home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  "Din vej" af Oli - lukket...
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: "Din vej" af Oli - lukket...  (Læst 39104 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: 1-"Din vej" af Oli
« Svar #225: 06 Jun 2011, 00:40 »

Har skrevet hele min update men den gider ikke blive lagt ind? Huh

Hvis du ikke kan ligge updaten ind, så kan du bare prøve at sende den til mig, og så kan vi se om det virker, hvis jeg ligger det ind ?  Smiley

EDIT: Du er jo gået i seng nu, så håber det går alligevel i morgen  Peace
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 00:49 af mbbn » Logged

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #226: 06 Jun 2011, 16:17 »

Det var da ærgerligt.. Men jeg krydser ihvertfald fingre for at det kommer til at virke Peace

19-18 nuff' said.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #227: 06 Jun 2011, 16:39 »

Det var da ærgerligt.. Men jeg krydser ihvertfald fingre for at det kommer til at virke Peace

Altså... har hele min update lige her, men når jeg har kopieret den ind og trykker godkend, står der intet i kommentaren? Er der en begrænsning på hvor lang den må være?

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #228: 06 Jun 2011, 16:49 »

Prøv at send den til mig og se om jeg kan Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #229: 06 Jun 2011, 16:55 »

Har fikset det nu  Thumbs Up

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #230: 06 Jun 2011, 16:57 »

2. Update - Venskabskampene

Hvad var forventningerne?

Lige da jeg startede spillet gik jeg noget i panik. Jeg havde brugt det meste af min dag på  at få databasen op at køre, og havde en dejlig fornemmelse om at nu ville det hele bare gå som smurt. Da jeg så holdte mit første møde med personalet, og der stod at vi både var et af de dårligste hold i pasningsspillet, i dribling, teknik osv. Der slog det mig, at vores hold mon var for dårligt til ligaen og at jeg skulle sidde og bikse endnu mere med den der editor, som jeg allerede var blevet godt træt af...Men jeg gav det selvfølgelig en chance og spillede videre.

B 1908-Freaks United

I den første venskabskamp, skulle vi et smut til 2. division vest, da vi skulle møde B 1908. Da det var klubbens første kamp vil jeg analysere den grundigt. Det var kamp hvor at det var vigtigt for holdet at præstere en god kamp for at modbevise mine tanker om hvor dårligt holdet er. Og det skulle der heller ikke lang tid til for at modbevise. For allerede efter 28 sekunder, sendte Daniel V. Jensen, et flot langskud i kassen. 0-1 Det kan man vidst godt kalde en god start på sæsonen. Det hele gik skam også fint indtil et kvarter efter hvor vores finske målmand, Schimek, laver et skidt udspark der ender i en modspillers fødder, og den chance udnytter de. 1-1. Vi mistede dog ikke troen, og på et efterfølgende hjørnespark, blot 3 minutter efter, falder en der en nedfaldsbold til vores aggressive ven, Morten Aggergaard, som scorede sikkert. 1-2. I det meste af første halvleg presser vi dem godt i bund, men i de sidste minutter af halvlegen, får B 1908 kørt en kontra, som de udnytter flot. 2-2. I anden halvleg kommer vi ud og presser dem godt og i det 63. minut, får vi igen et hjørnespark hvor bolden ender hos Træholt, som lidt heldigt får en fod på, og sender Freak Utd på sejrskurs (Træholt som forresten spillede en flot kamp i det centrale forsvar) 2-3. I det 83. minut skulle det hele så blive afgjort. Hoeg sendte en bold frem mod Aggergaard, som først vendte smart rundt om en forsvarspiller, og satte den oppe i hjørnet. 2-4. Andet mål af ham og en flot præstation. Kampen sluttede 2-4, og gav os en god frisk start Thumbs Up

