home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9 "Din Karriere" af King
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: #9 "Din Karriere" af King  (Læst 15901 gange)
King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #90: 09 Jun 2011, 18:44 »

- Jeg er dog nødt til lige at spørge, hvad der skete med min spillers tur til Rusland? Blev aftalen annuleret, eller var det bare et meget kort lån (og i så fald, hvordan gik det så?)? :-)

Det var et kort lån på 3 måneder, men du fik ingen kampe og kom tilbage til Liverpool, som så lejede dig ud til Zaragoza.
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #91: 09 Jun 2011, 21:27 »

Det går jo super! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #92: 09 Jun 2011, 21:44 »

SÆLG MIG NU CITY!!   Sur

- jeg trækker ordene i mig med at jeg ikke havde glasben, har lige fået knæskade som er min anden skade på meget kort tid  crazy
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #93: 09 Jun 2011, 22:26 »

..og så tager det en helvedes tid at tage screenshots af alle spillerne, uploade dem, og skrive dem ind i opdateringen. Jeg føler ihvertfald, at det er noget af det mest tidskrævende i min egen udgave af "Din Vej".

Det tager da højst 2 minutter pr. spiller? Det gør det i hvert fald for mig. Men nok om det.
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #94: 09 Jun 2011, 22:36 »

Og så er der 10 spillere, og King har som bekendt været super effektiv, og er kommet med cirka 2 updates om dagen, dvs. 20 screenshots = 40 minutter (tops, så vi kan godt trække den ned til 30 minutter). Godt nok er det ikke vildt lang tid, men så sjovt er det da heller ikke at sidde, og ordne screenshots. Dog har du ret; nok om det. :-)

Det var et kort lån på 3 måneder, men du fik ingen kampe og kom tilbage til Liverpool, som så lejede dig ud til Zaragoza.

Fair nok. Mange tak, King. :-)
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #95: 09 Jun 2011, 22:46 »

super godt lavet King KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #96: 10 Jun 2011, 20:21 »

#8 Update





- Vi befinder os 28. Maj 2013




Baloo38:
- Har haft en mindre rolle på Mallorcas førstehold. 9(3) kampe og et enkelt mål har han scoret samt 1 assist. Laudrup er fyret, så måske Mini også forlader Mallorca til sommer? - Han har spillet 4 kampe for Danmark og scoret 2


Gangster_Calle:
- 9 Kampe for Wolfsburg siden skiftet fra Midtjylland, og keeperen har lukket 4 mål ind. Enevoldsen sluttede sæsonen med et gennemsnit på 7.14.


Apache:
- Er fast mand hos Marseille, og har allerede fået 18 kampe siden sit skifte. 4 kampe for Islands landshold. 18-årige Vidarsson har en lys fremtid foran sig.


Indsæt_Navn:
- 14 kampe for Zaragoza, som han er udlejet til, og det er blevet til 2 assists og ingen mål. Han har ydmere fået debut på danmarks landshold. Flot. Lad os se om Liverpool kan bruge ham næste sæson.


NiklasV:
- Vinding er fast mand hos Tottenham. 9 Mål, 2 assists i 23 kampe. Flot af Vinding! - Han har spillet 6 landskampe for Danmark, og scoret 1 enkelt pind.


PEAST:
- 24 kampe for Havre AC, og det er blevet til 4 assists og 6 man of the match-titler. Lad os se om Manchester United kan bruge ham til næste sæson.


The Red:
- Han har virkelig fået karrieren igang efter hans skadeshelvede. 45 kampe for St. Johnstone og det er blevet til 6 mål og 12 assists! - Liverpool har helt sikkert store planer med den 19-årige defensive midtbane spiller.


fckfanen4ever:
- Høgsberg er udlejet til QPR fra Arsenal. Her har han scoret 18 mål og lagt op til 6 mål. Arsenal har fulgt med og er klar til at hente ham ind til førsteholdet.


