home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Vis din taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Vis din taktik  (Læst 18007 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #15: 24 Jul 2011, 21:21 »

http://www.footballuser.com/167773/Futebol_Clube_do_Porto_-_SAD     

Har valgt at køre en 4-3-3 eller som andre ville sige 4-1-2-1-2, men det bestemmer i selv. Har haft stor succes med denne taktik i porto, hvor det er blevet til en sæson uden nederlag. Det ser ud som en normal 4-3-3, men har valgt at ligge den ene kantspiller op som en angriber. Det blev gjort fordi jeg gerne ville, prøve at se om det kunne lykkes mig at få nogle løb ind i banen på denne måde. Er ikke altid den som har spillet, men har altid flest skud på mål, det var noget af det jeg lagde vægt på, for så at håbe det kunne give lidt flere mål. Har så været så heldig at min 3 angriber oppe foran samlet har lavet 111 mål og her snakker jeg om skarpretteren og den ene kantspiller til højre, har roteret mellem 3spillere oppe på de på pladser, så er selv godt tilfreds. Mens den anden kantspiller har lavet 20, så det er en taktik som giver mål og massere af skud.

Ellers noget så bare li hør af  Smiley 
« Seneste Redigering: 24 Jul 2011, 21:23 af RasmusA12 » Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #16: 25 Jul 2011, 01:27 »

http://www.footballuser.com/167773/Futebol_Clube_do_Porto_-_SAD     

Har valgt at køre en 4-3-3 eller som andre ville sige 4-1-2-1-2, men det bestemmer i selv. Har haft stor succes med denne taktik i porto, hvor det er blevet til en sæson uden nederlag. Det ser ud som en normal 4-3-3, men har valgt at ligge den ene kantspiller op som en angriber. Det blev gjort fordi jeg gerne ville, prøve at se om det kunne lykkes mig at få nogle løb ind i banen på denne måde. Er ikke altid den som har spillet, men har altid flest skud på mål, det var noget af det jeg lagde vægt på, for så at håbe det kunne give lidt flere mål. Har så været så heldig at min 3 angriber oppe foran samlet har lavet 111 mål og her snakker jeg om skarpretteren og den ene kantspiller til højre, har roteret mellem 3spillere oppe på de på pladser, så er selv godt tilfreds. Mens den anden kantspiller har lavet 20, så det er en taktik som giver mål og massere af skud.

Ellers noget så bare li hør af  Smiley 

Ser røvsyg ud, men FUCK angriberne bomber! Opstemt
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #17: 25 Jul 2011, 03:00 »

Spiller med Aab:
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #18: 25 Jul 2011, 08:15 »

Spiller med Aab:


Hahaha, og så bruger du Thiago på midten  funny funny
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #19: 25 Jul 2011, 14:49 »

Jeg stiller således op med mit palermo hold i 1. sæson Smiley



og spillerne på hver position:
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 14:54 af Know112233 » Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #20: 26 Jul 2011, 21:05 »

Ser røvsyg ud, men FUCK angriberne bomber! Opstemt


ja, er også meget overrasket over det, men den dúr virkelig godt Opstemt
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #21: 26 Jul 2011, 21:36 »

http://www.footballuser.com/167773/Futebol_Clube_do_Porto_-_SAD     

Har valgt at køre en 4-3-3 eller som andre ville sige 4-1-2-1-2, men det bestemmer i selv. Har haft stor succes med denne taktik i porto, hvor det er blevet til en sæson uden nederlag. Det ser ud som en normal 4-3-3, men har valgt at ligge den ene kantspiller op som en angriber. Det blev gjort fordi jeg gerne ville, prøve at se om det kunne lykkes mig at få nogle løb ind i banen på denne måde. Er ikke altid den som har spillet, men har altid flest skud på mål, det var noget af det jeg lagde vægt på, for så at håbe det kunne give lidt flere mål. Har så været så heldig at min 3 angriber oppe foran samlet har lavet 111 mål og her snakker jeg om skarpretteren og den ene kantspiller til højre, har roteret mellem 3spillere oppe på de på pladser, så er selv godt tilfreds. Mens den anden kantspiller har lavet 20, så det er en taktik som giver mål og massere af skud.

Ellers noget så bare li hør af  Smiley 


Har selv brugt en taktik, der minder bare lidt om den engang i et Tottenham save, men mine erfaringer siger mig, at man skal have en ekstrem god spiller til at dække hele højrekanten, alt efter hvor meget angriberen arbejder defensivt naturligvis !
Havde selv bale på venstrekanten, da jeg brugte taktikken, hvem bruger du da?? Opstemt
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #22: 27 Jul 2011, 22:30 »

Har selv brugt en taktik, der minder bare lidt om den engang i et Tottenham save, men mine erfaringer siger mig, at man skal have en ekstrem god spiller til at dække hele højrekanten, alt efter hvor meget angriberen arbejder defensivt naturligvis !
Havde selv bale på venstrekanten, da jeg brugte taktikken, hvem bruger du da?? Opstemt

altså mine to backs var Jorge Fucile (H) Alvaro Pereira (V). fløjene var Hulk (H) Cristian Rodriguez (V) Wink
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #23: 28 Jul 2011, 16:42 »

Med Lille i den bedste franske række ligger jeg solidt på førstepladsen efter 9 kampe med 7 sejre, 1 uafgjort og 1 tabt. Jeg er 5 point foran andenpladsen. Er dog kommet i gruppe med Villareal, Napoli og Dnipro i Euro Cup, så jeg ligger kun 3'er her :-)

