home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #9 "Din Karriere" af King
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: #9 "Din Karriere" af King  (Læst 17571 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

Sv: "Din Karriere" af King
« Svar #30: 05 Jun 2011, 21:06 »

Hver halve sæson ! Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

NiklasV
Gæst

« Svar #31: 05 Jun 2011, 21:22 »

Hvordan har i det bedst med jeg laver updates: Efter hver sæson eller hver halve sæson?
Ja, hver halve sæson synes jeg lyder passende, især hvis du skal lave flere updates om dagen - også for dit eget tidsforbrugs skyld  Smiley
- når vi at få en update idag?  Cool
« Seneste Redigering: 05 Jun 2011, 21:25 af NiklasV » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #32: 05 Jun 2011, 21:33 »

hver halve sæson synes jeg

Tidligere: Baloo38

King
Ynglingespiller

« Svar #33: 05 Jun 2011, 21:39 »

Det bliver hver halve sæson. Der kommer måske en update iaften. Men ellers garantere jeg for der kommer et par stykker imorgen Wink

NiklasV
Gæst

« Svar #34: 05 Jun 2011, 21:49 »

Det bliver hver halve sæson. Der kommer måske en update iaften. Men ellers garantere jeg for der kommer et par stykker imorgen Wink
Lyder rigtig godt, tag du dig den tid du skal bruge - det er jo ikke vores tid vi disponere over, men blot din tid vi beundre Wink

King
Ynglingespiller

« Svar #35: 06 Jun 2011, 14:03 »

Simulering er igang. Ved December kommer der update Wink

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #36: 06 Jun 2011, 14:03 »

glæder mig

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

NiklasV
Gæst

« Svar #37: 06 Jun 2011, 14:09 »

Bliver top dollar Opstemt

King
Ynglingespiller

« Svar #38: 06 Jun 2011, 16:03 »

#1 Update

Baloo38:
- 'Mini' har fået gang i karrieren fra start af. Han nåede ikke engang at debutere for Svendborgs førstehold, før Mallorca og Laudrup fik øjnene op for ham og smed 120.000 Euro på bordet og hentede ham. Boksspilleren har gjort det godt i venskabskampene og det er indtil videre blevet til 3 ligakampe, dog uden mål.

Gangster_Calle:
- Casper er stadig at finde i FC Midtjylland. Den unge målmand har fået debut i ligaen, hvor han allerede kan skrive 2 ligakampe på CV'et. Så er han ydermere keeperen som FCM bruger i cuppen. Det ser lovende ud for den talentfulde keeper.

Apache:
- Den unge islænding er stadig at finde i Santos. Han spiller for deres U20-hold og her er han standard i startopstillingen. Han har spillet 39(3) kampe for U20 holdet, mens han har fået lov til at spille 2 gange i selvskab Neymar og Co. på førsteholdet. Udover det, så er Vidarsson en vigtig brik for Islands U21-landshold.

Indsæt_Navn:
- Den driblestærke venstrekant har haft en fin sæson for Aab. Han har spillet 3 gange i Sas Ligaen, og det er blevet til 3 assists. Så har han også spillet godt på det danske U21-landshold.

NiklasV:
- Tottenham fik hurtig øjnene op for den unge Vinding, og hentede ham for 275.000 Euro inden sæsonstart. Han har leveret varen på Tottenhams U18-hold hvor han bomber mål ind. Mon ikke en debut for Tottenhams førstehold er på trapperne?

PEAST:
- 16-årige Patrick Øst Karlsson er at finde i Brøndby, hvor han imponerer for førsteholdet. 12 kampe fra start er det blevet til, og så har han spillet Europa allerede som 16-årig. Imporende af Karlsson som blev hentet til fra Svendborg inden sæsonstart.

The Red:
- Ottesen blev lejet ud fra Aab til Silkeborg og startede godt i hans 3 første kampe i ligaen. Men siden har en skade, som holder ham ude i 5-6 måneder mere, gjort en ende på hans sæson. Ærgeligt for den talentfulde midtbanespiller.

fckfanen4ever:
- Randers FC hentede Andreas på en fri transfer fra Rishøj inden sæsonstart. Her har han gjort det rigtig godt, hvor han er startet 12 kampe i ligaen og scoret 5 mål. Det ser lovende ud for unge Andreas Høgsberg.

Nieki:
- En stille og rolig start for belgieren, som stadig er at finde på Arsenals U18 hold. Han er netop nu skadet, men mon ikke han kommer stærkt tilbage.

brøndby zupras:
- En højtflyvende start for unge Theisen som startede med 5 kampe for Brøndby i ligaen, mens som blev opkøbt af stenrige Manchester City for 2.3 millioner Euro. Nu er han fast mand på City's U18-hold. En lovende fremtid!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 06 Jun 2011, 16:12 »

Og snart bliver jeg kaldt den nye Agger (uden alle skaderne Smiley)
Men hvis du skal passe med virkeligheden skulle jeg havde haft 20 i aggressivitet

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 06 Jun 2011, 16:31 »

Uha da! Det var da godt nok lækkert med førsteholdsfodbold og alt muligt, selvom det kun er tre kampe. :-)

Til gengæld ærgeligt, at The Red's spiller blev lejet ud, og senere skadet - det havde været sjovt at have en herindefra som holdkammerat. Måske det sker i næste sæson. :-)

Ellers en fin opdatering, og jeg glæder mig allerede til den næste, King!

King
Ynglingespiller

« Svar #41: 06 Jun 2011, 16:40 »

Hvornår vil i have næste update?
- Jeg tænkte på at smide den op til jer den 1. September efter transfervinduet? Smiley

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 06 Jun 2011, 16:46 »

Efter transfervinduet ville nok være bedst sådan så man ved om man er skiftet klub eller ej inden den næste update Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

NiklasV
Gæst

« Svar #43: 06 Jun 2011, 17:32 »

Lækkert nok med en transfer til Tottenham Opstemt - håber snart på debut for 1. holdet Smiley

The Red
Landsholdsspiller

Sv: #1 "Din Karriere" af King
« Svar #44: 06 Jun 2011, 19:57 »

Vi er godt nok nogle geniale 16-årige må man sige! (:

Rigtig ærgeligt med den lange skade til min spiller, ligesom det var en træls nyhed at være blevet sendt til Silkeborg, selvom pølserne på stadion er fremragende, hvilket nok er meget heldigt med den lange skadespause!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010