan love, at jeg følger med i samtlige updates. Held og lykke Peace.
Logged

If you can't join them, beat them.


Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# FM 06: Before The Fame
« Svar #25: 01 Jul 2011, 19:38 »

Puha Mikkel, den intro du har lavet, det er den bedste intro jeg nogensinde har set. Jeg synes kombinationen af 'helt nyt' og 'tilbage i tiden' er godt fundet på, og den virker rigtig gennemarbejdet. Det vil jeg godt give dig meget credit for!  Thumbs Up

Derimod synes jeg, at dit niveau er dalet kraftigt, efter du er begyndt at skrive i 1. person. Det har på ingen måde noget med det at gøre, for jeg er ubetinget enig med Gazlgor, og jeg vil langt hellere se den i 1. person, end 3. person. Det virker bare som om, at du har tabt modet, eller at der på en eller anden måde har været noget, som har skudt din koncentration et andet sted hen. Jeg synes der er kommet en del tegnsætningsfejl, som gør sætningerne utrolig svære at læse, og så synes jeg at dine sætninger godt kan blive en smule snørklet.

Alt i alt synes jeg det er en rigtig god blog, og så er jeg meget stor fan af, at det er et gammel spil. Jeg vil helt sikkert holde en smule øje med bloggen, uden at jeg kan love, at jeg følger med i samtlige updates. Held og lykke Peace.

Er glad for du kan lide introen. Jeg kan godt se, at mit niveau er faldet en del måske, men det var mest fordi de skulle hurtigt ud opdateringerne. Grunden til det var fordi jeg ikke havde postet nogle, og derfor vil have nogle ud, men jeg vil prøve at hæve mit niveau igen.

Det håber jeg så vil gøre, at dig og andre stadig vil læse med når de kommende updates kommer.

Tak ros og ris Wink

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 06: Before The Fame
« Svar #26: 02 Jul 2011, 23:11 »

Transfers





Så er dette års sidste handler gennemført. Vi har forstærket os der, hvor vi havde problerne nemlig midtbanen. Her har flere nye navne gjort deres entre, og der er både spansk, engelsk og peruviansk islæt. Nu fik Guardiola sin egen omtale, så nu skal vi høre om de andre handler jeg har foretaget mig.


Fernando Daniel Del Solar

Et andet af de nye køb er den peruvianske midtbane Del Solar. Med hans 28 år er han en forholdsvist rutinerede spiller. Den her spiller medbringer stor klasse og med lynhurtige løb, og præcise indlæg bliver han giftig. Hans glimrende tal siger alt han kan både sparke, og løbe hurtigt. Det bliver fantastisk, at se ham på holdet. Jeg er virkelig glad for, at have signet ham til klubben.

Tommy Black

Den næste i rækken er den engelske højre fløj Tommy Black. Med sine 25 år er han, en spiller på vej mod sin bedste fodboldalder. Hans præcision med indlæg og dribling er sublim. Med et kort ophold i Arsenal så glæder vi os til, at se om det har hjulpet. Jeg håber han bliver en spiller, som vi kan for meget ud af.

Abel Buades

Den sidste handel jeg lavede var den spanske midtbane spiller Abel Buades. Han blev hentet i spanske Gimnastic, hvor han kunne hentes utrolig billigt. Den her spiller regner jeg med skal supplere Guardiola. Hans glimrende overblik og sikrer afleveringer bliver vigtige. Hans alder ligger også i midt 20´erne. Jeg og klubben glæder os meget til at se ham i auktion.




Skrevet af Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# FM 06: Before The Fame
« Svar #27: 05 Jul 2011, 15:04 »

Første test for Genoa





Så er alle venskabskampene afsluttet, og med stor succes. Det er blevet til hele 4 sejre ud af 5 mulige. Holdet har virkelig spillet flot fodbold med fantastiske pasninger og lynhurtigt spil. Jeg er godt tilfreds, og det lykkedes også at få angrebet til at nette en del gange. På forhånd havde jeg jo satset på Minetti og Zaniolo.

Så derfor sad jeg med krydsede fingre inden den første kamp mod Saarbrücken. Det her var første test, og her kunne man godt mærke, at vi lige var kommet tilbage fra sommerferie. Begge hold spillede forsigtigt, og det resulterede i et 1-1 resultat. Målet blev sat ind af Igor Zaniolo.

Det mål skulle vise sig, at starte en række af kampe, hvor Igor fik scorede. Vi var taget på tur i Tyskland for, at teste deres fodboldevner. I den anden kampe mødte vi Waldgirmes, og her blev det angrebsmakkeren Massimo Minetti, som scorede 2 gange i sejren på 2-0. I den 3. kamp mødte vi holdet Baunatal her blev det til en 1-2 sejr til os. Den her gang scorede Igor og Massimo 1 hver.

Så var det tid for den 4 kamp og den sidste på tysk grund. Her blev det også til den største sejr i venskabskampene. Holdet slog nemlig Rheine med hele 1-4, og på 2 mål af Igor 1 af Massimo og til sidst 1 af Guaridola. I den sidste kamp var vi taget tilbage til Italien, og her mødte vi holdet Andria Bat. Det blev til en sikker 0-2 sejr og igen igen scorede Igor 2 gange i sejren.

Så alt i alt en godkendt præstation af holdet, og bestemt en god selvtillid, at gå ind til sæsonen på. Jeg og holdet glæder os utrolig meget, og med en brandvarm Igor Zaniolo kan det blive farligt.





Resultater







Skrevet af Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010