Alt dette med denne taktik:
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #24: 03 Aug 2011, 18:52 »


ja, er også meget overrasket over det, men den dúr virkelig godt Opstemt
Den ligner faktisk lidt Italiens fra da de vandt em 1982  Grin
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #25: 03 Aug 2011, 19:02 »

Dette var min foretrukne formation i 1. sæson med Dortmund Smiley


Meget ungt - men for satan de gjorde det godt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #26: 07 Aug 2011, 01:33 »

Efter Sheffield Wednesday's største krise var tiden inde til at finde ny taktik. Mesterskabsdrømmen og Champions League drømmen var brast og resultaterne var kritiske. Intet fungerede og det normalt flydende spil var håbløst, selvom mit unge talentfulde hold imø var godt nok til at kæmpe med om medaljer lå jeg på 8. pladsen og laaangt fra sølvtøj og hæder.
Siden rollefordelingen i FM har jeg aldrig haft regelmæssig succes med meget flydende konstellationer, så nu var tiden inde til at prøve. Specielt fordi mine spillere har offensive kvaliteter inkl. Digne og Walker på de offensive back's. Min flade 4-4-2 var håbløs og 6 kampe og 1 point illustrerer meget godt hvorfor taktikken skulle forsvinde fra nethinden og med både kvalitetsfløje, off. midtbanespillere og angribere faldt valget på 4-4-2 flad, da jeg jo havde lidt erfaring osv, så jeg ikke startede helt forfra.
Nu 22 kampe efter er det blevet til 3 uafgjorte og 19 sejre. West Ham, Arsenal og City (Charity Shield) var bødlerne og kampene ender som regel med pæne sejre og scorer ofte 3-4 mål pr. kamp. Min startellever er primært:


Spillerne har følgende roller:
Keeper: Goalkeeper (defend)
Fullbacks: wing (att)
Centerforsvar: central def. (def)
Højre midt: winger (sup)
Venstre midt: wide midfielder (auto=att)
Central midt 1: central midt (def)
Central midt 2: dybdeligg. playmaker (sup)
Angriber 1: avancered angr. (att)
Angriber 2: komplet (sup)

Ellers står indstillingerne på:
Meget flydende og attack
Luk af: ofte
Tackling: aggressiv
Roaming: hold position
Resten som default og der er INGEN specialindstillinge r, som jeg ikke har fortalt om inkl. dødbolde, targetman og playmaker. Som info kan jeg fortælle min dybdeliggende playmaker er en dygtig dribler og har sine forcer dér, så med hans 9 foretrukne træk inkluderer løb ofte med bold og han splitter forsvaret ad ret tit med enten mål eller sukkerballer Peace Arshavin og Delph har været guld værd i hans udvikling!
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #27: 10 Aug 2011, 19:05 »

Fedt initiativ! Smiley

Jeg vil da gerne dele 2 af mine mest brugte taktikker med jer andre:

Manchester United:

I denne taktik foregår meget af spillet på kanterne som så smider en masse stikninger og indlæg til angriberne.
Denne taktik indbragte på 10 sæsoner: 10 PRL, 7 FAcup, 4 Ligacupper, 8 Charity Shield, 9 CHL og 8 VM for klub

Real Madrid:

I denne taktik foregår alt spillet igennem midten, men dog er backerne sat til at komme med frem så de agere kanter. Formationen er lavet til at man skal producere mange chancer, så man køre med et højt pres og spiller meget hurtigt. Jeg havde Özil som den Avancerede Playmaker og han var min Playmaker i indstillingerne også var boldene sat til at gå igennem midten. Min targetmand var Ronaldo og der skulle bare smides en masse bolde i dybden så han kunne bruge sin enorme hurtighed.
Denne taktisk indbragte på 1sæson: 1 Lalige, 1 CHL, og 1 Pokaltunering og Ronaldo scorede 107 mål i 58kampe som skarpretter


Jeg har lige prøvet din taktik 4-2-4 med Bayern Munchen. Jeg skiftede til den efter et bittert nederlag til Dortmund og tænkte nu skal der ske noget nyt.

Og jeg skal da lige love for det har haft sin indvirkning.

http://billedeupload.dk/photo/2011-08/1ee5d7a7/SS_Bayern ny tactic.png.html

Som det uploadede billeder viser har jeg siden mit nederlag til Dortmund scoret 5mål pr kamp i snit...
Så jeg takker for inspirationen..

Kunne jeg eventuelt se dine holdinstruker.??

Logged

Love the Blues

HRz
Gæst
 
Sv: Vis din taktik
« Svar #28: 10 Aug 2011, 19:25 »

Jeg har lige prøvet din taktik 4-2-4 med Bayern Munchen. Jeg skiftede til den efter et bittert nederlag til Dortmund og tænkte nu skal der ske noget nyt.

Og jeg skal da lige love for det har haft sin indvirkning.

http://billedeupload.dk/photo/2011-08/1ee5d7a7/SS_Bayern ny tactic.png.html

Som det uploadede billeder viser har jeg siden mit nederlag til Dortmund scoret 5mål pr kamp i snit...
Så jeg takker for inspirationen..

Kunne jeg eventuelt se dine holdinstruker.??



Har du ændret noget ved roller/holdinstrukser? Da jeg er startet med Bayern :-)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vis din taktik
« Svar #29: 10 Aug 2011, 19:55 »

Har du ændret noget ved roller/holdinstrukser? Da jeg er startet med Bayern :-)

Jeg har kun sat de roller som Ready123s billede viser.
Udover det har jeg sat holdinstruktioner som Balanced, Control, More Direct, More Expressive og Press More...

Det skal så lige siges at jeg tror også det har hjulpet at jeg har hentet Chicarito i ManU som lige nu lavet 15mål i 10kampe..
Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010