home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9 "Din Karriere" af King
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: #9 "Din Karriere" af King  (Læst 19184 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

Sv: #2 "Din Karriere" af King
« Svar #60: 06 Jun 2011, 22:28 »

Neeeeeej, ville hellere blive i Randers i superligaen end Arsenal u/18 Skuffet Men eller god update igen

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #61: 06 Jun 2011, 22:33 »

Jeg syntes sku det ser godt ud King (: Jeg håber bare at min spiller er medlem af Danmark med alle den skader...

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

King
Ynglingespiller

« Svar #62: 07 Jun 2011, 17:12 »

#3 Update

Baloo38:
- 'Mini' er stadig en del af Mallorcas førstehold, og her er det blevet til 6 ligakampe og 2 cupkampe. Ét mål i hver turnerning giver ham en total på 2 for Mallorca denne sæson. Lad os se hvad 2012 byder på for angriberen.

Gangster_Calle:
- Ingen sæson at råbe hurra for indtil videre for Enevoldsen. Han har kun fået 1 kamp, det var i cuppen, hvor her blev han bombet med 3 mål. Ellers et par reserve kampe. Keeperen skal snart igang med at få noget fast spilletid. Cesena er interesserede i at købe ham her til den kommende vinter transfervindue.

Apache:
- Islændingen er stadig udlejet fra Santos til Ceará. Her har han fået 19 kampe i den netop afsluttede sæson i Brasilien, og hans klub endte på 3. pladsen i ligaen. Imponerende. Hvad fremtiden byder på må vi vente og se. Måske Santos henter ham tilbage?

Indsæt_Navn:
- Sovsesluger har fået en god start på ungdomsholdet i Liverpool. 12 kampe, 6 mål og 4 oplæg. Han skal forsætte med den gode form, og måske venter en førsteholdsplads snart.

NiklasV:
- Angriberen kan meget vel være at finde i Tottenhams A-trup næste sæson. Han har imponeret denne sæson for U18 med 11 mål i 10 kampe. Han er også blevet belønnet med 3 kampe i Premier League og 1 FA CUP-kamp.

PEAST:
- Karlsson gør det godt på U18-holdet i Manchester United. Han har spillet 8 kampe og lagt op til 7 mål, samt udnævnt til kampens spiller 4 gange. Han er også kommet ind for Manchester Uniteds førstehold i FA-CUPPEN 2 gange.

The Red:
- Han er tilbage fra sit skadeshelvede og har spillet 7 kampe for Aab indtil videre i sæsonen. Hans gennemsnit er dog kun på 6.33, så måske Ottesen skal videre - der er dog ingen rygtede klubber endnu.

fckfanen4ever:
- Høgsberg imponere for Arsenals u18-hold. 5 kampe og 8 mål taler for sig selv. Han er lige blevet sat på leje-listen, så måske han kan komme ud og få noget førsteholdsbold. Han danner en farlig duo med Niek Elkjær.

Nieki:
- Niek er stadig og finde i Arsenal u18 hold, men her gør han det rigtig godt. Han danner duo med Andreas Høgsberg, og de 2 ser ud til ikke at være på ungdomsholdet længe. Niek er på 16 mål og 8 oplæg i 12 kampe. Så er han ydermere kaldet op til det belgiske U21-landshold. WOW!

brøndby zupras:
- Theisen's karriere er gået helt i stå. Efter han i November kom tilbage fra Kalmar, så har han blot fået en halvleg i Carling Cuppen ellers ingen andre kampe, heller ikke for U18-holdet. Mon ikke han forlader City snart.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

Sv: #3 "Din Karriere" af King
« Svar #63: 07 Jun 2011, 17:20 »

Ganske fornuftigt at jeg klate mgi godt på Arsenal U/18 nu håber jeg på at blive lejet ud til en mindre klub og få førsteholds fodbold Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

NiklasV
Gæst

« Svar #64: 07 Jun 2011, 17:20 »

Godt arbejde King Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #65: 07 Jun 2011, 17:21 »

Ser godt ud. Håber snart jeg skifter fra Santos :-D

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 07 Jun 2011, 17:43 »

Spændende, at min spiller er røget til Liverpool, og rent faktisk lader til at gøre det ganske udmærket! Synes skam også, hans stat-udvikling har været ganske fin. Selvfølgelig er det ærgeligt, at han vælger at være en scouser, men i det mindste er det ikke Tottenham.
Håber på, at han får debut på førsteholdet indenfor det næste års tid; det ville være stort af ham. Grin

Ellers et par fine opdateringer, King, og jeg ser frem til den næste! :-)

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 07 Jun 2011, 19:14 »

Fuck mit liv Skuffet Jeg burde jo starte inde for city's førstehold  Opstemt

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #68: 07 Jun 2011, 19:16 »

2012 bliver mit år

Tidligere: Baloo38

King
Ynglingespiller

« Svar #69: 07 Jun 2011, 19:32 »

De engelske klubber er vidst vilde med jer. He he Wink

King
Ynglingespiller

« Svar #70: 07 Jun 2011, 19:43 »

Jeg kører gennem vinter-transfermarkedet nu og laver en hurtig update, med jeres transfers.  Wink

King
Ynglingespiller

« Svar #71: 07 Jun 2011, 20:23 »

#4 Update - Vinter Transfervinduet

Baloo38:
- Mini er stadig at finde i Mallorca. Dog var Dortmund tæt på, at hente ham på en lejeaftale, men Laudrup valgte at holde på hans unge dansker. Mini er oppe på 10 kampe i sæsonen indtil videre for Mallorca og 2 mål.