Nieki:
- 10 kampe for Birmingham og det er blevet til 6 mål og 1 assists. Arsenal må i tænkeboks og se om der er plads til det store belgiske talent på næste års hold, eller om en ny udlejning lurer.


brøndby zupras:
- Theisen er kommet igang for Sion. 28 kampe er det blevet til for forsvarsspilleren som er ejet af Manchester City. Vi må se hvad City vil med Theisen efter sommermarkedet.
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #97: 10 Jun 2011, 20:22 »

Endnu en fed update King, har scoret pænt mange mål hos QPR nu må jeg da snart score mere end 5 mål på landsholdet det er ikke nok hehe Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #98: 10 Jun 2011, 20:23 »

Endnu en fed update King, har scoret pænt mange mål hos QPR nu må jeg da snart score mere end 5 mål på landsholdet det er ikke nok hehe Smiley

Mon ikke du snart bliver kaldet op på A-landsholdet. Det har du fortjent  Thumbs Up
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 "Din Karriere" af King
« Svar #99: 10 Jun 2011, 20:24 »

Mon ikke du snart bliver kaldet op på A-landsholdet. Det har du fortjent  Thumbs Up

De håber jeg på  Djævel
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 "Din Karriere" af King
« Svar #100: 10 Jun 2011, 20:45 »

Det går jo fantastisk, fast mand i Marseille. Ikke dårligt! Smiley
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8 "Din Karriere" af King
« Svar #101: 10 Jun 2011, 20:46 »

Hvad har du givet os fra starten i Nuværende evne og i Potentiel evne ? Ren nysgerrighed.
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 "Din Karriere" af King
« Svar #102: 10 Jun 2011, 20:51 »

Hvad har du givet os fra starten i Nuværende evne og i Potentiel evne ? Ren nysgerrighed.

Puha.. Jeg tror nok det var 120 i nuværende og -5 i potential, men er ikke 100% sikker. Skal nok lige tjekke op, er ved at smide en transfer-update up.  Thumbs Up
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8 "Din Karriere" af King
« Svar #103: 10 Jun 2011, 20:51 »

Puha.. Jeg tror nok det var 120 i nuværende og -5 i potential, men er ikke 100% sikker. Skal nok lige tjekke op, er ved at smide en transfer-update up.  Thumbs Up

Perfekt ! Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 "Din Karriere" af King
« Svar #104: 10 Jun 2011, 21:26 »

#9 Update - Sommer Transfervinduet





- Vi befinder os ved 1. September 2013.


Baloo38:
- Mallorca har ikke solgt eller udlejet Mini. De har valgt at give ham endnu en sæson, og lad os se om han kan slå igennem denne sæson.

Gangster_Calle:
- Enevoldsen er blevet i Wolfsburg. Han ser ud til at kunne se frem til mere spilletid denne sæson, og det er lige hvad keeperen har brug for.

Apache:
- Fast mand i Marseille, så Vidarsson har det helt fint hvor han er, derfor er han også blevet. Hans løn er på hele 165.000 Euro om måneden. Flot for en 18-årig.

Indsæt_Navn:
- Sigurd Sovsesluger har Liverpool valgt at udleje endnu engang. Denne gang er det en sæsonlang aftale til Getafe i Spanien.

NiklasV:
- Tottenham har ikke valgt at sælge Vinding, og hvorfor skulle de dog også det. Han er 18 år og fast mand. Der er stor fremtid i Niklas Vinding!

PEAST:
- Manchester United har lejet ham ud til QPR, og her er han startet de første 4 kampe. Han skal nok imponere, stort talent!

The Red:
- Han imponerede så meget i Skotland, at Barcelona bød på ham så snart han kom tilbage til Liverpool. 5.25 millioner Euro hentede Barca ham for. Han er dog startet hos Barcelonas B-hold, men mon ikke han spiller sig op. Stort af Ottesen!

fckfanen4ever:
- Arsenal har beholdt Høgsberg, men har valgt at putte ham hos reserverne. Ærgeligt for angriberen som helt sikkert vil noget større end Arsenals reserver!

Nieki:
- I modsætning til Andreas Høgsberg, så har Arsenal lejet Niek Elkjær ud, og det blev til Club Brügge hvor han er tiltænkt en nøglerolle for holdet.

brøndby zupras:
- Manchester City har igen igen igen lejet Theisen ud. Forsvarsspilleren er nu endt i Rusland hvor han skal spille for Lokomotiv Moskva frem til vinter.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010