|
fckfanen4ever
|
|
Nej, men er heller ikke kommet hjem før en halv times tid siden. Har været i skole  Du fik fri 14:35 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Du fik fri 14:35  Ja, men vi blev og spillede bold på skolen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Nej, men er heller ikke kommet hjem før en halv times tid siden. Har været i skole  Ahh det skal også passes 
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ahh det skal også passes  Ja, desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Lad os håbe jeg gør det bedre! :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Ja, desværre  Fair nok, hvem fik røv ? hehe 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Fair nok, hvem fik røv ? hehe  Vi spillede kamp... men ellers havde det været Frederik (som altid) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Frederik, FrederikBjerg fra siden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nejnej... en fra vores klasse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Nåår ;-). Kan blære mig med at jeg lavede saksespark i skolen i balle!V 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nåår ;-). Kan blære mig med at jeg lavede saksespark i skolen i balle!V  Nice nok  Gid man kunne kaste sig på vores lorte asfaltbaner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
:-D. En fra FCM U13 (går på samme skole som ham) ligger lige et indlæg også tager jeg sku chancen:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Har nu tilføjet "Månedens detalje". Jeg vil lave en "Månedens detalje" til hver af mine updates. Månedens detalje kan være et flot mål, men kan sagtens også være en fantastisk redning, et flot indlæg eller et godt resultat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Har nu tilføjet "Månedens detalje". Jeg vil lave en "Månedens detalje" til hver af mine updates. Månedens detalje kan være et flot mål, men kan sagtens også være en fantastisk redning, et flot indlæg eller et godt resultat  Super god ide Oli... Har du så mulighed for svare på de spørgsmål jeg spurgte om tidligere? 
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Super god ide Oli... Har du så mulighed for svare på de spørgsmål jeg spurgte om tidligere?  Hvilke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|