Gangster_Calle:
- Casper er stadig i FC Midtjylland, og det er ikke blevet bedre siden sidst. Han er stadig bagerst i køen, og keeperen må håbe, at Cesena gør noget ud af den interessere og henter ham til Italien.

Apache:
- Vidarsson nyder stadig Samba-landet, Brasilien, og er nu i hans 3 brasilianske klub. Efter han vendte tilbage til Santos fra Ceará, så har Santos sendt ham afsted til Bahia - Så Islændingen er stadig at finde i Brasilien.

Indsæt_Navn:
- Sigurd er stadig at finde i Liverpool og inde i U18-holdet. Han imponere med mål, men Liverpool har sat ham på leje listen for at finde en klub han kan få førsteholdsbold hos. Nu må vi se til sommer.

NiklasV:
- Niklas Vinding er blevet forfremmet til Tottenhams førstehold, og har nydt 5 kampe indtil videre. Vinding har haft en super sæson for U18-holdet og er nu klar til at bombe for førsteholdet i Tottenham.

PEAST:
- Stadig hos Manchester Uniteds ungdomgshold hvor han imponere med hans assists. Ipswich har vist stor interrese i at leje danskeren. Så det ser ikke dårligt ud for Karlsson.

The Red:
- Så er der endelig godt nyt for unge Kasper Ottesen! Liverpool har hentet ham til deres U18-hold for 1.1 Millioner Euro. I hans debut for ungdomsholdet lavede han en flot assist og fik et gennemsnit på 7.40. Så der gang i karrieren igen hos den unge midtbanespiller.

fckfanen4ever:
- Stadig hos Arsenal og bomber stadig. Han fik debut for Arsenal i Premier League og her scorede han, samt lagde op! Fantastisk for unge Andreas.

Nieki:
- Belgieren har endnu ikke fået debut for Arsenals førstehold som Andreas Høgsberg - Men han er topscorer for ungdomsholdet og der går nok ikke længe før vi ser ham få sin debut.

brøndby zupras:
- Manchester City lejede ham ud til Red Star i Serbien. Men Theisen blev skadet ved første træning og må holde pause på 3 til 4 uger. Ærgeligt!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #72: 07 Jun 2011, 20:25 »

Hvor det dog kører for mig ticked off

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

King
Ynglingespiller

« Svar #73: 07 Jun 2011, 21:28 »

#5 Update - Slutning på sæson 2

Baloo38:
- Mini sluttede sin sæson i Mallorca med 14(2) kampe for Mallorca og endte med 4 mål og 2 assists. God sæson for danskeren.

Gangster_Calle:
- Skidt sæson endte med kun 2 kampe for FCM til Enevoldsen. Men interesseren her i sommertransfervindu et er stor: Molde, Belenenses, Viking og Mechelen er ude efter keeperen.

Apache:
- Vidarsson har spillet for Bahia denne sæson, og her er det blevet til 25 kampe i den brasilianske liga.

Indsæt_Navn:
- Sigurd Sovsesluger slutter godt af med masser af mål for Liverpool U18, og Liverpool har valgt til vinter at sende danskeren afsted til Terek Grozny i Rusland på en 6 måneders lang lejeaftale.

NiklasV:
- Endte med 5(1) kampe for Tottenhams førstehold. Og det ser ud til en større rolle til danskeren efter sommer.

PEAST:
- 16 Assists og 1 mål for U18 Holdet i Manchester Untied. Måske en større rolle til ham efter sommer?

The Red:
- Fik en skade sidst på sæsonen, men har haft en god sæson for U18 holdet i Liverpool. Lad os se næste sæson hvad der sker, hvis han dog kan holde sig skadesfri!

fckfanen4ever:
- Den talentfulde angriber slutter en god sæson af i Arsenal, hvor han fik debut for førsteholdet og kan sikkert se fremtid til større rolle efter sommerpausen.

Nieki:
- 25 kampe - 26 mål. Det er stats for Elkjærs sæson hos Arsenal U18. Lad os se om det kan blive til Premier League efter sommer. 

brøndby zupras:
- Nåede ingen kampe for Red Star, så han vender tilbage til Manchester City, og sikkert en lang sommer. Han skal videre fra City!

Jonaspetersen93
Manager

Sv: #5 "Din Karriere" af King
« Svar #74: 07 Jun 2011, 22:56 »

ser da okay ud

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010