Freaks United-FC Fredericia

Jeg kan allerede nu fortælle at kampreferatet ovenover, var en engangsting, og i skal ikke regne med at den bliver så detaljeret igen Tunge I denne kamp, havde vi vores første hjemmekamp på Freaks Park. Det viste sig at blive noget af en målfest, dog med en omgang være lortefodbold (undskyld mit sprog). Intet fugerede defensivt (hos nogen af holdene) men var dog stadig sjovt/spændende at følg med i, med de mange mål. I denne kamp blev vi sat noget på plads trods den gode start mod B 1908. Og FCF, beviste at 1. divisionen er over vores niveau (indtil videre). Kampen endte 5-8. Her er et referat af hvem der scorede:

http://imageshack.us/photo/my-images/718/freaksutdfcfredericia.png/

Freaks United-Silkeborg

I denne kamp skulle vi helt op og møde et hold fra Superligaen, som holdet selvfølgelig ikke kunne klare. Dog fik de da et resultat der ikke var ligefrem pinligt. Forsvaret fungerede en hel del bedre end sidste kamp hvor vi lukkede 8 mål ind. Det var derfor at vi også fik rosende ord fra Troels Bech, der dog besejrede os med 0-2.
Hvis i er interesserede i hvem der scorede, kan i se det her:

http://imageshack.us/photo/my-images/98/freaksutdsilkeborg.png/

B 93-Freaks United

I den sidste venskabskamp, skulle vi et smut til Østerbro Stadion, for at møde B 93. Det var en kamp hvor at vi ikke skabte særlig mange muligheder, og hvor vi faktisk ikke havde et eneste skud inden for rammen. I den modsatte ende var der til gengæld skydetælt, men for en god gangs skyld, var vores defensive rigtig rigtig flot, den dag. William Osborn (kampens spiller) stod rigtig godt kompakt nede i forsvaret sammen med Træholt. Og Schimek stod også en fremragende kamp (efter en masse ringe præstationer) hvor han blandt andet også snuppede et straffespark. Kampen endte 0-0, og vi (dem der er fyldt 16) er nu klar til en forhåbentlig god sæson i Danmarksserien Grin

Månedens detalje:
Månedens detalje blev lavet af Daniel V. Jensen. Et rigtig flot mål, som endda blev klubbens første mål Wink Og hvilket tidspunkt at score!

http://www.youtube.com/v/THMYLQO_ZbE

Hope u enjoyed Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jun 2011, 19:28 af Oli » Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #231: 06 Jun 2011, 16:58 »

Har fikset det nu  Thumbs Up

Super... Ser rigtig meget frem til updaten

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

HRz
Gæst

« Svar #232: 06 Jun 2011, 16:59 »

Fuck, jeg er en dårlig målmand! :DD. Men mod B93 gik det sku godt.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #233: 06 Jun 2011, 17:08 »

Fuck, jeg er en dårlig målmand! :DD. Men mod B93 gik det sku godt.

Haha, ja men du gør sgu fremskridt Thumbs Up Kan fortælle dig at du på 2 kampe lavede 2 fejl der førte til mål, og dit karaktergennemsnit lå på 5,6 (så vidt jeg husker). Men i kampen mod B.93 kom du om på 7,8 i karakter Smiley

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 06 Jun 2011, 17:13 »

2 mål i 4 kampe er sgu da godt nok ikke optimalt fra min side... 

Men super god update fra dig Oli, kan godt li din måde at skrive på meget nem og overskueligt..  Thumbs Up

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #235: 06 Jun 2011, 17:16 »

2 mål i 4 kampe er sgu da godt nok ikke optimalt fra min side... 

Men super god update fra dig Oli, kan godt li din måde at skrive på meget nem og overskueligt..  Thumbs Up

Du er da vores topscorer sammen med Thomsen... Tunge

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #236: 06 Jun 2011, 17:17 »

Du er da vores topscorer sammen med Thomsen... Tunge

Ja okay det er altid noget. Fik jeg slet ikke nogle advarsler i de fire kampe?

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #237: 06 Jun 2011, 17:21 »

Ja okay det er altid noget. Fik jeg slet ikke nogle advarsler i de fire kampe?

Nej, det gjorde du faktisk mærkeligt nok ikke Wink

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #238: 06 Jun 2011, 17:22 »

Nej, det gjorde du faktisk mærkeligt nok ikke Wink

Hold da op. Hvordan ser du chancerne i DS? Du snakkede noget om tidligere om at forstærke truppen lidt har du fået gjort det?

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #239: 06 Jun 2011, 17:24 »

Hold da op. Hvordan ser du chancerne i DS? Du snakkede noget om tidligere om at forstærke truppen lidt har du fået gjort det?

Nej, men er heller ikke kommet hjem før en halv times tid siden. Har været i skole Smiley

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010