Lyder godt Supersupp, men er det muligt at få mere info om taktikken, og ideen bag den ? Det er jo lidt det tråden er til for, ikke blot for at fortælle at man har en god taktik, uden at gå i dybden med den..

Men bestemt nogle gode resultater du har skabt dig, og jeg er også selv stor fan af 4-4-2, så glæder mig til at høre mere til den..

jammen iden er kommet af 2 ting .. så roma mod mit fck i 442 spille sygeligt godt.
og jeg kan bare ikke få min 451 til at fungere stabilt
så det kom ud af jeg startede fra basic:P
der tweeket i hver spiller (ikke efter hvem ,men efter hvrdan de skal spille) der ændret i hold så når man under kamp ændre mentalitet ændre man kun den defensive linje ,resten sakl gøre inde i taktik. sm feks bredde og tempo
har gdt nok i mit 2 div utroligt stærk hold. men selv gode hold fejler tit.. mit har pt ikke gjordt.
dødbolde er jeg frst begyndt at kigge på sidste 2kampe
ellers bruger jeg en oprydder mc ala kwist . og en offensiv mc . 2 kanter der kan lidt af hvert men instillet til at angribe
grundet stift spil i hold er spimpelt at have forsvare gre hvad de bedst til (de hjælper jo alligevel til nogle gange.fokus er bare forsvaret)

taktik og hold 1 par kampe siden

sidste kampe jeg lige har spillet ..skiftede ingen ud ædrede intet under kampen
link til download
http://www.2shared.com/file/s86_ccAG/supersupps_442__Rotherham_Jan_.htmlså der update: har nu spillet året færdig dog fik min assistent lov at styre en del kampe sidste ½ år

kampe 0 tabte

39 vundne.. godt nok med et meget stærk 2 div hold.dog stært gået!